معرفی و دانلود کتاب سوپر مگس 3: ارتش روبات‌های پرنده

عکس جلد کتاب سوپر مگس 3: ارتش روبات‌های پرنده
قیمت:
62500 تومان - 6.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سوپر مگس 3: ارتش روبات‌های پرنده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سوپر مگس 3: ارتش روبات‌های پرنده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سوپر مگس 3: ارتش روبات‌های پرنده

تاد اچ. دودلر در کتاب سوپر مگس 3: ارتش روبات‌های پرنده ماجرای هیجان‌انگیز دیگری از مجموعه‌ی سوپر مگس را روایت می‌کند که نکات مهمی را درمورد دوستی‌های صادقانه به کودکان خواهد آموخت. نویسنده در سومین جلد از این مجموعه، یکی دیگر از نقشه‌های شوم سوسک سرکش را برای یوجین و دوستش برملا می‌کند. تمام کودکان مقطع ابتدایی را که عاشق داستان‌های فانتزی و کتاب‌های مصور هستند به خواندن این داستان خیالی دعوت می‌کنیم.

درباره‌ی کتاب سوپر مگس 3: ارتش روبات‌های پرنده

سوسک سرکش که خیالی به جز نابودی بوگندستان و حشرات آن ندارد، می‌داند که با وجود یوجین و متحدانش، یعنی کک کولاک و دختر موشکی هرگز به این آرزوی شوم خود نخواهد رسید. او همچنین حتم دارد که بخش زیادی از قدرت یوجین به همراهی دوستش کوین برمی‌گردد و اگر بتواند میانه‌ی این دو دوست صمیمی را شکرآب کند، حتماً به خواسته‌ی خود خواهد رسید؛ اما چطور؟

تاد اچ. دودلر (Todd H Doodler) با نگارش کتاب سوپر مگس 3: ارتش روبات‌های پرنده (!Super Fly vs. Furious Flea) به مخاطبان خردسال خود نشان می‌دهد که دوستی و روابط دوستانه تا چه حد می‌توانند نیرومند باشند. اگر صداقت و همکاری را به دوستی‌های خود اضافه کنیم، به قهرمانانی شکست‌ناپذیر بدل خواهیم شد.

درحال‌حاضر، اوضاع بوگندستان پاک به هم ریخته. از یک طرف یوجین و خواهرش و از طرف دیگر هم کک کولاک در برابر هم صف‌آرایی کرده‌اند و قرار است یک نبرد هولناک را آغاز کنند. مدت‌هاست که رفتار کک کولاک با دوستانش حسابی تغییر کرده. او که حالا باید «کک کفری» نامیده شود، به دوستان قبلی‌اش پشت کرده و آن‌ها را به مبارزه دعوت می‌کند. یوجین به زودی متوجه می‌شود که همه چیز زیر سر سوسک سرکش است که با به‌هم‌زدن دوستی یوجین و کک کولاک، می‌خواهد آن‌ها را شکست بدهد. یوجین و ال باید تمام تلاش خود را بکنند تا هم کک کفری را به حالت سابق، یعنی کک کولاک برگردانند و هم شهر را از وجود روبات‌های پرنده پاک کنند.

زبان طنز تاد اچ. دودلر، در کنار تصاویر بامزه‌ای که در گوشه‌گوشه‌ی کتاب به چشم می‌خورند موجب شده تا کتاب سوپر مگس 3: ارتش روبات‌های پرنده به داستانی محبوب میان مخاطبان خردسال تبدیل شود. نقاشی‌های کتاب به خوانندگان کمک می‌کنند تا تصویر ذهنی مناسبی از شخصیت‌ها در ذهن خود بسازند و از این طریق با وقایع و روند داستان ارتباط بهتری برقرار کنند. یکی دیگر از مزیت‌های اثر حاضر نثر ساده‌ی آن به شمار می‌رود که با قلم روان مینا قنواتی به زبان فارسی ترجمه شده و خواندن آن را برای کودکان راحت‌تر می‌کند.

این داستان جذاب و پرکشش که به کوشش نشر افق وارد بازار کتاب شده است، بهترین گزینه برای خردسالانی به حساب می‌آید که به داستان‌های خیالی علاقه‌مند هستند. کتابی که پدیده‌هایی ارزشمند را به یاد مخاطبانش می‌آورد و مفاهیمی که ممکن است به‌خودی‌خود متوجه آن‌ها نشوند. همچنین پر از اتفاقات خنده‌دار و صحنه‌های مفرح است که برای کودکان بسیار دلچسب خواهد بود.

برای درک بهتر رخدادهای اثر حاضر، به خوانندگان توصیه می‌کنیم دو مجلد نخست از مجموعه کتاب‌های سوپر مگس را نیز مطالعه کنند تا به‌خوبی در جریان اتفاقات داستان قرار بگیرند.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های سوپر مگس

کودکان دوره‌ی اول دبستان با خواندن یا شنیدن مجموعه کتاب‌های سوپر مگس (Super Fly) به سرزمین خیالی «بوگندستان» سفر می‌کنند تا با قهرمانی‌های و کارهای خارق‌العاده‌ی یوجین، دوستش کک کولاک و خواهرش ال آشنا شوند. در این داستان ابرقهرمانی، یک ضدقهرمان هم حضور دارد که کسی نیست جز سوسک سرکش!

تمامی جلدهای چهارگانه‌ی این مجموعه، داستان مبارزه‌ها و ماجراجویی‌های این شخصیت‌ها را برای کودکان روایت می‌کنند. تقابل بین نیکی و بدی که درون‌مایه‌ی بسیاری از آثار ابرقهرمانی است، در این سری کتاب‌ها نیز دیده می‌شود. تاد اچ. دودلر نگارش و داستان‌پردازی این چهارگانه را به عهده داشته که در آن‌ها شجاعت‌‌های کوچکترین قهرمان دنیا را روایت می‌کند.

مجموعه کتاب‌های سوپر مگس یک پیام کلی را به مخاطب خود می‌رسانند با این مضمون که هیچ موجودی در این جهان بی‌ارزش نیست و هر کسی می‌تواند قهرمان زندگی خود باشد. شاید کودک شما پیش از آغاز به مطالعه‌ی این مجموعه هرگز به مگس‌ها و اهمیت آن‌ها در زندگی نیندیشیده باشد. خب، بعد از آشنایی با یوجین و دلاوری‌های او، حتماً نظرش درمورد مگس‌ها دگرگون می‌شود. در این بین، نباید از کودکانی غافل شویم که در برخوردهای اجتماعی یا در زندگی شخصی خود اعتمادبه‌نفس چندانی ندارند، گوشه‌گیر هستند و ممکن است ارزش وجودی خود را درک نکرده باشند. اینجاست که به والدین توصیه می‌کنیم مجموعه کتاب‌های سوپر مگس را برای ایشان تهیه کرده و در دسترسشان قرار دهند.

نثر روان و ساده‌ی آثار این مجموعه موجب شده تا بهترین گزینه برای کودکان دبستانی و نوآموزان ابتدایی باشد. اگر کودک شما سال‌های نخست مقطع دبستان، به‌ویژه کلاس اول را می‌گذارند، خواندن و شنیدن کتاب‌های سوپر مگس برای او هم آسان خواهد بود و هم دایره‌ی واژگانش را گسترش خواهد داد. مخاطبانی که نسخه‌ی متنی این آثار را در اختیار دارند از تصاویر جذاب سیاه و سفید آن‌ها نیز لذت خواهند برد.

اگر بخواهیم حالت کلی داستان‌ها را نیز بررسی نماییم باید به گیرایی و کشش بالایی که برای مخاطب خردسالشان دارند، اشاره کنیم. شخصیت‌ها به‌تدریج وارد قصه می‌شوند و کودک این فرصت را دارد که با تمامی آن‌ها ارتباط برقرار کند. پیچ‌و‌خم‌های روایت‌ها نیز توجه کودک را بیش‌ازپیش به ماجراهای داستان جلب خواهد کرد.

همکاری و فعالیت گروهی، پیروزی همیشگی خوبی بر بدی و تقویت مهارت‌های اجتماعی، به‌خصوص در روابط دوستانه از دستاوردهای مطالعه‌ی این مجموعه برای کودکان است. داستان‌هایی فانتزی که تخیل کودکان را نیز افزایش داده، موجب سرگرمی ایشان می‌شود و همچنین برایشان بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود.

نشر افق مجموعه کتاب‌های سوپر مگس را با برگردان مینا قنواتی، به کودکان فارسی‌زبان در سراسر جهان ارائه نموده.

نکوداشت‌های کتاب سوپر مگس 3: ارتش روبات‌های پرنده

  • با مقدار زیادی شوخ‌طبعی و تصاویر جذاب! (بوک‌لیست)
  • یک اثر بسیار هوشمندانه! (کِرکوس)

کتاب سوپر مگس 3: ارتش روبات‌های پرنده برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن کتاب سوپر مگس 3: ارتش روبات‌های پرنده را به تمامی کودکان 6 تا 12‌ساله که عاشق داستان‌های فانتزی، رمان‌های تخیلی و قصه‌های ابرقهرمانی هستند، پیشنهاد می‌کنیم. کودکان دوره‌ی دبستان شیفته‌ی این کتاب هیجان‌انگیز خواهند شد.

با تاد اچ. دودلر بیشتر آشنا شویم

تاد اچ. دودلرتاد هریس گلدمن با نام هنری تاد اچ. دودلر، نویسنده و تصویرگر کتاب‌های کودک، همین‌طور کارآفرینی موفق و بنیان‌گذار شرکت David & Goliath به شمار می‌آید. این نویسنده‌ی آمریکایی، با الهام از طرح‌های قدیمی و آثار هنرمندان دیگر، پوستر، لباس و مواردی از این قبیل را طراحی کرده و به فروش می‌رساند.

مجموعه کتاب‌های سوپر مگس از محبوب‌ترین آثار او در دنیای قصه و کتاب است. او هم‌اکنون در کنار دختر خود، در کالیفرنیای آمریکا سکونت دارد.

در بخشی از کتاب سوپر مگس 3: ارتش روبات‌های پرنده می‌خوانیم

پنجشنبه صبح موقع مناسبی بود برای آشنایی با همسایه‌های جدید. برای همین هم کِوین کمی از سوسیس‌نپخته‌هایی را که مادرش آماده کرده بود برداشت و به طرف دیگر خیابان اصلی کپک‌دره رفت.

در زد. هر چه بیشتر منتظر شد، فکر و خیالش هم بیشتر شد. آیا همسایه‌های جدید، مهربان و خوش‌برخورد بودند؟ آیا بچه‌ای هم‌سن و سال کِوین داشتند؟ اصلاً سوسیس‌نپخته دوست داشتند؟ راستش بدش نمی‌آمد سوسیس‌ها را برگرداند خانه‌ی خودشان.

یکهو در باز شد و... خوشگل‌ترین کَکی که به عمرش دیده بود جلوی در ظاهر شد. گفت: «سلام!»

کِوین جواب داد: «سلام.»

اولش سکوت بدی برقرار شد، اما بعد کِوین و کَک زیبا با هم شروع کردند به حرف زدن.

بعد هر دو ساکت شدند تا آن یکی حرف بزند و دوباره با هم شروع کردند به حرف‌زدن و از کار خودشان پِقی زدند زیر خنده. خنده‌شان که تمام شد، کِوین گفت: «به بوگندستان خوش آمدید.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سوپر مگس 3: ارتش روبات‌های پرنده
نویسنده
مترجممینا قنواتی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات129
زبانفارسی
شابک978-600-353885-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
62500 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب سوپر مگس 3: ارتش روبات‌های پرنده

برای دریافت کتاب سوپر مگس 3: ارتش روبات‌های پرنده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.