معرفی و دانلود کتاب شروع دوباره

عکس جلد کتاب شروع دوباره
قیمت:
۲۹۹۰۰ 14950 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شروع دوباره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شروع دوباره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شروع دوباره

جکسون مکنزی کتابی زیبا، پر از عشق، حمایت و فضیلت نوشته است تا مسیری را برای التیام پوچی‌ای که می‌تواند گریبان‌گیر هر کسی شود، روشن کند. کتاب شروع دوباره راهنمایی عمیق برای بازگشت دوباره به خود قدیمی‌تان به منظور بهبود واقعی و حرکت رو به جلو و فرار از یک رابطه‌ی سمی است.

درباره‌ی کتاب شروع دوباره:

جکسون مکنزی به میلیون‌ها نفر در مبارزه‌شان برای درک تجربه روابط سمی کمک کرده است. اولین کتاب وی با عنوان Psychopath Free، نحوه شناسایی و زنده ماندن در موقعیت‌های حساس را توضیح داد. در این کتاب جدید، او شما را راهنمایی می‌کند که در آینده چه کار کنید - چگونه به طور کامل از سوءاستفاده بهبود یابید - تا عشق و پذیرشِ خود و دیگران برایتان ممکن شود.

با همکاری نزدیک خود و ارتباط عمیق با هزاران بازمانده از روابط سوءاستفاده‌گر، مک‌کنزی متوجه شد که اکثر بازماندگان مدت‌ها پس از پایان رابطه علائم تروما را تجربه می‌کنند. این موارد از احساس بی‌حسی و پوچی گرفته تا افسردگی، کمال‌گرایی، سوءمصرف مواد و بسیاری موارد دیگر را شامل می‌شود. او همچنین دریافت که می‌توان بر روی این علائم کار کرد و عشق را در سوی دیگر آن پیدا کرد و کتاب شروع دوباره (Whole again) چگونگی آن را نشان می‌دهد. از طریق تمرین ذهن‌آگاهی، درون‌نگری و تمریناتی با استفاده از ابزارهای خاص، شما یاد می‌گیرید خودِ محافظی را که رشد داده‌اید، شناسایی و خودِ هسته‌ای را کشف کنید، تا سرانجام بتوانید یک زندگی کامل و معتبر را ادامه دهید، تا دوباره احساس سبکی، آزادی و کامل بودن داشته و آماده عشق ورزیدن مجدد باشید.

این کتاب به موضوعات و شرایطی مانند: PTSD پیچیده، سوءاستفاده با خودشیفتگی، اختلال شخصیت اجتنابی، هم‌وابستگی، زخم‌های هسته‌ای، شرم سمی، اختلال شخصیت مرزی و موارد دیگر می‌پردازد و راهنمایی‌های مهمی را ارائه می‌دهد.

شروع دوباره، امید و راهکارهای متعددی را برای هر کسی که از یک رابطه سمی جان سالم به در برده است، ارائه می‌دهد و همچنین هر کسی که از تأثیرات پایان رابطه از جمله: دروغ، خیانت و سایر انواع سوءاستفاده رنج می‌برد، تا به کمک این اثر زخم‌های قدیمی را التیام بخشند و با خیال راحت عشق را به همان جایی که به آن تعلق دارد بازگردانند.

مک‌کنزی، خود به عنوان یک بازمانده، پس از سوءاستفاده شدید، با چالش­‌هایی در یافتن بهبودی روبه‌رو شد. شروع دوباره نتیجه سفر شخصی اوست. زیبایی موجود در این اثر این است که تنها به منظور هدایت بازماندگان سوءاستفاده برای پیدا کردن بهبودی نوشته نشده است، بلکه مسیر جدیدی برای کسانی که به دنبال رویکردی الهام­‌بخش برای بهبود از آسیب، تمرکز عاطفی و تحمل استرس هستند، ارائه می‌­دهد؛ همچنین، چگونگی تنظیم درجه بالایی از همدلی به دیگران و مسیریابی از میان وسوسه‌های اجتناب از زندگی در تمام غنای آن را به اشتراک می‌گذارد.

نکوداشت‌های کتاب شروع دوباره:

- نیرویی قدرتمند و تکان‌دهنده برای همیشه، شروع دوباره در تحقیقات خود نویسنده و خردِ عمیق و زیرکانه بنا شده است. همه باید این کتاب را در قفسه کتاب‌خانه خود داشته باشند. (ارین فالکونر)

- جکسون مکنزی به صورت کاملاً دوستانه و شفاف در آسیب و غم و اندوهی که می‌تواند بین ما و خودِ واقعی‌مان قد علم کند کاوش می‌کند. این کتاب پیشگام و خواندنی، به طرز شگفت‌آور و دلسوزانه‌ای مسیر بهبود را روشن می‌سازد. این اثری از دل برآمده در بهترین نوعش است. (آوری نیل)

- این یک کتاب عالی برای بهبود از هر گونه آسیب یا رابطه دشوار است، از جمله روابط با شخصیت‌های کلاستر B. همان‌طور که جکسون مکنزی می‌گوید، مسئله چیزی که شما فکر می‌کنید نیست ‌- آن چیزی است که شما احساس می‌کنید. برای درک کامل معنی این جمله، این کتاب را بخوانید. با استفاده از این اطلاعات قدرتمند، هر کسی می‌تواند تمامیت دوباره را تجربه کند. (بیل اِدی)

- کتاب جکسون گوهری همدلانه از شناخت حقیقی است. از بین بردن اثرات آسیب می‌تواند تعهدی دلهره‌آور باشد. (شروع دوباره) یک راهنمای دلسوز است. دست شما را می‌گیرد و تشویق‌تان می‌کند تا ادامه دهید و شما را برمی‌انگیزاند تا یک پایگاه قدرت برای کشف خود بنا کنید که شما را به سر منزل مقصود ببرد. تمام بهبود واقعی در درون اتفاق می‌افتد، که به نوبه خود معجزه امید را به شما تقدیم می‌کند. (سارا براسرد)

کتاب شروع دوباره به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به تازگی از یک رابطه‌ی سمی خارج شده‌اید و احساس پوچی و ناتوانی می‌کنید و یا قصد دارید به زودی خودتان را از یک رابطه‌ی عاطفی نامناسب رها سازید، این کتاب به شما کمک می‌کنید.

با جکسون مکنزی بیشتر آشنا شویم:

او با هزاران نفر از بازماندگان از سوءاستفاده و مجرمین در سراسر جهان کار کرده است. جکسون مکنزی (Jackson MacKenzie) یک صفحه شاداب در فیس‌بوک (بدون جامعه‌ستیز) دارد که هدفش کمک به خوانندگان در شناسایی و بهبودی از شرایط آسیب‌زا است. اولین کتاب او، بدون جامعه‌ستیز، یک منبع برجسته در زمینه بهبود از روابط سمی به شمار می‌رود. وقتی او در حال نگارش نیست، به عنوان یک تحلیلگر فنی در بوستون فعالیت می‌کند.

جملات برگزیده‌ی کتاب شروع دوباره:

- مدیریت احساسات دیگران وظیفه شما نیست.
- شما تنها کسی هستید که می‌توانید خود را نجات دهید.
- تمرکز خود را از بیرون به درون بچرخانید.
- قربانی بودن خودِ واقعی نیست. یک نقش اعتیادآور و وسوسه‌انگیز است که بر عهده می‌گیرید، اما هویت شما نیست.
- مهم نیست چه آشوبی برای خودمان ایجاد می‌کنیم، همیشه می‌توان آن را اصلاح کرد.
- وقتی انرژی را آرام می‌کنیم و یا آن را توضیح می‌دهیم، به آن جانی دوباره می‌بخشیم.
- بسیاری از آنچه در مورد عشق می‌آموزیم توسط افرادی است که هرگز ما را دوست نداشتند.

در بخشی از کتاب شروع دوباره می‌خوانیم:

تعداد زیادی از مردم طغیان‌های عصبانیت، خلق تحریک‌پذیر، عادات رفتاری عجیب و غریب و ناامنی‌هایی دارند. اگر یک فرد هم‌وابسته باشید، احتمالاً مشکلی با وجود این ویژگی‌ها در افراد دیگر ندارید. حتی ممکن است آن‌ها را دوست‌داشتنی یا همدلانه بیابید. دوستان یا خانواده شما می‌توانند به شما حمله کنند یا بی‌ادب باشند، ولی بعید به‌نظر می‌رسد که خم به ابرو بیاورید (تا زمانی‌که واقعاً از آستانه تحمل‌تان نگذرد).

اما اگر خودتان، کوچک‌ترین فکر خشمگینانه‌ای داشته باشید - حتی عملی هم نداشته باشید - سریعاً نسبت به آن احساس گناه می‌کنید. حتی وقتی سرانجام شجاعت صحبت در مورد رابطه‌ای سمی را با یک دوست یا درمانگر پیدا می‌کنید، معمولاً بعد از آن احساس گناه می‌کنید و آرزو می‌کنید که‌ ای کاش چنین کاری را نکرده بودید. می‌ترسید که بالاخره با به زبان آوردن چیزهایی که ندای درونی‌تان مدت‌ها زیر نظر داشته بود همه چیز را «خراب» کرده باشید. این را دوباره بخوانید: شما می‌ترسید که روابط خود را با اذعان به واقعیت خراب کنید. گویی که به منظور حفظ رابطه‌تان، مسئولیت پنهان کردن یا فعال کردن رفتار غیرقابل قبول شخصی دیگر با شماست.

زیرا حقیقت این است که، بسیاری از روابط و دوستی‌های شما در صورت عدم جذب مشکلات و وانمود کردن این‌که همه چیز خوب است دیگر وجود نمی‌داشتند. روابط شما به این دلیل برجا هستند که بارها و بارها روی مشکلات را می‌پوشانید، تا این‌که یک روز بالاخره آن‌قدر زیاد می‌شوند که می‌شکنید. سپس عزیزان‌تان تعجب می‌کنند که چه شد، زیرا از منظر آن‌ها همه چیز خوب بود و نیازهای آن‌ها برآورده می‌شد. پس چرا ناگهان این‌طور دیوانه‌وار رفتار می‌کنید!

دقیقاً به همین دلیل، افراد هم‌وابسته در روابط سمی به مراتب طولانی‌تر از هر شخص دیگری باقی می‌مانند. در واقع بصیرت شما واقعاً خوب است - مشکل این است که، شما به آن شک دارید. شما آن‌قدر مشغول تلاش برای اطمینان از معقول بودن‌تان و دیدن تمام دیدگاه‌ها هستید که وقتی دیگران آشکارا با شما بدرفتاری می‌کنند نمی‌توانید تسلیم شوید. اغلب اوقات شما متوجه می‌شوید که چیزی برای مدتی بسیار طولانی «غلط» به نظر می‌رسد، اما احساس گناه کرده و آن را نادیده می‌گیرید زیرا آن شخص با شما خوب بوده است، یا به دلیل این‌که آن‌ها شما را طرد نمی‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌تعریف از کتاب شروع دوباره
پیش‌گفتار
احساس موجود در قلبم
مقدمه: شکستگی
بخش 1: ابزارها
تمرین روزانه
ذهن‌آگاهی
مسئولیت شخصی
عشق نامشروط
پیدا کردن عشق نامشروط
بخش 2: شناسایی خودِ محافظ
در جستجوی الگوها
آگاهی از خودِ محافظ اولین قدم به سمت بهبودی است
خودِ محافظ شما
کمال‌گرا
خودِ محافظ
گفتگو با سارا
بازمانده از سوءاستفاده کلاستر B
خودِ محافظ
مشکل از شما نیست
اما چرا آن‌ها مرا آزار دادند؟
خودِ محافظ هرگز ارضا نمی‌شود
اگر آن‌ها جزء کلاستر B نباشند، چطور؟
اما ما خیلی عاشقِ هم بودیم
گفتگو با مِل
گفتگو با اِلیوت
هم‌وابسته
هم‌وابستگان نسبت به همه چیز احساس مسئولیت می‌کنند
خودِ محافظ
مردم‌داری جوابگو نیست
عادت‌های مردم‌داری از کجا می‌آیند؟
چگونه این امر در روابط کلاستر B نقش بازی می‌کند؟
پس چگونه افراد مردم‌دار می‌توانند از خود محافظت کنند؟
مثلث درام
احساس گناه از داشتن احساسات
گفتگو با تونی
C-PTSD (اختلال استرس پس از آسیب پیچیده یا مرکب)
خودِ محافظ
انداختن تقصیر گردن دیگری را متوقف کنیم
چه کاری می‌توانید انجام دهید؟
چگونه در برابر یک سوءاستفاده‌گر پیروز شویم؟
C-PTSD یا مرزی؟
گفتگو با آنا
اجتنابی
خودِ محافظ
گفتگو با یک درمانگر
مرزی
خودِ محافظ
چرخه اشتراک‌گذاری بیش از حد و عدم پذیرشِ افراد مرزی
شخص مورد علاقه
رمانتیک‌سازی بیماری روانی
گفتگو با لیندا
خودهای محافظِ دیگر
بخش 3: از بین بردن خودِ محافظ
فراسوی بی‌حسی
شخصیت اجتنابی و بی‌حسی
اختلال شخصیت مرزی و بی‌حسی
بیرونی به درونی
بازمانده سوءاستفاده رابطه کلاستر B و تمرکز درونی
کمال‌گرا و تمرکز درونی
نفرت
هم‌وابسته و نفرت
راه‌اندازهای ارادی
اختلال شخصیت مرزی و راه‌اندازهای ارادی
صندوق
ترس: اضطراب و افسردگی
زخم هسته‌ای
بخش 4: حل کردن زخم هسته‌ای
فقط بمان
شرمِ سمی
شخصیت اجتنابی و شرم سمی
خودتردیدی
بازمانده کلاستر B و خودتردیدی
بخشش خود
بازمانده کلاستر B و بخشش خود
بخشش
آن سوی قربانی بودن
هم‌وابستگی و بخشش
اختلال شخصیت مرزی و بخشش
بازمانده سوءاستفاده کلاستر B و بخشش
مرزها
افراد هم‌وابسته، اجتنابی و مرزها
بازمانده سوءاستفاده کلاستر B و مرزها
اختلال شخصیت مرزی و مرزها
زندگیِ در حال تغییر
هم‌وابسته‌ها و زندگیِ در حال تغییر
بازمانده کلاستر B و زندگی در حال تغییر
اختلال شخصیت مرزی و زندگی در حال تغییر
C-PTSD و زندگی در حال تغییر
تغییر از یک دیدگاه دوگانه به غیردوگانه
رها کردنِ جدایی
شروع دوباره
سخن پایانی
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شروع دوباره
نویسنده
مترجممحسن محمدکریمی
ناشر چاپیانتشارات امین نگار
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات242
زبانفارسی
شابک978-622-7709-14-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۹۹۰۰ 14950 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شروع دوباره

هما ساعتچی
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
با خوندن این کتاب تحلیل روابط به شدت کار آسونی میشه، و جرات تموم کردن روابط سمی رو به آدم میده، واقعا عالی بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب شروع دوباره

برای دریافت کتاب شروع دوباره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.