معرفی و دانلود کتاب سوپر مگس 2: انتقام سوسک سرکش

عکس جلد کتاب سوپر مگس 2: انتقام سوسک سرکش
قیمت:
۶۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سوپر مگس 2: انتقام سوسک سرکش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سوپر مگس 2: انتقام سوسک سرکش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سوپر مگس 2: انتقام سوسک سرکش

مبارزه‌ی یوجین با سوسک سرکش در کتاب سوپر مگس 2: انتقام سوسک سرکش به اوج خود می‌رسد! در این داستان فانتزی و هیجان‌انگیز، تاد اچ. دودلر از نقشه‌ها و ترفندهای حیله‌گرانه‌ی سوسک شرور در برابر یوجین قهرمان می‌گوید. کودکان خردسال از خواندن این کتاب مصور نهایت لذت را خواهند برد. گفتنی‌ست کتاب پیش‌رو، در حقیقت دومین جلد از مجموعه کتاب‌های سوپر مگس به شمار می‌آید.

درباره‌ی کتاب سوپر مگس 2: انتقام سوسک سرکش

سوسک سرکش بازمی‌گردد! بعد از همه‌ی بلاهایی که یوجین، کک کولاک و ال بر سر این سوسک شرور آورده‌اند او دوباره به مدرسه‌ی قایق قهوه‌ای برگشته تا انتقام خود را از آن‌ها بگیرد. او حتی توانسته به دفترچه‌ی اختراعات یوجین دست پیدا کند و به فرمول‌های پیچیده و عجیب‌وغریب آن‌ها دسترسی داشته باشد. البته این تمام ماجرا نیست و سوسک سرکش تا جایی پیش رفته که توانسته ذهن تمام بچه‌های مدرسه، حتی کک کولاک را تحت کنترل خود بگیرد! به نظر شما آیا یوجین، بدون کمک‌های دوست و همکارش، کوین یا همان کک کولاک می‌تواند بار دیگر بر شرارت‌های سوسک سرکش غلبه کند؟ یا اینکه باید منتظر شکست این قهرمان ریزه‌میزه باشیم؟

در کتاب سوپر مگس 2: انتقام سوسک سرکش (!Super Fly: revenge of the roach)، با نوعی قصه‌ی حماسی روبه‌رو هستیم که تاد اچ. دودلر (.Todd H Doodler) برای آموزش ارزش‌های اخلاقی به کودکان نگاشته است. البته این نکته را هم اضافه کنیم که برای درک بهتر رخدادهای اثر حاضر، لازم است خوانندگان پیش از این، جلد اول این مجموعه، یعنی سوپر مگس 1: کوچکترین ابرقهرمان دنیا را نیز مطالعه کرده یا آشنایی حداقلی با رخدادهای آن داشته باشند تا روند داستان را به بهترین شکل درک کنند.

از ویژگی‌های جالب توجه کتاب حاضر، می‌توان به تصاویر بامزه و جذاب آن اشاره کرد که شخصیت‌ها را به طور ملموس در برابر مخاطب خردسال مجسم کرده و به او کمک می‌کنند بهتر در جریان داستان قرار بگیرد. نثر ساده‌ی کتاب که با قلم روان مینا قنواتی به فارسی برگردانده شده، موجب می‌گردد مخاطب در خوانش و فهم مطالب به هیچ روی دچار مشکل نشود.

خب، برگردیم به ماجرای داستان! در کتاب سوپر مگس 2: انتقام سوسک سرکش، با لشکرکشی او علیه یوجین و متحدانش روبه‌رو می‌شویم. ارتشی که دانش‌آموزان مدرسه، سربازان آن را تشکیل می‌دهند. بعد از اینکه سوسک سرکش دفتر و یادداشت‌های مربوط به اختراعات یوجین را به دست می‌گیرد از فناوری‌های آن استفاده می‌کند تا سایر حشرات را به خدمت خود دربیاورد. این سوسک بدخواه، یک هدف پلید دارد: نابودی بوگندستان و تمام حشراتی که در آن زندگی می‌کنند. او که می‌داند تا وقتی یوجین و دوستانش دست از مبارزه برندارند، هرگز نمی‌تواند به خواسته‌های شوم خود برسد، تصمیم می‌گیرد ابتدا این ابرقهرمان کوچولو را از میان بردارد؛ اما شکست دادن یوجین باهوش و زیرک، به این راحتی‌ها هم نخواهد بود.

قصه‌ای که تاد اچ. دودلر برای کودکان بازگو می‌کند، اثری آموزنده است که تخیل ایشان را نیز تقویت خواهد کرد. نشر افق این کتاب خواندنی را با ترجمه‌ی روان مینا قنواتی روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های سوپر مگس

کودکان دوره‌ی اول دبستان با خواندن یا شنیدن مجموعه کتاب‌های سوپر مگس (Super Fly) به سرزمین خیالی «بوگندستان» سفر می‌کنند تا با قهرمانی‌های و کارهای خارق‌العاده‌ی یوجین، دوستش کک کولاک و خواهرش ال آشنا شوند. در این داستان ابرقهرمانی، یک ضدقهرمان هم حضور دارد که کسی نیست جز سوسک سرکش!

تمامی جلدهای چهارگانه‌ی این مجموعه، داستان مبارزه‌ها و ماجراجویی‌های این شخصیت‌ها را برای کودکان روایت می‌کنند. تقابل بین نیکی و بدی که درون‌مایه‌ی بسیاری از آثار ابرقهرمانی است، در این سری کتاب‌ها نیز دیده می‌شود. تاد اچ. دودلر نگارش و داستان‌پردازی این چهارگانه را به عهده داشته که در آن‌ها شرح شجاعت‌‌های کوچکترین قهرمان دنیا را روایت می‌کند.

مجموعه کتاب‌های سوپر مگس یک پیام کلی را به مخاطب خود می‌رسانند با این مضمون که هیچ موجودی در این جهان بی‌ارزش نیست و هر کس می‌تواند قهرمان زندگی خود باشد. شاید کودک شما پیش از آغاز به مطالعه‌ی این مجموعه هرگز به مگس‌ها و اهمیت آن‌ها در زندگی نیندیشیده باشد. خب، بعد از آشنایی با یوجین و دلاوری‌های او، حتماً نظرش درمورد مگس‌ها دگرگون می‌شود. در این بین، نباید از کودکانی غافل شویم که در برخوردهای اجتماعی یا در زندگی شخصی خود اعتمادبه‌نفس چندانی ندارند، گوشه‌گیر هستند و ممکن است ارزش وجودی خود را درک نکرده باشند. اینجاست که به والدین توصیه می‌کنیم مجموعه کتاب‌های سوپر مگس را برای ایشان تهیه کرده و در دسترسشان قرار دهند.

نثر روان و ساده‌ی آثار این مجموعه موجب شده تا به بهترین گزینه برای کودکان دبستانی و نوآموزان ابتدایی تبدیل شود. اگر کودک شما سال‌های نخست مقطع دبستان، به‌ویژه کلاس اول را می‌گذارند، خواندن و شنیدن کتاب‌های سوپر مگس برای او هم آسان خواهد بود و هم دایره‌ی واژگانش را گسترش خواهد داد. مخاطبانی که نسخه‌ی متنی این آثار را در اختیار دارند از تصاویر جذاب سیاه و سفید آن‌ها نیز لذت خواهند برد.

اگر بخواهیم حالت کلی داستان‌ها را نیز بررسی نماییم باید به گیرایی و کشش بالایی که برای مخاطب خردسالشان دارند، اشاره کنیم. شخصیت‌ها به‌تدریج وارد قصه می‌شوند و کودک این فرصت را دارد که با تمامی آن‌ها ارتباط برقرار کند. پیچ‌و‌خم‌های روایت‌های نیز توجه کودک را بیش‌ازپیش به ماجراهای داستان جلب خواهد کرد.

همکاری و فعالیت گروهی، پیروزی همیشگی خوبی بر بدی و تقویت مهارت‌های اجتماعی، به‌خصوص در روابط دوستانه از دستاوردهای مطالعه‌ی این مجموعه برای کودکان است. داستان‌هایی فانتزی که تخیل کودکان را نیز افزایش داده و همچنین برایشان بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود.

نشر افق مجموعه کتاب‌های سوپر مگس را با برگردان مینا قنواتی، به کودکان فارسی‌زبان در سراسر جهان ارائه نموده.

نکوداشت‌های کتاب سوپر مگس 2: انتقام سوسک سرکش

  • داستانی شامل اتفاقات هوشمندانه که والدین می‌توانند آن‌ها را با صدای بلند برای فرزندانشان بخوانند و از تصاویر آن نیز کمک بگیرند. (تایمز)

  • حتی خوانندگانی که به مطالعه تمایلی ندارند، مجذوب متن طنز و تصاویر ساده‌ی این کتاب خواهند شد. (اسکول لایبرری)

  • نقاشی‌ها و تصاویر بی‌نظیر دودلر در این کتاب، به طنز داستان کمک می‌کند. حتما آن را بخوانید. (بوک‌لیست)

کتاب سوپر مگس 2: انتقام سوسک سرکش برای چه کسانی مناسب است؟

اگر کودک یا کودکانی در رده‌ی سنی 6 تا 12 سال دارید که به رمان‌های تخیلی، داستان‌های ابرقهرمانی و قصه‌های فانتزی علاقه‌مند هستند، دیگر حرفی نمی‌ماند جز اینکه کتاب سوپر مگس 2: انتقام سوسک سرکش بهترین انتخاب ممکن برای فرزندانتان خواهد بود.

با تاد اچ. دودلر بیشتر آشنا شویم

تاد اچ. دودلرتاد هریس گلدمن با نام هنری تاد اچ. دودلر، نویسنده و تصویرگر کتاب‌های کودک، همین‌طور کارآفرینی موفق و بنیان‌گذار شرکت David & Goliath به شمار می‌رود. این نویسنده‌ی آمریکایی، با الهام از طرح‌های قدیمی و آثار هنرمندان دیگر، پوستر، لباس و مواردی از این قبیل را طراحی کرده و به فروش می‌رساند.

مجموعه کتاب‌های سوپر مگس از محبوب‌ترین آثار او در دنیای قصه و کتاب است. او هم‌اکنون در کنار دختر خود، در کالیفرنیای آمریکا سکونت دارد.

در بخشی از کتاب سوپر مگس 2: انتقام سوسک سرکش می‌خوانیم

یوجین تنها حشره‌ای نبود که رفتارش عجیب و غریب شده بود. روز بعد در مدرسه‌ی ابتدایی قایق قهوه‌ای، چهره‌ی ترسناکی در کلاس خانم پروانه‌خال‌خالی ظاهر شد.

گیرنده‌های تشخیص خطر یوجین جُنبیدند چون حس‌های او حالا 9000 بار قوی‌تر از قوی‌ترین حس‌های یک مگس معمولی شده بودند. او نمی‌دانست گیرنده‌ی تشخیص خطر کجاست، اما مطمئن بود همه‌ی ابرقهرمان‌ها یکی دارند چون تقریباً همیشه در معرض خطرند.

یوجین عینک ته‌استکانی‌اش را درآورد تا بتواند با چشم‌های ابرقهرمانی‌اش تازه‌وارد را ببیند. چشم‌هایش را باز و بسته کرد و به قد و قواره‌ی گُنده‌ی تازه‌وارد خیره شد. امکان نداشت، اما خودش بود. دشمن بزرگ سوپرمگس. همان حشره‌ی بدجنسی که او را مجبور کرده بود به سوپرمگس تبدیل شود.

ساموئل سوسکه، همان دانش‌آموز شر و قلدر مدرسه‌ی قایق قهوه‌ای، حالا به سوسک سرکش یعنی دشمن اصلی سوپرمگس تبدیل شده بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سوپر مگس 2: انتقام سوسک سرکش
نویسنده
مترجممینا قنواتی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات129
زبانفارسی
شابک978-600-353871-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سوپر مگس 2: انتقام سوسک سرکش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سوپر مگس 2: انتقام سوسک سرکش

برای دریافت کتاب سوپر مگس 2: انتقام سوسک سرکش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.