معرفی و دانلود کتاب دوچی و دوستانش به اردو می‌روند

عکس جلد کتاب دوچی و دوستانش به اردو می‌روند
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دوچی و دوستانش به اردو می‌روند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دوچی و دوستانش به اردو می‌روند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دوچی و دوستانش به اردو می‌روند

یکی از بهترین راه‌ها برای این‌که حسابی سرگرم شوید و بودن در طبیعت به شما بیشتر خوش بگذرد، رفتن به اردو به همراه مربی و معلمتان است. هان لیو یانگزائو در کتاب دوچی و دوستانش به اردو می‌روند داستان اردوی پرماجرای دوچی و دوستانش را که حیواناتی چون گاو، خرگوش و راکون هستند، برایتان تعریف می‌کند.

آن‌ها قرار است با قطار به دل طبیعت قدم بگذارند و با بازی و تماشای زیبایی‌های طبیعت در کنار هم لحظات خوشی را سپری کنند. در راه منظره‌های زیبا و چشمگیری پیش روی دوچی و دوستانش قرار می‌گیرد و سوالات زیادی درباره‌ی این سفر در ذهن بچه‌ها نقش می‌بندد. تا این‌که بالاخره معلمشان به آن‌ها می‌گوید به مقصد رسیده‌اند...

باید دید در این سفر خارق‌العاده چه اتفاقات و جوایز جالبی در انتظار آن‌هاست.

کتاب دوچی و دوستانش به اردو می‌روند مناسب چه کسانی است؟

کودکان 2 تا 5 ساله می‌توانند از شنیدن این داستان زیبا از زبان مربی و معلم خود و دیدن تصاویر رنگارنگ و خلاقانه‌ی آن لذت ببرند.

در بخشی از کتاب دوچی و دوستانش به اردو می‌روند می‌خوانیم

دوچی از یک نردبان طنابی بالا رفت و از شاخه‌ی درخت آویزان شد. او می‌خندید و با صدای بلند می‌گفت: «خیلی خوش می‌گذرد. خیلی خوشحالم که اینجا هستم.» او وقتی یکی از نامه‌ها را دید، حسابی خوشحال شد. دوچی توانست یک کتاب جایزه بگیرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دوچی و دوستانش به اردو می‌روند
نویسنده
مترجممرجان رزمی
ناشر چاپیانتشارات تازه‌ها
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-687958-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دوچی و دوستانش به اردو می‌روند

برای دریافت کتاب دوچی و دوستانش به اردو می‌روند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.