معرفی و دانلود کتاب ماجراجویی دوچی و دوستانش

عکس جلد کتاب ماجراجویی دوچی و دوستانش
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماجراجویی دوچی و دوستانش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماجراجویی دوچی و دوستانش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماجراجویی دوچی و دوستانش

دوچی دوست دارد با کسی بازی کند، به همین خاطر با دوستان صمیمی‌اش قرار می‌گذارد تا با هم به گردش بروند. هان لیو یانگزائو در کتاب ماجراجویی دوچی و دوستانش داستان گرد هم آمدن دوچی و حیوانات دیگر را در دل طبیعت برایتان خواهد گفت. در این داستان دوچی و دوستان او به یک ماجراجویی هیجان‌انگیز می‌روند تا در کنار یکدیگر یک روز کامل را خوش بگذرانند.

ماجرا از آن‌جا شروع شد که یک روز صبح دوچی از خواب بیدار شد و دلش خواست بازی کند. او می‌دانست پدرش در مزرعه مشغول به کار است و مادربزرگش هم دارد خیاطی می‌کند. پس تصمیم گرفت با گاو کوچولو، خرگوش و راکون مشغول بازی شود. این تازه آغاز ماجراجویی جالب آن‌ها در روزی پرهیجان بود...

کتاب ماجراجویی دوچی و دوستانش مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب کودکان 2 تا 5 ساله‌ای است که به قصه‌های تصویری جذاب و آموزنده علاقه دارند. کودکان می‌توانند این کتاب را از زبان والدین و مربیان خود بشنوند و از دیدن تصاویر جذاب آن لذت ببرند.

در بخشی از کتاب ماجراجویی دوچی و دوستانش می‌خوانیم

دوچی با دوستانش، گاو کوچولو، راکون و خرگوش قرار گذاشته بودند که با هم بازی کنند. حالا او و گاو کوچولو زیر درختی منتظر راکون و خرگوش بودند تا بیایند و بازی را شروع کنند. آن‌ها خیلی گرمشان شده بود و حوصله‌شان هم سر رفته بود. بالاخره خرگوش و راکون هم از راه رسیدند و همه‌ی آن‌ها با خوشحالی رفتند تا یک ماجراجویی جدید داشته باشند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماجراجویی دوچی و دوستانش
نویسنده
مترجممرجان رزمی
ناشر چاپیانتشارات تازه‌ها
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-6879-59-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ماجراجویی دوچی و دوستانش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ماجراجویی دوچی و دوستانش

برای دریافت کتاب ماجراجویی دوچی و دوستانش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.