معرفی و دانلود کتاب سطح کلیدی و استراتژی شکست و تست مجدد

عکس جلد کتاب سطح کلیدی و استراتژی شکست و تست مجدد
قیمت:
۲۰,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سطح کلیدی و استراتژی شکست و تست مجدد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سطح کلیدی و استراتژی شکست و تست مجدد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سطح کلیدی و استراتژی شکست و تست مجدد

کتاب سطح کلیدی و استراتژی شکست و تست مجدد نوشته‌ی تو آن منبعی ارزشمند و جامع برای معامله‌گران تازه‌کار و بی‌تجربه‌ای است که در پی افزایش مهارت‌های معاملاتی خود هستند و می‌خواهند تحلیل نمودارهای تکنیکال را بیاموزند. این کتاب به فعالان حوزه‌ی مالی کمک می‌کند تا با استفاده‌ از استراتژیِ «شکست و تست مجدد» به درک عمیق‌تری از نحوه‌ی کار بازارهای مالی برسند.

درباره‌ی کتاب سطح کلیدی و استراتژی شکست و تست مجدد

تحلیل تکنیکال نمودارها برای پیش‌بینی رفتارهای آتی بازارهای مالی صورت می‌گیرد. همیشه ابتدای ورود به بازارهای مالی و معاملات یکی از چالش‌های مکرر و دشواری که بر سر راه معامله‌گران مبتدی و تازه‌کار قرار می‌گیرد، ترسیم نمودارها و خطوط حمایت و مقاومت و تشخیص شکست‌های موفق از شکست‌های ناموفق است. تو آن (Tu Ahn) در این کتاب می‌کوشد تا این چالش‌ها را از سر راه تریدرها و معامله‌گران جوان بردارد و نوع نگاه آن‌ها را به معاملات تغییر دهد.

سطح کلیدی و استراتژی شکست و تست مجدد (Breakout and Retest Strategy and Key Level Ultimate Guide) با معرفی مفاهیم اساسی استراتژی معاملاتی شکست و آزمایش مجدد آغاز می‌شود و اهمیت شناسایی نقاط شکست در بازارهای مالی را که نشان‌دهنده فرصتی برای معامله‌گران است تا از تغییرات قیمت قابل‌توجه استفاده کنند، روشن می‌کند. علاوه بر این، در فصول بعدی مرحله آزمایش مجدد به طور مفصل مورد بحث قرار می‌گیرد و بر اهمیت آن در تأیید قدرت شکست و ارائه نقاط ورود مناسب برای معامله‌گران تأکید می‌کند.

این کتاب که توسط محمدرضا فلفلانی به فارسی بازگردانده شده و در نشر دیده‌بان قلم فرتاک به چاپ رسیده است، شامل 8 فصل کلیدی می‌باشد. از عناوین فصول این کتاب می‌توان به «چهار قانون مدیریت سرمایه»، «پنج اصل در مدیریت ریسک» و «مقاومت و حمایت در پرایس‌اکشن؛ مبتدی‌ها در مقابل حرفه‌‌ای‌ها» اشاره کرد.

تو آن در این کتاب می‌کوشد تا در خلال مطالب، به مرور، الگویی برای مبتدیان ارائه دهد تا در انتهای این کتاب قادر باشند راه و روشی منحصربه‌فرد برای معامله‌گری بیابند.

کتاب سطح کلیدی و استراتژی شکست و تست مجدد برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای افرادی که در زمینه‌ی تحلیل تکنیکال مشکل دارند و یا در شرف ورود به بازارهای مالی و تریدینگ می‌باشند، مناسب و کاربردی خواهد بود. مدیران سازمان‌ها نیز از دیگر مخاطبان کتاب سطح کلیدی و استراتژی شکست و تست مجدد می‌باشند.

در بخشی از کتاب سطح کلیدی و استراتژی شکست و تست مجدد می‌خوانیم

در روند صعودی، قیمت سقف جدید بالاتر سقف قبلی و کف جدید بالاتر از کف قبلی ثبت می‌کند (ثبت کفِ جدید نسبت به ثبتِ سقف جدید مهم‌تر است). از طرف دیگر، در روند نزولی نیز قیمت کف و سقف‌های پایین‌تر شکل می‌دهد؛ بنابراین تصور می‌کنید روند چه ‌زمانی برعکس می‌شود؟ در روند صعودی، ما دارای دو سطح کلیدی هستیم: سطح کلیدی مهم (سطح کلیدی اول)، کفی است که باعث تشکیلِ بالاترین قله را شده است و سطح کلیدی دوم نیز، نزدیک‌ترین قله است، همان‌گونه که در تصویر (دو صفحه بعد) مشاهده می‌کنید. تنها درصورتی معامله می‌کنیم که قیمت به سطوح کلیدی 1 یا 2 بازگردد و زمانی‌که یک الگوی شمعی زیبا (متناسب با جهت حرکت) در سطح کلیدی شکل می‌گیرد، اقدام به خرید (لانگ) می‌کنیم، حد ضرر را درست در زیر سطح کلیدی و حد سود را در بلندترین سقف یا نسبت ریسک به ریوار 2: 1 یا 3: 1 قرار می‌دهیم. روند صعودی زمانی به روند نزولی تبدیل می‌شود که قیمت اقدام به شکست کفی کند که باعث ایجاد بلندترین سقف شد و سپس افزایش یابد تا یک سقف پایین‌تر از سقف قبلی تشکیل داده و مانند مثال، نزولی‌شدن روند را تأیید کند.

ما دارای دو سطح کلیدی نیز در روند نزولی هستیم: سطح کلیدی اول، سقفی است که باعث تشکیلِ پایین‌ترین کف شده است و سطح کلیدی دوم نیز نزدیک‌ترین درّه است. تنها در صورتی معامله می‌کنیم که قیمت به سطوح کلیدی 1 یا 2 بازگشته و زمانی‌که یک الگوی شمعی زیبا (متناسب با جهت روند) در سطح کلیدی شکل بگیرد، وارد معامله‌ی فروش (شورت) شده، حد ضرر را درست در بالای سطح کلیدی و حد سود را در پایین‌ترین قله یا نسبت ریسک به ریوارد 2: 1 یا 3: 1 قرار می‌دهیم. زمانی روند نزولی به روند نزولی تغییر می‌کند که قیمت قله‌ای را بشکند که باعث شکل‌گیری پایین‌ترین کف شده‌ است و سپس اصلاح کند تا یک کفِ بالاتر نسبت به کف قبلی شکل بگیرد و حالا (احتمالا) روند صعودی آغاز خواهد شود.

فهرست مطالب کتاب

سخن مترجم
با مطالعه‌ی این کتاب، چه اطلاعاتی به‌دست خواهید آورد؟
سلب مسئولیت
چهار قانون مدیریت سرمایه
پنج اصل در مدیریت ریسک
مقاومت و حمایت در پرایس‌اکشن، مبتدی در مقابل حرفه‌ای
سطح کلیدی
تأیید روند
ترید در چند تایم‌فریم
بررسی جهت حرکت قیمت و روند بازار
هدیه: معامله با محدوده‌ی تراکم قیمتی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سطح کلیدی و استراتژی شکست و تست مجدد
نویسنده
مترجممحمدرضا فلفلانی
ناشر چاپیانتشارات دیده بان قلم فرتاک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات48
زبانفارسی
شابک978-622-5254-53-4
موضوع کتابکتاب‌های مالی و بیمه، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب سطح کلیدی و استراتژی شکست و تست مجدد

برای دریافت کتاب سطح کلیدی و استراتژی شکست و تست مجدد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.