معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی شفای زندگی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی شفای زندگی
قیمت:
۲۶,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی شفای زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی شفای زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی شفای زندگی

خلاصه کتاب صوتی شفای زندگی اثری پرفروش از لوئیز ال هی، از پیشگامان برجسته‌ی حوزه‌های خودیاری و رشد فردی است. نویسنده در این کتاب از تفاوت تأثیر افکار مثبت و منفی بر زندگی انسان می‌گوید و با ارائه‌ی مجموعه‌ای از تمرینات کاربردی و آسان، به شما کمک می‌کند ذهن و زندگی‌تان را به بهترین شکل مدیریت کنید. گفتنی است که این اثر یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی است و به چندین زبان دنیا ترجمه و منتشر شده است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی شفای زندگی

لوئیز ال هی (Louise L. Hay) در خلاصه کتاب صوتی شفای زندگی (You Can Heal Your Life) نگرش متفاوت و عمیقی درباره‌ی ارتباط میان ذهن و بدن را در اختیار ما قرار داده است. هی با بررسی و تعمق در افکار و عقایدی که ما را تحت کنترل خود درآورده و محدودیت‌های متعددی بر رفتار و گفتارمان اعمال می‌کنند، توانسته است ریشه‌های بیماری‌ها و ناراحتی‌های جسمانی را شناسایی نماید و راهکارها و ترفندهای قدرتمندی را برای مواجهه با آن‌ها در اختیارمان قرار دهد.

به باور لوئیز هی، اگر فرد بتواند به‌خوبی بر ذهنش کار کند، تقریباً هر بیماری‌ای قابل درمان خواهد بود. او برای اثبات مدعای خود تجربیات زیسته‌ی فراوانی از افراد مختلف و همین‌طور به‌روزترین اطلاعات و جدیدترین یافته‌های مربوط به شفای بیماران را در اختیار مخاطبان خویش قرار داده است. هی همچنین بخشی از این کتاب را به بیان تجربه‌ی شخصی خود در مواجهه با بیماری سرطان اختصاص داده است.

خلاصه کتاب صوتی شفای زندگی همانند راهنمایی کم‌نظیر به ما کمک می‌کند تا با خود و زندگی‌مان آشتی کنیم و صلح و آرامش را در تک‌تک لحظات زندگی‌ خویش جاری نماییم. لوئیز هی در این کتاب این ایده‌ی برگرفته‌شده از قانون جذب را مطرح می‌کند که ذهن و بدن رابطه‌ای تقابلی با یکدیگر دارند و به‌طور مستقیم از هم تأثیر می‌پذیرند. بخش بسیار بزرگ و مهمی از بیماری‌های جسمانی از شیوه‌ی تفکر و ذهنیت فرد سرچشمه می‌گیرند و برای در امان ماندن از آسیب بیماری‌ها نباید به روش‌های درمانِ شیمیایی اکتفا کرد. بیماران بسیاری هستند که با وجود دریافت داروهای شیمیایی و بهره‌مندی از به‌روزترین شیوه‌های درمانی، همچنان قادر نیستند تا بیماری را شکست دهند. لوئیز هی باور دارد که علت بیماری‌ها در درون فرد و در ذهن او نهفته است؛ ایده‌ای که لوئیز هی آن را «دلایل ذهنی بیمار» می‌نامد و در پی اصلاح و تغییر آن است. بنا بر نظریات وی، اگر فردی قصد دارد تا از دردهای جسمانی رها شود و تندرست و شادمانه زندگی کند، بهترین و مؤثرترین اقدام، بازسازی ذهن و واکاوی درون است.

پیام اصلی لوئیز ال هی که در خلاصه کتاب صوتی شفای زندگی منعکس شده است، بسیار صریح و روشن است: زندگی ساده‌تر از آن است که تصور می‌شود. هر آنچه را که فرد انجام می‌دهد به او بازتاب داده خواهد شد و به هر چه که مدام بیندیشد، به واقعیت بدل خواهد شد. هی معتقد است مسئولیت همه چیز در زندگی به عهده‌ی انسان است. اوست که خالق افکار و تجربیات خود است و با اندیشیدن و تجسم کردن رویدادها، آن‌ها را به حقیقت بدل می‌سازد. ذهن دارای قدرتی جادویی است و این قابلیت را دارد که کیفیات مادی و معنوی زندگی یک فرد را متحول سازد و از این رو نباید قدرت و اثرگذاری آن را نادیده انگاشت.

خلاصه کتاب صوتی شفای زندگی را به همت نشر جیحون، در همکاری با انتشارات آسمان نیلگون، با ترجمه‌ی مریم دریانی و خوانش شهره روحی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های صد خلاصه‌ی برتر

صد خلاصه‌ی برتر عنوان مجموعه‌ای از کتاب‌های تأثیرگذار، پرفروش و معتبری است که به صورت خلاصه و صوتی منتشر شده‌اند تا دسترسی مخاطبان را به مطالب کاربردی و مفید آن‌ها ساده‌تر سازند. کتاب‌های مجموعه‌ی صد خلاصه‌ی برتر برای مخاطبانی که فرصت یا حوصله‌ی کافی برای مطالعه‌ی تمام مطالب یک کتاب را ندارند، شرایطی را فراهم آورده‌اند تا در زمانی کوتاه‌تر، از محتویات جالب‌توجه‌ترین، پرمخاطب‌ترین و به‌روزترین تازه‌های کتاب آگاه شوند و از مطالب آن‌ها بهره ببرند. «کفش‌باز»، «حافظه‌ی نامحدود»، «روش گرگ»، «کیمیاگر»، «مردی به نام اُوه»، «من پیش از تو»، «بیندیشید و ثروتمند شوید» و «دنیای سوفی» از جمله آثاری هستند که در این مجموعه به انتشار رسیده‌اند.

افتخارات کتاب شفای زندگی

  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز
  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی

نکوداشت‌های کتاب شفای زندگی

  • شفای زندگی کتابی بی‌نظیر برای ایجاد تغییراتی شگرف و ماندگار و راهنمایی برای کشف دوباره‌ی عزت نفس و عشق به خود است. (برنی اس. سیگل، نویسنده‌ی کتاب عشق، طب و معجزه)
  • کتاب شفای زندگی اثری فوق‌العاده و قدرتمند است. (Goodreads)
  • شفای زندگی کتابی الهام‌بخش و دوست‌داشتنی است. (The Sun)
  • لوئیز هی کتابی برای روح شما نوشته است؛ درست برای همان‌جایی که تمامی تغییرات از آن آغاز می‌شوند. (وین دایر، روان‌شناس و نویسنده‌ی آمریکایی)

خلاصه کتاب صوتی شفای زندگی برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی شفای زندگی را به تمام افرادی که از هجوم افکار منفی به ذهن و روان خود خسته شده‌اند و درصددند تا زندگی خویش را متحول سازند و تغییرات پایدار و شگفت‌انگیزی در آن ایجاد نمایند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی شفای زندگی می‌شنویم

ما فکرهایمان را به واقعیت تبدیل می‌کنیم. اولین گام در روش تحول‌آفرینِ شفای خویشتن لوئیز هی این است که بفهمید شما مسئول همه‌چیز در زندگی‌تان هستید. اگرچه این بدین معنی نیست که مثلاً شما مسئول پنچری لاستیک ماشین‌تان هستید ولی مسئول احساسی هستید که به آن دارید. اگر بخواهید احساس بی‌چارگی کنید و بگویید همیشه این اتفاق برای من می‌افتد، شاید احساس کنید که در دنیایی پر از لاستیک‌های پنچر و بدشانسی هستید. این حس بدین دلیل است که تک‌تک افکار شما، افکاری که هم‌اکنون دارید، واقعیت شما را شکل می‌دهند. نکته‌ی مهم این است: ما فکرهایمان را به واقعیت تبدیل می‌کنیم. اگرچه این درجه از قدرت مطلق، مسئولیت بسیار بزرگی به نظر می‌رسد، ولی نگران نباشید زیرا کائنات هوای‌تان را دارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
1 دقیقه
درباره‌ی نویسنده
2 دقیقه
مقدمه
26 دقیقه
ما فکرهایمان را به واقعیت تبدیل می‌کنیم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی شفای زندگی
نویسنده
مترجممریم دریانی
راویشهره روحی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی شفای زندگی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی شفای زندگی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی شفای زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.