معرفی و دانلود کتاب شروع کسب و کار

عکس جلد کتاب شروع کسب و کار
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شروع کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شروع کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شروع کسب و کار

برای شروع یک کار جدید، نباید بی‌گدار به آب زد؛ مخصوصاً اگر مدت‌‌ها ایده‌اش را در سر پرورانده‌اید. کتاب شروع کسب و کار نوشته‌ی کن کول ول را باید راهنمایی جامع برای شروع و قدم گذاشتن در مسیر کارآفرینی و راه‌اندازی یک فعالیت کاری جدید دانست. نویسنده در این کتاب قرار است به ما بگوید که قدم‌های ابتدایی را چطور برداریم تا ثمره‌ی آن موفقیت و پیشرفت باشد.

درباره‌ی کتاب شروع کسب و کار

سفر کارآفرینی درست مثل سفر قهرمان است؛ یک نقطه‌ی آغازین دارد، پرفراز و نشیب است و در نهایت بعد از گذراندن مراحل مختلف، در جایی به‌پایان خواهد رسید. این‌ که پایان گرفتن یک سفر با چه کیفیتی صورت می‌گیرد، به خودِ ما بستگی دارد. چگونگی شروع و پشت‌سرگذاشتن چالش‌های مختلف، کیفیت نتیجه‌ی کار ما را مشخص می‌کند. کتاب شروع کسب و کار (Starting a Business QuickStart Guide) نوشته‌ی کن کول ول (Ken Colwell)، در راستای این هدف تالیف شده است که به ما بگوید باید با قدم‌های مطمئن و برنامه‌ی دقیق کسب و کارمان را شروع کنیم تا در نهایت به مطلوب‌ترین نتیجه دست یابیم.

شروع یک کسب‌وکار فقط وابسته به جذب سرمایه برای راه‌اندازی آن نیست. شروع هر کاری، مجموعه‌ای از فعایت‌های مهم است که باید به درستی انجام شوند. بنابراین کتاب شروع کسب و کار به قلم دکتر کن کول‌ول بنا دارد به ما نشان دهد که چطور اولین قدم‌ها را همچون سرمایه‌گذاری، تولید محصول یا خدمات، پیدا کردن اولین مشتری، شناخت عمیق بازار و.... به‌درستی برداریم. نویسنده‌ی کتاب شروع کسب و کار همان‌طور که در مقدمه نیز به آن اشاره کرده است، اعتقاد دارد بیشتر از عوامل اقتصادی، داشتن یک ذهنیت درست برای دستیابی به موفقیت مهم است. به همین دلیل می‌توان محتوای این کتاب را به این موضوع منحصر کرد: ایجاد ذهنیت و بررسی عوامل شناختی مهم برای شروع یک کسب و کار جهت موفق شدن در آن.

در ادامه‌ی کتاب شروع کسب و کار، دکتر کن کول‌ول، به سراغ مراحل عملیاتی می‌رود که هر کارآفرینی ناچار به رویارویی با آن است. برخی از این چالش‌ها را می‌توان طراحی مدل درآمدی کسب‌وکار یا داشتن برنامه‌ی تجاری و... دانست. نویسنده در تلاش است همواره این نکته را یادآوری کند که قدم در مسیر خارق‌العاده‌ای گذاشته‌اید، اما لذت بردن از این مسیر، مستلزم داشتن نگاهی همه‌جانبه و واقع‌بینانه به همه‌ی چالش‌هایی است که احتمالا به عنوان یکی از اعضای اکوسیستم کارآفرینی بر سر راه شما قرار می‌گیرد.

کتاب شروع کسب و کار که در 17 فصل تنظیم شده و به همت انتشارات زمان تغییر در دسترس علاقه‌مندان به موضوعات کارآفرینی قرار گرفته است. ساسان جعفرنیا و هانیه غفرانی ترجمه‌ی کتاب را بر عهده داشته‌اند.

نکوداشت‌های کتاب شروع کسب و کار

  • کتاب شروع کسب و کار ارائه‌دهنده‌ی توصیه‌های عملی و علمی برای کارآفرینان مشتاق و صاحبان مشاغل کوچک است. کول‌ول در تلاش است تا خوانندگان را از طریق اصول درک ارزش یک ایده برای شروع اولین طرح تجاری راهنمایی کند. (اخبار ایالات متحده و گزارش جهانی)
  • گاهی اوقات، شما فقط به یک کتاب کار اولیه برای تقویت موتور کارآفرینی نیاز دارید. کتاب شروع کسب و کار دقیقاً الهام‌بخش انگیزشی است تا شما را در آن ماه‌های پرهیجان اول راهنمایی کند. (Rhett Power, Forbes.com contributor)
  • کتاب شروع کسب و کار یکی از بهترین کتاب‌های کسب و کار جدید برای مبتدیان است. (BookAuthority)

کتاب شروع کسب و کار مناسب چه کسانی است؟

همه‌ی افرادی که به‌دنبال راه‌اندازی کسب و کار شخصی خود هستند، مخاطب اصلی این کتاب به‌شمار می‌روند. حتی افرادی که قدم‌های اولیه لازم برای راه‌اندازی کسب و کار را برداشته‌اند، باز هم می‌توانند مخاطب این کتاب باشند تا در نهایت قدم‌های بعدی را با اطمینان بیشتری بردارند. خواندن این کتاب به تمام مدیران، صاحبان مشاغل، کارآفرینان و... پیشنهاد می‌شود.

درباره‌ی کن کول ول بیشتر بدانیم

کن کول ول با مدرک دکترای MBA، سال‌هاست که در زمینه مشاوره به کسب‌وکارها، کارآفرینان و بیزینس‌های کوچک و بزرگ فعالیت دارد. او حاصل تجربیات خود را سال‌های فعالیت و مراوده‌اش با افراد موفق یا شکست‌خورده‌ را در این اثر گردآوری کرده است. این نویسنده به واسطه‌ی تجربه‌هایی که در زمینه کارآفرینی داشته، همه‌ی آنچه را که یک کارآفرین برای شروع کسب و کار باید بداند، در این کتاب بیان کرده است.

در بخشی از کتاب شروع کسب و کار می‌خوانیم

واژه‌ای درباره چند وظیفه‌ای: این روزها این ویژگی به ما رسیده است که در یک حالت حواس پرتی مداوم زندگی می‌کنیم و میزان توجه افراد کم می‌شود. من نمی‌دانم این واقعاً صحت دارد یا نه، اما می‌دانم که وقتی صحبت از بهره وری می‌شود، فن آوری مدرن هم نعمت است و هم دردسر. من این فصل کتاب را بر روی لپ تاپ خود در MS Word می‌نویسم. علاوه بر Word، در حال حاضر نه برنامه دیگر باز دارم، از جمله برنامه بهره وری. در دو مرورگر من هجده برگه برای وب سایت‌های مختلف باز شده است. میز کار من با میز شما چگونه مقایسه می‌شود؟ شرط می‌بندم که شما به چیزی مشابه نگاه می‌کنید.

خبر خوب این است که این قدرت بی‌سابقه شما را آزاد می‌کند تا کار خود را هر طور که دوست دارید سازماندهی کنید. خبر بد این است که به شما فرصت کافی برای دور زدن می‌دهد. انتخاب نحوه عملکرد بهتر کاملاً به خود شما بستگی دارد. برخی افراد ترجیح می‌دهند هر ساعت بیداری را به طور گسترده برنامه ریزی کنند. برخی دوست دارند لیستی از کارها را برای انجام تهیه کنند. برخی دوست دارند هر بار روی یک کار تمرکز کنند.

دیگران دوست دارند به سرعت بین کارها جابجا شوند. برخی از شما افراد صبح کار هستید و برخی دیگر کار در نیمه شب را دوست دارند. هر رژیمی که برای شما مفید باشد می‌تواند موثر باشد. ترفند این است که بدانید چه زمانی موثر هستید و چه وقت و انرژی را برای کارهای غیرمولد تلف می‌کنید. اگر آنچه را که در طول روز قصد انجام آن را دارید به سرانجام نمی‌رسانید، یا باید انتظارات غیرواقعی را تعیین ‌کنید یا به سیستم جدیدی نیاز دارید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
نحوه تنظیم این کتاب
مرور و فصل به فصل
قسمت اول: فکر کردن مانند کارآفرین
فصل 1: ایده بزرگ
فصل 2: از چی می‌ترسی؟
فصل 3: رسیدن به موفقیت
قسمت دوم: شروع کار
فصل 4: شرکت شما
فصل 5: چه چیزی می‌فروشید؟
قسمت سوم: ارزش پیشنهادی شما
فصل 6: بازارها و مشتریان
فصل 7: صنایع و رقبا
فصل 8: ارزش پیشنهادی شما
قسمت چهارم: مدل کسب‌وکار شما
فصل 9: عملیات
فصل 10: بازاریابی
فصل 11: برنامه‌ریزی برای رشد و تغییر
فصل 12: تیم خود را بسازید
فصل 13: پول از کجا می‌آید؟
قسمت پنجم: نوشتن طرح تجاری کسب‌وکار
فصل 14: آیا واقعاً به طرح کسب و کار نیاز دارید؟
فصل 15: معرفی سرمایه‌گذاری
فصل 16: نوشتن ارزش پیشنهادی
فصل 17: مدل کسب و کار
نتیجه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شروع کسب و کار
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا، هانیه غفرانی
ناشر چاپیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات336
زبانفارسی
شابک978-622-5872-25-7
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شروع کسب و کار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب شروع کسب و کار

برای دریافت کتاب شروع کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.