معرفی و دانلود کتاب سوال: هدف حقیقی خود را پیدا کنید

عکس جلد کتاب سوال: هدف حقیقی خود را پیدا کنید
قیمت:
50000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سوال: هدف حقیقی خود را پیدا کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سوال: هدف حقیقی خود را پیدا کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سوال: هدف حقیقی خود را پیدا کنید

برناردو مویا در کتاب سوال: هدف حقیقی خود را پیدا کنید، تکنیک‌هایی را به شما می‌آموزد که به مدد آن بتوانید ذهن خود را برای ارتقای موقعیت فردی و شغلی‌تان آماده کنید. نویسنده‌ی این کتاب ابتدا سوالاتی را در ذهنتان ایجاد کرده و سپس با پاسخ‌های دقیق به آن‌ها، شما را در ترسیم آینده‌ی شغلی‌تان همراهی می‌کند.

درباره‌ی کتاب سوال: هدف حقیقی خود را پیدا کنید

این کتاب سرنخ‌هایی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا به کمک آن کشف کنید برای چه در این جهان هستید و از زندگی‌تان چه می‌خواهید؟ به بیان دیگر، با خواندن این اثر فرصتی می‌یابید تا نسبت به تصمیمات بزرگ و کوچک زندگی‌تان بازنگری کرده و در شرایط دشوار زندگی، بهترین راه‌حل را برای دست‌یابی به موفقیت پیدا کنید. درحقیقت، کتاب سوال: هدف حقیقی خود را پیدا کنید (The Question: Find Your True Purpose) به شما می‌آموزد برترین‌ حوزه‌های کسب‌وکار چه ویژگی‌هایی دارند و چطور می‌توانید بدون آنکه بنده‌ی پول باشید، ثروت را به زندگی خود فرابخوانید.

همان‌طور که از نام کتاب حاضر پیداست، قرار است در روند خواندن آن سوالات گوناگونی در ذهن شما ایجاد شود که تأمل درباره‌ی پاسخ‌های آن می‌تواند در وضعیت فعلی زندگی‌تان تغییراتی اساسی ایجاد کند. سوالاتی چون «در زندگی به دنبال چه هستید» «چگونه باید به این هدف دست یابید؟» و... پس اگر زندگی شما دچار روزمرگی و رکود شده و در پی کشف معنای حقیقی آن هستید، برناردو مویا (Bernardo Moya) برای سوالات ذهن شما بهترین پاسخ‌ها را ارائه می‌کند.

ممکن است تا به این لحظه روزهای چالش‌برانگیزی را تجربه کرده یا مثل خیلی‌ از آدم‌ها شکست‌ها و موفقیت‌هایی به دست آورده باشید، اما قدم گذاشتن در مسیر توسعه‌ی فردی کیفیت همه‌چیز را در وجود شما و اطرافیانتان تغییر خواهد داد. مهم این است که بتوانید از نسخه‌ی قبلی خود تأثیرگذارتر و قوی‌تر باشید. نکته‌ی قابل توجه این است که برای برقراری بهترین ارتباط و تعامل با جهانتان ابتدا لازم است به کیستی خود پی ببرید و پس از یافتن عظمت و شگفتی‌های درونتان به تغییر جهان خود بیندیشید.

در نگارش این کتاب، نویسنده از تجربیات شخصی خود در پیشبرد کسب‌‌وکارش بهره برده‌ و گلچینی از تکنیک‌ها و مشاوره‌های بزرگ‌ترین رهبران اندیشه‌ی جهان را برای شما گردآوری کرده است.

کتاب سوال: هدف حقیقی خود را پیدا کنید، ترجمه‌ی امیر رمضان پور و سعید حاویزری است که نشر ترنگ آن را در دسترس علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودسازی قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب سوال: هدف حقیقی خود را پیدا کنید

  • هرچیزی را زیر ذره‌بین «سؤال» ببرید. این کتاب نقشه‌ی گنجی را ارائه می‌دهد که برای کشف هرآنچه از زندگی و تجارت می‌خواهید، کاربرد دارد. (دکتر گری‌ رید - نویسنده‌ی کتاب «قابلیت انعطاف‌پذیری»)

  • کتاب «سوال: هدف حقیقی خود را پیدا کنید» هریک از ما را با مسائلی که جهان امروز با آن روبه‌روست درگیر می‌کند. این کتاب در عین حال که قابل تأمل است، قصد دارد راه و روش تبدیل شدن شما به بهترین خودتان را نشان دهد. (شارون لشتر - نویسنده‌ی کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید برای زنان»)

  • این کتاب، راهی ساده برای بازتعریف زندگی، یافتن موفقیت بیشتر و رسیدن به هدف را برای خوانندگان فراهم می‌نماید. (دکتر ریچارد بندلر - بنیان‌گذار مشترک NLP)

  • برناردو مویا ابزارهایی را که شما برای یک شیرجه‌ی عمیق و خلق یک زندگی همواره رضایت‌بخش برای خودتان و دیگران نیاز دارید به شما خواهد بخشید. اثری مهیج که برای شما الهام‌بخش خواهد بود. (سارا داویسون - مشاور طلاق و نویسنده‌ی کتاب پرفروش «جدایی»)

  • «آدمی را می‌توان از روی سؤالات او قضاوت کرد نه از روی پاسخ‌هایش» این جمله‌ی معروف ولتر است. برناردو مویا در کتابش از درون سؤالات، حکمت و خردی را بیرون می‌کشد که جهان نیازمند پرسیدن، پاسخ دادن و عمل کردن به آن است. (میرلاسولا - بنیان‌گذار مجله و کلوپ جهانی زن)

کتاب سوال: هدف حقیقی خود را پیدا کنید مناسب چه کسانی است؟

افرادی که به توسعه‌ی فردی و شغلی خود اهمیت می‌دهند، می‌توانند در برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت خود، از آموزه‌های این کتاب بهره ببرند.

با برناردو مویا بیشتر آشنا شویم

برناردو مویا کارآفرین، سخنران و مروج سمینارهای توسعه‌ی فردی است. او بیش از یک دهه در این زمینه فعالیت داشته و زندگی افراد بسیاری را متحول کرده است. برناردو پلتفرم بین‌المللی «The Best You» را راه‌اندازی نموده و بنیان‌گذار نمایشگاه سالانه‌ی «The Best You Expo» در لندن و لس‌آنجلس است. از دیگر فعالیت‌های او باید به برگزاری سمینارهای بی‌شمار NLP و فعالیت به‌عنوان مدیر عامل سازمان «NLP Life Training» اشاره کرد.

جملات برگزیده‌ی کتاب سوال: هدف حقیقی خود را پیدا کنید

  • کیفیت زندگی شما به کیفیت سوالاتی که از خودتان می‌پرسید بستگی خواهد داشت.
  • اولین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که ما در مسیر باقی می‌مانیم و منحرف نمی‌شویم.
  • حقیقت داشت که می‌گفتند بعد از هر شب تاریک، روزی پر نور در راه است.
  • موفقیت رسیدن به نقطه‌ی پایان نیست بلکه مسیر یک سفر است.
  • کمک به یک نفر شاید دنیا را تغییر ندهد، اما می‌تواند دنیای آن یک نفر را زیرورو کند.

در بخشی از کتاب سوال: هدف حقیقی خود را پیدا کنید، می‌خوانیم

اولین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که ما در مسیر باقی می‌مانیم و منحرف نمی‌شویم. باور من این است که ما باید خوش‌بینی کاربردی پیوسته‌ای را با طرز برخورد و اعمالی سازنده همراه سازیم و از آن سود ببریم تا اوضاع عوض شود. این چیزی است که اکنون قادر به انجامش هستیم و شاید روزی تأثیر جهانی داشته باشد. آمادگی برای انجام و رسیدن به یک هماهنگی با آنچه که در سر دارید می‌تواند این امر را محقق کند. هم‌راستا کردن نیازها و آرزوهای‌تان با آنچه که برای همه‌ی ما مطبوع است، با در نظر گرفتن این‌که شما هرگز جدا از دیگران نیستید، بخشی از این سفر است. اگر شما تک‌وتنها هستید، تنها می‌توانید یک تمایز خلق کنید، در حالی که به واسطه‌ی گرد هم آمدن بسیاری از ما، همه در کنار هم می‌توانیم تمایزی وسیع خلق کنیم. بر این باور هستم که توسعه‌ی فردی راهی است برای تخلیه و رهاسازی این همه پتانسیل در جهان و تبدیل آن به مکانی بهتر و شادتر.

و فکر می‌کنم همه می‌توانیم توافق داشته باشیم که به چنین چیزی نیاز داریم. سال‌های زیادی را صرف کار کردن در صنعت رشد و توسعه‌ی فردی کرده‌ام، به این دلیل که این شور و علاقه قلبی من بود. در فصل بعدی بیشتر در رابطه با سفری که در این مسیر داشته‌ام با شما صحبت خواهم کرد. در حال حاضر این برای شما کمک‌کننده خواهد بود که بدانید من بخشی از بزرگ‌ترین گروه‌های ویژه‌ای هستم که در صدد کمک به دیگران هستند تا آن‌ها هم به بهترین تصویر و روایت از خودشان تبدیل شوند. کسانی که مثل ما هستند بسیارند، مردمان زیادی که دست میلیون‌ها نفر در سراسر جهان را می‌گیرند. از سال 2006 در صنعت توسعه‌ی فردی فعالیت دارم. کتاب‌های خیلی زیادی مطالعه کرده‌ام، در سمینارهای بی‌شماری حضور داشته‌ام، با افراد بلندپایه‌ی زیادی مصاحبه کرده و تعمق کرده‌ام و اکنون احساس می‌کنم رویکردی نو، چیزی است که ما نیاز داریم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی مترجم
نظر برخی شخصیت‌ها در مورد نویسنده و کتاب
مانیفست من: راهی که می‌بینم
مقدمه‌ی نویسنده
بخش اول: ما چگونه‌ایم؟
بخش دوم: عظمت، موفقیت، تحقق و اشتیاق
بخش سوم: درون شما، سه خصوصیت کلیدی مردمان موفق
بخش چهارم: شما و محیط اطرافتان
بخش پنجم: روان شما
بخش ششم: جهان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سوال: هدف حقیقی خود را پیدا کنید
نویسنده
مترجمامیر رمضان پور، سعید حاویزری
ناشر چاپینشر ترنگ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات325
زبانفارسی
شابک978-622-7741-62-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
50000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سوال: هدف حقیقی خود را پیدا کنید

Erfan
۱۴۰۱/۱۲/۲۴
یکی از بهترین کتاب‌هایی که در حوزه هدف‌گذاری وجود دارد بدون شک همین کتاب است. نحوه نگرش موفقی که هر شخصی باید نسبت به کار و زندگی داشته باشد با پرسیدن سوالاتی که در این کتاب گنجانده شده است به مرور در ذهن خواننده جرقه می‌زند. ترجمه‌ای روان که ذهن شما را به ژرفای مطالب خواهد برد. سپاسگزارم.
علی اصغر عبداللهی
۱۴۰۲/۴/۱۸
سلام و ارادت خاص، کتاب بسیار عالی برای همه گروه‌های سنی میباشد
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب سوال: هدف حقیقی خود را پیدا کنید

برای دریافت کتاب سوال: هدف حقیقی خود را پیدا کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.