معرفی و دانلود کتاب سود حقیقت: 7 کلید داشتن زندگی شاد و کامل

عکس جلد کتاب سود حقیقت: 7 کلید داشتن زندگی شاد و کامل
قیمت:
24500 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سود حقیقت: 7 کلید داشتن زندگی شاد و کامل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سود حقیقت: 7 کلید داشتن زندگی شاد و کامل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سود حقیقت: 7 کلید داشتن زندگی شاد و کامل

کتاب سود حقیقت: 7 کلید داشتن زندگی شاد و کامل نوشته‌ی لیز وییل به شما کمک خواهد کرد که فردی بهتر، شادتر و قوی‌تر بشوید. این کتاب راه واقعی شاد زیستن که همان حقیقت‌گویی است را به شما آموزش می‌دهد.

لیز وییل (Lis Wiehl) در این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه حقیقت را در گفته‌ی دیگران بشنوید و آن را بیابید. در حقیقت، این کتاب شما را به یک دروغ‌یاب شخصی مجهز می‌کند، شما اسراری را یاد خواهید گرفت که روان‌پزشک‌ها، کارآگاه‌های خصوصی، وکیل‌های حقوقی و افرادی که «فکر مردم را می‌خوانند» به کمک آن‌ها حقیقت را کشف می‌کنند. حقیقت، خود را در چهره، کلام و ردپاهایی که ما از خود به جا می‌گذاریم نشان می‌دهد. این ویژگی‌ها شما را تبدیل به فردی می‌کند که مردم همزیستی با او را دوست دارند و می‌خواهند از شما یاد بگیرند. خلاصه اینکه زندگی شما شادتر می‌شود.

نویسنده در کتاب سود حقیقت: 7 کلید داشتن زندگی شاد و کامل (The Truth Advantage: The 7 Keys to a Happy and Fulfilling Life) اعلام می‌کند که یافتن فردی که که هرگز دروغ نگفته باشد، غیر ممکن است. همه‌ی ما به طور عادی و به روش‌های قابل پیش‌بینی دروغ می‌گوییم اما لیز وییل بر اساس تجربه‌های خود به عنوان یک مادر و حقوقدان، رمز موفقیت در مسائل شغلی، خانوادگی و دوستی را همین حقیقت می‌داند.

اگر شما هم به دنبال این هستید که زندگی خود را متحول کنید و مسیر متفاوتی را پیش بگیرید، این کتاب را از دست ندهید.

لیز وییِل را بیشتر بشناسیم:

لیز وییِل در سال 1961 به دنیا آمده و دارای دکترای ژوری (بالاترین مدرک حقوق در ایالات متحده) از دانشگاه هاروارد و کارشناسی هنرهای ادبی از دانشگاه کوئینزلند است. پس از دانشگاه، مدتی به انجام امور حقوقی در سیاتل مشغول بود تا بالاخره به مقام دادستان فدرال دست یافت. وی در کسوت وکیل مدافع نیز مدتی فعالیت داشت.

در زمان اعلام جرم علیه رسوایی اخلاقی بیل کلینتون، لیز معاون شورای تحقیقاتی کمیته‌ی قضایی دموکرات‌ها در کاخ سفید بود.

او از سال 1995 تا 2001 به تدریس حقوق در دانشگاه حقوق واشنگتن مشغول بود. وی به صورت همزمان مقالات بسیاری برای نیویورک تایمز می‌نوشت. او از سال 2001 تا 2017 تحلیل‌گر حقوقی شبکه‌ی فاکس نیوز و چندین برنامه‌ی تلویزیونی مهم دیگر بود.

از لیز وییِل 18 کتاب تخیلی و غیر تخیلی به چاپ رسیده که جزو پرفروش‌های نیویورک تایمز محسوب می‌شوند. در سال 2008، کتاب اقلیت 51% او، برنده‌ی جایزه‌ی کتاب‌هایی برای زندگی بهتر در رسته‌ی انگیزشی شد. لیز وییل هم اکنون در دانشگاه‌های بسیاری در سراسر دنیا برای سخنران در زمینه‌ی حقوق حضور می‌یابد.

جملات برگزیده‌ی کتاب سود حقیقت: 7 کلید داشتن زندگی شاد و کامل:

- صداقت، به‌واقع بهترین سیاست است. با توضیح دادن واضح و شفاف شرایطم، خودم را از خطر رسوا شدن نجات داده و فرصتی یافتم تا از دوستم دعوت کنم که در آینده اوقات خوشی را با هم بگذرانیم. من با صداقتم به خودباوری، اعتماد و رهایی رسیدم و همچنین دوستی‌ای محکم‌تر. من از دروغ دوری کرده و به سود حقیقت دست یافتم.

- اگر مجبور هستید پیغامی منفی را انتقال بدهید، راهی برای بیان جنبه‌ی مثبت آن بیابید.

- گاهی حرف‌هایی به هم می‌بافیم تا برای خودمان افتخار دست و پا کنیم ولی همین گفته‌های نادرست نیز می‌تواند روی زندگی دیگران اثر منفی بگذارد.

- خیانت، اَشکال مختلفی دارد. عکاس عروسی یکی از دوستان من، پیش پرداخت عکاسی را برداشته و فرار کرد. از آن هم بدتر، درست در روز عروسی از شهر خارج شد. وقتی دوستم هنگام برگزاری مراسم عروسی متوجه شد که از عکاس خبری نیست، اشکش درآمد. پول دزدیده شده یک طرف، خاطرات خوش آن روزِ خاص که به‌درستی ثبت نشدند در طرف دیگر.

در بخشی از کتاب سود حقیقت: 7 کلید داشتن زندگی شاد و کامل می‌خوانیم:

چرا دروغ می‌گوییم؟ به چه کسی دروغ می‌گوییم؟ درباره‌ی چه دروغ می‌گوییم؟ و از اول چطور یاد می‌گیریم که دروغ بگوییم؟ تعریف عدم صداقت، اندازه‌گیری مقدار دروغی که ما دروغ‌گوها می‌گوییم را سخت می‌کند ولی تحقیقات امور انسانی اداره‌ی آمار ایالات متحده می‌گوید که اغلب ما روزانه یکی دو بار دروغ گفته و هفته‌ای بیش از سی نفر را فریب می‌دهیم. غافلگیر شدید، مگرنه؟ اگر شما هم مثل من باشید، سری تکان داده، به فکر فرو رفته و با خود می‌گویید: «امکان ندارد! من دروغ‌گو نیستم. من همیشه حقیقت را می‌گویم. من، اوم‌م‌م... فقط کمی طفره رفتم وقتی به دوستم گفتم که شوهرم مریض است و بهتر است روز دیگری برای ناهار بیرون برویم. حقیقت این است که خسته بودم و حوصله نداشتم که با دوستم بیرون بروم. خوب این را به دوستم نگفتم. ولی چرا نگفتم؟ آیا برای این بود که احساساتش را جریحه‌دار نکنم؟ آیا برای این بود که اگر فهمید من برنامه‌ی دیگری دارم، زیاد ناراحت نشود؟ آیا بهانه‌ی شوهر مریضم را آوردم تا وانمود کنم که زنِ شوهردوست و فداکاری هستم؟ و آیا واقعاً فکر می‌کردم که او نمی‌تواند احساسات مرا درک کند؟ چرا با دوستم صادق نبودم؟» طبق بررسی‌ها، دروغ گفتن در واقع براساس احساس ما نسبت به خودمان شکل می‌گیرد.

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی نویسنده
بخش 1: بیایید صادق باشیم
فصل 1: دستیابی به سود حقیقت
فصل 2: نظرسنجی حقیقت آمریکایی
بخش 2: حقیقتی درباره‌ی دروغ‌گویی
فصل 3: چرا ما دروغ می‌گوییم؟
فصل 4: ما درباره‌ی چه دروغ می‌گوییم؟
فصل 5: دروغ یاب
بخش 3: سود حقیقت: 7 کلید
فصل 6: کلید 1: به آینه نگاه کنید
فصل 7: کلید 2: گوش بدهید
فصل 8: کلید 3: راستی‌آزمایی حقایق و مدارک
فصل 9: کلید 4: پیش از حرف زدن، بیندیشید
فصل 10: کلید 5: وقت‌شناس باشید
فصل 11: کلید 6: به اشتباه‌های خود اعتراف کنید
فصل 12: کلید 7: حقیقت را زندگی کنید
بخش 4: باز کردن قفل سود حقیقت
فصل 13: چگونه با دروغ و دروغ‌گو رفتار کنیم
فصل 14: سود حقیقت در عمل
فصل 15: حقیقت: یک مسئله‌ی مهم
فصل 16: سخن آخر
از همین مترجم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سود حقیقت: 7 کلید داشتن زندگی شاد و کامل
نویسنده
مترجمنیما عربشاهی
ناشر چاپیانتشارات بیان روشن
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات204
زبانفارسی
شابک978-622-6717-05-2
موضوع کتابکتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه الکترونیک
24500 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سود حقیقت: 7 کلید داشتن زندگی شاد و کامل

masomeh amini
۱۴۰۰/۶/۱۵
کتاب خوبی بود... یکم با روح ادم بازی میکنه
کیوان ململی
۱۳۹۹/۲/۱۸
حقیقت سود داره سود خوبی داره
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب سود حقیقت: 7 کلید داشتن زندگی شاد و کامل

برای دریافت کتاب سود حقیقت: 7 کلید داشتن زندگی شاد و کامل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.