معرفی و دانلود کتاب شما ابتدا در رختکن پیروز می‌شوید

عکس جلد کتاب شما ابتدا در رختکن پیروز می‌شوید
قیمت:
۱۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شما ابتدا در رختکن پیروز می‌شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شما ابتدا در رختکن پیروز می‌شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شما ابتدا در رختکن پیروز می‌شوید

جان گوردون و مایک اسمیت در کتاب شما ابتدا در رختکن پیروز می‌شوید هفت اصل اساسی را برای ساختن تیمی همیشه پیروز در ورزش، تجارت و زندگی به شما پیشنهاد می‌دهند. با خواندن این کتاب خواهید آموخت چطور یک مربی تأثیرگذار باشید و با پرورش صحیح استعدادهای درخشان، موفقیت یک تیم را تضمین کنید.

درباره‌ی کتاب شما ابتدا در رختکن پیروز می‌شوید

هدایت یک تیم موفق، چه در حوزه‌های ورزشی و چه زمینه‌های گوناگون دیگر، مهارت مهمی است که در درجه‌ی نخست از مقوله‌ی فرهنگ آغاز می‌شود. به بیان دیگر فرهنگ با برانگیختن انتظارات و باورهای ما به شکل‌گیری رفتارهایمان منجر می‌شود. تغییر رفتار، خودبه‌خود عادات ما را نیز تغییر می‌دهد و درنهایت عادت‌های ما آینده‌مان را رقم می‌زنند. در کتاب شما ابتدا در رختکن پیروز می‌شوید (You win in the locker room first) به‌کارگیری هفت اصل کلیدی را یاد خواهید گرفت که ساختار سازمانتان را تغییر می‌دهند. شما می‌توانید به کمک این اصول مهم حس پیروزی و روحیه‌ی برد را به خودتان و حتی اطرافیانتان هدیه دهید.

اگر بخواهیم این اصول را خلاصه کنیم باید از راهکارهایی چون ساختن فرهنگ، ثابت‌قدم بودن، روحیه‌ی گفت‌و‌گو، تعهد و... نام ببریم که می‌توانند تغییراتی چشمگیر در ساختار بیرونی و درونی یک تیم ایجاد کنند. در این اثر جان گوردون (Jon Gordon) به همراه مایک اسمیت (Mike Smith)، سرمربی تیم آتلانتا فالکُنز، به شما می‌آموزند چگونه می‌توان تیم‌هایی همیشه پیروز را تربیت کرد. مطالب این کتاب سرشار از نمونه‌های عملی و کاربردی و همچنین داستان‌های موفقیتی است که موضوع را کاملاً برایتان روشن‌ می‌کند. درواقع اگر اساس کار گروهی را از نویسندگان مجرب کتاب بیاموزید، می‌توانید همواره آن را در تشکیل تیم‌های ورزشی و کسب‌و‌کارهای غیر ورزشی به‌کار بگیرید.

شما می‌توانید سوای جایگاهی که در سازمانتان دارید، به دیگران کمک کنید تا بتوانند بهترین خودشان باشند. چراکه تحقیقات در این زمینه نشان می‌دهد رهبری یک تیم سبب تأثیرگذاری زنجیره‌وار افراد حاضر در آن روی یکدیگر می‌شود و این مسئله به بهبود روابط، ایجاد تعهد و در نهایت عملکرد بهتر اعضای سازمان می‌انجامد.

گاهی لازم است از اعضای تیم خود درباره‌ی رویاها و اهدافشان سوال کرده و سپس با شناخت بیشتر نسبت به روحیات افراد، آن‌ها را در مسیر رشد فردی و جمعی هدایت کنید.

همه‌ی این راهکارها نه‌تنها در فضاهای آموزشی، بلکه در عرصه‌هایی چون تجارت نیز کاربرد خواهند داشت. به عنوان مثال شما با رشد کارمندانتان به آن‌ها کمک می‌کنید مشتری‌های بیشتری را به شرکتتان جذب کنند و این یک چرخه‌ی مثبت است که می‌تواند با راهنمایی و رهبری صحیح شما تداوم داشته باشد.

کتاب شما ابتدا در رختکن پیروز می‌شوید، نوشته‌ی جان گوردون و مایک اسمیت، با ترجمه‌ی صادق زمانی از سوی انتشارات شادن پژواک منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب شما ابتدا در رختکن پیروز می‌شوید

  • هر کسی که می‌خواهد فرهنگ عالی و تیم برنده‌ای ایجاد کند، باید این کتاب را بخواند. (Brian Billick)

  • به عنوان یک بازیکن بدون توجه به ورزش و صنعت، همیشه به دنبال این هستم که به خود و تیمم امتیاز بدهم. این کتاب اصول و مفاهیم پیشرفته مربی‌گری و رهبری را برای هر تیم مطرح می‌کند. برای اینکه شما در رختکن برنده شوید ابتدا لازم است این کتاب را برای والدین، مربیان و رهبران در تمام سطوح بخوانید. (Carl Liebert)

  • جان و مایک کتابچه‌ی راهنمایی درباره وحدت تیم نوشته‌اند. موفق‌ترین تیم‌هایی که در آن‌ها حضور داشته‌ام بیشترین ارتباط را با یکدیگر داشتند. قبل از اینکه حتی وارد بازی یا تیمی بشویم، باید تمام تلاش خود را بکنیم تا مطمئن شویم که از همان ابتدا صددرصد به صورت تیمی متصل و متعهد به یکدیگر هستیم. این کتاب را بخوانید و راهکارهای ارزشمندی را در مورد چگونگی ساخت یک رختکن و تیم مستحکم یاد بگیرید. (Erik Spoelstra)

  • رهبری که به گروه خود اهمیت می‌دهد، یک تیم متعهد می‌سازد. مراقبت و حمایت است که تفاوت را ایجاد می‌کند. (Clint Hurdle)

  • جان و مایک با استفاده از 7 اصل برای ساخت یک تیم، راه‌حل پیروزی را به دست آورده‌اند. اگر در ساختن تیم قهرمانی جدی هستید، این مطلب را باید بخوانید. (Doc Rivers)

کتاب شما ابتدا در رختکن پیروز می‌شوید مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب به مدیران و رهبران سازمان‌ها، همچنین معلمان و مربیان در رشته‌های گوناگون توصیه می‌شود.

جملات برگزیده‌ی کتاب شما ابتدا در رختکن پیروز می‌شوید

  • اگر پایدار و ثابت قدم نیستید، اعتمادی را که تیم‌تان به شما دارد از دست خواهید داد.
  • موضوع شما نیستید؛ موضوع تعهد شما به تیم‌تان است.
  • اگر حفره‌ای در گفت‌وگو پدید آید، منفی‌نگری آن ر ا پُر می‌کند. آن حفره را با گفت‌وگویی بسیار خوب پر کنید.
  • اساس همه‌ی روابط عالی ارزش، احترام، عشق، اعتماد و اهمیت دادن است.
  • رهبری انتقال هدف، اشتیاق، خوشبینی و ایمان است.

با نویسندگان کتاب شما ابتدا در رختکن پیروز می‌شوید، بیشتر آشنا شویم

جان گوردون، نویسنده و سخنرانی آمریکایی است که در مورد موضوعاتی مانند مدیریت، فرهنگ، فروش و کار تیمی فعالیت می‌کند. گوردون و موسسه مشاوره‌اش به پرورش مدیران، سازمان‌ها و تیم‌های مثبت اندیش علاقه‌مند هستند. وی فارغ‌التحصیل دانشگاه کرنل و دارای مدرک کارشناسی ارشد تدریس از دانشگاه اِموری است. کتاب‌های پرفروش و سخنرانی‌هایش، الهام‌بخش خوانندگان و مخاطبان بسیاری در سراسر جهان بوده‌ است.

او کتا‌ب‌های مختلفی نوشته که هشت عنوان از آن‌ها از جمله «اتوبوس انرژی»، «اردوگاه آموزشی»، «نجار»، «قدرت مدیریت مثبت»، «قدرت تیم مثبت»، «دانه قهوه»، مثبت بمانید» و کتاب حاضر پرفروش شده‌اند.

مایک اسمیت نیز مربی سابق فوتبال آمریکایی است. او سال‌ها سرمربی تیم‌های برتر این رشته بود تا جایی که در سال 2008، آسوشیتدپرس به اسمیت جایزه بهترین مربی سال را اهدا کرد و Sporting News نیز در سال‌های 2008، 2010 و 2012 نیز او را برترین مربی لیگ فوتبال آمریکایی دانست.

در بخشی از کتاب شما ابتدا در رختکن پیروز می‌شوید می‌خوانیم

رهبرها معمولاً از من می‌پرسند تغییر دادن فرهنگ چه مدت طول می‌کشد. پاسخ من این است، هرچه افراد بیشتر هماهنگ شوند و در یک خط قرار گیرند، کمتر زمان می‌برد. اگر همه به نگرش، هدف و سیستم باور شما مشغول و سرگرم شوند، تغییر فرهنگ می‌تواند بسیار سریع‌تر رخ دهد. اگر در تیم‌تان خون‌آشام انرژی داشته باشید، این فرآیند بیشتر طول خواهد کشید – و تا وقتی آن‌ها خودشان را تغییر ندهند یا تیم را ترک نکنند نخواهید توانست فرهنگ‌تان را به تمامی تغییر دهید. هرچه خون‌آشام‌ها را سریع‌تر تغییر دهید یا از تیم حذف کنید، تغییرشکل دادن فرهنگ شما سریع‌تر انجام می‌شود. هر چه به آدم‌هایی از فرهنگ قدیمی‌تان زمان بیشتری برای آلوده کردن فرهنگ تازه‌تان بدهید، تغییر دادن و ساختن یک تیم بیشتر زمان می‌برد.

اگر می‌خواهید تیمی پیروز بسازید، باید مطمئن شوید که همه‌ی افراد با تمام وجود در خدمت تیم هستند و نمی‌توانید به آدم‌های منفی فرهنگ پیشین‌تان اجازه دهید روی فضای ذهنی تازه‌ای که در حال ساختنش هستید اثر بگذارند. آلوده کردن اعضای تازه‌کار مثبت توسط اعضای کهنه‌کار منفی به هیچ‌روی خواسته‌ی شما نیست. این امر برای ورزش، تجارت و مدرسه صادق است. من موقعیت کار کردن با Insight Global، سریع‌ترین شرکت در حال رشد و تامین‌کننده فناوری در آمریکا، را داشتم و فهمیدم آن‌ها آدم‌های خارج از شرکت‌شان را استخدام نمی‌کنند. کلید نهایی موفقیت‌شان فرهنگ آن‌هاست. اینکه آن‌ها کارمندان جدیدی را که ممکن است با خودشان انرژی منفی بیاورند و فرهنگ‌شان را آلوده کنند نمی‌خواهند اهمیت فراوان دارد. از این رو، آن‌ها کسانی را که با فرهنگ‌شان هماهنگ هستند درست از کالج استخدام می‌کنند و آن‌ها را از درون شرکت پیشرفت و ارتقا می‌دهند. بحث و استدلال درباره‌ی سابقه و موفقیت آن‌ها دشوار است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: فرهنگ
فصل دوم: واگیردار
فصل سوم: پایداری
فصل چهارم: گفت‌وگو کردن
فصل پنجم: ارتباط
فصل ششم: تعهد
فصل هفتم: اهمیت دادن
مدل
فراتر از آن هفت اصل
طرح عملی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شما ابتدا در رختکن پیروز می‌شوید
نویسنده،
مترجمصادق زمانی
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات159
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب شما ابتدا در رختکن پیروز می‌شوید

برای دریافت کتاب شما ابتدا در رختکن پیروز می‌شوید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.