معرفی و دانلود کتاب صوتی جوان و پولدار بازنشسته شوید

عکس جلد کتاب صوتی جوان و پولدار بازنشسته شوید
قیمت:
۵۳۰۰۰ ۲۶,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جوان و پولدار بازنشسته شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جوان و پولدار بازنشسته شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جوان و پولدار بازنشسته شوید

اگر نمی‌خواهید تمام عمر به‌سختی کار کنید پس کتاب صوتی جوان و پولدار بازنشسته شوید برای شماست! رابرت کیوساکی در این اثر تجربه‌ی شگفت‌انگیز خود و همسرش را شرح می‌دهد که با کمترین سرمایه تجارت را آغاز کرده و ده سال بعد به بازنشستگی رسیدند. شنیدن چالش‌های مالی این زوج درسی آموزنده برای افزایش سواد اقتصادی است و نگاهی متفاوت نسبت به پول در اختیارتان قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی جوان و پولدار بازنشسته شوید

کسب موفقیت اقتصادی بدون آشنایی با دو مفهوم ممکن نیست: گردش مالی و اهرم. آثار گذشته‌ی رابرت کیوساکی از جمله «پدر پولدار، پدر بی‌پول» همگی بر موضوع پول و چگونگی به جریان انداختن آن تاکید داشتند. اما کتاب صوتی جوان و پولدار بازنشسته شوید (Rich Dad's Retire Young, Retire Rich) با محور اهرم نوشته شده، یعنی همان چیزی که مانند آسانسور افراد را به‌سرعت در میان طبقه‌های مالی جابه‌جا و نقشی حیاتی در کسب ثروت ایفا می‌کند.

اهرم در اینجا به‌معنای ابزار کاربردی در معاملات مالی است که از انواع متعددی برخوردار بوده و آن را در اشکال متفاوت مشاهده می‌کنیم. کیوساکی قرض گرفتن پول را یکی از معروف‌ترین و پرکاربردترین اهرم‌های دنیای اقتصاد می‌داند. میلیون‌ها نفر برای رفع مشکلات مالی از دیگری مبلغی را قرض می‌گیرند اما عده‌ی کمی می‌دانند که این ابزار را می‌توان برای خلق ثروت هم به‌کار برد. دیگر ابزارهای مطرح شده در این کتاب هم مواردی هستند که شاید تمام افراد مردم دنیا از آن‌ها استفاده کرده‌اند: پیش‌بینی، برنامه‌ریزی، یکپارچگی، داستان‌های پندآموز، بخشندگی، عادت‌ها، پول و املاک.

درواقع اهرم‌های مالی در زندگی همه‌ی ما وجود دارند اما تعداد اندکی از شیوه‌ی درست به‌کارگیری آن‌ها مطلعند. کتاب صوتی جوان و پولدار بازنشسته شوید همان راهنمایی است که ما برای مدیریت اهرم‌های دراختیارمان به آن نیاز داریم. این اثر که توسط سمانه فلاح ترجمه شده هر آنچه برای استفاده صحیح از منابعمان ضروری است به ما عرضه می‌کند تا بسیار زودتر از 50 یا 60 سالگی به بازنشستگی برسیم و فرصت بیشتری برای برای لذت از زندگی پیدا کنیم.

کتاب صوتی جوان و پولدار بازنشسته شوید جنبه‌های گسترده‌ای از زندگی روزمره را پوشش می‌دهد لذا برای همه‌ی افراد قابل استفاده است. در پایان باید گفت نسخه‌ی صوتی این کتاب اکنون با همکاری انتشارات طاهریان و نشر صوتی شادن پژواک در اختیار شما قرار گرفته و امیدواریم نقشی موثر در ارتقای دانش مالی فارسی‌زبانان ایفا کند.

کتاب صوتی جوان و پولدار بازنشسته شوید مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این کتاب را به همه‌ی دنبال‌کنندگان مباحث اقتصادی و سواد مالی پیشنهاد می‌کنیم.

با رابرت کیوساکی بیشتر آشنا شویم

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) نویسنده‌ای سرشناس در زمینه‌ی آموزش راه‌های رسیدن به ثروت است. کتاب «پدر پولدار، پدر بی‌پول» همان اثری بود که او را به شهرت جهانی رساند و به نویسنده‌ای مطرح تبدیل کرد. از دیگر کتاب‌های رابرت کیوساکی می‌توان به «هزینه‌ها را درز نگیرید»، «رازهای غلبه بر باورهای محدودکننده»، «شاهراه کارآفرینی» و «کسب‌وکار در قرن بیست و یکم» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی جوان و پولدار بازنشسته شوید می‌شنویم

مردم معمولا می‌گویند سرمایه‌گذاری خطرناک است. به‌نظر آن‌ها این طرز فکر واقعا درست است و حقیقت دارد. زیرا آن‌ها چنین پذیرفته‌اند در حالی که ماهیت سرمایه‌گذاری اصلا اینطور نیست. از نظر آن‌ها همان ریسک و خطری که هنگام عبور از یک طرف خیابان به طرف دیگر و یا دوچرخه‌سواری وجود دارد همان نوع نیز در سرمایه‌گذاری‌ها دیده می‌شود. از این‌رو آن‌ها طوری از این حوادث فاصله می‌گیرند که آسیبی نبینند. بسیاری از مردم فکر می‌کنند که چون خودشان باور دارند سرمایه‌گذاری خطرناک است برای همه نیز چنین خواهد بود.

من به همراه یکی از مشاوران برجسته سرمایه‌گذاری از یک بانک کشور در یک جلسه مصاحبه رادیویی شرکت کردم. آن مشاور قصد داشت تا با بیان یک ایده اذهان شنوندگان را به چالش بکشاند. من آن ایده را در کتاب «پدر پولدار، پدر بی‌پول» خود نوشته بودم. او گفته خود را چنین آغاز کرد: «رابرت کیوساکی اعلام کرده است که هر کسی می‌خواهد ثروتمند شود باید تجارت خود را بدون هیچ معطلی آغاز کند. تنها چیزی که آقای کیوساکی نتوانست در این گفته درک کند این بود که اکثر افراد نمی‌توانند تجارت خود را راه‌اندازی کنند...»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
31 دقیقه
مقدمه
24 دقیقه
فصل اول: چگونه در جوانی پولدار بازنشسته شویم؟
18 دقیقه
فصل دوم: تا آنجا که می‌توانید،‌هرچه سریع‌تر بازنشسته شوید
21 دقیقه
فصل سوم: چطور پیشی گرفتم؟
15 دقیقه
فصل چهارم: چگونه می‌توان در جوانی بازنشسته شد؟
14 دقیقه
فصل پنجم: اهرم ذهن
5 دقیقه
فصل ششم: به‌نظر شما چه کارهایی خطرناک و ریسک‌پذیر هستند؟
11 دقیقه
فصل هفتم: چگونه کمتر کار کنیم و بیشتر به‌دست آوریم؟
6 دقیقه
فصل هشتم: مطمئن‌ترین روش برای ثروتمند شدن بهره‌گیری از اهرم ذهن است
6 دقیقه
فصل نهم: برنامه شما با چه سرعتی پیش می‌رود؟
10 دقیقه
فصل دهم: اهرم پیش‌بینی آینده‌ای درخشان
7 دقیقه
فصل یازدهم: اهرم یکپارچگی
16 دقیقه
فصل دوازدهم: اهرم داستان‌های پندآموز
14 دقیقه
فصل سیزدهم: اهرم بخشندگی
16 دقیقه
فصل چهاردهم: اهرم عادت‌ها
12 دقیقه
فصل پانزدهم: اهرم پول شما
9 دقیقه
فصل شانزدهم: اهرم املاک و مستغلات
19 دقیقه
فصل هفدهم: اهرم سرمایه‌های کاغذی
10 دقیقه
فصل هجدهم: اهرم خانه B در جدول چهارراه پولسازی
21 دقیقه
فصل نوزدهم: توصیه‌های طلایی
6 دقیقه
فصل بیستم: حقایق متفاوت
12 دقیقه
فصل بیست‌ویکم: چگونه ادامه دهیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جوان و پولدار بازنشسته شوید
نویسنده
مترجمسمانه فلاح
راویآبتین ممدوح
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مالی و بیمه
قیمت نسخه صوتی
۵۳۰۰۰ ۲۶,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جوان و پولدار بازنشسته شوید

صادق شهسواری پور
۱۴۰۲/۱/۹
سلام
کتاب در مورد آموزش مفاهیم مالی هست. همه میگن اره کتاب‌های کیوساکی با بازار ایران نمی‌خونه یا که مثل هم هستند. البته تا حدودی کتاب‌ها به هم شباهت داره اما کیوساکی تو هر کدام مقداری از مفاهیم مالی را شرح داده و سعی کرده مفاهیم به زمان ساده بیان کنه و سعی کرده کلی گویی کنه از این نظر با بازار ما هم میخوره چون مفهوم پایه‌ای را بیان کرده و در کل ذهن انسان بازتر می‌کنه
احمد جعفری
۱۴۰۱/۱۲/۲
کتاب خوبی بود.
بیشتر برگرفته از کتاب پدر پولدار و پدر فقیر بود. گوینده صدای خیلی خوبی داشت. اونجاییکه درخصوص مالیات توضیح می‌داد زیاد مناسبتی با قوانین کشور ما نداشت. همچنین بسیاری از تکنیک‌های مالی که ایشان گفتند در سایر امورات زندگی هم کاربرد دارد. من به شخصه چندبار گوش دادم و نکات مهم رو یادداشت کردم. گوش دادن این کتاب صوتی را توصیه میکنم
زکریا طهماسبی
۱۴۰۱/۱۲/۳
بخش بزرگی از حرفهای کیوساکی در زمان الان منسوخ شده س (بخصوص در ایران) حتی خودش هم در توییتر اعلام کرده و بعضی نظراتشو عوض کرده، بخش دیگرش هم که کلا برای شرایط موجود در آمریکاست مثل مالیات و بیمه و... ولی در کل نویسنده قوی هستش نقطه قوتش تجربه‌های است که شخصا بهش رسیده چهارمین کتابی بود که از کیوساکی مطالعه یا شنیده بودم با تشکر از کتابراه
Mghrezaie
۱۴۰۳/۱/۷
توی ایران کمتر کسی هست که بخواد راجع به مفاهیم مالی این چنینی کتاب تدوین کنه کیوساکی از افرادیه که خود ساخته است یعنی با دانش و نبوغ به این جا رسیده و کتاب هاش هم برگرفته از افکارش هست به نظر من خیلی از نکات کتاباش رو بایستی تطبیق سازی کرد با اوضاع ایران و پرورش داد در کل کتاب‌های کیوساکی رو توصیه میکنم
hassan houshyar
۱۴۰۲/۳/۱۷
حتی اگر تمام حرفهای کیوساکی تخیلی باشه و یا شاید برنامه دولت ایران برای تشویق ایجاد کسب کار باشه،
ولی کیوساکی دنیای تازه‌ای رو جلو ما باز میکنه!
من از کتاب پدر پولدار خیلی درسها گرفتم و استفاده کردم و حالا دارم در مورد این کتاب با خودم حساب و کتاب می‌کنم که بتونم زودتر بازنشسته بشم یا نه!!!
بهزاد بشارتی
۱۴۰۳/۱/۳
عالیه اگر در سنین پایین اراده و استقامت و همت و دانش با هم تلفیق بشن و نتیجه به موفقیت و پولدار شدن ختم بشه زندگی واقعا لذت بخش تر خواهد بود وقتی در میانسالی حاصل کار رو درو کنی هم زمان بیشتری زندگی کردی هم سالم تر و راضی تر خواهی بود
Marzieh Rafie
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
من چون اول کتاب پدر پولدار و پدر فقیر رابرت کسوساکی رو خونده بودم خیلی از مطالب یاداوری اون کتاب بود، و البته که ما انسانها همیشه با یادآوری نکات خوب نیاز داریم، صدای گوینده هم رسا و دلنشین بود.
مرسی از کتابراه
Ali Kh
۱۴۰۲/۲/۱۴
کتاب با دیگر کتاب‌ها‌ی کیوساکی تفاوت داشت و‌نکتش این بود تو این کتاب زیاد پیشنهاد به خرید سهام بین المللی نمیکنه چون نظرش بیشتر روی تاسیس بیزینس هست
AliEbadi
۱۴۰۲/۶/۱
به نظرم ترجمه کتاب می‌تونست بهتر باشه، ولی در مورد استفاده اولیه از اهرم‌ها توضیحات خوبی داشت هرچند پیچیده تره
Sfahancar
۱۴۰۲/۱۱/۵
اولین کتابی که در مورد تغییر وضع مالی ام خوندم کتاب پدر پولدار و پدر فقیر بود، خیلی خوبه این بشر
حمیدصبوری
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
کتاب‌های جناب کیوساکی معرکه است حرفی نیست هر کدومشون بهتر از قبلی و پر کاربرد در کار و زندگی
Mahdi Abdollahi
۱۴۰۲/۳/۹
کتاب بسیار سودمند و عالی در زمینه کسب و کار و موفقیت میباشد.
رابرت استاد من در کسب و کار میباشد
بهزاد آقاخانی
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
کتاب خوبیه ولی برای کسی که کتاب‌های کیوساکی رو نخونده، چون شبیه بقیه کتاب هاشه
امیر
۱۴۰۲/۹/۵
کتاب خوبی بود با اینکه مطالب تکراری داشت اما مطالب خوب و کلیدی زیادی هم داشت
حسین حبیبی
۱۴۰۲/۸/۲۸
کتاب خیلی خوبی هستش
که به صورت داستان‌های آموزنده مطالب را بازگو میکنه
مشاهده همه نظرات 26

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جوان و پولدار بازنشسته شوید

برای دریافت کتاب صوتی جوان و پولدار بازنشسته شوید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.