معرفی و دانلود کتاب صوتی عبارت پنجم: گام بعدی پاکسازی هواوپونوپونو

عکس جلد کتاب صوتی عبارت پنجم: گام بعدی پاکسازی هواوپونوپونو
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عبارت پنجم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عبارت پنجم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عبارت پنجم: گام بعدی پاکسازی هواوپونوپونو

به معجزه نیاز دارید اما گمان می‌کنید که معجزه چیزی‌ست که فقط در کتاب‌های مقدس محقق می‌شود؟ جو ویتالی در کتاب صوتی عبارت پنجم به شما نشان می‌دهد که چنین نیست. آیا برای رهایی از محدودیت‌ها و تجربه‌ی معجزه آماده هستید؟

درباره‌ی کتاب صوتی عبارت پنجم

جو ویتالی (Joe Vitale) در کتاب صوتی عبارت پنجم (The Fifth Phrase) بیانیه‌ای شفابخش و بیدارکننده‌ی خود را با شما به اشتراک می‌گذارد. بیانیه‌ای که اسرار و رهنمودهای روشنگرانه‌ای را برای دستیابی به نگرشی عمیق‌تر به زندگی و تحقق معجزه‌های کوچک و بزرگ در اختیار شما قرار می‌دهد. او در این کتاب صوتی از مفهومی تحت عنوان «هواوپونوپونو» سخن می‌گوید؛ مفهومی که در اندیشه‌ی بومیان هاوایی از جایگاه مهمی برخوردار است و به یک آیین شفابخش دلالت دارد. هواوپونوپونو یک آیین سنتی برای آشتی و بخشش است. به غیر از هاوایی مناسک مشابهی در جزایر سراسر اقیانوس آرام جنوبی، از جمله سامو، تاهیتی و نیوزلند نیز انجام می‌شود.

«اصلاح و درست کردن اشتباه» ترجمه‌ی نعل‌به‌نعلی است که برای عبارت هواوپونوپونو در نظر گرفته شده. پذیرفتن اشتباه و در عین حال تلاش برای رهایی از انرژی‌های منفی و مُخل، هسته‌ی مرکزی ایده‌ی هواوپونوپونو را تشکیل می‌دهد. هواوپونوپونو با دستیابی به علل و منابع مشکل، روابط را بین اعضای گروه‌های مختلف از جمله خانواده، و روابط افراد با نیروهای الهی را اصلاح و بازیابی می‌کند. معمولاً عضو ارشد خانواده یا گروه با گرد هم آوردن اعضا مناسک را انجام می‌دهد. اگر اعضای گروه نتوانند از پس مشکل برآیند، به فرد دیگری خارج از اجتماع خودشان مراجعه می‌کنند.

این روند با دعا آغاز می‌شود. سپس سرگروه بیانیه‌ای از مشکل را ارائه می‌کند و آن را به بحث و شُور و گفت‌وگو می‌گذارد. ممکن است یک یا چند دوره‌ی سکوت برای تأمل در درهم‌تنیدگی احساسات و آسیب‌ها در نظر گرفته شود. در طول آیین، احساسات همه‌ی اعضا به رسمیت شناخته می‌شود. سپس اقرار و توبه و بخشش صورت می‌گیرد. و در اینجاست که رهایی اتفاق می‌افتد. آن‌ها به این صورت پرونده‌ی گذشته را می‌بندند و با یکدیگر مراسمی تشریفاتی به نام پانی برگزار می‌کنند که اغلب آداب خاصی همچون خوردن نوعی لیمو یا جلبک دریایی را در بر دارد.

با خواندن عنوان کتاب ممکن است این پرسش در ذهن ما نقش بگیرد که اگر این کتاب درباره‌ی عبارت پنجم آیین هواوپونوپونو است، عبارت‌های اول تا چهارم چیستند؟ «متأسفم»؛ «لطفاً مرا ببخش»؛ «متشکرم» و «دوستت دارم.» این‌ها چهار عبارت کلیدی هواوپونوپونو هستند. اما جو ویتالی در این کتاب صوتی برای نخستین بار از عبارت پنجم سخن می‌گوید.

تمرین‌هایی که جو ویتالی در این کتاب صوتی برایتان در نظر گرفته است، شما را در سفر زندگی با ابزارهایی که برای خلاص شدن از شر موانع نیاز دارید راهنمایی می‌کند و بینش شما را به روی احتمالات بی‌نهایت می‌گشاید. اجازه ندهید ناخودآگاهتان تلاش‌های شما را در راستای رسیدن به روشنی تضعیف کند. جو ویتالی با روش منحصر به فرد و موفق خود در این کتاب صوتی، طرز فکر شما را تغییر می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا در زندگی بیشتر از آنچه فکر می‌کرده‌اید، به دست آورید.

نشر صوتی آگاه باشیم ترجمه‌ی یگانی سهرابی‌نیا را در قالب کتاب صوتی به علاقه‌مندان عرضه کرده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی عبارت پنجم

  • سرگرم‌کننده و روشنگرانه. (Barnes & Noble)
  • معنویتی شفابخش، سرشار از خرد و قدرت ژرف. (Amazon)
  • یک بیانیه‌ی پالاینده و شفابخش قدرتمند. (Book Depository)

کتاب صوتی عبارت پنجم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال ایجاد تغییری شگرف در زندگی خود هستید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با جو ویتالی بیشتر آشنا شویم

این معلم، سخنران، موسیقی‌دان و نویسنده معنوی آمریکایی به علت شرکت در فیلم مشهور «راز» شناخته شد و اولین کتابش با نام «ذن و هنر نوشتن» در سال 1984 به چاپ رسید. از جمله آثار ویتالی می‌توان به «عامل جذب، کلید، ایمان، هر دقیقه یک مشتری زاده می‌شود و حضور در وضعیت صفر» اشاره کرد. کتاب «عامل جذب» نیز لقب پرفروش‌ترین کتاب سال 2005 را از آنِ خود کرد.

در بخشی از کتاب صوتی عبارت پنجم می‌شنویم

من در این کتاب، هواوپونوپونو رو خیلی پیشرفته‌تر و عمیق‌تر از اون چیزی که در گذشته در ذهن عوام بود بررسی کردم. حالا که تا حد زیادی با هواوپونوپونو، کاربرد و تکنیک‌هاش آشنا شدید، وقتش رسیده که براتون درباره‌ی چهار مرحله‌ی بیداری صحبت کنم و بهتون نشون بدم چطور تمرین منظم این فرآیند می‌تونه بهتون در رسیدن به مراحل بالاتر و پیشرفته‌تر کمک کنه. تمرینات مربوط به هواوپونوپونو به‌خصوص ذکر پنجم، تنها برای کمک به حل یه مشکل یا رهایی از یه موقعیت نیست. بلکه می‌تونه موجب تغییر در سطح گسترده‌تری بشه و شادی و نشاط بیشتری رو براتون به ارمغان بیاره. به‌نوعی با هواوپونوپونو عرض زندگی‌تون خیلی بیشتر و باکیفیت‌تر می‌شه.

ما قبل‌تر درباره‌ی پاکسازی صحبت کردیم. اما حالا می‌خوایم بدونیم این زباله‌های ذهنی چطور و از کجا در ذهن و ناخودآگاهمون به وجود اومده‌اند و روی هم انباشته شده‌اند. آیا خودمون تمام اون‌ها رو به وجود آوردیم؟ یا به صورت ناخودآگاه به وجود اومده‌اند. به گفته‌ی دکتر هیولن، ما از همون ابتدای زندگی‌مون خیلی از برنامه‌ریزی‌ها و محدودیت‌ها رو به صورت پیشفرض در ذهنمون داشتیم و اونا رو از گذشتگانمون به ارث بردیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
مقدمه
52 دقیقه
فصل اول: جدایی دیگه کافیه
60 دقیقه
فصل دوم: لوح سفید زندگی
23 دقیقه
فصل سوم: چهار ذکر هواوپونوپونو
26 دقیقه
فصل چهارم: پنجمین ذکر
39 دقیقه
فصل پنجم: هواوپونوپونو، سطح بالا و ورود به مرحله‌ی چهارم بیداری
30 دقیقه
فصل ششم: ذکر نانشناخته
51 دقیقه
فصل هفتم: روش‌های پیشرفته‌ی پاک‌سازی را بشناسید
25 دقیقه
فصل هشتم: تکنیک شفابخشی دکتر هیولن با فلسفه‌های پیشرفته‌تر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عبارت پنجم: گام بعدی پاکسازی هواوپونوپونو
نویسنده
مترجمیگانه سهرابی نیا
راویفرهاد جان سریان
ناشر صوتی آگاه باشیم
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عبارت پنجم

Afsane Varzeshi
۱۴۰۱/۱۰/۲
این کتاب بهمراه کتاب محدودیت صفر مکمل هم هستند و بسیار عالیه، من این کتاب و کتاب محدودیت صفر رو ۵ بار خوندم و این کتاب عبارتی رو علاوه بر ۴ عبارت کتاب محدودیت صفر
میگه، برای تمام دوستانی که نیاز به آرامش روح دارن با تکرار جملات ارائه شده در کتاب و خواندن حداقل سه بار این دو کتاب رو پیشنهاد میکنم،
من دور ۶ این کتاب‌ها رو بدلیل اینکه فراموش نکنم و ملکه‌ی ذهنم بشه رو شروع کردم و هربار از گوش کردن و خواندن این دو کتاب بیشتر مفهوم آن را درک میکنم.
از عوامل کتابراه سپاسگزارم. چه خوب که واقعا میتونیم از گوش کردن کتاب‌های خودسازی و عرفان استفاده کنیم.
من با کتابراه خواندن کتاب رو یاد گرفتم،
علی اسکندری
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
کتاب بطور کلی داره حالتی از شرطی کردن ذهن ناخودآگاه توضیح میده که باعث میشه از حال بد به حال خنثی و سپس به حال خوب برسید و ازطریق گفتن چهار عبارت تاکیدی با ذهن ناخودآگاه ارتباط میگیرید و ذهنتون رو به عبارات تاکیدی شرطی میکنید بگونه‌ای که بخوبی در کتاب توضیح داده شده راوی خوبی داره و از شنیدن کتاب و لذت بردم برای من تاکیدی بر دانسته‌های گذشته‌ام شد که همه چیز باور احساسات ماست و ضمیرناخودآگاه در زندگی ما قدرت و اثرات غیرقابل انکاری داره، سپاس فراوان از کتابراه
shahrooz bagheri
۱۴۰۱/۹/۲۹
باتشکر از تمام عوامل کتابراه... این کتاب بعد از دو کتاب قبلی محدودیت صفره اولی در سال 2007 و دومی در سال 2013 و این کتاب بعد از این تاریخها نوشته شده و جوویتالی موقع نوشتن این کتاب دیگه استاد هواپونوپونو شده و تجارب بالاتری رو کسب کرده و با نوشتن این کتاب دید کامل و وسیعتری به خوانندگان میده ضمن تر اینکه تکنیکهای پیشرفته رو افشاء میکنه و به خیلی سوالات و ابهامی که در اذهان خوانندگان قرار داره خیلی عالی پاسخ میده و من خیلی استفاده کردم از این کتاب صوتی
Reza Nazifi
۱۴۰۱/۱۰/۱
کتاب خوبی بود
البته به نظرم بیشتر تکرار حرفهای دو کتاب قبلی بود با یه عبارت جدید تر
من از این جملات استفاده میکنم و قبول دارم
یعنی مطالعه‌های زیادی که کردم به این باور رسیدم که این حملات مفید و موثری هستن. اما احساس میکنم این موضوع برای آقای جو ویتالی یه منبع درآمد شده
هر از چندگاهی به کتاب
جدید همون خرفعا با شکل و شمایل جدید میده بیرون
به نظرم اگه یه مدت راجع به این موضوع ننویسه بهتره
تکرار داره می‌کنه همون حرفها رو
فاطمه افشار
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
سلام... متشکرم از انتخاب‌های کتابراه همیشه بهترین کتاب. و نویسنده هارو برای سایت انتخاب میکنید.. جو ویتالی سخنران و نویسنده‌ی خوب در حوزه روانشناسی معنوی هستند و تغییر نگرش ش وقتی بود که طی ملاقاتی اتفاقی با دکتر هولن آشنا شد چیزی شبیه به داستان مولانا و شمس که باعث تغییرات فوق العاده در ذهنیت و به زندگی ایشان گردیده است.. آسان‌ترین راه برای رسیدن تمام خواستها و آرامش در این کتاب گفته شده.... متشکرم کتابراه 💐💐🌈💝💝
شهلا افسری
۱۴۰۲/۶/۲۶
فوق‌العاده بود لذت بردم در کل کتابهای جو ویتالی خیلی روان و پر محتواست من این نویسنده خیلی دوست دارم و همچنین داستان میلیونر شدنش رو.
و همین‌طور پاکسازی از طریق هو اپونوپونو خودم در زندگیم به کار بردم و نتایج شگفت انگیزی برام داشته
در کل این کتاب و همه کتابهای جو ویتالی رو بهتون پیشنهاد از که با
میکنم
ممنونم کتابراه گردآوری این کتاب‌های ارزشمند و دسترسی آسان و هزینه مناسب آن‌ها لطف بزرگی به دوستداران کتاب کردن
وحید پرتوی
۱۴۰۱/۱۱/۹
این نسخه صوتی کتاب خوبه. تنها مشکلش ‌اینه که گوینده، کلمه هواپونوپونو که موضوع اصلی کتاب هست رو اشتباه تلفظ میکنه. خیلی عالی میشه که گویندگان عزیز قبل از ضبط کتاب، در مورد موضوع کتاب مطالعه داشته باشن و حسابی باهاش آشنا بشن. این هم از اشتباهات جلوگیری میکنه و هم حس خوب اینکه ‌گوینده دقیقا میدونه چی رو میخونه رو انتقال میده.
Hany Joon
۱۴۰۳/۱/۸
دوستان عزیز سلام اگر کتاب هایی با محوریت قوانین معنوی موفقیت را مطالعه کرده باشید و یا با قانون جذب و فیلم راز آشنا باشید حتماً نام جو ویتالی برای شما آشنا است. آقای جو ویتالی یکی از آموزگاران مشهور در زمینه موفقیت است که کتاب های مختلفی از جمله محدودیت صفر، حضور در وضعیت صفر را نوشته و به وسیله آثارش راهنمای خیلی از افراد برای خلق زندگی بهتر بوده است.
shaghayegh R
۱۴۰۲/۹/۱۶
این کتاب رو حتما بعد از کتاب محدودیت صفر گوش بدید و ترجیحا این کتابها رو حداقل ۲ بار گوش بدید. کتاب اول محدودیت صفر هست، بعدشعبارت پنجم و بعدش هم ماندن در محدودیت صفر که جلد قرمز رنگ داره، فکر میکنم که زندگیتون رو تغییر بده این کتابها. حتما پیشنهاد میکنم گوش بدید و یا بخونید اصلا پشیمون نمیشید.
حسین محبوب
۱۴۰۲/۳/۲۶
عالیه این کتاب مخصوصا فصل دوم و سومش که باعث میشه به خوبی به منبع متصل بشی. بشرطی با گوش جان بشنوید.
گویندشم عالیه حتما گوش کنید
البته از محدوده صفر شروع کنید و بعد حضور در محدوده صفر و بعد ذکر پنجم بهتره
چون سیر تکاملش رو طی میکنید
ممنون از کتابراه
محبوبه چرخنده
۱۴۰۲/۱/۲۴
واقعا خوشحالم که در عصری، هستم که درکنار تمام مشکلاتش می‌توانم به، بهترین کتابها با بهترین خوانش‌ها دسترسی یابم دراین عصر کتاب‌های جو ویتالی عزیزم و دکتر هیولن را به همه‌ی شیفتگان نور و اگاهی توصیه میکنم. باتشکر از، کتابراه عزیزم. برکت ببارد ❤
Ashlin
۱۴۰۲/۶/۷
تکمیل کننده ۲ کتاب قبلی با خواندن کتاب های جو ویتالی وارد دنیای هواوپونوپونو شدم و از ایشان هر کتابی منتشر بشه، بی شک پیگیرم. کتاب های جو ویتالی و جو دیسپنزا عالی بودند صدای راوی نیز بد نبود ۳ امتیاز به ایشون نه بیشتر
مریم دل افکار
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
این کتاب بسیار جذاب و متقاعد کننده می‌تواند بشریت را بیدار کند و قدرت چهار عبارت ساده را برای متحول کردن زندگی شما آشکار می‌کند. همه‌ چیز در این کتاب بر اساس عشق است و نویسنده‌ای که عشق را گسترش می‌دهد آن را نوشته است.
Elham Khadang
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
تو زمینه‌ی خودآگاهی و حضور در لحظه‌ی حال، قابل مقایسه با کتاب‌های توله نیست، خیلی حرف بیشتری از تکنیک هواپونوپونو نداره، برای یک بار شنیدن توصیه میشه و نه به عنوان یک کتاب مرجع، نمی‌دونم چرا ولی انتظار بیشتری داشتم
بهار راستین
۱۴۰۲/۶/۱۵
من هروز کتابهایی که در باره هواوپونوپونو هست رو بارها میخونم و گوش میدم این کتاب هم مکمل دو کتاب محدویت صفر و در حضور صفر هست،
فقط لطفا این کتاب رو باصدای آقای ابولفضل شاه بهرامی هم بازخوانی کنید
مشاهده همه نظرات 56

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عبارت پنجم

برای دریافت کتاب صوتی عبارت پنجم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.