معرفی و دانلود کتاب گریه نکن موش کوچولو

عکس جلد کتاب گریه نکن موش کوچولو
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گریه نکن موش کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گریه نکن موش کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گریه نکن موش کوچولو

کتاب گریه نکن موش کوچولو یک داستان سرگرم‌کننده درباره‌ی موشی است که باید چیزی را که در گلویش گیر کرده بیرون بیاورد، اما موقع بیرون آوردن آن، موش دچار مشکل جدیدی می‌شود. این داستان کودکانه توسط هان لیو یانگزائو نوشته شده است.

درباره‌ی کتاب گریه نکن موش کوچولو

کتاب گریه نکن موش کوچولو از هان لیو یانگزائو، داستان مشکلی که برای یک موش پیش آمده را در قالب یک قصه‌ی کودکانه روایت می‌کند. در این داستان سرگرم‌کننده نکات آموزنده‌ای هم گنجانده شده‌اند. مفاهیمی مانند همکاری و کمک به دیگران و توجه به مشکلات و حالت‌هایی که اطرافیان دارند، با بیانی ساده در این کتاب مطرح شده‌اند. شما می‌توانید با خواندن این کتاب برای فرزندتان، علاوه بر این که داستانی سرگرم‌کننده را برای او تعریف می‌کنید، درباره‌ی حیوانات مختلف با او صحبت کنید، او را با اهمیت توجه کردن به احساساتی که دیگران تجربه می‌کنند، آشنا کنید و با استفاده از این قصه به او نشان دهید که کمک کردن به دیگران به شیوه‌ی صحیح چه تاثیراتی می‌تواند داشته باشد.

طبق آن‌چه که نویسنده در پایان کتاب گریه نکن موش کوچولو آورده، بهتر است برای خواندن این داستان برای فرزندتان زمان کافی صرف کنید و داستان را به شکلی به او توضیح دهید که کودک بهتر آن را متوجه شود. همچنین می‌توانید برای این که بیشتر توجه فرزندتان را جلب کنید، داستان را با استفاده از عروسک‌ها و یا تصاویر برای او روایت کنید و حتی از او بخواهید بخشی از داستان را با توجه به تصاویر کتاب حدس بزند. از این طریق می‌توانید او را بهتر با کلمات و مفاهیم کتاب آشنا کنید.

انتشارات تازه‌ها این کتاب را به چاپ رسانده و ناشر الکترونیک آن انتشارات دانی است.

کتاب گریه نکن موش کوچولو برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان مصور برای کودکان 2 تا 5 سال نوشته شده است.

در بخشی از کتاب گریه نکن موش کوچولو می‌خوانیم

موش کوچولو روی یک تکه کاغذ چیزی نوشت و آن را به دست قورباغه داد: «لطفاً کمک کنید، من نمی‌توانم خوب نفس بکشم.»

قورباغه کمی آب توی یک برگ ریخت و به او داد تا بخورد. فکر می‌کرد شاید با آب پایین برود، اما نرفت. همه نگران موش شده بودند و دنبال راه‌حلی می‌گشتند تا کمکش کنند. میمون گفت: «دستانت را روی زمین بگذار و پاهایت را ببر بالا. شاید آن چیز عجیب از دهانت بیرون بیاید.»

موش همین‌طور بالا و پایین می‌پرید و گریه می‌کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گریه نکن موش کوچولو
نویسنده
مترجممرجان رزمی
ناشر چاپیانتشارات تازه‌ها
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-6879-66-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گریه نکن موش کوچولو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گریه نکن موش کوچولو

برای دریافت کتاب گریه نکن موش کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.