معرفی و دانلود کتاب سرنوشت عاشق نیت توست...

عکس جلد کتاب سرنوشت عاشق نیت توست...
قیمت:
۵۹۹۰۰ ۲۹,۹۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سرنوشت عاشق نیت توست... و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سرنوشت عاشق نیت توست... و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سرنوشت عاشق نیت توست...

زمانی که برج خوشبختی فرو می‌ریزد چه می‌کنید؟ اتهم امین نموتلو کتاب سرنوشت عاشق نیت توست... را بر اساس داستانی واقعی نوشته است. این رمان زندگی مردی به اسم سدات را روایت می‌کند که غرق خوشبختی است و رنج را نمی‌شناسد، تا اینکه اتفاقاتی تلخ برای او و خانواده‌اش رخ می‌دهد... .

درباره‌ی کتاب سرنوشت عاشق نیت توست...

ویرانی درست زمانی از راه می‌رسد که باور دارید همه‌چیز عالی است. رسیدنش مانند طوفان زندگی‌تان را درهم شکسته و هر تکه از آن را به گوشه‌ای می‌اندازد، طوری که ناگهان چشم باز می‌کنید و می‌بینید دیگر هیچ‌چیز را نمی‌شناسید... . کتاب سرنوشت عاشق نیت توست... (Nasip Niyete Vurgundur) روایت چنین اتفاقی است که برج خوشبختی خانواده‌ی سدات را نابود می‌کند و آن‌ها را در امتحانی سخت قرار می‌دهد. جالب است بدانید این رمان بر پایه‌ی داستانی واقعی بنا شده است.

سدات، مردی سی‌وپنج ساله راوی ماجراست. او که از زندگی چیزی جز قمار و هوسرانی نمی‌شناسد نسبت به مسئولیت‌های کاری و خانوادگی‌اش بی‌اعتناست. پدری خوشنام و مهربان، مادری که عاشقانه او را دوست دارد و برادری که همیشه و همه‌جا از او حمایت کرده هیچ‌کدام برای او مهم نیستند. سدات از آن مردانی است که حتی تولد دو فرزند و محبت همسرش نتوانسته او را به خانواده علاقه‌مند کند و تنها در فکر خودش است و بس. اما همین شخص که گاهی ماه‌ها دور از خانه مشغول خوشگذرانی بود، با رسیدن ورشکستگی و مرگ چاره‌ای جز برگشتن به خانه ندارد و اینجاست که قهرمان نامتعارف کتاب سرنوشت عاشق نیت توست... برای اولین‌بار با واقعیات زندگی روبه‌رو می‌شود.

کسب‌و کار پر رونق این خانواده‌ی آبرومند در مرز نابودی قرار گرفته و تمام اموالشان توقیف شده، پدرش در بخش مراقبت‌های ویژه برای زنده ماندن مبارزه می‌کند و برادرش از او می‌خواهد مسئولیت‌های کاری رها شده را به دوش بگیرد. پایان کار سدات چیست؟ آیا او می‌تواند از زندگی بی بندوبار دست بردارد و به مردی که عزیزانش از او انتظار دارند تبدیل شوند؟ برای فهمیدن پایان کار سدات، مطالعه‌ی کتاب سرنوشت عاشق نیت توست... را به شما توصیه می‌کنیم.

خوب است بدانید که زبان صمیمی نویسنده، الهام گرفتن از ماجرایی واقعی و جملات تفکربرانگیز که در میانه داستان بیان می‌شوند اثر اتهم امین نموتلو (Ethem Emin Nemutlu) را از یک رمان معمولی متمایز می‌کنند و این اثر می‌تواند نقطه‌ی آغازینی برای آشنایی با ادبیات ترکیه باشد.

کتاب سرنوشت عاشق نیت توست... مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این داستان به علاقه‌مندان رمان‌های آموزنده پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب سرنوشت عاشق نیت توست... می‌خوانیم

این دنیا به‌گونه‌ای بود که می‌توانم بگویم از بدو تولد خوش‌شانس بودم... از پدرم شغلی بسیار خوب به ارث برده بودم، دو فرزند و یک برادر و یک خواهر داشتم. در شهری بزرگ که مردمش مرا به‌خوبی می‌شناختند... . واقعاً در کارمان موفق بودیم، بهتر است بگویم برادرم بزرگ‌تر از من بود و در کارش بسیار موفق بود. من هم برادر حیله‌گری بودم که مثل بچه‌ها مدام پی شیطنت می‌گشت.

چون شرکتمان قدیمی بود، ریشه‌های محکم و قابل اطمینانی داشتیم، یعنی به همین راحتی‌ها لطمه نمی‌خوردیم. درآمدمان را صرف سرمایه‌گذاری‌های غیرمنقول می‌کردیم، دفاتر و مغازه‌های جدید تأسیس می‌کردیم و روز‌به‌روز شرکتمان بزرگ‌تر می‌شد. من علی‌رغم هوش زیادم از ورود به عرصه‌های جدید و گاه اشتباه باز نمی‌ماندم و خطر می‌کردم؛ این را دیگران درموردم می‌گویند، نمی‌خواهم از خودم تعریف کنم. برادرم هم پدر و هم برادرم بود. می‌توان در خصوص اینکه کار درستی کرده است یا نه بحث کرد، اما علی‌رغم اینکه بسیار پرشروشور بودم، هیچ‌گاه خطاهایم را به پدرم بازگو نمی‌کرد.

در خانواده ما اگر پدرم حرفی می‌زد، کار تمام بود. مطمئن بودم که فرقی نمی‌کند چه سنی داشته باشم؛ اگر پدرم می‌شنید که دست به چه کارهایی دست می‌زدم، مرا نابود می‌کرد. برادرم هم از این موضوع مطلع بود، برای همین هیچ‌گاه خطاهای من را به پدرم نمی‌گفت. شاید هم نباید می‌گفت... .

شعبه‌های جدید کسب‌و‌کارمان را افتتاح می‌کردیم. من از برداشتن پول از حسابمان و قماربازی دوری نمی‌کردم و سر همین موضوع مدام با برادرم دعوا می‌کردم. هرچقدر هم برادرم سعی می‌کرد مانع من شود نمی‌توانست و من مثل معتادها بیشتر وقتم را صرف قمار می‌کردم. در دبیرستان «امام خطیب» درس خوانده بودم و می‌دانستم که چطور حلال و حرام را از هم جدا کنم. همه می‌دانند که قمار حرام است، اما در مقابل نفسم بازنده و از این وضعیت خشنود بودم.

چطور به این حال و روز درآمدم؟! باور کن نمی‌دانم ... .

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سرنوشت عاشق نیت توست...
نویسنده
مترجمفائزه پورعلی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات168
زبانفارسی
شابک978-622-220-754-0
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۹۹۰۰ ۲۹,۹۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سرنوشت عاشق نیت توست...

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سرنوشت عاشق نیت توست...

برای دریافت کتاب سرنوشت عاشق نیت توست... و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.