معرفی و دانلود کتاب نتورکر خوشحال: روش ثروتمندانه و شاد برای ساخت تجارت خود

عکس جلد کتاب نتورکر خوشحال: روش ثروتمندانه و شاد برای ساخت تجارت خود
قیمت:
۲۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نتورکر خوشحال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نتورکر خوشحال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نتورکر خوشحال: روش ثروتمندانه و شاد برای ساخت تجارت خود

شما هم از فروش پایین محصولات و کم‌رونقی کسب‌وکار خود خسته شده‌اید؟ استرس مضاعف و پاسخگویی به مشتریان عصبانی در محیط کار امانتان را بریده؟ تام شرایتر و کیت شرایتر در کتاب نتورکر خوشحال به شما خواهند آموخت تا برای یک‌بار هم که شده، پاسخی درست و کامل برای تمام سوالات و ابهامات خود در دنیای کسب‌وکار پیدا کنید و یک تغییر اساسی به حال‌وروز اوضاع شغلی‌تان بدهید.

درباره‌‌ی کتاب نتورکر خوشحال

از کار خود راضی هستید؟ ممکن است پاسخ شما هم به این سوال مثل خیل عظیمی از مردم منفی باشد. وقتی از افراد در مورد توصیف شرایط شغلی‌شان می‌پرسند، اغلب آن را با کلماتی مثل «خسته‌کننده»، «پراسترس» یا «پرفشار» توصیف می‌کنند. اما چرا تعداد افرادی که واقعاً از شغل خود لذت می‌برند و با آن خوشحال هستند کم است؟ تام شرایتر (Tom Schreiter) و کیت شرایتر (Keith Schreiter) در کتاب بی‌نظیر خود، یعنی نتورکر خوشحال (The happy network marketer)، به دنبال چاره‌ای برای این مشکل رفته‌اند.

خیلی از مردم تصور می‌کنند شنبه سخت‌ترین روز هفته است؛ اما اگر دقت کنید، این شنبه نیست که سخت است، بلکه کار‌هایی که باید در روز شنبه انجام دهیم آن را سخت می‌کنند! مسئله‌ی کسب‌وکار هم همین است. نویسندگان کتاب نتورکر خوشحال به شما خواهند گفت که بازاریابی شبکه‌ای سخت نیست. کارهایی که ما انجام می‌دهیم آن را سخت می‌کنند. در نتیجه، تنها راه پیشرفت در کار و لذت بردن از آن، جایگزین کردن راه‌ و روش‌های اشتباه با اصولی‌ است که کار را برایمان به یک تفریح بزرگ و لذت‌بخش تبدیل می‌کنند. برای مثال، خود را در جایگاه یک فروشنده تصور کنید. فروشندگی به خودی خود کاری پرنشاط و جذاب است، اما استرس بیش‌ازحد، وقفه و تعلل در کارها یا عدم آگاهی از نحوه‌ی برخورد با مشتری می‌تواند آن را به کاری فرسایشی بدل کند. اگر بدانید که چطور از پس چالش‌ها بربیاید، چطور موانع را به‌درستی حل کنید و با بهترین شیوه‌ی ممکن با مشتریان خود به مذاکره بنشینید، کار فروش و نتورک می‌تواند به هیجان‌انگیز‌ترین قسمت روز شما تبدیل شود.

چطور می‌توان یک نتورکر خوشحال بود؟ شرایتر و کیت شرایتر در کتاب نتورکر خوشحال، ساده‌ترین شیوه‌ی روایی را انتخاب کرده‌اند تا به شما بیاموزند که چطور تعریف درستی از ثروت و فرمول دستیابی به آن داشته باشید. همچنین نویسندگان کتاب از همان گام اول، با بیانی داستان‌وار شما را با تمام فوت‌وفن دنیای فروش آشنا خواهند کرد و از همه مهم‌تر، چهار گام اساسی در گفت‌وگو با مشتری را با شما در میان خواهند گذاشت.

این کتاب به‌طور کل به شما می‌آموزد که چطور به‌عنوان یک فروشنده، محصولات خود را به روشی بهتر و اصولی به فروش برسانید و مشتریان بیشتری را به کسب‌وکار خود جذب کنید. از همه مهم‌تر، کتاب نتورکر خوشحال به‌ شما خواهد آموخت چطور در کنار کار، به فردی خوشحال و توانمند بدل شوید و حرفه‌ی خود را به نقطه‌ی عطف زندگی و بخش مورد‌علاقه‌ی روز خود تبدیل کنید.

نسخه‌ی فارسی کتاب حاضر به همت انتشارات بیان روشن و ترجمه‌ی نیما عربشاهی در دسترس علاقه‌مندان فارسی‌زبان قرار گرفته است.

کتاب نتورکر خوشحال برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به تمامی علاقه‌مندان پیشرفت در دنیای بازاریابی و کسب‌وکار، به‌ویژه نتورک‌مارکتینگ پیشنهاد می‌شود.

با تام شرایتر و کیت شرایتر بیشتر آشنا شویم

تام شرایتر از معروف‌ترین مشاورین جهان بازاریابی‌ست. او چهل سال فعالیت در این حوزه را در کارنامه‌ی خود دارد و بیش از همه بابت کتاب معروف «اَل بزرگ» به شهرت رسیده است. تام شرایتر همچنین به‌عنوان یک استاد زبردست در زمینه‌ی «جواب مثبت گرفتن از مشتری» شناخته می‌شود.

کیت شرایتر نیز یکی از مشاوران موفق در زمینه‌ی بازاریابی شبکه‌ای و MLM است. او حدود بیست سال در این زمینه فعالیت دارد و عمده‌ی شهرتش را مدیون مهارت خود در کمک به تبدیل کردن سیستم‌های ساده به تجارت پایدار و رو‌به‌رشد است.

در بخشی از کتاب نتورکر خوشحال می‌خوانیم

احتمالاً داستان ماهیگیر و تاجر را شنیده‌اید. روایت‌های مختلفی از آن هست ولی به‌نظر می‌رسد هاینریش بول (Heinrich Boll) نویسنده آلمانی نسخه اصلی را نوشته باشد. خلاصه این داستان چنین است: مرد ماهیگیر خوشحالی کنار ساحلی زندگی می‌کرد. او از ماهیگیری صبح هنگام لذت برده و بقیه روز را از بودن در کنار خانواده و دوستانش و معاشرت با آنها لذت می‌برد.

روزی تاجری او را در حال ماهیگیری دیده و وی را تشویق کرد که قایق بزرگ‌تری بخرد، وارد تجارت ماهیگیری بشود، شرکت بزرگی راه بیندازد، شرکت را به نیویورک برده و سهامش را عرضه‌ی عمومی کرده و میلیون‌ها دلار سود کند. ماهیگیر پرسید: «اینها که گفتی چقدر طول می‌کشند؟» تاجر پاسخ داد: «ده تا پانزده سال و وقتی میلیون‌ها دلار کسب کردی... می‌توانی بازنشسته شده، کنار ساحلی سکنی گزیده، کمی ماهیگیری کنی و از زمانی که با دوستان و خانواده‌ات می‌گذرانی لذت ببری...» عجب! از شغل‌مان بیزاریم؟

کمدین درو کَری (Drew Carey) می‌گوید: «اوه، از شغلت بیزاری؟ چرا زودتر نگفتی؟ یک گروه حمایتی هست به نام همه انسان‌ها که می‌توانی از آنها کمک بگیری.» چه غم‌انگیز. این در مورد بسیاری، صدق می‌کند! ولی این زندگی‌ای نیست که ما می‌خواهیم. از خودمان بپرسیم: «چند نفر را می‌شناسیم که از شغل‌شان بیزارند؟ چند نفر را می‌شناسیم که از صبح زود بیدار شدن، خانواده را ترک کردن و در ترافیک رفت و برگشت به محل کارشان گیر کردن بیزارند؟» اگر از شغل‌مان متنفّریم، بدانید که تنها نیستیم. بسیاری دیگر هم هستند، افرادی مثل ما که دوست دارند صبح شنبه بیشتر بخوابند و در زندگی‌شان کارهایی بکنند که دوست دارند؛ ولی این شرایط بد شغلی صرفاً با «ای کاش» گفتنِ ما عوض نخواهد شد.

فهرست مطالب کتاب

درباره نویسندگان
پیش‌گفتار
وجه مشترک این داستان‌های کوتاه چیست؟
ثروت چیست؟
فرمول ثروت/شادی در کار
راز وحشتناک و ناگفته
گفتگوهایمان را بی‌خطر و جذاب کنیم
ولی ما راه میان‌بُر می‌خواهیم، مگرنه؟
فرمول «یخ‌شکن» که هرکسی می‌تواند استفاده کند
ترس از مخالفت؟
از فروش بیزارید؟ پس به این توصیه عمل کنید
همه‌ی اینها خوب هستند ولی آیا می‌توانم صادقانه بفروشم؟
گام 1: به مشتریان احتمالی گوش دهیم تا دریابیم چه مشکلی دارند
گام 2: از مشتریان احتمالی بپرسیم آیا می‌خواهند مشکل‌شان برطرف شود
گام 3: دریابیم که مشتریان احتمالی چه زمانی می‌خواهند مشکل‌شان برطرف شود
گام 4: یک حق انتخاب اعطاء کنیم
تبدیل گفتگو به تفریح
ایراد اهداف
چرا «در لحظه بودن» مهم است
چرا ماهی‌های پیرانا، بیگ اَل را نخوردند؟
«چگونه شاگرد اول کلاس پنجم شدم»
رشد فردی؟
آیا بیگ اَل می‌تواند مُبلّغ رستوران مکزیکی بشود؟
جمع‌بندی
از همین مترجم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نتورکر خوشحال: روش ثروتمندانه و شاد برای ساخت تجارت خود
نویسنده،
مترجمنیما عربشاهی
ناشر چاپیانتشارات بیان روشن
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-622-6717-42-7
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نتورکر خوشحال

علیرضا محلوجی
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
به فروشنده‌های تازه کار و کسانی که تازه شروع کردند توصیه میشه
رویا بن سعید
۱۴۰۲/۸/۲۵
عالی برای کسی که کارش مرتبط با نتورک و بازریابی شبکه‌ای هستش مفیده
کیانا طاهرانپور
۱۴۰۲/۵/۱۳
نکات بسیار عالی و اموزنده‌ای داره
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب نتورکر خوشحال

برای دریافت کتاب نتورکر خوشحال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.