معرفی و دانلود کتاب سرینیتی 1

عکس جلد کتاب سرینیتی 1
قیمت:
۳۷,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سرینیتی 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سرینیتی 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سرینیتی 1

کتاب سرینیتی 1 به قلم گوردن کورمن از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز، ماجرای فوق‌العاده مهیج نوجوانانی‌ است که از کودکی در شهری مرموز و ناشناخته بزرگ شده‌اند تا اینکه با وقوع اتفاقاتی ترسناک و به دست آوردن سرنخ‌هایی متوجه می‌شوند باید هر چه زودتر از این شهر فرار کنند. این کتاب جلد اول از مجموعه داستانی جذاب و خواندنی است.

موضوع کتاب سرینیتی 1 (Masterminds) چیست؟

سرینیتی شهری کوچک و گمنام در ایالت نیومکزیکو است که برای همه‌‌ی ساکنانش یک جامعه ایده‌آل به حساب می‌آید و همه از زندگی در آن راضی هستند. هر کس هر چیزی را که می‌خواهد در اختیار دارد و هیچ‌کس دروغ نمی‌گوید. الی، آمبر، توری، مالیک و هکتور نوجوانانی هستند که تاکنون از سرینیتی خارج نشده و تمام عمرشان را در آنجا زندگی کرده‌اند.

به غیر از مالیک که علاقه دارد به نیویورک برود هیچکس دلش نمی‌خواهد شهر را ترک کند تا اینکه روزی الی با دوچرخه به حاشیه شهر می‌رود و اتفاقات وحشتناک و غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد که همه چیز را تغییر می‌دهد. سرنخ‌هایی به دست این نوجوانان می‌رسد که متوجه می‌شوند به هیچ‌کس حتی پدر و مادرشان نمی‌توانند اعتماد کنند و باید هرچه زودتر از این شهر هولناک پا به فرار بگذارند...

درباره‌ی مجموعه سرینیتی:

گوردن کورمن (Gordon Korman) با به تصویر کشیدن فضایی تکان‌دهنده و باورپذیر در مجموعه سرینیتی (Masterminds) یک ماجراجویی پیچیده و هیجان‌انگیز را خلق کرده است. داستان‌های این مجموعه پر از لحظات مهیج، ترسناک و البته خنده‌دار هستند. روابط دوستانه در این مجموعه به قدری عمیق و فداکارانه است که شما را درگیر خود کرده و رهایتان نمی‌کند. ماجراهای بکر کتاب‌های سرینیتی به قدری غیرقابل پیش‌بینی هستند که برای لحظاتی شما را از ترس به لرزه درآورده و لحظاتی بعد از خنده به قهقهه می‌اندازد.

داستان‌های مجموعه سرینیتی به قدری منحصر به فرد و پر پیچ و خم هستند که به هیچ وجه نمی‌توان پایان آن‌ها را حدس زد. ماجراهایی شگفت انگیز و قدرتمند که وعده‌ی یک مجموعه‌ی مهیج و نفس‌گیر را می‌دهد؛ گوردن کورمن در این داستان‌ها از دوستی، تلاش، گذشت و کارگروهی سخن می‌گوید و به حدی غیرمنتظره است که به سختی می‌توان از خواندن آن‌ها دست کشید.

افتخارات کتاب سرینیتی 1:

- نامزد جایزه Diamond Willow در سال 2016
- نامزد جایزه Rebecca Caudill Young Readers' Book در سال 2017

کتاب سرینیتی 1 مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای نوجوانان بالای 12 سالی که به داستان‌های هیجان‌انگیز، ترسناک و ماجراجویانه علاقه دارند، به شدت جذاب و دوست داشتنی خواهد بود.

در بخشی از کتاب سرینیتی 1 می‌خوانیم:

نگاهی به پشت سرم می‌کنم و شهر سرینیتی را می‌بینم؛ آن خانه‌های سفید سالم و سرپا که مرتب کنار هم ردیف شده‌اند، استخرهای قشنگ زمردرنگی که در محوطه‌ی خانه‌ها مثل تمبر پستی خودنمایی می‌کنند؛ تورهای بسکتبالی که عین دژبان‌های دربان علم شده‌اند و منظره‌ای به آن زیبایی به‌وجود آورده‌اند. همیشه شاکی‌ام که چطور کسی می‌تواند سیزده سال تمام توی شهری بماند و پایش را از آن جا بیرون نگذارد. حالا که این‌ها را می‌بینم تازه می‌فهمم جواب سؤالی که همیشه با نق‌نق می‌پرسم چیست. با وجود این‌همه خوبی، اصلاً چه نیازی هست که این کار را بکنم؟

ما هر جور تفریح و آسایشی که دلمان می‌خواهد داریم. حتی چیزهایی که بزرگترها بهشان احتیاج دارند. هم مدرسه‌ی خوب، هم موقعیت شغلی عالی. علاوه بر این حرف‌ها، همه‌ی ما مردم سرینیتی سه‌تا ویژگی اساسی داریم که بهش پایبندیم: صداقت، همبستگی و رضایت. ما چیزهایی درباره‌ی شهرستان‌های بزرگتر و - بدتر از آن- شهرها، شنیده‌ایم. بوی آشغال و گند و کثافت از سرو‌رویشان بالا می‌رود، همه چیزشان درب‌وداغان است و جرم و جنایت آن‌قدر زیاد است که هیچ‌کس به آن‌یکی اعتمادی ندارد. مردم مدام در هول‌ووَلایند و خودشان را پشت درهای بسته قایم می‌کنند و برای خانه‌هاشان دزدگیر می‌گذارند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سرینیتی 1
نویسنده
مترجمعادله قلی پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات279
زبانفارسی
شابک978-600-8347-99-6
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سرینیتی 1

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سرینیتی 1

برای دریافت کتاب سرینیتی 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.