معرفی و دانلود کتاب سرینیتی 3: تسویه حساب

عکس جلد کتاب سرینیتی 3: تسویه حساب
قیمت:
۳۷,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سرینیتی 3: تسویه حساب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سرینیتی 3: تسویه حساب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سرینیتی 3: تسویه حساب

کتاب سرینیتی 3: تسویه حساب به قلم گوردن کورمن از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز، پایان ماجراجویی‌های مهیج و پرالتهاب نوجوانان سرینیتی را به تصویر می‌کشد که قصد دارند برای همیشه به ماجراهای پروژه‌ی اوسیریس پایان دهند.

موضوع کتاب سرینیتی 3: تسویه حساب (Masterminds) چیست؟

بعد از خیانت یکی از دوستان قدیمی بچه‌های سرینیتی، آن‌ها همچنان در حال فرار هستند و با وجود اینکه از هم دور افتاده‌اند و کنار یکدیگر نیستند، اما همچنان از راه‌های مختلف برای هدف مشترکشان یعنی کشف حقیقت و شکست‌ دادن پروژه‌ی اوسیریس تلاش می‌کنند.

آمبر و مالیک راهی شیکاگو می‌شوند تا تبهکاری که مالیک را از روی آن شبیه‌سازی کرده‌اند، پیدا کنند. الی و توری هم برای کشف این راز که الی را از روی چه فردی شبیه‌سازی کرده‌اند، به هالیوود می‌روند. بعد از گذراندن اتفاقاتی نفس‌گیر و غیرقابل پیش‌بینی، بچه‌ها به یک جزیره می‌رسند تا با متحد شدن و یک ماجراجویی جذاب دیگر، پروژه‌ی اوسیریس را خاتمه دهند.

درباره‌ی مجموعه سرینیتی:

گوردن کورمن (Gordon Korman) با به تصویر کشیدن فضایی تکان‌دهنده و باورپذیر در مجموعه سرینیتی (Masterminds) یک ماجراجویی پیچیده و هیجان‌انگیز را خلق کرده است. داستان‌های این مجموعه پر از لحظات مهیج، ترسناک و البته خنده‌دار هستند. روابط دوستانه در این مجموعه به قدری عمیق و فداکارانه است که شما را درگیر خود کرده و رهایتان نمی‌کند. ماجراهای بکر کتاب‌های سرینیتی به قدری غیرقابل پیش‌بینی هستند که برای لحظاتی شما را از ترس به لرزه درآورده و لحظاتی بعد از خنده به قهقهه می‌اندازد.

داستان‌های مجموعه سرینیتی به قدری منحصر به فرد و پر پیچ و خم هستند که به هیچ وجه نمی‌توان پایان آن‌ها را حدس زد. ماجراهایی شگفت انگیز و قدرتمند که وعده‌ی یک مجموعه‌ی مهیج و نفس‌گیر را می‌دهد؛ گوردن کورمن در این داستان‌ها از دوستی، تلاش، گذشت و کارگروهی سخن می‌گوید و به حدی غیرمنتظره است که به سختی می‌توان از خواندن آن‌ها دست کشید.

کتاب سرینیتی 3: تسویه حساب مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به نوجوانان بالای 12 سال که به داستان‌های مهیج، ترسناک و ماجراجویانه علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب سرینیتی 3: تسویه حساب می‌خوانیم:

خانم دانلیوی با حوصله می‌گوید: «می‌دونم که به نظر ناعادلانه می‌رسه، ولی شما باید منطقی باشین. ما تلاش زیادی کردیم که این ماجرا رو از رسانه‌ها دور نگه داریم. اگه دادگاه‌های جنایی برای این‌همه آدم برگزار بشه شما بچه‌ها تبدیل می‌شین به مرکز توجه کل دنیا. وجود یازده‌تا انسان شبیه‌سازی‌شده بلافاصله بحث‌برانگیز می‌شه. توجهی بهتون می‌شه که دیگه نمی‌تونین ازش فرار کنین. بعد دیگه هیچ‌وقت نمی‌تونین اون زندگی‌ عادی‌ای که این‌همه برای به دست آوردنش جنگیدین، تجربه کنین.»

توری متفکرانه می‌گوید: «من از فکر این‌که پروژه‌ی اوسیریس بدون هیچ مجازاتی ول بشه متنفرم. ولی تحمل تصور پدر و مادرم رو هم توی زندان ندارم، حتی اگه حقشون باشه.» قرمز می‌شود. «اون‌ها با من خوب بودن. نمی‌تونم به این فکر نکنم که شاید یه روزی واضحه که وقتی بزرگ شدم بتونم برم به دیدنشون.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سرینیتی 3: تسویه حساب
نویسنده
مترجمکیوان سررشته
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات277
زبانفارسی
شابک978-600-462-503-6
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سرینیتی 3: تسویه حساب

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سرینیتی 3: تسویه حساب

برای دریافت کتاب سرینیتی 3: تسویه حساب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.