معرفی و دانلود کتاب پیام گم‌گشته: عرفان بومیان استرالیا

عکس جلد کتاب پیام گم‌گشته: عرفان بومیان استرالیا
قیمت:
44000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پیام گم‌گشته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پیام گم‌گشته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پیام گم‌گشته: عرفان بومیان استرالیا

کتاب پیام گم‌گشته، نوشتۀ مارلو مورگان، داستان جذاب زنی است که با قبیله‌ای بدوی همراه می‌شود و در کنار آن‌ها حکمت‌های گران‌بهایی از شیوۀ زندگی و برخورد با طبیعت فرا می‌گیرد. این اثر جزو فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز بوده و روی هم رفته حدود یک میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رسیده است.

دربارۀ کتاب پیام گم‌گشته

کتاب پیام گم‌گشته (Mutant Message Down Under) داستان ماجراجویی مارلو مورگان (Marlo Morgan) نویسندۀ این اثر است که به دعوت قبیلۀ بیابان‌نشینی در استرالیا - که خود را «مردم حقیقی» می‌خوانند - به سفری چهارماهه در بیابان‌های استرالیا می‌رود. مارلو مورگان در داستان پیش رو به بیان تجربیات سفر دوهزاروپانصد کیلومتری خود با پاهای برهنه، در صحرایی پرفراز و نشیب می‌پردازد. نویسنده در این هم‌نشینی جذاب با بومیان استرالیا شیوه‌ای تازه برای زندگی و درمانگری می‌آموزد که بر مبنای حکمت یک فرهنگ پنجاه‌هزارساله بنا نهاده شده است. همین تجربۀ ارزشمند به دگرگونی عمیق او می‌انجامد.

مارلو مورگان اثر خود را اینطور معرفی می‌کند: «این کتابِ داستانی بر مبنای تجربه‌های من در استرالیا نوشته شده است، اما این رویدادها در آفریقا، آمریکای جنوبی و هر جا که معنای حقیقی تمدن هنوز پا بر جاست، امکان‌پذیرند. خواننده باید پیام خاص خودش را از سرگذشت من دریابد.» مورگان ادعا می‌کند تمام داستان‌های این کتاب براساس تجربیات واقعی خود او نوشته شده است؛ با این حال پس از انتشار کتاب پیام گم گشته بحث و جدل‌های فراوانی پیرامون درستی و صحت تجربیات ذکر شده در آن مطرح شد. مورگان در چاپ بعدی کتاب خود نامه‌ای از رئیس قبیلۀ بدوی مذکور ضمیمه کرده است که نشان می‌دهد کتاب را خوانده و درستی آن را تأیید می‌کند. با این وجود، هنوز هم ابهاماتی درخصوص صداقت نویسنده در بیان تجربیات خود در اثر حاضر وجود دارد. به قول خودِ مورگان خواننده باید سعی کند پیام خاص خودش را از دل سرگذشت او دریابد.

نکوداشت‌های کتاب پیام گم‌گشته

- حکایتی زیبا از سفر عرفانی یک زن. (ماریان ویلیامسون، نویسندۀ کتاب سیاست عشق)

- روایتی طلسم‌کننده... سفر معنوی مورگان به اندازۀ داستان‌های کلاسیک اساطیری جالب توجه است. (بوک لیست)

- این سفر طاقت‌فرسا مورگان را از درمانگر به پیام‌آوری تبدیل کرد که افراد بسیاری مشتاق شنیدن پیامش هستند. (دونا سیمن)

- پیام گم گشته پیامی قدرتمند برای همۀ ماست. من شیفتۀ حقایق ساده و درس‌های معنوی این کتاب شدم. آن را بخوانید و خواندنش را به هر کس که می‌شناسید پیشنهاد دهید. (وین دایر)

- داستان زنی شجاع که در کنار بومیان استرالیا رازها و حکمت‌های شگفت‌انگیز قبیله‌ای بسیار قدیمی را می‌آموزد. (الیزابت کوبلر راس، نویسندۀ کتاب دربارۀ مرگ و مردن از پرفروش‌های نیویورک تایمز)

کتاب پیام گم‌گشته برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم دوست دارید با تجربیات ارزشمند شخصی آشنا شوید که مدتی با بومیان استرالیا همراه بوده است، داستان این ماجراجویی را بخوانید. علاقه‌مندان به آشنایی با عرفان بومیان استرالیا دیگر مخاطبان کتاب پیام گم‌گشته هستند.

با مارلو مورگان بیشتر آشنا شویم

مارلو مورگان، نویسندۀ آمریکایی، با چاپ کتاب پیام گم گشته به شهرت رسید. این کتاب، اولین رمان مورگان است که به مدت 31 هفته در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار داشت. همچنین این اثر در 24 کشور جهان به چاپ رسیده است. او کتاب دیگری هم به نام «پیامی از سرزمین وارونه» نوشته که درون‌مایه هر دو کتاب درخصوص عرفان بومیان استرالیا است. علی‌رغم فروش بالای این کتاب در آمریکا، انتقاداتی نیز به محتوای کتاب وارد شد. برخی معتقد بودند داستان‌هایی که نویسنده در کتاب آورده است صحت ندارد. با این حال، مورگان به سراسر آمریکا سفر می‌کرد و با ارائه سخنرانی‌هایی راجع به این داستان و بیان تجربه‌های واقعی خود سعی داشت مطالب کتابش را ترویج دهد.

در بخشی از کتاب پیام گم‌گشته می‌خوانیم

فقط‌ یک‌ موضوع را در استرالیا دوست‌ نداشتم‌. می‌دیدم که برخی از شهروندان این سرزمین‌، بومیان‌ تیره‌پوستی‌ که‌ «ابوریجینی» 33 خوانده‌ می‌شوند، هنوز مورد تبعیض‌ قرار دارند. رفتاری‌ که‌ با آن‌ها می‌شد، بسیار شبیه به رفتاری‌ بود که‌ ما با بومیان‌ کشورمان داشتیم‌. مناطقی‌ که‌ برای‌ زندگی کردن‌ در اختیار آن‌ها گذاشته‌ شده، به‌ شنزارهای بی‌مصرف‌ داخلی، صخره‌ها و خارزارهای شمالی محدود شده است‌. زمین‌هایی که‌ کمی مناسب‌تر هستند و هنوز به‌ آن‌ها تعلق‌ دارند، به‌ عنوان پارک‌ ملی اعلام شده‌اند و در نتیجه، همزمان در اختیار جهانگردان هم قرار دارند.

هیچ ابوریجینی را در کارهای‌ اجتماعی یا در حال راه رفتن همراه با کودکان‌ دبستانی در کنار خیابان ندیدم. با آن که‌ به‌ کلیساهای‌ فرقه‌های‌ گوناگون سر زدم‌، اما هیچ‌ فرد بومی‌ را در مراسم دعای‌ یکشنبه‌ها ندیدم‌. در بقالی‌ها، ادارﮤ پست و حتی فروشگاه‌های بزرگ‌، ندیدم که‌ یکی از آن‌ها مشغول‌ به‌ کار باشد. به‌ اداره‌های دولتی رفتم‌ و هیچ‌ کارمند ابوریجینی‌ نیافتم‌. در پمپ‌ بنزین یا رستوران‌ها هم به‌ آن‌ها کاری نداده‌اند. به‌ نظر می‌رسد که‌ تعدادشان اندک باشد، اما در مراکز جهانگردی شهر حضور داشتند. کسانی که‌ برای‌ تعطیلات‌ به‌ استرالیا سفر می‌کنند، ابوریجینی‌ها را می‌بینند که‌ در چراگاه‌های‌ متعلق‌ به‌ استرالیایی‌ها که جاکارو خوانده می‌شوند، به عنوان نیروی کمکی کار می‌کنند. یک‌ شب‌ چند جوان‌ دورگۀ‌ ابوریجینی را که بیست و یکی - دو ساله بودند، دیدم‌ که‌ در جنوب‌ شهر قدم می‌زدند. آن‌ها درون قوطی‌های‌ حلبی‌ بنزین ریخته بودند و گاز متصاعد را فرومی‌بردند. کاملاً مشخص بود که‌ نشئه‌ شده‌اند. بنزین ترکیبی‌ از هیدروکربن‌ها و مواد شیمیایی‌ست‌. می‌دانستم که‌ این ترکیب‌ برای‌ مغز استخوان‌، کبد، کلیه‌، غده‌های آدرنالین‌، ستون‌ مهره‌ها و دستگاه‌های‌ مرکزی عصبی بسیار زیانبار است‌.

فهرست مطالب کتاب

پیش گفتار
از نویسنده به‌ خواننده‌
1. مهمان محترم‌
2. پر کردن صندوق رأی‌
3. کفش‌ طبیعی‌
4. آماده؟ حرکت!
5. اعتیاد
6. مهمانی
7. تأمین اجتماعی چیست؟ ‌
8. تلفن همراه‌
9. کلاه
10. جواهر
11. سس غذا
12. زنده به گور‌
13. درمانگری‌
14. توتم
15. پرندگان
16. خیاطی‌
17. داروی موسیقی‌
18. شکارچی رؤیا
19. شام نامنتظره‌
20. مورچه هایی که روکش شکلاتی نداشتند‌
21. پیشاهنگ‌
22. سوگند
23. آشکار شدن زمان رؤیا
24. آرشیو
25. مأموریت‌
26. مبارک باد
27. بی‌چیز‌
28. غسل تعمید‌
29. آزادی‌
30. پایان خوش؟ ‌
نامۀ بزرگ‌تر قبیله
سپاس نامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پیام گم‌گشته: عرفان بومیان استرالیا
نویسنده
مترجمفرناز فرود
ناشر چاپیانتشارات کلک آزادگان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات216
زبانفارسی
شابک978-600-799635-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی، کتاب‌های عرفان و تصوف
قیمت نسخه الکترونیک
44000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پیام گم‌گشته

mitra.mh. 46
۱۴۰۱/۶/۲۴
از جمله کتابهایی بود که نویسنده با هوش و دقت خود وقایع را با جزییات ذکر کرده و پیام معنویی که در این مسیر آموخته است خوب دریافت و ابلاغ نموده است. انتخاب این مسیر و رفتن به چنین سفری از عهده‌ی هر کسی بر نمی‌آید، خواندن این کتاب را به کسانی پیشنهاد میکنم که زندگی برایشان هدفمند و پر از نکته‌های ناگفته است.
روژان تاجیک
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
درک این کتاب ارزشمند مستلزم بارها خواندن وتعمق در جملات تاثیرگزار آن است بسیار عالی و اثرگذار نگاشته شده و مطالعه آن را به همه عزیزان توصیه میکنم از مترجم عزیز این اثر وکتابراه بخاطر در دسترس قراردادن آن بسیار سپاسگزارم
مریم معرف
۱۴۰۲/۸/۷
این کتاب رو باید زندگی کرد. یکبار خوندن کافی نیست. باید هر درسش رو روزها عمیقا بهش فکر کرد شاید کلیدی باشه برای درهای بسته به روی گمگشته درونمون
احمد رضایی
۱۴۰۲/۴/۲
واقعا سفر زیبایی داره این خانم و واقعاحال ادم رو بسیار خوب میکنه و با سبک جدیدی از بینش و نگرش و سبک زندگی برای ایندش اشنا میشه
نیره نام آور
۱۴۰۱/۱۱/۱
این کتاب بسیار جذاب و آموزنده است و از معدود کتابهایی است که پس از خواندن تمایل بیشتری برای دوباره خواندن دارم
عارف
۱۴۰۳/۱/۱
بینهایت عالی، سالهاست مشابه این کتاب ندیدم سپاس از شما
فوق العاده، ✓
الهام قاری
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
کتابی فوق العاده که دوست نداری وقفه‌ای بیفته و کتاب و زمین بذاری
ناهید علی نژاد
۱۴۰۲/۱۰/۳۰
کتاب فوق العاده قشنگی بود واقعا لذت بردم
فروزان شیوخ
۱۴۰۲/۷/۲۸
کتاب بسیار جالبی بود و برای من اشنایی با دنیای جدیدی بود
نرگس رستمی
۱۴۰۲/۴/۲
کتاب فوق العاده ایه، باجزئیات کامل ومتنی گیرا...
سیده فرخ کاظمی نیا
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
عالی بود یک کتاب پر از مضامین اجتماعی و روانشناسی
علی علیزاده
۱۴۰۱/۷/۱۷
حتما پیشنهاد میکنم بخوانید جذاب و پر کشش
ساینا سالاری
۱۴۰۱/۱۲/۸
واقعا عالی و جذب کننده
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه کتاب پیام گم‌گشته

برای دریافت کتاب پیام گم‌گشته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.