معرفی و دانلود کتاب صوتی هنر ظریف بی‌خیالی

عکس جلد کتاب صوتی هنر ظریف بی‌خیالی
قیمت:
76000 تومان - 8.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر ظریف بی‌خیالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر ظریف بی‌خیالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هنر ظریف بی‌خیالی

کتاب صوتی هنر ظریف بی‌خیالی نوشته‌ی مارک منسون، به شما می‌آموزد که چگونه راهی برای تغییر و بهبود زندگی بیابید و به شکست‌های پی‌درپی اهمیتی ندهید، زیرا شکست‌ها شما را به موفقیت نزدیک می‌کنند. این اثر یکی از پرفروش‌ترین‌ و درخشان‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز به شمار می‌آید.

بیشتر مردم فکر می‌کنند که منظور از بی‌خیالی، نوعی بی‌تفاوتی و آرامش نسبت به همه چیز است؛ آرامشی که تمام مشکلات و دغدغه‌ها را پشت سر می‌گذارد. آن‌ها دوست دارند به فردی تبدیل شوند که هیچ چیز تکانش نمی‌دهد و مشکلات و طوفان‌های زندگی رویشان تاثیری نمی‌گذارد.

مارک منسون (Mark Manson) عقیده دارد؛ امروزه بیماری واگیردار روانی شیوع پیدا کرده که در آن انسان‌ها دیگر متوجّه نمی‌شوند و باید قبول کنند گاهی برخی چیزها می‌توانند خیلی بد باشد. او می‌گوید که شاید از جهت عقلانی، این مسئله در ظاهر تنبلی به نظر برسد، اما اطمینان می‌دهد که اینگونه است. این باور که در مواقعی بی‌کفایت بودن قابل قبول نیست، سرچشمه‌ی حلقه بازخورد از جهنّم است که روز به روز افزایش می‌یابد و بر فرهنگ انسان تاثیر می‌گذارد.

کتاب صوتی هنر ظریف بی‌خیالی (The Subtle Art of Not Giving a F*ck) راهکارهایی برای کاهش دغدغه‌ها و یا دردهای شما ندارد و دقیقاً به همین دلیل، این کتاب با شما صادق است. کتاب حاضر حاوی دستورالعمل‌هایی برای عالی بودن نیست و نمی‌تواند باشد، زیرا عالی بودن تنها توهّمی در ذهن و فکر شماست؛ هدفی که در ذهن‌تان آن را ساخته‌اید و خود را مجبور به دنبال کردن آن می‌کنید. در عوض، این کتاب صوتی دغدغه‌ها و مشکلات شما را به ابزار و آسیب روحی شما را به قدرت تبدیل می‌کند. که این امر موجب پیشرفت حقیقی شما در کار و زندگی می‌شود.

این کتاب صوتی به شما می‌آموزد که چگونه از مشکلات و شرایط دشوار زندگی لذت ببرید. در حقیقت این اثر درمورد حرکت آرام با وجود وظایف سنگین، آرامش بیشتر با وجود ترس‌های فراوان و خندیدن بر اشک‌های خود، در هنگام گریه کردن است. همچنین به شما یاد می‌دهد که از داشته‌های زندگی‌تان لذت ببرید و همه چیز به جز چیزهای مهم را از زندگی و افکار خود پاک کنید.

مارک منسون را بیشتر بشناسیم:

مارک منسون، نویسنده، وبلاگ‌نویس و کارآفرین درخشان و مطرح آمریکایی است. او در رشته مدیریت مالی به تحصیل پرداخته، اما علاقه بسیاری به روانشناسی دارد و در این زمینه مطالعات زیادی داشته است. وی زمانی که کاملاً ناشناس بود، اولین کتابش را به چاپ رساند و با اینکه مشهور نبود، در کمتر از یک سال توانست 15 هزار نسخه از آن را به فروش برساند. او همچنان وبلاگش را به روز حفظ می‌کند و یکی از پربیننده‌ترین و مشهورترین وبلاگ‌های آمریکا را دارد.

در قسمتی از کتاب صوتی هنر ظریف بی‌خیالی می‌شنویم:

درد بخشی از روند کار است، احساس رنج اهمیت دارد، اگر فقط دنبال سرخوشی‌های مقطعی و سرپوش گذاشتن بر روی دردها باشید، اگر به محق دانستن خودتان و توهم مثبت‌اندیشی ادامه بدهید و خودتان را در فعالیت‌های گوناگون غرق کنید. هیچ‌وقت انگیزه‌ی لازم برای تغییر حقیقی را به دست نخواهید آورد، زندگی یعنی ندانستن و انجام دادن کاری با وجود این ناآگاهی.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
بخش اول
15 دقیقه
بخش دوم
15 دقیقه
بخش سوم
15 دقیقه
بخش چهارم
15 دقیقه
بخش پنجم
15 دقیقه
بخش ششم
15 دقیقه
بخش هفتم
15 دقیقه
بخش هشتم
15 دقیقه
بخش نهم
15 دقیقه
بخش دهم
15 دقیقه
بخش یازدهم
15 دقیقه
بخش دوازدهم
15 دقیقه
بخش سیزدهم
15 دقیقه
بخش چهاردهم
15 دقیقه
بخش پانزدهم
15 دقیقه
بخش شانزدهم
12 دقیقه
بخش هفدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هنر ظریف بی‌خیالی
نویسنده
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
76000 ت - 8.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هنر ظریف بی‌خیالی

Parisa Kiani
۱۴۰۰/۶/۲۱
کتاب هنر ظریف بی‌خیالی برای مطالعه نه تنها مفید بلکه بسیار حیاتی است. کتابی که بسیار صادقانه است و حامل رویکردی واقع‌بینانه نسبت به زندگی است و قطعا در تضاد و تقابل با بسیاری از توهمات پوشالی از شادی و موفقیتی است که توسط فرهنگ مصرف‌گرایی و مثبت اندیشی فروخته می‌شود. فرهنگی که محصول آن تنها افرادی متوقع‌تر، حق به جانب‌تر و غیر مسئول‌تر است. این کتاب آن قدر حیاتی است که شنیدن آن کاملاً ضروری است.
آتنا ریاضی
۱۴۰۱/۱۰/۳
کتاب بسیار پر محتوا و در عین حال مطالب سنگینی داره که باید به دقت بهشون گوش داد، من چندین بار برمیگشتم عقب و دوباره گوش میدادم، راهکار نمیده اما مارو با واقعیت روبه رو میکنه، باید به عمق مطالب فکر کنید تا جمله به جملشو بتونید درک کنید، درکل پسند کردم و بازهم بهش گوش میدم، صدای گوینده هم فوق العاده هستش و گویا و مفهومی میخونه مطالب رو
یاسمین
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
هر کتاب دیدگاه متفاوتی به ما میده برای زندگی بهتر یا بد تر مهم انتخاب کتاب‌های خوب برای زندگی بهتره، این کتاب جزو کتاب‌های خوبی هست که میتونه نحوه برخورد با زندگی ما رو بهبود ببخشه
ما در مدرسه خیلی از چیز‌هایی که واجب هست برای زندگی رو آموزش نمیبینیم پس باید با کتاب‌ها و آموزش‌های دیگه نحوه زندگیمون رو بهبود ببخشیم.
علیرضا احمدی
۱۳۹۹/۹/۲
ضمن عرض سلام صدای گوینده خوبه ولی سرعت بالا و مهمتر از اون عدم تسلط گوینده مشخصه چون چندین مورد جایی که باید مکث کنه (مثل ویرگول) با سرعت رد شد و زحمت نکشیدن مجددا ضبط کنن! کیفیت کارای سایت نوار خیلی بهتر و یکدست تر هست یعنی انگار به گوینده ربطی نداره و نظارت فنی دارن ولی تو فایل صوتی این کتاب همچین چیزی نبود!
سوگند یونسی
۱۳۹۹/۱۲/۲۶
بسیار کتاب جذابی بود با گویندگی آقای زرآبادی پور که عاشق صدا و انرژی کلامشون هستم مجموعا عالی بود.
در این کتاب حقایقی و میگه که با دانستنش برای شما آزادی فکری به همراه میاره و دیدهِ بازتری به آدم از زندگی میده و این کتاب به شما حفظ احساس لذت و آرامش در زندگی را هدیه میدهد....
ممنون از کتابراه💙
Yoones Zare
۱۳۹۹/۱۲/۲۲
کتاب خوبی هست، نحوه گفتار و صدای گوینده هم عالیست ولی سرعت خوانش محتوا اگر کمی کندتر بود بهتر نی شد، در مجموع مطالب ارزشمندی هست ولی قرار نیست معجزه کنه نهایتا باید خود آدم بخاد تا شرایط خوب بشه، قوی باشه و صبور و این کتاب هم کمک حال خوبیه
Farzaneh Soleimani
۱۴۰۰/۹/۲۸
این کتاب عالیه، به عقیده من همه باید گوش کنن یا بخونن و عمل کنن بهش اگر میخوان آرامش و خوشحالی واقعی رو تجربه کنن در زندگیشون، در واقع به خواننده دید عمیق تر و واقعی به زندگی میده، صدای گوینده هم خوبه و ممنون ازشون.
احسان مبی
۱۳۹۹/۹/۲۱
یکی از زیباترین و تاثیر گذارترین کتابهایی تا کنون گوش کردم
شما با شبی نیم ساعت و ۱ هفته کلا میتونید کتابیو تموم کنید که روی هفته‌های بیشماری از زندگیتون تاثیرگذار خواهد بود
پس تنبلی نکنید!
فرزام نصر
۱۳۹۹/۸/۳
خواندنش برای هر فرد اجباری است، شاید همه به این موضوعات فکر کرده باشیم ولی این کتاب جمع بندی و تحلیل همه‌ی اون افکار جستاگریخته بود، ممنون از تهیه این کتاب مفید
فاطمه طاهری
۱۳۹۹/۵/۲۶
مطالب عالی و کاربردی هست.. صدای گوینده هم بسیار جذاب و خوبه.. فقط آخر هر بخش یکدفعه صحبت‌های گوینده قطع میشه.. بهتر هست که آخر هر بخش یه موسیقی کوتاه پخش بشه و بعد بخش پایان بگیره
شقایق شفیعی
۱۴۰۰/۸/۱۱
کتاب بدی نبود، حرف برای گفتن زیاد داشت و میتونه انگیزه‌های خوبی برای بهبود زندگی بده. تنها موردی که داشت بنظرم این بود که از وسط کتاب جذابیتش کم میشه و ادامه دادنش حوصله رو سر میبره
حسین طیبی
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
کتاب سنگینی بود واقعا برای من و خیلی درگیر مطالبشم و واقعا فک کنم از اون دسته از کتاباس که باید زیاد خونده بشه تا حق مطلب ادا بشه. ولی در کل پذیرش ضعف هامو ازش یاد گرفتم.
S Beigi
۱۳۹۹/۸/۱۰
کتاب خوبی است. البته شیوه بیانش با افرادی نظیر برایان تریسی یا رابینز تفاوت داره. اما اگر واقعا با هدف تغییری در زندگیتون این کتاب رو گوش کنین، واقعا تاثیر گذار هست.
کورش فرودی
۱۳۹۹/۷/۱۶
سرعت خواندن کتاب بسیار زیاده من فقط کتاب صوتی گوش میدم ولی تا به حال اینقدر خوانش پر سرعت ندیدم اصلا کلمات منعقد نمیشه با کمترین سرعت مثل بالاترین سرعت میمونه
حامد پاریاب
۱۴۰۲/۱۲/۹
سلام کتاب صوتی عالی بود من دوبار گوش کردم و بار دوم بیشتر و بهتر معنی و مفهوم‌اش را متوجه می‌شدم توصیه میکنم چندین بار گوش داده شود ممنون از کتابراه
مشاهده همه نظرات 76

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هنر ظریف بی‌خیالی

برای دریافت کتاب صوتی هنر ظریف بی‌خیالی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.