معرفی و دانلود کتاب سوپر مگس 4: حمله‌ی حشرات شرور

عکس جلد کتاب سوپر مگس 4: حمله‌ی حشرات شرور
قیمت:
۳۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سوپر مگس 4: حمله‌ی حشرات شرور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سوپر مگس 4: حمله‌ی حشرات شرور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سوپر مگس 4: حمله‌ی حشرات شرور

در کتاب سوپر مگس 4: حمله‌ی حشرات شرور قرار است با سخت‌ترین روزهای بوگندستان روبه‌رو شویم! تاد اچ. دودلر ماجرای روزهایی را برایتان می‌گوید که شهر به‌کلی در معرض نابودی قرار گرفته و تا دیر نشده، یوجین و همراهانش باید دست به دست هم بدهند تا مدرسه‌ی قایق قهوه‌ای و شاگردانش را نجات دهند. اثر پیش‌رو آخرین جلد از چهارگانه‌ی سوپر مگس به شمار می‌رود، اثری فانتزی و مصور که برای کودکان دوره‌ی ابتدایی به نگارش درآمده است.

درباره‌ی کتاب سوپر مگس 4: حمله‌ی حشرات شرور

ماجرا از این قرار است که همه‌ی دانش‌آموزان مدرسه‌ی قایق قهوه‌ای به حشراتی شرور و بدجنس تبدیل شده‌اند؛ اما چطور ممکن است؟ آن هم این قدر ناگهانی! مشکل از آنجایی شروع شده که همگی بچه‌ها از آب‌میوه‌های عجیب‌و‌غریب کرنلیوس نوشیدند؛ آب‌میوه‌هایی که حشرات را به موجوداتی بدخواه تبدیل می‌کند. این دوستان صمیمی که حالا موجوداتی بدجنس شده‌اند، کل کلاس را به هم ریخته‌اند. آن‌ها مدام با هم دعوا می‌کنند و وسایل مدرسه را می‌شکنند. حتی سوپر مگس هم در چنین اوضاعی، توان مقابله با آن‌ها را ندارد. با این اوصاف، ممکن است مدرسه به‌زودی تعطیل شود؛ اتفاقی که هرگز نباید بیفتد!

تاد اچ. دودلر (Todd H Doodler)، با لحن طنز خود، در کتاب سوپر مگس 4: حمله‌ی حشرات شرور (Rise of the evil army)، روایتگر اتفاقات هیجان‌انگیزی‌ست که فقط در دنیای خیالی بوگندستان رخ می‌دهند. تصاویر بامزه و نقاشی‌های جذاب این کتاب نیز بیش‌ازپیش بر گیرایی و کشش آن افزوده‌اند. مخاطب خردسال حین خواندن کتاب و توجه به این تصاویر، شخصیت‌های قصه را بهتر درک کرده و سریع‌تر با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کند. البته این نکته را هم اضافه کنیم که برای فهم راحت‌تر این داستان، لازم است مجلدهای اول تا سوم مجموعه کتاب‌های سوپر مگس را نیز در اختیار کودکتان قرار دهید تا با آگاهی کامل، اتفاقات مجلد حاضر را نیز دریابد.

زبان ساده‌ی نویسنده که با قلم روان مینا قنواتی به فارسی برگردانده شده به کودکان کمک می‌کند، به‌آسانی با متن داستان همراه شوند. زبان محاوره‌ی کتاب نیز به مخاطبان یاری خواهد رساند تا جملات را به‌راحتی درک کنند. خردسالان با مطالعه‌ی این داستان آموزنده، نکات بسیاری را درمورد ارزش‌های اخلاقی و مفاهیمی چون دوستی و خیرخواهی، از زبان شخصیت‌های دوست‌داشتنی این قصه یاد می‌گیرند. همچنین می‌آموزند تا ابرقهرمان زندگی خود باشند و تلاش نمایند تا دنیا را به جای بهتری برای خودشان و دیگر انسان‌ها تبدیل کنند.

در این داستان مهیج شاهد نبرد یوجین، کک کولاک و دختر موشکی هستیم که قصد دارند تا با شکست کرنلیوس، آرامش را به بوگندستان برگردانند و شاگردان مدرسه‌ی قایق قهوه‌ای را نیز از شیطنت بازدارند. برای اینکه ببنیم آیا این ابرقهرمان‌ها در این مسیر پیروز می‌شوند یا نه، باید تا انتها با این داستان تخیلی همراه باشیم.

نشر افق چاپ و انتشار کتاب سوپر مگس 4: حمله‌ی حشرات شرور را به عهده داشته و آن را در اختیار کودکان فارسی‌زبان قرار داده است. برگردان فارسی این اثر نخستین بار در سال 1400 پا به جهان کتاب نهاده و گزینه‌ای بی‌نظیر برای کودکان مشتاق رمان‌های طنز و تخیلی خواهد بود.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های سوپر مگس

کودکان دوره‌ی اول دبستان با خواندن یا شنیدن مجموعه کتاب‌های سوپر مگس (Super Fly) به سرزمین خیالی «بوگندستان» سفر می‌کنند تا با قهرمانی‌های و کارهای خارق‌العاده‌ی یوجین، دوستش کک کولاک و خواهرش ال آشنا شوند. در این داستان ابرقهرمانی، یک ضدقهرمان هم حضور دارد که کسی نیست جز سوسک سرکش!

تمامی جلدهای چهارگانه‌ی این مجموعه، داستان مبارزه‌ها و ماجراجویی‌های این شخصیت‌ها را برای کودکان روایت می‌کنند. تقابل بین نیکی و بدی که درون‌مایه‌ی بسیاری از آثار ابرقهرمانی است، در این سری کتاب‌ها نیز دیده می‌شود. تاد اچ. دودلر نگارش و داستان‌پردازی این چهارگانه را به عهده داشته که در آن‌ها شرح شجاعت‌‌های کوچکترین قهرمان دنیا را روایت می‌کند.

مجموعه کتاب‌های سوپر مگس یک پیام کلی را به مخاطب خود می‌رسانند با این مضمون که هیچ موجودی در این جهان بی‌ارزش نیست و هر کسی می‌تواند قهرمان زندگی خود باشد. شاید کودک شما پیش از آغاز به مطالعه‌ی این مجموعه هرگز به مگس‌ها و اهمیت آن‌ها در زندگی نیندیشیده باشد. خب، بعد از آشنایی با یوجین و دلاوری‌های او، حتماً نظرش درمورد مگس‌ها دگرگون می‌شود. در این بین، نباید از کودکانی غافل شویم که در برخوردهای اجتماعی یا در زندگی شخصی خود اعتمادبه‌نفس چندانی ندارند، گوشه‌گیر هستند و ممکن است ارزش وجودی خود را درک نکرده باشند. اینجاست که به والدین توصیه می‌کنیم مجموعه کتاب‌های سوپر مگس را برای ایشان تهیه کرده و در دسترسشان قرار دهند.

نثر روان و ساده‌ی آثار این مجموعه موجب شده تا به داستان‌هایی کاملاً مناسب برای کودکان دبستانی و نوآموزان ابتدایی تبدیل شود. اگر کودک شما سال‌های نخست مقطع دبستان، به‌ویژه کلاس اول را می‌گذارند، خواندن و شنیدن کتاب‌های سوپر مگس برای او هم آسان خواهد بود و هم دایره‌ی واژگانش را گسترش خواهد داد. مخاطبانی که نسخه‌ی متنی این آثار را در اختیار دارند از تصاویر جذاب سیاه و سفید آن‌ها نیز لذت خواهند برد.

اگر بخواهیم حالت کلی داستان‌ها را نیز بررسی نماییم باید به گیرایی و کشش بالایی که برای مخاطب خردسالشان دارند، اشاره کنیم. شخصیت‌ها به‌تدریج وارد قصه می‌شوند و کودک این فرصت را دارد که با تمامی آن‌ها ارتباط برقرار کند. پیچ‌و‌خم‌های روایت‌ها نیز توجه کودک را بیش‌ازپیش به ماجراهای داستان جلب خواهد کرد.

همکاری و فعالیت گروهی، پیروزی همیشگی خوبی بر بدی و تقویت مهارت‌های اجتماعی، به‌خصوص در روابط دوستانه از دستاوردهای مطالعه‌ی این مجموعه برای کودکان است. داستان‌هایی فانتزی که تخیل کودکان را نیز افزایش داده و همچنین برایشان بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود.

نشر افق مجموعه کتاب‌های سوپر مگس را با برگردان مینا قنواتی، به کودکان فارسی‌زبان در سراسر جهان ارائه نموده.

کتاب سوپر مگس 4: حمله‌ی حشرات شرور برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان رده‌ی سنی 6 تا 12 سال، چنانچه به رمان‌های ابرقهرمانی، داستان‌های فانتزی و قصه‌های تخیلی علاقه‌مند باشند، حتماً مجذوب کتاب سوپر مگس 4: حمله‌ی حشرات شرور خواهند شد. اثری بی‌نهایت هیجان‌انگیز و نفس‌گیر برای کودکان دوره‌ی دبستان.

با تاد اچ. دودلر بیشتر آشنا شویم

تاد اچ. دودلرتاد هریس گلدمن با نام هنری تاد اچ. دودلر، نویسنده و تصویرگر کتاب‌های کودک، همین‌طور کارآفرینی موفق و بنیان‌گذار شرکت David & Goliath به شمار می‌آید. این نویسنده‌ی آمریکایی، با الهام از طرح‌های قدیمی و آثار هنرمندان دیگر، پوستر، لباس و مواردی از این قبیل را طراحی کرده و به فروش می‌رساند.

مجموعه کتاب‌های سوپر مگس از محبوب‌ترین آثار او در دنیای قصه و کتاب است. او هم‌اکنون در کنار دختر خود، در کالیفرنیای آمریکا سکونت دارد.

در بخشی از کتاب سوپر مگس 4: حمله‌ی حشرات شرور می‌خوانیم

خبر داغ نمایشگاه کتاب‌های مصور زودتر از سرماخوردگی‌های فصل زمستان بین دانش‌آموزان مدرسه‌ی قایق قهوه‌ای پخش شد. هر حشره‌ای دلش می‌خواست کتاب بخرد، در میزگرد‌های مفصل شرکت کند، درباره‌ی موضوع‌های جدی بحث کند (مثلاً اینکه آیا سوپرشاپرک می‌تواند در جنگی تن‌به‌تن، سوپر‌حلزون را شکست دهد) و لا‌به‌لای میز‌هایی که پُر بود از تی‌شرت‌ها و وسایل تبلیغاتی چرخ بزند. همه‌ی این‌ها و فرصت دیدن ابرقهرمان‌ها از نزدیک، امضا‌گرفتن و عکس‌گرفتن با آن‌ها کافی بود تا راهرو‌های مدرسه پر از همهمه شود.

خیلی از حشره‌ها درباره‌ی لباس‌های مبدلشان صحبت می‌کردند و فکر می‌کردند در مسابقه شرکت کنند یا فقط رأی بدهند.

لوسی کابوسی اخم‌هایش را درهم کرد و گفت: «باورم نمی‌شود فقط سه‌ روز وقت داریم.» کفشدوزک دوست‌داشتنی، مسابقه‌ی‌ لباس مبدل را خیلی دوست داشت، اما نگران بود وقت کافی برای دوختن لباسی خاص و زیبا نداشته باشد و نتواند برنده شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سوپر مگس 4: حمله‌ی حشرات شرور
نویسنده
مترجممینا قنواتی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات113
زبانفارسی
شابک978-600-353916-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سوپر مگس 4: حمله‌ی حشرات شرور

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سوپر مگس 4: حمله‌ی حشرات شرور

برای دریافت کتاب سوپر مگس 4: حمله‌ی حشرات شرور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.