معرفی و دانلود کتاب سه پرسش: کشف و در اختیار گرفتن نیروی درون

عکس جلد کتاب سه پرسش: کشف و در اختیار گرفتن نیروی درون
قیمت:
۳۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سه پرسش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سه پرسش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سه پرسش: کشف و در اختیار گرفتن نیروی درون

همه‌ی ما در پی کشف حقیقت هستیم و می‌خواهیم به انسان‌های بهتری تبدیل شویم. کتاب سه پرسش اثر دون میگوئل روئیز، تحول زندگی را در گرو فهم سه پرسش اساسی می‌داند: من کیستم، چه چیز واقعی است و عشق چیست؟ این کتاب به شناخت بهتر خویشتن و جهان کمک می‌نماید و انسان را در مسیر تبدیل شدن به کسی که همواره در تمنایش است، هدایت می‌کند.

درباره‌ی کتاب سه پرسش

دون میگوئل روئیز (Don Miguel Ruiz) کتاب سه پرسش (The Three Questions: How to Discover and Master the Power Within You) را در تکمیل کتاب پرفروش قبلی خود، چهار پیمان، نوشته است. این اثر جدید از خلال مرور اندیشه‌های عمیق آمریکاییان بومی به کشف نیروی درونی و به‌کارگیری آن کمک می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب سه پرسش

ما می‌توانیم در جهانی آرمانی زندگی کنیم؛ جهانی که مردم می‌توانند خودشان را به شیوه‌ای عادلانه اداره کنند؛ یعنی مسئول عملکرد خود و حاکم بر افکارشان باشند. دون میگوئل روئیز در کتاب سه پرسش باب مباحثی را می‌گشاید که به پرورش ذهن انسان و تسلط بر ذهن کمک می‌کنند.

شاید ذهن با همه‌ی افکار و قضاوت‌هایش، بدترین دشمن ما به نظر بیاید، اما اگر ذهن را به شکلی متفاوت تربیت کنیم، می‌توانیم از آن دوستی متحد برای خود بسازیم و با اصلاح عملکرد ذهن می‌توانیم دنیای خود را دگرگون کنیم. به عقیده‌ی مؤلف کتاب سه پرسش، دلیل اینکه ما با خودمان عادلانه رفتار نمی‌کنیم این است که دیگران این‌ باورها را به ما آموخته‌اند و ما نیز شاگردان خوبی بوده‌ایم. انسان‌ها اصیل و منحصربه‌فرد زاده شده‌اند، اما در جهانی که باید همه‌ی آموخته‌ها را چشم‌بسته پذیرفت، اصیل ماندن دشوار است. هویت ما و نگرشمان به زندگی در همان سال‌های ابتدایی تولد و کودکی شکل می‌گیرد؛ اما ما باید جایی از زندگی تصمیم بگیریم تمام آموخته‌ها را کنار بگذاریم و این بار با آگاهی کامل به پدیده‌های پیرامون خود نگاه کنیم.

دون میگوئل معتقد است درون انسان‌ها آشفتگی‌هایی وجود دارد و هرکس ممکن است به انقیاد باورهای خود درآید. آدم‌ها به عشق نیاز دارند، اما متقاعد نشده‌اند که شایسته‌ی عشق ورزیدن‌اند. می‌خواهند خودشان را دوست داشته باشند، اما نمی‌دانند چگونه. تمام این‌ها بر ترس‌های انسان می‌افزاید. کتاب سه پرسش کمک می‌کند تا بشر درباره‌ی خود و زندگی سوال کند و به دنبال جواب برود. سه پرسش اصلیِ مطرح‌شده در این کتاب زندگی شما را زیرورو خواهد کرد: من کیستم؟، چه چیز واقعی است؟ و عشق چیست؟

از راهی سلبی به پاسخ این سوال‌ها خواهیم رسید؛ زمانی که بفهمیم چه کسی نیستیم، چه چیز واقعی نیست و چه چیز عشق نیست. کتاب سه پرسش با تأکید بر چگونگی عملکرد ذهن، به ما یاد می‌دهد چطور بر باورهای خود مسلط شویم. آن وقت است که می‌توانیم قوانینمان را اصلاح کنیم و هرآنچه را می‌خواهیم بیافرینیم.

کتاب سه پرسش را انتشارات کلک آزادگان با ترجمه‌ی هنگامه آذرمی چاپ کرده است.

نکوداشت‌های کتاب سه پرسش

  • این کتاب خوانندگان را به سفری به سوی خودشناسی، دگرگونی و حقیقت می‌برد. (بوک‌لیست)
  • میگوئل روئیز از یک انقلاب درونی حمایت می‌کند که با پرسیدن اولین سوال آغاز می شود: «من کیستم؟» (وبسایت معنویت و سلامتی)

کتاب سه پرسش برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به جویندگان راه خودشناسی و کسانی که در یافتن و به کار گرفتن نیروی درونی خود دچار مشکل‌اند، توصیه می‌شود.

با دون میگوئل روئیز بیشتر آشنا شویم

دون میگوئل روئیز، معلم معنوی مشهور، زاده‌ی سال 1952 در مکزیک است. او نویسنده‌ی سری کتاب‌های پرفروش خرد تولتک‌ها ازجمله «چهار پیمان»، «راهنمای چهار پیمان»، «استادی عشق» و «پنجمین پیمان» است. بیش از دوازده میلیون نسخه از کتاب چهار پیمان در سراسر دنیا به فروش رسیده و به 46 زبان ترجمه شده است.

دون میگوئل که در ابتدا پزشک جراح بوده، پس از یک تصادف و تجربه‌ی نزدیک به مرگ، به خرد نیاکان خود یعنی تولتک‌ها روی می‌آورد و زیر نظر یک شَمَن حرفه‌ای آموزش می‌بیند. او از آن پس، دیدگاهش به زندگی را که حاصل تلفیق علم فیزیک و علم ذهن است در اختیار مردم سراسر جهان قرار می‌دهد.

در بخشی از کتاب سه پرسش: کشف و در اختیار گرفتن نیروی درون می‌خوانیم

تا وقتی نتوانید خودتان را به عنوان زندگی و نیروی انرژی ابدی بدانید، خود را به‌طورکامل درک نخواهید کرد. چگونه این آگاهی می‌تواند به شما یاری برساند؟ آگاهی، دورنمایی از همه‌ی تلاش‌هایتان را به شما نشان می‌دهد. آگاهی، به‌جای سروری دانش بر شما، آن را به خدمتتان درمی‌آورد. آگاهی، حقیقت مجازی شما را به‌جای زندان، به اثری سرزنده و هنری تبدیل می‌سازد. آگاهی، صدای «من» را تغییر می‌دهد و گذر به فراسوی شخصیت اصلی را ممکن می‌سازد.

«من» نیازی به شکست دادن یا جایگزینی ندارد. «من» از طریق شما می‌تواند دگرگون شود. دگرگون کردن «من»، یک گزینه است. این شمایید که تصمیم می‌گیرید در هر لحظه چه احساسی نسبت به خودتان داشته باشید. شما با تغییری کوچک در مسیر توجهتان، انگاره‌ای از آن کسی که نیستید، خواهید گرفت. شما پرسیده‌اید که «چه چیزی واقعی‌ست؟» و از این رو، فرایند شک کردن به دانسته‌هایتان را آغاز کرده‌اید. این فرایند ادامه می‌یابد، عمیق‌تر می‌شود و به یافته‌هایی بزرگ‌تر می‌انجامد، اما حقیقت، ساده است. حقیقت، زندگی‌ست. حقیقت، نظامی از باورها نیست. حقیقت، بی‌کران و ابدی‌ست، اما بدن و رؤیای شما چنین نیست. حقیقت، انرژی و نیروست. حقیقت، واقعیت شماست. همچنین می‌توانیم بگوییم که حقیقت، عشق است.

آن چه بسیاری از ما عشق می‌خوانیم، خلاف عشق است. دلیل مشکلات ما این است که عشق‌ورزی مشروط را به ما آموخته‌اند. این، مشکل شخصی ما نیست، بلکه مشکل بشریت است. در بسیاری از فرهنگ‌های غربی، نابود کردن عشق را آموزش داده‌اند. در آن فرهنگ‌ها یاد داده‌اند که به تنها چیز حقیقی که می‌تواند وجود داشته باشد، یعنی آن نیروی بی‌کران زندگی، نباید اعتماد کرد.

فهرست مطالب کتاب

آشنایی با نویسنده
سه گوهر خرد و گشودن در
1. سه گوهر خرد
2. گشودن در
از خودتان بپرسید «من کیستم؟»
3. نخستین گوهر
4. صدای «من»
5. یک ذهن، یک جامعه
6. ذهن به عنوان دولت حکم‌ران
7. عدالت و قاضی
8. فرمانده‌ی ارشد
از خودتان بپرسید «چه چیز واقعی‌ست؟»
9. دومین گوهر
10. زندگی زیر سلطه‌ی خودکامگی
۱۱. بیرون آمدن از زندان
۱۲. سیاستمدار
۱۳. آرامش و سلامت عقل
از خودتان بپرسید «عشق چیست؟»
14. سومین گوهر
15. عشق زندگی شما
16. عاشق و معشوق
17. عشق به بشریت
18. ترس و دانش
19. صلح و آرامش زمانه‌ی ما
20. در پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سه پرسش: کشف و در اختیار گرفتن نیروی درون
نویسنده
مترجمهنگامه آذرمی
ناشر چاپیانتشارات کلک آزادگان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات160
زبانفارسی
شابک978-600-7996-26-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سه پرسش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سه پرسش

برای دریافت کتاب سه پرسش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.