معرفی و دانلود کتاب سه دایناسور کوچولو، تخم را نجات می‌دهند!

عکس جلد کتاب سه دایناسور کوچولو، تخم را نجات می‌دهند!
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سه دایناسور کوچولو، تخم را نجات می‌دهند! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سه دایناسور کوچولو، تخم را نجات می‌دهند! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سه دایناسور کوچولو، تخم را نجات می‌دهند!

چارلز فوگ در کتاب سه دایناسور کوچولو، تخم را نجات می‌دهند! ماجرای بچه دایناسوری به نام اسکرچ را به تصویر می‌کشد که به همراه دوستان شجاعش سعی دارد تا از تخم دایناسوری که مادرش به آن‌ها سپرده محافظت کند.

موضوع کتاب سه دایناسور کوچولو، تخم را نجات می‌دهند! چیست:

اسکرچ، لافتی و اسنیف دوستان صمیمی هستند که قرار است از تخم دایناسوری زیبا محافظت کنند. اما تخم دایناسور توسط یک پستاندار بدجنس دزدیده می‌شود...

کتاب سه دایناسور کوچولو، تخم را نجات می‌دهند! مناسب چه کسانی است:

چارلز فوگ (Charles Fuge) این داستان جالب را برای همه‌ی بچه‌های دبستانی که به قصه‌های تخیلی و آموزنده علاقمند هستند، نوشته است. این قصه‌ی هیجان‌انگیز، شجاعت را به همراه دوستی و همدلی به کودکان آموزش می‌دهد.

در بخشی از کتاب سه دایناسور کوچولو، تخم را نجات می‌دهند! می‌خوانیم:

«اسکرچ» به دوستانش، «لافتی» و «اسنیف» می‌گوید: «نگاه کنید! من می‌خواهم یک خواهر یا برادر کوچک جدید داشته باشم!» خانم رکس ایستاد. یک تخم زیبا در لانه‌ی شنی‌اش بود.

خانم رکس پرسید: «من تصمیم دارم بروم دوش بگیرم. ممکن است در این مدت شما از این تخم مواظبت کنید؟» «اجازه ندهید هیچ پستاندار بدجنسی به آن نزدیک شود!» وقتی که او رفت، طولی نکشید که یک پوزه دراز مودار، خشمگین از زیر زمین بیرون آمد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سه دایناسور کوچولو، تخم را نجات می‌دهند!
نویسنده
مترجممعصومه محمدپور
ناشر چاپیانتشارات تازه‌ها
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات27
زبانفارسی
شابک978-622-6879-42-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب سه دایناسور کوچولو، تخم را نجات می‌دهند!

برای دریافت کتاب سه دایناسور کوچولو، تخم را نجات می‌دهند! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.