معرفی و دانلود کتاب صوتی بدن خود را دوست بداریم: دوست من، تن من

عکس جلد کتاب صوتی بدن خود را دوست بداریم: دوست من، تن من
قیمت:
۲۶,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بدن خود را دوست بداریم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بدن خود را دوست بداریم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بدن خود را دوست بداریم: دوست من، تن من

کتاب صوتی بدن خود را دوست بداریم اثری از لوئیز ال. هی، سخنران، معلم معنوی و نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز است. لوئیز هی در این کتاب به مخاطبان خود نشان می‌دهد که چگونه به بهترین شیوه با بدن خود رفتار کنند، آن را با وجود تمام کاستی‌ها و ضعف‌هایش بپذیرند، دوستش داشته باشند و به آن احترام بگذارند.

درباره‌ی کتاب صوتی بدن خود را دوست بداریم

امروزه محصولات آرایشی و خدمات زیبایی از سودآورترین و اشباع‌ناپذیرترین تجارت‌ها در جهان به شمار می‌آیند. همه‌ی ما روزانه در معرض تبلیغات گسترده‌ای از رسانه‌های مختلف درباره‌ی بدن‌های بی‌نقص و استانداردهای تعریف‌شده‌ای از زیبایی هستیم؛ استانداردهایی اغلب مغایر با معیارهای زیبایی‌شناسی که تنها اندکی از جمعیت جهان به طور طبیعی از آن‌ها برخوردارند و دیگرانی که فاقد آن زیبایی‌ها هستند، برای دستیابی به چنین استانداردی، باید به عمل‌های جراحی متعدد تن بدهند. این اندیشه‌ی نادرستِ قیاس خود با دیگری از کجا آمده است؟ ما که در کودکی ذره‌ذره‌ی جسمِ کوچک خود را دوست داشتیم و قضاوتش نمی‌کردیم، چه شده است که در بزرگسالی خودمان را با دیگران مقایسه می‌کنیم و از دیدن نقص‌ها و کاستی‌هایمان آن‌قدر دلزده و ناراحت می‌شویم؟

شاید برای شما هم بارها پیش آمده باشد که ساعت‌ها در مقابل آینه ایستاده بایستید و با حساسیت و وسواس بسیار به خودتان نگاه کنید. شاید حتی عیب‌ و نقص‌هایی در بدن یا صورت‌تان بیابید که در نظر هیچ کدام از اطرافیان‌تان نیاید. شاید در حالی که وزنتان مناسب و متعادل است، به‌اشتباه تصور کنید بیش‌ازاندازه لاغر یا چاق هستید و برای رسیدن به وزن مطلوب، باید یک رژیم سفت و سخت بگیرید. این «تصویر بدن» شماست، یعنی همان درک و برداشتی که از جسم خود دارید که می‌تواند منطبق بر واقعیت یا فرسنگ‌ها دور از آن باشد. تصویر بدن، که برگرفته از عوامل مختلف فردی و محیطی است، می‌تواند هم مثبت و هم منفی باشد و از آن‌جایی که جسم ما، همراه همیشگی ماست و بر هر گفتار و رفتارمان اثر می‌گذارد، در نگرش ما به زندگی و انتخاب‌هایمان نقشی به‌سزا دارد و از این رو از اهمیت زیادی برخوردار است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی بدن خود را دوست بداریم

لوئیز ال. هی (Louise Lynn Hay) در کتاب صوتی بدن خود را دوست بداریم (Love Your Body) از توجه، مراقبت و عشق ورزیدن به جسم‌ سخن گفته است. او در این کتاب 54 جمله‌ی تأکیدی شفادهنده را بیان کرده است تا به مخاطبانش در خلق بدنی سالم و زیبا یاری رساند.

با به‌کارگیریِ راهنمایی‌ها و عبارات تأکیدی که لوئیز هی در کتاب صوتی بدن خود را دوست بداریم عنوان کرده است می‌توانید به بدن و زندگی‌تان سلامتی ببخشید. اگر در قسمت خاصی از جسم خود، درد، نقص یا کمبودی را احساس می‌کنید، می‌توانید عبارت‌های تأکیدی متناسب با آن را تا زمان رسیدن به نتایج مثبت استفاده کنید. هنگامی که تکرار جملات تأکیدی را آغاز می‌کنید، بدنتان اندک‌اندک به شکلی فوق‌العاده و بی‌نظیر به مجموعه‌ای موزون و هماهنگ تبدیل می‌شود و شروع به درمان و التیام خود می‌کند. به‌تدریج متوجه می‌شوید که درد از جسم‌تان رخت بسته است، وزنتان به حالت طبیعی بازگشته است، خطوط، چروک‌ و تیرگی‌ها ناپدید شده‌اند، راست‌قامت‌تر می‌ایستید و احساس بهتری نسبت به خود دارید.

در طول این فرآیند فراموش نکنید که باید از اندیشیدن به افکار منفی و چسبیدن به باورهای محدودکننده خودداری کنید. اگر عزم خود را برای بیرون راندن بیماری و ناتوانی از جسم‌تان جزم کرده‌اید، باید بدانید که فکر منفی و باور نادرست تسلطی بر شما ندارد. لوئیز هی در کتاب صوتی بدن خود را دوست بداریم برای دور ریختن چنین افکار و باورهایی این عبارت را به شما معرفی می‌کند: «بیرون! من دیگر به شما احتیاجی ندارم.» و سپس پیشنهاد می‌کند در ادامه همان عبارات تأکیدی همیشگی خود را تکرار کنید تا احساس بهتری داشته باشید.

کتاب صوتی بدن خود را دوست بداریم اثری است که آن را به همت نشر جیحون و در همکاری با انتشارات ارس، با ترجمه‌ی شهرزاد فتوحی و خوانش هما ساریان می‌شنوید.

کتاب صوتی بدن خود را دوست بداریم برای چه کسانی مناسب است؟

به تمام افرادی که از تصویر بدن خود ناراضی‌اند و مدام در حال عیب‌جویی و مقایسه‌ی جسم خود با دیگران هستند، پیشنهاد می‌کنیم کتاب صوتی بدن خود را دوست بداریم را بشنوند و مطالب مفید و مؤثر آن را به کار گیرند.

در بخشی از کتاب صوتی بدن خود را دوست بداریم: دوست من، تن من می‌شنویم

بچه‌های کوچولو هر ذره از بدن‌شان را دوست دارند. آن‌ها نه احساس گناه می‌کنند، نه شرم و نه مقایسه‌ای در کار است. تو هم مثل آن‌ها بوده‌ای، تا این‌که در مسیر رشد به دیگرانی گوش دادی که به تو گفته‌اند که «چندان هم خوب نیستی.» تو هم شروع کردی به ایراد گرفتن از بدنت و مدام فکر می‌کنی عیب و نقصی پیدا کردی.

بیا تمام آن حرف‌های بیهوده را دور بریزیم و باز هم بدن‌مان را دوست داشته باشیم و آن را همان‌طور که هست بپذیریم. البته بدن ما تغییر می‌کند و اگر عشق خود را نثارش کنیم، حتماً بهتر خواهد شد.

ضمیر نیمه‌آگاه، هیچ شوخی سرش نمی‌شود و راست و دروغ را از هم تشخیص نمی‌دهد. فقط هرچه بگوییم و به هرچه بیندیشیم، آن را می‌پذیرد و از ضمیر نیمه‌هوشیار همین چیزها تشکیل می‌شود. با تکرار این جمله‌های مثبت دانه‌های تازه‌ای در خاک حاصلخیز ضمیر نیمه‌آگاهت می‌کاری و همه‌ی آن‌ها برایت تحقق خواهد یافت.

جلوی آینه بایست و هر جمله‌ی مثبت شفابخش (الگوی ذهنی تازه) را ده بار تکرار کن. اگر می‌توانی آن‌ها را در طول روز ده بار جایی بنویس. هر روز با یک جمله تمرین کن تا به پایان کتاب برسی.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
20 دقیقه
قسمت اول
27 دقیقه
قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بدن خود را دوست بداریم: دوست من، تن من
نویسنده
مترجمشهرزاد فتوحی
راویهما ساریان
ناشر چاپینشر ارس
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بدن خود را دوست بداریم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بدن خود را دوست بداریم

برای دریافت کتاب صوتی بدن خود را دوست بداریم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.