معرفی و دانلود کتاب ما شروعش می‌کنیم

عکس جلد کتاب ما شروعش می‌کنیم
قیمت:
۹۹۵۰۰ 49750 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ما شروعش می‌کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ما شروعش می‌کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ما شروعش می‌کنیم

کالین هوور، رمان‌نویس آمریکایی، در کتاب ما شروعش می‌کنیم زندگی لیلی را که شخصیت اصلی کتاب «ما تمامش می‌کنیم» بود، ادامه می‌دهد. او در کتاب اول، به مسئله‌ی خشونت خانگی می‌‌پردازد و در کتاب دوم، از عشق حقیقی و امید صحبت می‌کند. نثر او به‌قدری پراحساس است که خواننده را به همدردی وامی‌دارد. این کتاب در سال 2022، رتبه‌ی اول لیست پرفروش‌ترین‌های‌ مجله‌ی نیویورک‌ تایمز را کسب کرد.

درباره‌ی کتاب ما شروعش می‌کنیم

کالین هوور (Coleen Hoover)، نویسنده‌ی کتاب، قصد دارد داستانی را شروع کند که در کتاب پیشین او، به پایان رسیده بود. او در کتاب ما شروعش می‌کنیم (It Starts with Us)، قصه‌ای را ادامه می‌دهد که برای خواننده آشناست؛ اما این‌بار عاشقانه‌تر و با نثری لبریز از احساس. لیلی، شخصیت اصلی داستان، در کتاب «ما تمامش می‌کنیم» (It Ends with Us)، با رابطه‌ای توهین‌آمیز سروکله می‌زند. اما در جلد دوم، با اولین عشق زندگی‌اش برخورد می‌کند، و با ماجراهای عاشقانه‌ و پرتلاطمی همراه می‌شود. در واقع این کتاب، درباره‌ی بارقه‌ی امیدی است که در دل لیلی روشن شده. راوی این رمان عاشقانه، در فصل‌های مختلف کتاب، بین لیلی و اولین معشوق او، اطلس، تغییر می‌کند. به همین خاطر، خواننده ماجرای این عشق قدیمی را از زبان هر دو طرف رابطه می‌شنود.

کالین هوور در کتاب اول، به دشواری‌های زندگی لیلی پرداخته. به همین خاطر خواننده دقیقاً می‌داند او با چه معضلاتی مواجه بوده و برای رسیدن به این نقطه، چه مسیری را طی کرده. بنابراین در کتاب ما شروعش می‌کنیم، خواننده را با گذشته‌ی اطلس و مشکلاتی که پشتِ‌سر گذاشته آشنا می‌کند. نویسنده از این طریق، تصویر کاملی از موقعیت فعلی شخصیت‌ها و گذشته‌ی هر یک در اختیار مخاطب می‌گذارد. همین ویژگی‌ها در نوشتار کالین هوور است که احساسات خواننده را درگیر می‌کند.

زندگینامه و دانلود بهترین کتاب‌های کالین هوور

آسیب‌هایی که هر کدام از شخصیت‌های داستان پشت سر گذاشته‌اند، باعث شده که دیدار دوباره‌ی آن‌ها عاشقانه‌تر از دفعه‌ی اول باشد، اما به این معنا نیست که به‌راحتی می‌توانند از کنار هم بودن لذت ببرند. گذشته از بین نرفته و هنوز ردی از آن بر زندگی لیلی سایه می‌اندازد و ماجرای عاشقانه‌ی این دو دلداده را با چالش مواجه می‌کند. در واقع لیلی قدم‌های بزرگی برای زندگی خود برداشته اما اکنون باید با مشکلات جدیدی روبه‌رو شود. این‌جاست که نویسنده در کتاب ما شروعش می‌کنیم از سختی‌ها و ناامیدی‌های عشق می‌گوید و از بازگو کردن جنبه‌های ناخوشایند آن، ترسی ندارد. او حقایق را، به همان تلخی و برندگی که در زندگی واقعی هستند، تعریف می‌کند. حقیقی بودن وقایع در داستان‌های کالین هوور، و ظرافتی که در خلق شخصیت‌ها به کار می‌برد، احساس همدردی خواننده را برمی‌انگیزد.

نشر میلکان کتاب ما شروعش می‌کنیم را با ترجمه‌ی مهدی شکسایی منتشر کرده.

درباره‌ی مجموعه‌ی ما شروعش می‌کنیم

کتاب «ما شروعش می‌کنیم»، ادامه‌ی کتاب «ما تمامش می‌کنیم» است. کالین هوور، در جلد اول به گذشته‌ی شخصیت اصلی داستان، لیلی، می‌پردازد و از پیچیدگی‌های رابطه‌ی او با همسر آزارگرش صحبت می‌کند.

کالین هوور، با کتاب ما شروعش می‌کنیم، باز می‌گردد و این‌بار به دیدار دوباره‌ی لیلی با اطلس، اولین معشوق‌ او، می‌پردازد. نویسنده در ادامه‌ی داستان، قصه‌ی شخصیت‌های این دو کتاب را با محوریت لیلی و اطلس، بازگو می‌کند و تلخی‌های زندگی و روابط را به شیوه‌ای واقع‌گرایانه به تصویر می‌کشد.

از آن‌جایی که این دو کتاب، ادامه‌ی یکدیگرند و شخصیت‌های یکسانی دارند، در قالب مجموعه‌ای دوجلدی شناخته می‌شوند.

جوایز و افتخارات کتاب ما شروعش می‌کنیم

  • کتاب سال 2022 به انتخاب W H Smith
  • نامزد بهترین رمان عاشقانه‌ی سال 2022، در نظرسنجی کاربران وبسایت گودریدز
  • رتبه‌ی اول لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های داستانی مجله‌ی نیویورک‌ تایمز در هفته‌ی پایانی اکتبر سال 2022

نکوداشت‌های کتاب ما شروعش می‌کنیم

  • کالین هوور، ملکه‌ی لیست کتاب‌های پرفروش است. (یو‌اس‌ای تودی)
  • هوور با نمایش تعادل میان بحران و امید، دل‌شکستگی و لذت شروع دوباره را به زیبایی تصویر می‌کند. (نقد کتاب Kirkus)
  • این کتاب دقیقاً همان چیزی است که باید باشد. درد عاطفی و سوگ کتاب پیشین را ندارد و نوری درخشان در انتهای تونلی تاریک است. (Metro)

کتاب ما شروعش می‌کنیم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌های عاشقانه علاقه‌مندید و از قصه‌های تکراری خسته شده‌اید، کتاب ما شروعش می‌کنیم، انتخاب خوبی برای شماست.

با کالین هوور بیشتر آشنا شویم

کالین هوور، نویسنده‌ی آمریکایی، در سال 1979 متولد شد. او با انتشار 22 رمان از پرفروش‌ترین نویسنده‌های مجله‌ی نیویورک‌ تایمز است. کتاب‌های او، طرفداران بسیاری دارد و از جمله بهترین رمان‌های عاشقانه است. آثار کالین هوور که در دسته‌ی ادبیات بزرگسال قرار می‌گیرند، درونمایه‌های احساسی و اجتماعی گیرایی دارند. او که پیش از آغاز نویسندگی، مددکار اجتماعی بوده، از ریشه‌های روان‌شناختی هم در آثارش بهره می‌گیرد. روابط ناخوشایند، مردسالاری، سقط جنین و خیانت، از مضامین رایج در نوشته‌های این نویسنده‌اند. کتاب «همه‌ی خوبی‌هایت»، «هرگز هرگز» و «اگر حقیقت این باشد» شماری از بهترین کتاب‌های کالین هوور هستند؛ که با گذشت سال‌ها از زمان انتشار آن‌ها، هم چنان در صدر جدول پرفروش‌ها می‌درخشند.

در بخشی از کتاب ما شروعش می‌کنیم می‌خوانیم

یک سال و نیم جدایی بین رابطه‌ای که احتمال به ثمر نشستن داشت زمان زیادی است و شاید هر کس دیگری غیر از اطلس هم بود، به این نقطه ختم می‌شد. اما چگونه می‌توانم رابطه‌ام با اطلس را شروع کنم؟ آیا فکر خوبی است که به اطلس پیام بفرستم و او مرا به ناهار دعوت کند؟ ناهار فوق‌العاده‌ای می‌شود، قطعاً همی‌نطور خواهد بود. و بعد از ناهار نوبت به شام ​​می‌رسد؟ و بعد از شام درست به همان جایی برمی‌گردیم که در جوانی از هم جدا شدیم؟ و بعد هر دو خوشحال می‌شویم و دوباره عاشق می‌شویم و او برای همیشه وارد زندگی‌ام می‌شود؟

می‌دانم به‌نظر می‌رسد که دارم پیشاپیش خیال‌بافی می‌کنم، اما موضوع اطلس است. مگر این‌که اطلس آدم دیگری شده باشد، وگرنه دوست داشتنش کار بسیار آسانی است، الن. برای همین خیلی مرددم، چون می‌ترسم رابطه‌ی من و اطلس به سرانجام برسد.

و اگر به سرانجام برسد، رایل در مورد رابطه‌ی جدید من چه احساسی خواهد داشت؟ امرسون تقریباً یک‌ساله است و ما تمام این سال را بدون مشکلات نه‌چندانی پشت‌سر گذاشته‌ایم. البته می‌دانم برای این است که وارد جریان یکنواختی از زندگی شده‌ایم که تابه‌حال مختل نشده است. پس چرا احساس می‌کنم با واردشدن اطلس به قضیه غوغایی به پا می‌شود؟

منظورم این نیست که رایل سزاوار آن است که در این موقعیت حساس نگرانش باشم، اما ممکن است زندگی عاشقانه‌ام را به جهنم تبدیل کند. چرا رایل این‌قدر ذهنم را مشغول کرده است؟ ماجرا این‌گونه به‌نظر می‌رسد؛ گویی نخست اتفاقات شگفت‌انگیزی رخ می‌دهد، اما همین که می‌خواهم از این اتفاقات لذت ببرم، در نهایت بخشی از وجودم که هنوز براساس رایل و واکنش‌های احتمالی‌اش تصمیم می‌گیرد این خوشی را برایم به زهرمار تبدیل می‌کند.

بیشتر از هر چیزی از واکنش‌های او می‌ترسم. می‌خواهم امیدوار باشم که او حسادت نمی‌کند، اما خواهد کرد. اگر با اطلس قرار بگذارم، او شرایط را برای همه سخت می‌کند. حتی با وجود این‌که می‌دانم طلاق انتخاب درستی بود، هنوز هم عواقب آین انتخاب گریبان‌گیرم است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ما شروعش می‌کنیم
نویسنده
مترجممهدی شمسایی
ناشر چاپینشر میلکان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات301
زبانفارسی
شابک978-622-2544-22-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۹۹۵۰۰ 49750 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ما شروعش می‌کنیم

نرگس شاهبازی
۱۴۰۲/۸/۲۶
هر چقدر که ما تمامش میکنیم خوب بود، این یکی بد بود. واقعا میگم. ادامه ش قسمت‌هایی ا زکتاب اپل رو لو میده: بارز‌ترین نکته ش این بود که ما هیچ اثر زیادی از رایل نمی‌بینیم. به عنوان پدر بچه اصلا نیست. یه جور اغراق آمیزی همه چی و همه کس طرف لیلی هستن و هییییییچ کس نمی‌خواد ببینه که رایل توی کتاب اول که گفته بود دلیل خشم غیرقابل کنترلش چیه و لیلی میدونست و پذیرفت. رایل بیمار بود ولی نویسنده دنبال این بو که نشون بده خشم خانگی چه بدی‌هایی داره. خشم خانگی با زندگی کردن با یه بیمار که آسیب روانی دیده فرق داره. توی کتاب اول این ایراد نویسنده معلوم نبود ولی توی کتاب دوم که ما شروعش میکنیم باشه، فهمیدم حتی کتاب اول هم حیف شد. کاش هیچوقت نمی‌فهمیدم هدف نویسنده چی بوده و چجوری حامی لیلیه. رایل یه مرد عادی که به زنش آسیب می‌زنه نبود یه بیمار بود و داستان اینجا فرق داره.
لیلا قشقایی
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
داستان کتاب برای کسانی که جلد اول رو دوست داشتن قطعا جالب و گیراست، اما مطلبی که باعث میشه این کتاب به اون خوبی که باید نباشه ترجمشه. در کمال تعجب داستان با ترجمه خوب و روان و حرفه‌ای شروع شده اما از تقریبا اواسط داستان ترجمه طوری هست که انگار یک فرد کاملا متفاوت که حتی به زبان تسلط کامل نداشته با کمک ابزارهای ترجمه آنلاین اینکار رو انجام داده و حتی اصلاحی هم صورت نگرفته و غلط‌ها واضح هستن. این باعث‌ شده که خواننده مجبور باشه بعضی قسمتارو با حدس و گمان تصحیح کنه تا معنی بده!
الهه نیک
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
کتاب ما تمامش می‌کنیم یه چیز دیگه بود.. اما این کتاب هم در مجموع بد نبود روان بود و جذاب و البته یه کم زیادی داستان بود و غیر واقعی.. احتمال وجود یه همچین شخصیت‌هایی در عالم واقعیت خیلی خیلی کم هست. در حال که داستانی قوی هست که شخصیت‌ها رو بتونیم در عالم واقعیت تا حدودی تطبیق بدیم و آشنا باشن برای خواننده نه موجودات افسانه ایی با واکنش‌هایی غیر قابل هضم به خصوص در مورد اطلس؛ در مورد مقصر بودن رایل هم یه کم زیادی همه چی تقصیر اون بود، تاییدش نمیکنم این آدم رو ولی در موردش زیاده روی کرده بود
سارا
۱۴۰۱/۱۲/۲۹
بنظرم کتابی که یک رمان خارجیست نباید در ترجمه تا این اندازه از اصطلاحات و ضربالمثل فارسی استفاده بشه درسته که برای فهم بهتر خواننده بوده ولی کاملا مشخصه این جملات غیر واقعی و مختص مترجم بوده نه نویسنده بنظرم جملات رو همونطور که نوشته شده و با دستکاری خیلی کم بزبان فارسی برگردونید الان دیگه همه مردم با همه فرهنگا اشنایی دارن جوری نشون ندید انگار شخصیتهای داستان ایرانی هستند.
خادم الشهدا
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
خوب بود. ولی ما تمامش می‌کنیم یه چیز دیگه‌ای بود. خیلی برام جالب بود که با وجود اینکه چند ماه پیش ما تمامش می‌کنیم رو خونده بودم ولی با خوندن این کتاب اون لحظه‌ها و... رو یادم مونده بود. و قسمت بدش این بود که از نصفه‌ی داستان به بعد خیلی بی محتوا شد. همش داشت عشق بازی شون رو توصیف میکرد که واقعا حالم رو بد کرد.
وجیهه میرنظامی
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
کتاب ما تمامش می‌کنیم و ما شروعش می‌کنیم، نثری زیبا و پر چالشی دارد، و البته پر از حقایق تلخ زندگی..... حقیقتش در، این زندگی، همگی ما به اندازه‌ی کافی تلخی در روابط زناشویی را تجربه می‌کنیم، و زمانی که رمانی را شروع می‌کنیم، نیاز به کمی شادی و آرامش داریم..... در سرتاسر کتابها، خواننده، مدام تنش و اضطراب را تجربه میکند
Arad Hashemi
۱۴۰۲/۸/۳
کتاب خوبی بود در ادامه داستان ما تمامش میکنیم نوشته شده بود اما گیرایی و جذابیت اون رو نداشت و بخاطر خواندن داستان اول وجذاب بودن و دانستن ادامه ماجرا این کتاب رو خوندم اما به زیبایی کتاب اول نوشته نشده و انگار برای طولانی بودن ماجرا این کتاب نوشته شده، فقط بخوانید در ادامه کتاب اول.
الهام نظاری
۱۴۰۲/۴/۲۳
نسبت به کتاب قبل باورپذیری کمتری داره. ای کاش واقعیت زندگی برای تمام زنان آسیب دیده از طلاق و بچه‌های آسیب دیده از طلاق والدین همینقدر قشنگ و رویایی بود. متاسفانه کتاب دوم کمی به داستان سیندرلا شبیه شده بود. با این وجود ترجمه روان و متن پرکشش و جذابی داشت که خوندنش خالی از لطف نیست.
نیلوفر آهنی
۱۴۰۲/۴/۲۳
متاسفانه ترجمه بد کتاب باعث می‌شه در قسمت‌هایی کلا از متن و داستان جدا بشیم و سعی کنیم حدس بزنیم منظور نویسنده چی بوده، این موضوع گیرایی کتاب رو تا حد زیادی کم می‌کنه.
در کل با توجه به اینکه نسبت به انتشارات دیگه حذفیات کمتری داشت، من این چاپ رو برای خوندن انتخاب کردم.
عاطفه
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
کتاب ما تمامش میکنیم با اختلاف زیاد از این کتاب بهتر بود.
پایان قابل پیش بینی‌ای داشت و صرفا میشه گفت شبیه یک کتاب عاشقانه سطح پایین بود تا اموزنده.
درحالیکه که تمامش میکنیم واقعا اموزنده بود و دیدگاه خیلی جالبی داشت ولی این کتاب داستان عاشقانه بود فقط.
Zoha Nve
۱۴۰۱/۱۱/۱
هر چقدر کتاب اولش خوب بود این کتاب بد.
نمیدونم مشکل از ترجمه بود یا واقعا محتوا جذاب نبود. ترجمه‌ی نشرهای دیگه رو باید دید ولی علاوه بر ترجمه، ویراستاری این کتاب خیلی اذیت کننده بود. به نظرم ارزش خوندن نداره چون هر چی باید گفته میشد در کتاب اول گفته شده.
نسیم عزالدین
۱۴۰۲/۳/۲۱
نسبت به «ما تمامش میکنیم» خیلی خسته کننده بود مخصوصا نامه‌های اطلس طولانی و کسل کننده و کل روند داستان غیر واقعی به نظر میاد
در مورد ترجمه هم انگار یک سوم انتهای کتاب مترجم تغییر کرده و ترجمه‌ها بیشتر تحت اللفظی و غیر حرفه‌ای هستن
الهه صادقی
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
بنظرم کتاب ما تمامش میکنیم گیرایی داستان بهتری داشت، ضمن اینکه از یه جای کتاب به بعد دیگه مطالب تکراری و خسته کننده میشد. نکته‌ای که در داستان در مورد اطلس دوست داشتم عشق او به لیلی بود که به کل زندگیش رو متحول و تبدیل به آدمی با انگیزه و موفق کرده بود.
حکیمه داوری
۱۴۰۳/۱/۲
من کتاب ما تمامش میکنیم کالین هوور رو خوندم و ترغیب شدم بقیه آثارش رو هم بخونم. این دومین کتابیه که از کالین هوور میخونم.. واقعا از خوندنش لذت بردم. پیشنهاد میکنم حتما بخونید البته قبلش باید کتاب ماتمامش میکنیم رو بخونید
Mahya Marjani
۱۴۰۲/۲/۲۰
به خاطر خدا یک ویراستار استفاده کنید!!!! علاوه بر ترجمه که یه جاهایی گنگ بود، اشتباهاته تایپی اونقدر بود که وقتی با اون ترجمه خونده میشد، تقریبا اصلا نمیشد فهمید مطلب رو. لطفا به خواننده کتابها اهمیت بدین نه فقط به چاپ و فروش!!!
مشاهده همه نظرات 53

راهنمای مطالعه کتاب ما شروعش می‌کنیم

برای دریافت کتاب ما شروعش می‌کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.