معرفی و دانلود کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: بال، چنگال فلس و پنجه: بررسی بدن حیوانات

عکس جلد کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: بال، چنگال فلس و پنجه: بررسی بدن حیوانات
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: بال، چنگال فلس و پنجه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: بال، چنگال فلس و پنجه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: بال، چنگال فلس و پنجه: بررسی بدن حیوانات

کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: بال، چنگال فلس و پنجه نوشته‌ی راث آون کودکان را با ویژگی‌های بدن حیوانات آشنا می‌کند. این کتاب که از مجموعه‌ای با عنوان «شروع دانش برای دانش‌آموزان» انتخاب شده، با آوردن نمونه‌های واقعی و تصاویر مختلف، یادگیری مطالب را برای کودکان آسان و لذت‌بخش می‌نماید.

درباره‌ی کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: بال، چنگال فلس و پنجه

دنیای حیوانات برای کودکان بسیار جذاب و دوست‌داشتنی است. آن‌ها کنجکاوی زیادی دراین‌باره دارند و علاقه‌مند هستند که با ویژگی‌ها و نوع زندگی جانواران مختلف آشنا شوند.

کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: بال، چنگال فلس و پنجه (Wings, Paws, Scales, and Claws) بدن حیوانات را مورد بررسی قرار می‌دهد و تلاش می‌کند تا به پرسش‌های بی‌شمار کودکان درباره‌ی حیوانات پاسخ دهد.

زبان این کتاب گویا اما علمی است و تصاویر جذابش، به کودکان کمک می‌کند تا درک بهتری از واژه‌ها و اصطلاحات علمی درباره‌ی حیوانات داشته باشند و جهان پیرامون خود را بهتر بشناسند.

راث آون (Ruth Owen) این کتاب را به شکلی طراحی کرده است تا کودکان هم به تنهایی و هم در کنار والدینشان با کتاب ارتباط برقرار کنند و با ایجاد حس کنجکاوی و طرح پرسش‌های ساده‌‌، کودکان را در نخستین گام‌های یادگیری دانش و علوم مختلف یاری نماید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های شروع دانش برای دانش آموزان

این مجموعه از سری کتاب‌های علمی کودکان است که علاوه بر افزایش سطح دانش و سواد دانش‌آموزان آن‌ها را به کسب مهارت‌ها و مطالعه‌ی بیشتر در علوم مختلف تشویق می‌نماید. مجموعه‌ کتاب‌های شروع دانش برای دانش آموزان با مطالب مفید و تصاویر جذاب کودکان را به یادگیری مشتاق می‌کند و نکات مفیدی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: بال، چنگال فلس و پنجه مناسب چه کسانی است؟

کودکان 5 تا 9 سال از این کتاب مطالب علمی مفیدی را یاد می‌گیرند و با بدن حیوانات آشنا می‌شوند.

در بخشی از کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: بال، چنگال فلس و پنجه می‌خوانیم

ساخته‌شده برای سرما: خرس قطبی پستانداری بزرگ است. بدن این حیوان برای زندگی در قطب شمال سازگار است. خرس قطبی برای گرم ماندن، لایه‌های ضخیم از خز و پشم روی پوستش و یک لایه‌ی نازک نیز زیرپوست خود دارد. همچنین خرس قطبی یک لایه ضخیم چربی زیر پشم‌هایش دارد.

فهرست مطالب کتاب

قسمت‌های شگفت‌انگیز بدن
دسته‌بندی کنیم
پستانداران را ببینیم
ساخته شده برای سرما
پرندگان زیبا
تغییرات زیاد
خزندگان را ببینیم
حشرات شگفت‌انگیز
عنکبوت‌های مهیج
ماهی‌های خارق‌العاده
خفاش چیست؟
شام چه داریم؟
کاملا باز
پنجه‌ها و چنگال‌ها
واژه‌نامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شروع دانش برای دانش آموزان: بال، چنگال فلس و پنجه: بررسی بدن حیوانات
نویسنده
مترجمهدیه اصغرپور
ناشر چاپیانتشارات آبستا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-658027-4
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: بال، چنگال فلس و پنجه

برای دریافت کتاب شروع دانش برای دانش آموزان: بال، چنگال فلس و پنجه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.