معرفی و دانلود کتاب چیکی و طبیعت زیبا

عکس جلد کتاب چیکی و طبیعت زیبا
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چیکی و طبیعت زیبا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چیکی و طبیعت زیبا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چیکی و طبیعت زیبا

کتاب چیکی و طبیعت زیبا، با روایت داستان پسری به نام چیکی که می‌خواهد به مکان دیگری سفر کند، کودکان را با مفاهیم مختلف طبیعت و آب‌وهوا آشنا می‌کند. این داستان آموزنده توسط هان لیو یانگزائو نوشته شده است.

درباره‌ی کتاب چیکی و طبیعت زیبا

اگر بخواهید در قالب یک داستان سرگرم‌کننده کودکان را با طبیعت و آب‌وهوا و حتی بعضی از احساسات انسانی آشنا کنید، کتاب چیکی و طبیعت زیبا یک پیشنهاد مناسب برای شماست. هان لیو یانگزائو در این کتاب که توسط مرجان رزمی ترجمه و بازنویسی شده، مخاطبِ کودک را با پسری به نام چیکی آشنا می‌کند که می‌خواهد تمام چیزهایی که برای سفر لازم دارد را در کیسه‌اش جمع کند و با خود ببرد؛ پس خورشید، باد، قطره‌های باران، دانه‌های برف و... را درون کیسه‌ی خود می‌اندازد. همچنین نویسنده به سراغ احساساتی مانند خوشحالی، غم، عصبانیت و پشیمانی هم رفته و اشاره‌ای به دلایلی که آن‌ها را به وجود آورده‌اند کرده است.

با خواندن این داستان برای فرزندتان و با استفاده از تصاویر جذاب کتاب چیکی و طبیعت زیبا می‌توانید کودک را با تعدادی از مفاهیم مختلف موجود در طبیعت آشنا کنید. استفاده از تصاویر در داستان‌گویی به شما کمک می‌کند تا مفاهیم را به شیوه‌ی راحت‌تری منتقل کنید و همچنین باعث می‌شود این مفاهیم در ذهن کودک ماندگارتر شوند.

این کتاب توسط مرجان رزمی ترجمه و بازنویسی شده، انتشارات تازه‌ها آن را منتشر کرده و ناشر الکترونیک آن انتشارات دانی است.

کتاب چیکی و طبیعت زیبا برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان مصور و آموزنده برای کودکان 2 تا 5 ساله نوشته شده است.

در بخشی از کتاب چیکی و طبیعت زیبا می‌خوانیم

چیکی می‌خواست به جایی برود که هوا سرد نباشد. برای همین هم هر چیزی را که لازم داشت، توی کیسه‌اش گذاشت و راه افتاد.

چیکی رفت تا به قله‌ی کوه رسید. او از دیدن خورشید و پرنده‌هایی که در آسمان پرواز می‌کردند، خیلی خوشحال بود. چیکی درِ کیسه‌اش را باز کرد تا یکی از پرنده‌ها را بگیرد، اما اشتباهی خورشید را گرفت و انداخت ته کیسه‌اش.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چیکی و طبیعت زیبا
نویسنده
مترجممرجان رزمی
ناشر چاپیانتشارات تازه‌ها
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-622-687965-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چیکی و طبیعت زیبا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چیکی و طبیعت زیبا

برای دریافت کتاب چیکی و طبیعت زیبا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.