معرفی و دانلود کتاب صوتی مدرسه‌ای که پر از گاو شد

عکس جلد کتاب صوتی مدرسه‌ای که پر از گاو شد
قیمت:
45000 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدرسه‌ای که پر از گاو شد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدرسه‌ای که پر از گاو شد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مدرسه‌ای که پر از گاو شد

نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی و برنده‌ی مدال نیوبری، لوئیس سکر، در کتاب صوتی مدرسه‌ای که پر از گاو شد ماجراهای خنده‌داری را تعریف می‌کند که برای دانش‌آموزان و معلم‌های مدرسه‌ی وی ساید اتفاق می‌افتد. این کتاب در سال 1992 موفق به کسب جایزه‌ی سرزمین جادوی نیومکزیکو شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی مدرسه‌ای که پر از گاو شد

مدرسه‌ای با سی طبقه و در هر طبقه یک کلاس. لابد می‌توانید حدس بزنید که دانش‌آموزان در هر کلاس چه ولوله‌ای بر پا می‌کنند! لوئیس سکر در کتاب صوتی مدرسه‌ای که پر از گاو شد (Wayside School Is Falling Down) ماجرای عجیب و غریب و خنده‌دار یکی از کلاس‌های این مدرسه را تعریف می‌کند. این نویسنده در سراسر آمریکا به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین نویسندگان نوجوان شناخته می‌شود و آثار او همواره با استقبالی فوق‌العاده روبه‌رو هستند.

وقایع این رمان حول محور دو خط داستانی اصلی می‌چرخند: اول معرفی یک دانش‌آموز جدید به‌نام بنیامین ناشمات، و وقایعی که در پی حضور او در مدرسه اتفاق می‌افتند، و سپس ماجرایی که نویسنده در انتهای رمان به آن می‌پردازد و آن را با پایانی نفس‌گیر به سرانجام می‌رساند.

رمان با معرفی شخصیتی به‌نام خانم لوئیس آغاز می‌شود. او مشغول رفت‌وروب حیاط مدرسه‌ی وی ساید است که ناگهان کامیونی وارد محوطه‌ی آنجا می‌شود. مردی قدکوتاه با موهای ژولیده و نامرتب از کامیون بیرون می‌آید و به لوئیس می‌گوید که برای خانم جولز بسته‌ای آورده است. بسته‌ای بزرگ، سنگین و حجیم که در شش طرف آن کلمه‌ی «شکستنی» نوشته شده. لوئیس بسته را از کامیون‌دار تحویل می‌گیرد و برای خانم جولز می‌برد که اکنون در آخرین طبقه‌ی مدرسه‌ی وی ساید مشغول یاد دادن مبحث گرانش به دانش‌آموزان است. لوئیس در حالی که بسته‌ی بزرگ و سنگین و شکستنی را در دست دارد، وارد کلاس می‌شود و بدین‌ترتیب، جلد دوم مجموعه رمان مدرسه‌ی وی ساید آغاز می‌شود.

طنزی که لوئیس سکر در کتاب صوتی مدرسه‌ای که پر از گاو شد آن را چاشنی داستان خود کرده است، به‌طرز حیرت‌انگیزی هوشمندانه و خنده‌دار است. چه هنگامی که با موش‌های مرده‌ی زیرزمین مدرسه شوخی می‌کند و چه وقتی که ماجراهای خانم زارس، معلم طبقه‌ی نوزدهم را تعریف می‌کند؛ طبقه‌ای که وجود ندارد و خانم زارسی که واقعی نیست!

ترجمه‌ی مهدی باتقوا را از این اثر با صدای اعظم حبیبی می‌شنوید. کتاب صوتی مدرسه‌ای که پر از گاو شد به همت نشر صوتی موج کتاب و انتشارات رسپینا تهیه و منتشر شده است و اکنون در اختیار شما قرار دارد.

در نکوداشت کتاب صوتی مدرسه‌ای که پر از گاو شد

  • این کتاب شما را حسابی قلقلک می‌دهد. حتماً و لطفاً آن را بخوانید. (Kirkus)

کتاب صوتی مدرسه‌ای که پر از گاو شد برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان شش تا دوازده‌ساله‌ی علاقه‌مند به داستان‌ها و رمان‌های طنز، مخاطبان اصلی این کتاب هستند.

با لوئیس سکر بیشتر آشنا شویم

لوئیس سکر (Louis Sachar) نویسنده‌ای آمریکایی‌ست که در سال 1954 در ایالت نیویورک به دنیا آمده است. اولین کتاب این نویسنده، «داستان‌های جانبی از مدرسه وی‌ساید» که در فارسی با عنوان «داستان‌های یکوری از مدرسه‌ی کجکی» ترجمه شده است، زمانی که لوئیس سکر در سال اول رشته‌ی حقوق در حال تحصیل بود، برای چاپ پذیرفته شد. او پس از آن که مدرک خود را در رشته‌ی حقوق از دانشگاه دریافت کرد، شش سال مداوم از خود پرسید که آیا می‌خواهد نویسنده شود یا این که به وکالت بپردازد. در نهایت او گزینه‌ی اول را انتخاب کرد و پس از چند سال به نویسنده‌ای پرفروش در حوزه‌ی کودک و نوجوان تبدیل شد. از کتاب‌های ترجمه‌شده‌ی او می‌توان به عناوینی همچون «پسری که صورتش را گم کرد»، «بچه‌هایی که معلمشان را خوردند»، «ته کلاس، ردیف آخر، صندلی آخر»، «سگ‌ها لطیفه نمی‌گویند» و «ماروین موسرخه و گربه‌ی خانم معلم» اشاره کرد. لوئیس سکر موفق شده است مدال نیوبری و جایزه‌ی کتاب ملی را نیز از آن خود کند.

در بخشی از کتاب صوتی مدرسه‌ای که پر از گاو شد می‌شنویم

بنیامین هنوز به کسی نگفته بود که اسمش مارک میلر نیست. نمراتش هم بهتر نشده بود. او فکر کرده بود با اسم مارک میلر نمرات بهتری می‌تواند بگیرد. اما تغییر اسم هم کمکی به زیاد شدن استعدادش نکرده بود. مارک میلر فقط یک کمی از بنیامین ناشمات باهوش‌تر بود. وقتی که در زمین فوتبال یارکشی می‌کردند، او همیشه اولین نفری بود که انتخاب می‌شد. او فهمیده بود که فوتبال مارک میلر از بنیامین ناشمات بهتر است. مارک میلر کمی جذاب‌تر از بنیامین ناشمات هم بود. اما متأسفانه او می‌دانست که مجبور است حقیقت را به خانم جولز بگوید. مجبور بگوید که نام واقعی‌اش چیست. بنابراین آرام دستش را بالا برد. خانم جولز به او یک داریه زنگی داد. بنیامین آنقدر در افکار خود غرق بود که نفهمید خانم جولز در حال تقسیم کردن وسایل موسیقی بین بچه‌هاست و درست زمانی دستش را برای گفتن نام واقعی‌اش بالا برده بود که خانم جولز پرسیده بود: «بچه‌ها! کدوم‌یک از شما دلش می‌خواد داریه زنگی بزنه؟» خانم جولز ادامه داد: «کی دلش می‌خواد مثلث بزنه؟» جو دستش را بالا برد و خانم جولز مثلث را به او تحویل داد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
16 دقیقه
بسته‌ای برای خانم جولز
14 دقیقه
مارک میلر
13 دقیقه
برادر کوچولوی ببی
12 دقیقه
تکلیف
12 دقیقه
داستان دیگری درمورد جوراب
12 دقیقه
بهترین قسمت
11 دقیقه
قارچ پخته
10 دقیقه
موزیک
11 دقیقه
کتی و دی‌جی
11 دقیقه
مدادها
12 دقیقه
یک قوطی خنده، یک شیر آب هرز و بوق کشتی
10 دقیقه
اون برگشته!
12 دقیقه
محبت و موش مرده
6 دقیقه
چی؟
11 دقیقه
معلم جانشین
14 دقیقه
یک بدبیاری
10 دقیقه
معلم عجیب
13 دقیقه
دیگه هیچ‌وقت تکرار نمی‌شه
14 دقیقه
اریک، اریک و اریک
11 دقیقه
دندان‌ها
9 دقیقه
الویه
9 دقیقه
داستانی که درمورد جوراب نیست
15 دقیقه
خانم جولز بدجنس
12 دقیقه
گم‌شده و پیداشده
10 دقیقه
گوش گم‌شده
14 دقیقه
مدرسه‌ای که پر از گاو شد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مدرسه‌ای که پر از گاو شد
نویسنده
مترجممهدی باتقوا
راویاعظم حبیبی
ناشر چاپیانتشارات رسپینا
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
45000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مدرسه‌ای که پر از گاو شد

فاطمه علیرضایی
۱۴۰۲/۹/۲۰
سلام از این نظر عالیه که پسرم عاشق کتابه بلند بلند میخنده با گوینده کتاب
و هر شب تکراری گوش میده
خیلی محتواش رو خودم گوش نکردم صرفا به کتابراه اعتماد کردمو برای پسرم خریدم امیدوارم ار اشتباهی نکرده باشم
ندا حدیدی
۱۴۰۲/۸/۱۳
کتاب عالی و روان بود بچه هام خیلی دوست داشتن و کلی خندیدن، گوینده هم عالی اجرا کرده ممنون از کتابراه
Azam miralami
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
ماجراجویانه بود و دخترم دوست داشت. دوست داشتیم باز هم ادامه داشته باشه
آرشین طاهری
۱۴۰۳/۱/۱۳
خیلی باحال بود
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مدرسه‌ای که پر از گاو شد

برای دریافت کتاب صوتی مدرسه‌ای که پر از گاو شد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.