معرفی و دانلود کتاب شهامت رهبری: کار شجاعانه، مکالمات دشوار، تعهد

عکس جلد کتاب شهامت رهبری: کار شجاعانه، مکالمات دشوار، تعهد
قیمت:
۲۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شهامت رهبری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شهامت رهبری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شهامت رهبری: کار شجاعانه، مکالمات دشوار، تعهد

چگونه یک رهبر سرسخت و جسور باشیم و دیگران را مدیریت کنیم؟ چطور از پس چالش‌های این مسیر پرفرازونشیب بربیاییم؟ برنه براون، در کتاب شهامت رهبری که در شمار پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز قرار دارد، در پاسخ به این پرسش‌ها به ارائه‌ی مطالبی سودمند و کارآمد می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب شهامت رهبری

آینده متعلق به رهبران شجاع است. جهان بدون حضور آن‌ها راه به جایی نمی‌برد و در رکود و هرج و مرج رها می‌شود. کافی است دنیایی را تصور کنید که در آن بهترین نیروها و توانمندترین کارمندان، با بلندترین و والاترین اهداف گرد هم آمده‌اند، اما هیچ رهبر کارکشته‌ای در کنار آن‌ها نیست تا آنان را راهنمایی و مدیریت کند. برنه براون در کتاب شهامت رهبری (Dare to lead) مجموعه‌ای از مهارت‌های قابل آموزش را در این زمینه در اختیار شما قرار می‌دهد و از خلال پژوهش، داستان‌ها و مثال‌های این کتاب، مهم‌ترین نکات را برای درخشیدن در این حرفه در اختیارتان می‌گذارد.

برنه براون در این کتاب معتقد است که رهبری در مورد عناوین، موقعیت‌ها و قدرت شخصی نیست. بلکه یک رهبر موفق کسی است که مسئولیت شناخت پتانسیل افراد و ایده‌ها را بر عهده می‌گیرد. ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود. از دید نویسنده‌ی کتاب شهامت رهبری، یک رهبر واقعی کسی است که شجاعت توسعه‌ی این پتانسیل را درون خود پرورش می‌دهد.

براون دو دهه‌ی گذشته از زندگی خود را صرف مطالعه‌ی احساسات و تجربیاتی کرده است که به زندگی ما معنا می‌بخشند و در هفت سال اخیر با رهبران و تیم‌های متحول‌کننده در سراسر جهان کار کرده است. او از خلال این تجربه‌ی گسترده دریافته است که رهبران سازمان‌های مختلف، از استارت‌آپ‌های کوچک و کارآفرینان معمولی گرفته و تا رهبران کسب‌‌وکارهای بزرگ و شرکت‌های حهانی، همه و همه در پی یافتن پاسخ یک سؤال مشترک هستند: «چگونه می‌توان رهبران شجاع‌تر و جسورتری را پرورش داد و چگونه می‌توان ارزش شجاعت و شهامت را در فرهنگ خود جای داد؟» برنه براون می‌کوشد در کتاب شهامت رهبری به این پرسش اساسی پاسخی راهگشا و عملی ارائه دهد.

انتشارات شادن پژواک ترجمه‌ی الهام دولت‌آبادی را از این اثر تهیه و منتشر نموده است.

جوایز و افتخارات کتاب شهامت رهبری

  • انتخاب به‌عنوان یکی از بهترین کتاب‌های سال توسط مجلهٔ بلومبرگ
  • پرفروش نیویورک‌تایمز
  • پرفروش وال‌استریت ژورنال

نکوداشت‌های کتاب شهامت رهبری

  • برنه با تألیف کتاب شهامت رهبری، ماحصل دهه‌ها تحقیق و پژوهش را در یک راهنمای عملی و روشنگر گردآوری نموده است. این کتاب یک نقشه‌ی راه روشنگر برای هر کسی است که می‌خواهد آگاهانه رهبری کند، شجاعانه زندگی کند، و جرأت رهبری کردن داشته باشد. (Sheryl Sandberg)

  • برنه از پیکسار بازدید کرد تا با فیلمسازان ما صحبت کند. پیام او مهم بود، زیرا فیلم‌ها زمانی بهترین هستند که از دل آسیب‌ها بیرون می‌آیند؛ وقتی که سازندگانشان با شکست مواجه می‌شوند و مجبورند بر آن‌ها غلبه کنند. نشستن و صحبت کردن درباره‌ی ارزش‌های یک فرهنگ امن و معنادار آسان است، اما عملی کردن آن فوق‌العاده دشوار است. شما بدون توجه مداوم، بدون محیطی سرشار از ایمنی و شجاعت، به یک فرهنگ خوب دست پیدا نمی‌کنید. این‌ها مهارت‌های سختی هستند، اما قابل آموزش‌اند. برای شروع به سراغ کتاب شهامت رهبری بروید. (اد کاتمول، رئیس استودیوهای انیمیشن پیکسار و والت دیزنی)

  • چه در حال رهبری یک جنبش یا یک استارت‌آپ هستید، و چه در تلاش برای تغییر فرهنگ سازمانی یا جهان پیرامون خود، کتاب شهامت رهبری هر چیزی را که فکر می‌کنید در مورد رهبری جسورانه می‌دانید به چالش می‌کشد و ابزارهایی صادقانه، سرراست و عملی را در اختیار شما قرار می‌دهد. (تارانا برک، بنیانگذار جنبش Me Too)

  • کتاب شهامت رهبری در مورد یک رهبری واقعی است: سرسختانه، از صمیم قلب، و سرشار از شجاعت. (سرتیپ بروک جی. لئونارد، نیروی هوایی ایالات متحده)

کتاب شهامت رهبری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال تقویت مهارت‌های رهبری در خود هستید، مطالعه‌ی این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با برنه براون بیشتر آشنا شویم

دکتر برنه براون (Brené Brown)، نویسنده، پژوهشگر و استاد دانشگاه هیوستون است. او همچنین به عنوان استاد مدعو در دانشکده‌ی بازرگانی دانشگاه تگزاس فعالیت می‌کند و به تدریس مهارت‌های نرم می‌پردازد. برنه براون در دو دهه‌ی گذشته زندگی خود را صرف مطالعه و تحقیق پیرامون مباحثی همچون شجاعت، آسیب‌پذیری، شرم و همدلی کرده است. او نویسنده‌ی شش کتاب پرفروش نیویورک تایمز و میزبان دو پادکست برنده جایزه است. آثار برنه براون به بیش از 30 زبان در سراسر جهان ترجمه شده‌اند و از میان کتاب‌های ترجمه‌شده‌ی او به زبان فارسی می‌توان به عناوینی همچون «موهبت کامل نبودن»، «اطلس دل»، «زندگی با تمام وجود» و «با اقتدار برخاستن» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب شهامت رهبری: کار شجاعانه، مکالمات دشوار، تعهد می‌خوانیم

وقتی با گروه‌های بزرگ صحبت می‌کنم، همیشه می‌پرسم: زمانی که اتفاق بزرگی در زندگی شما می‌افتد چند نفر از شما در حالی شروع به جشن گرفتن می‌کنید که این فکر به ذهنتان می‌رسد: "خیلی خوشحال نباش چون بعد از هر خنده گریه است"؟ دست‌ها بالا می‌روند.

شما ترفیع گرفتید و واقعاً هیجان‌زده هستید. نامزد کردید. متوجه شدید که باردارید. می‌فهمید که به زودی پدربزرگ می‌شوید. اتفاق جالبی می‌افتد و برای لحظه‌ای کوتاه اجازه می‌دهید شادی سراپای وجودتان را فراگیرد. و سپس پنج ثانیه بعد هیجانتان از بین رفته و به خاطر اتفاق بدی که به تلافی آن اتفاق مثبت قرار است برایتان پیش بیاید وحشت‌زده می‌شوید. لنگه‌ی دیگر کفش کِی روی سرم می‌افتد؟

شما والدینی که این مطلب را می‌خوانید، برای چند نفر از شما اتفاق افتاده که وقتی فرزندتان خواب است بالای سر او ایستاده و فکر کنید "خدایا بیش از اندازه این بچه رو دوست دارم" و همان لحظه احساس کنید ترس تمام وجودتان را گرفته و اتفاق وحشتناکی را برای کودتان تصور کنید. به لحاظ آماری نود درصد از ما همین‌طور هستیم.

چرا ما در لحظات شادی عمیق بر تراژدی آخرین اتفاق اصرار می‌ورزیم؟

زیرا شادی آسیب‌پذیرترین احساسی است که تجربه می‌کنیم. و با توجه به اینکه شرم و ترس را بررسی می‌کنم، می‌توانم بگویم قضیه جدی‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد.

همان زمان که احساس شادی می‌کنیم، زمان آسیب‌پذیری باورنکردنی است. زیبایی، ظرافت، قدردانی عمیق، و ناپایداری همگی در یک تجربه جمع شدند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: رهبران با شهامت و فرهنگ‌های شجاعانه
بخش اول: گفتگو در مورد آسیب‌پذیری
فصل اول: زمان و افسانه‌ها
فصل دوم: دعوت به شهامت
فصل سوم: آرایش منابع
فصل چهارم: شرم و همدلی
فصل پنجم: کنجکاوی و اعتماد زمینه‌ای
بخش دوم: زیستن با ارزش‌ها
بخش سوم: اعتماد شجاعانه
بخش چهارم: یاد بگیریم دوباره بلند شویم
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شهامت رهبری: کار شجاعانه، مکالمات دشوار، تعهد
نویسنده
مترجمالهام دولت آبادی
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات306
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شهامت رهبری

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب شهامت رهبری

برای دریافت کتاب شهامت رهبری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.