معرفی و دانلود کتاب سرینیتی 2: بازگشت اوسیریس

عکس جلد کتاب سرینیتی 2: بازگشت اوسیریس
قیمت:
۳۷,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سرینیتی 2: بازگشت اوسیریس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سرینیتی 2: بازگشت اوسیریس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سرینیتی 2: بازگشت اوسیریس

کتاب سرینیتی 2: بازگشت اوسیریس به قلم گوردن کورمن از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز، ادامه‌ی داستان هیجان‌انگیز و عجیب نوجوانانی است که متوجه شده‌اند که تاکنون در دنیای واقعی زندگی نکرده‌اند و انسان‌هایی شبیه‌سازی شده هستند.

موضوع کتاب سرینیتی 2: بازگشت اوسیریس چیست؟

در داستان بازگشت اوسیریس (Criminal Destiny)، توری، امبر، الیک و مالیک پس از فرار از زادگاهشان و پی بردن به این موضوع که انسان‌هایی شبیه‌سازی شده هستند، به دنیای واقعی قدم گذاشته و متوجه شدند که شبیه‌سازی انسان‌ها در همه جای دنیا جرم است. آن‌ها بعد از پی بردن به این موضوع تصمیم گرفتند تا هر طور شده پرده از راز اوسیریس بردارند.

نیروهای حفاظت سرینیتی با یونیفرم‌های بنفش و کلاه‌های شرابی‌شان در تعقیب آن‌ها هستند و بچه‌ها برای فرار از دستگیری، قوانین را زیر پا می‌گذارند و بدون اجازه به خانه‌ها، هتل‌ها، ماشین‌ها و ... وارد می‌شوند. آیا آن‌ها به جنایتکارانی تبدیل شده‌اند که از رویشان شبیه‌سازی شده‌اند؟ برای کشف این راز پیچیده و پی بردن به حقیقت، بچه‌ها باید دوباره به شهر سرینیتی برگردند اما این بازگشت آن‌ها را با چیزی روبه‌رو می‌کند که اصلاً انتظارش را نداشتند...

درباره‌ی مجموعه سرینیتی:

گوردن کورمن (Gordon Korman) با به تصویر کشیدن فضایی تکان‌دهنده و باورپذیر در مجموعه سرینیتی (Masterminds) یک ماجراجویی پیچیده و هیجان‌انگیز را خلق کرده است. داستان‌های این مجموعه پر از لحظات مهیج، ترسناک و البته خنده‌دار هستند. روابط دوستانه در این مجموعه به قدری عمیق و فداکارانه است که شما را درگیر خود کرده و رهایتان نمی‌کند. ماجراهای بکر کتاب‌های سرینیتی به قدری غیرقابل پیش‌بینی هستند که برای لحظاتی شما را از ترس به لرزه درآورده و لحظاتی بعد از خنده به قهقهه می‌اندازد.

داستان‌های مجموعه سرینیتی به قدری منحصر به فرد و پر پیچ و خم هستند که به هیچ وجه نمی‌توان پایان آن‌ها را حدس زد. ماجراهایی شگفت انگیز و قدرتمند که وعده‌ی یک مجموعه‌ی مهیج و نفس‌گیر را می‌دهد؛ گوردن کورمن در این داستان‌ها از دوستی، تلاش، گذشت و کارگروهی سخن می‌گوید و به حدی غیرمنتظره است که به سختی می‌توان از خواندن آن‌ها دست کشید.

کتاب سرینیتی 2: بازگشت اوسیریس مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب برای نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های هیجان‌انگیز، ترسناک و ماجراجویانه لذت‌بخش خواهد بود.

در بخشی از کتاب سرینیتی 2: بازگشت اوسیریس می‌خوانیم:

توری می‌دود. خودش را از جمعیت جدا می‌کند و بنفش‌پوش‌ها هم می‌افتند دنبالش. به همین سرعت ماجرا تبدیل می‌شود به یک تعقیب و گریز. جلوی خودم را می‌گیرم که ندوم سمت توری. این کار هیچ کمکی به او نمی‌کند. تازه باید قبول کنیم که من هم به اندازه‌ی او تحت تعقیبم. توری با سرعتی که به خاطر درماندگی‌اش بیشتر هم شده از محوطه می‌دود و وارد چمن‌ها می‌شود. ورزشکار خوبی است ولی بنفش‌پوش‌ها دارند به او نزدیک می‌شوند. فاصله‌شان به ده متر رسیده. دیر یا زود فرارش برای آزادی به فاجعه ختم می‌شود.

وقتی توری دارد از کنار میله‌ی پرچم رد می‌شود، الی از وسط جمعیت می‌آید بیرون و طناب پرچم را از گیره‌اش جدا می‌کند. قرقره یکهو می‌چرخد و سایه‌ی سیاهی از بالا فرود می‌آید. پرچم بزرگ مدرسه می‌افتد روی پنج نفر بنفش‌پوشی که داشتند از کنار میله می‌گذشتند. پارچه‌ی بزرگ و سنگین با چنان سرعت و شدتی رویشان می‌افتد که پخش زمین می‌شوند و هر چه بیشتر زیر پرچم دست و پا می‌زنند، بیشتر گیر می‌افتند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سرینیتی 2: بازگشت اوسیریس
نویسنده
مترجمکیوان سررشته
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات272
زبانفارسی
شابک978-600-462-377-3
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سرینیتی 2: بازگشت اوسیریس

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سرینیتی 2: بازگشت اوسیریس

برای دریافت کتاب سرینیتی 2: بازگشت اوسیریس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.