معرفی و دانلود کتاب شبکه‌های خودرویی و انواع ارتباطات بی‌سیم در آن‌ها

عکس جلد کتاب شبکه‌های خودرویی و انواع ارتباطات بی‌سیم در آن‌ها
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شبکه‌های خودرویی و انواع ارتباطات بی‌سیم در آن‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شبکه‌های خودرویی و انواع ارتباطات بی‌سیم در آن‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شبکه‌های خودرویی و انواع ارتباطات بی‌سیم در آن‌ها

محسن برهانی در کتاب شبکه‌های خودرویی و انواع ارتباطات بی‌سیم در آن‌ها، سعی کرده لینک‌های ارتباطی نوری فضای آزاد و همچنین لینک‌های ترکیبی رادیویی و نوری فضای آزاد را بررسی کرده و آن را به عنوان جایگزینی برای لینک‌های رادیویی در شبکه‌های VANET معرفی کنذ.

شبکه‌های خودرویی VANET و به تبع آن برقراری ارتباط بین خودروهای مختلف ثابت و متحرک و همچنین برقراری ارتباط بین خودروها و ایستگاه‌های پایه کنار جاده سبب می‌شود تا راحتی و امنیت برای رانندگان به ارمغان آورده شود و بسیاری از مشکلات ترافیکی حل شده و تصادفات کاهش پیدا کند و خودروها بتوانند در هر لحظه از وضعیت خودروهای دیگر و اطرافشان اطلاع یابند و ضمن اتصال بی‌سیم به آن‌ها، تبادل اطلاعات صورت گیرد که این اطلاعات می‌تواند خودرو و راننده را در تصمیم‌گیری‌های حین رانندگی بسیار کمک کرده و سبب شود تا راننده بتواند متناسب با شرایط اطرافش بهترین و کارآمدترین تصمیم را بگیرد. 

در این شبکه‌ها خودروها همچنین می‌توانند به ایستگاه‌های پایه کنار جاده متصل شوند و از امکانات و بستر اینترنت استفاده نمایند. اما برقراری ارتباطات رادیویی بین خودروها در شبکه‌های خودرویی مشکلاتی را ایجاد کرده است که مهم‌ترین آن‌ها کاهش امنیت در ارتباطات خودرویی است، و با توجه به این که در شبکه‌های خودرویی VANET امنیت یک مقوله بسیار مهم بوده و کوچک‌ترین خللی در آن جان رانندگان و مسافران را تهدید می‌کند لذا باید یک لینک ارتباطی کاملا امن و مطمئن در این شبکه‌ها برقرار باشد که در تحت هیچ شرایطی دچار ناپایداری و دسترس ناپذیری و تداخل نشود.

بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که این لینک‌ها به خوبی امنیت شبکه‌های VANET را تامین می‌کنند. 

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مقدمه
فصل دوم: شبکه‌های خودرویی
فصل سوم: مخابرات فضای آزاد نوری
فصل چهارم: لینک‌های ترکیبی فضای آزاد نوری و رادیویی
فصل پنجم: سخن پایانی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شبکه‌های خودرویی و انواع ارتباطات بی‌سیم در آن‌ها
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ماهواره
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات133
زبانفارسی
شابک978-600-459-319-9
موضوع کتابکتاب‌های خودرو، کتاب‌های مهندسی مکانیک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شبکه‌های خودرویی و انواع ارتباطات بی‌سیم در آن‌ها

مهدی استکی
۱۴۰۲/۴/۱۴
با سلام این بصورت کلی و کامل تهیه و تدوین شده است و در کل اطلاعات آن کامل است.
سیدمحمد سیدحقیقی
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
سلام، بنده هنوز کتاب را دریافت نکرده ام
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب شبکه‌های خودرویی و انواع ارتباطات بی‌سیم در آن‌ها

برای دریافت کتاب شبکه‌های خودرویی و انواع ارتباطات بی‌سیم در آن‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.