معرفی و دانلود رایگان کتاب سفر به موزه

عکس جلد کتاب سفر به موزه
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سفر به موزه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سفر به موزه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سفر به موزه

کتاب سفر به موزه نوشته‌ی صفیه پرماس از مجموعه ماجراهای افشین و دایی بروز، داستان پسر بچه‌ای را به تصویر می‌کشد که قرار است به همراه دایی‌اش از موزه حیوانات دیدن کند اما او درباره قوانینی که هنگام بازدید از موزه باید رعایت کند، چیزی نمی‌داند.

درباره‌ی کتاب سفر به موزه:

صبح پنج‌شنبه باوجود اینکه افشین دلش می‌خواهد بیشتر بخوابد تصمیم می‌گیرد از جایش بلند شود، صبحانه‌اش را بخورد و منتظر دایی بروز باشد تا با هم برای گردش بیرون بروند. این بار قرار است دایی و افشین به دیدن موزه حیات وحش بروند که در آن جا حیوانات خشک شده و اسکلت جانوران منقرض شده نگهداری می‌شود.

درباره مجموعه ماجراهای افشین و دایی بروز:

مجموعه ماجراهای افشین و دایی بروز در قالبی کودکانه به آسیب‌های اینترنت، فضای مجازی، بازی‌های رایانه‌ای و تلفن‌همراه برای کودکان می‌پردازد. کتاب‌های این مجموعه در پروژه صیانت از کودکان و خانواده در اینترنت به سفارش معاونت امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات با همکاری پلیس فتا ناجا تهیه شده‌اند و متعلق به پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا «پلیس فتا» می‌باشند و کلیه کتاب‌های منتشر شده آن با هدف افزایش سواد فضای مجازی در بین کاربران با حمایت پلیس فتا تهیه شده‌اند.

کتاب سفر به موزه برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به کودکان سنین 7 تا 12 سال می‌آموزد که استفاده از موبایل در موزه‌ها ممنوع است و ممکن است باعث آسیب به خود، دیگران و اموال عمومی شود.

در بخشی از کتاب سفر به موزه می‌خوانیم:

همانطور که دایی بروز با یک دست گوشی را بالا گرفته بود تا عکس بگیرد و دست دیگرش را دور گردن افشین گذاشته بود، داشت عکس را طوری تنظیم می‌کرد که همه اسکلت‌ها در عکس باشند و آن قدر عقب عقب رفتند تا به یکی از اسکلت‌ها خوردند و آن‌ها را به زمین ریختند.

دایی و افشین که نمی‌دانستند چه کار کنند، با تعجب به استخوان و اسکلت دایناسور نگاه کردند و تا از جایشان بلند شدند نگهبان موزه را بالای سرشان دیدند که عصبانی بالای سرشان ایستاده بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سفر به موزه
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات عترت نو
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات21
زبانفارسی
شابک978-600-6094-41-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب سفر به موزه

tokhs_divoneh
۱۴۰۲/۱/۳
تو‌ی قسمت که افشین با داییش دارن درمورد کجا میرن صحبت میکنن
ی جا جمله‌ی جورایی تکرار شده
اونجا که افشین حدس میزنه دارن میرن جنگل
و داییش میگه بله افرین باهوش بعد تو جمله بعدی میگه نه، نزدیک شدی...
ی جورایی تناقض داشت.
اما از نکات مثبت کتاب نگذریم:
اینکه یاد میده وقتی جاهای مفید میریم از و
اون منظره لذت ببریم بیخودی سرمون تو گوشی بودن چه عواقبی داره مثل سردردی که افشین گرفت و افتادن داییش تو رودخونه، خرابکاری دایناسور.
۲_در قسمت‌های پایانی وقتی از خواننده که کودک باشه تشویق میکنه همراهی کنه و قبل از گفتن اون آوا خود کودک حدس بزنه باعث میشه کودک فعال تر به داستان توجه کنه.
ی نکته ریز خوبی دیگه هم بود اینکع زمانی اتفاقات بد افتاد و افشین و داییش نتونستن اون لذتی که می‌خواستن ببرن، مامان افشین سعی داره با ایده جدید مسیله و دغدغه رو حل کنه.
پونه
۱۴۰۱/۶/۸
زیادی سادگی توش موج میزنه و جذابیت به خصوصی نداره، اینکه درباره استفاده نامناسب از اینترنت، بازی‌ها و موبایل هست و سعی داره بچه‌ها را با طرز استفاده صحیح از فضای مجازی و تلفن و موبایل اشنا کنه خیلی خوبه، اما نفس داستان جذابیت چندانی نداره، و در عین حال تمیشه گفت فاقد جذابیت هم هست، تصویر گری خیلی و خوبی داره زیبا وچشم نوازه، رنگ‌امیزی شادی داره، زیباست، به اصول اسلامی هم توی تصویر‌گری و هم توی متن داستان توجه شده، اما یه چیز‌ی که هست، سادگی بیش از حده، درست برای بچه‌های شش تا هشت سال نوشته شده، اما یه ذره بهش حالت معمایی و جالب‌تری میشد داد، به هر حال، متشکرم.
فاطمه اریش
۱۴۰۳/۱/۸
سلام. ممنون بابت کتاب بسیار زیبا و اموزنده. به جای اینکه به کودکان بگیم این کار و بکن خوبه اون کار رو نکن بده اینجور کتابها که تو متن کتاب اموزشهای مفیدی رو واسه بچه‌ها دارن بخریم و بخونیم واسشون. کتاب هم مصور بود خوندش رو خیلی جالب تر میکرد واقعا جالب بود. بچه‌ها از طریق افشین پسر کوچولوی داستان و میفهمن که صبح بعد از بیدار شدن از خواب اول باید سلام کنن صورت خودشون رو بشون صبحانه مقوی رو میل کنن. و یااینکه وقتی تو ماشین نشستن نباید به گوشی همراه نگاه کنن چون ممکنه چشماهشون اذیت بشه و سرشون درد بگیره
حلما رستمی
۱۴۰۲/۸/۲۶
این کتاب داستان خیلی خوبه. به ما یاد میده که همیشه سرمون تو گوشی نباشه هرجایی که بریم به همون خوش میگذره اگه سرمون تو گوشی نباشه. خانم مدیر من برای این کتاب یک مسابقه هرکس دوست داشت دوشنبه مسابقه را شروع میکنیم من که عاشق کتاب داستانم تو این مسابقه شرکت میکنم. من اول این کتابراه را برنامشو نمی‌دونستم که خانم مدیر این برنامه‌رو معرفی کرد. از نویسنده‌ی این کتاب داستان متشکرم.
عرفان راهدی
۱۴۰۲/۶/۱۲
تنها نکته مثبتی که میتونم توی این کتاب بگم اینه که تصویر گری نسبتا خوبی داری ولی دیگه هیچی
نقات ضعفش خیلی زیاده داستان خیلی راحت لو میرود و خیلی سادس و نویسنده میتونست از کلمات بهتر اسفاده کنه الان فکر میکنید مثل بقیه نظراتم آخر دیالوگ میگم (پیشنهاد میکنم این کتاب رو مطالعه کنید) ولی الان دیگه نه
بستگی به نظر خودتون داره
مهنیا منصوری
۱۴۰۲/۲/۳
❤سلام به کتابراهی ها❤
بچه این کتاب 18 صفحه دارد. بچه من خیلی از این کتاب خوشم اومد امیدوارم شما هم خوشتون بیاد.
بهتون سفارش می‌کنم که این کتاب را بریزید و بخوانید.
خیلی ممنونم از♡ تألیفش♡
دوستان عزیزم کتاب سفر به موزه خیلی کتاب خوبی است.
❤مجموعه ماجراهای افشین و عمو به روز❤
بازم ممنونم از ♡تألیفش♡
تبسم دهقانی
۱۴۰۱/۶/۸
سلام من نپسندیدم شما باید داستان رو جذاب میکردین و کودکان رو وارد دنیای تفکر میکردین که از خوندن کتاب لذب ببره متاسفانه من خوشم نیومد.
یک نویسنده‌ی واقعی مثل نویسنده‌ی خانم نعمت پور ایشون بسیار داستان خوبی رو برای نوجوانان درنظر گرفت.
به حرحال دست تمام نویسنده‌ها درد نکنه
Sepid Mmm
۱۴۰۱/۶/۲۳
کتاب خوبی بود و مفهوم استفاده از فضای مجازی و اینترنت را به کودکان یاد آوری می‌کرد اگر می‌خواهید این مفاهیم را هرچه بهتر به کودک خود آموزش دهید که تا به بسیار مناسب بوده است با توجه به متن ساده و روان‌ای که دارد برای آن‌ها قابل درک تر کرده است است
فاطمه جعفری
۱۴۰۰/۹/۲۹
عالیه این کتاب. میشه شبها قبل از خواب برای بچه‌ها خوند. من تصویرشو حین خوندن میفرستم رو تلویزیون عالیههه ممنون که رایگان قرارش دادین 🤗🌺
لیلی فرجام
۱۴۰۲/۱/۱۵
کتاب سفر به موزه عنوان جالبی داره
انتظار اتفاقات و ماجرا‌های جالب بود اما وقتی خوندم ناامید شدم چرا که متنش حس خاصی نمی‌داد و پیامی که باید برسونه حس نکردم
اشتباه کردن دایی نه ادراک نمی‌شد
دلارام 0074
۱۴۰۲/۷/۱۳
قصه خوبی بود مخصوصا اون قسمت اخر ک گفته شده بچه‌ها همکاری کنند اما. اسم دایی بروز چیه. بهروز یا برزو بود. ب نظرم اسم دایی تو ذوق میزد برای همین داستانو خراب کرد دو ستاره کم کردم.
کیانا محامدی
۱۴۰۲/۳/۱۱
این کتاب کتابی هستش که خوب هست، ادم دوست داره بخونتش ولی جوری نیست که به این کتاب جذب بشه. تصاویر شخصیت‌های داستان هم کمی خسته کننده بودند ولی در کل کتاب، خوب، معمولی و گویا بود.
محمدرضا
۱۴۰۱/۵/۲۳
داستانی خوب و تخیلی است برای کودکان. به نظرم برای کودکانی که تازه به مدرسه رفته‌اند این داستان مناسب است. تصاویر کتاب گیرا و جذاب هستند. خواندنش را توصیه میکنم.
Kokonar Kokonar
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
اصلا از کتاب خوشم نیومد,,,, 😐😐😐 بعضی کتاب‌های بچگانه اینقدر قشنگن که بزرگترها هم به خوندنش جذب میشن ولی این نه از لحاظ گرافیکی و نه داستان اصلا جذاب نبود,,,,
زهره جواهرکلام
۱۴۰۳/۱/۱۰
خیلی ساده اما قشنگ بود، بچه‌هام خیلی دوسش داشتن هم نکته تربیتی داره و هم نکات جذاب درباره حیوانات، توصیه میکنم برای بچه‌های کوچولو تون بخونیدش
مشاهده همه نظرات 185

راهنمای مطالعه کتاب سفر به موزه

برای دریافت کتاب سفر به موزه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.