معرفی و دانلود کتاب شگفتی‌های پنهان زندگی

عکس جلد کتاب شگفتی‌های پنهان زندگی
قیمت:
۳۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شگفتی‌های پنهان زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شگفتی‌های پنهان زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شگفتی‌های پنهان زندگی

گاور گوپل داس در کتاب شگفتی‌های پنهان زندگی، راز موفقیت و رسیدن به شادکامی را با تأکید بر ایجاد تعادل در زندگی تشریح می‌کند. این معلم معنوی و مربی زندگی با الهام از حکمت شرق باستان به اساسی‌ترین نیازهای انسان برای غلبه بر چالش‌ها و دست یافتن به پتانسیل‌های درونی پاسخ می‌دهد.

درباره‌ی کتاب شگفتی‌های پنهان زندگی

برای بسیاری از ما، زندگی شهری مدرن مانند یک میدان جنگ است که چالش‌های هرروزه‌ی آن احساس اضطراب و شکست را در ما برمی‌انگیزد. رقابت، فشارهای مالی، روابط تیره، افزایش جرم و جنایت، تورم و... همگی چالش‌هایی هستند که باید با آن‌ها دست‌وپنجه نرم کنیم و هیچ‌گاه نمی‌دانیم که آیا هرگز نقطه‌ی توقفی وجود خواهد داشت یا خیر. گاور گوپل داس (Gaur Gopal Das)، راهب هندی و مربی معنوی شناخته‌شده، معتقد است راهی برای خروج از چرخه‌ی ناامیدی‌ها وجود دارد. او در کتاب شگفتی‌های پنهان زندگی (Life's Amazing Secrets)، به مخاطبان نشان می‌دهد که چگونه در نبردهای روزانه‌ی خود پیروز شوند، خودشان را با هدف‌هایشان هماهنگ کنند و در زندگی به موفقیت و شادکامی برسند.

انسان نیاز دارد که در این دنیای شلوغ، زمان‌هایی مکث کند و به زندگی خود بیندیشد. تأملِ همراه با شکرگزاری، به انسان کمک می‌کند تا از پریشانی‌ها و اضطراب‌های خود فراتر برود و نیرویش را برای حل چالش‌های جدید ذخیره کند. کسانی که در ذهن و قلب خود از وجود نیرویی درونی مطمئن هستند، به‌زعم گاور گوپل داس، همان کسانی هستند که در هیچ موقعیتی از اصول خود دست برنمی‌دارند و درنهایتْ شادی و پیروزی را تجربه می‌کنند.

معرفی و دانلود کتاب شگفتی‌های پنهان زندگی

موج‌سواری بر مشکلات، یکی از مهارت‌هایی است که کتاب شگفتی‌های پنهان زندگی درصددِ آموزشِ آن به مخاطب است. گاور گوپل داس در این کتاب به همراه دوستش هری، گفت‌وگوهای عمیقی در باب چالش‌های انسان عصر حاضر و نحوه‌ی رویارویی او با مسائل، شکل می‌دهد. آن‌ها در طی این گفت‌وگوها، مخاطب را به سفری فراموش‌نشدنی می‌برند و به سوالات اساسی او پاسخ می‌دهند. نویسنده به افراد کمک می‌کند تا با ایجاد تعادل در زندگی، خود را با نحوه‌ی زیستِ دل‌خواهشان هماهنگ کنند و از این طریق زندگی خود و جهان اطرافشان را تحت تأثیر قرار دهند.

گاور گوپل داس، معلم معنوی محبوبِ یوتیوب، بینش گسترده‌اش را با موقعیت‌های ملموس زندگی روزمره ترکیب می‌کند تا زاویه‌دیدی جدید از موضوع به دست بدهد و انسان‌ها را به تغییر و تحول در زندگی امیدوار کند.

این کتاب با ترجمه‌ی کامیار عسکری از سوی انتشارات کوله‌پشتی روانه‌ی بازار شده است.

کتاب شگفتی‌های پنهان زندگی برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که آماده‌ی ایجاد تحول در جهان‌بینی و زندگی خود هستند، این کتاب را مطالعه کنند. همچنین مخاطبان کتاب‌های خودسازی و توسعه‌ی فردی از این اثر استقبال خواهند کرد.

جملات برگزیده‌ی کتاب شگفتی‌های پنهان زندگی

  • پس از پیروزی، کلیدهای رسیدن به آن را فراموش نکن.
  • خوشحالی حقیقی در دارایی‌های متنوع یا در طلای فراوان پیدا نمی‌شود. خوشحالی واقعی را در روح انسان‌ها خواهید یافت.
  • پشت لبخند هر فردی، کشمکش و جنگی درونی وجود دارد که دیگران از آن بی‌خبر هستند.

در بخشی از کتاب شگفتی‌های پنهان زندگی می‌خوانیم

من سال‌ها به تمرین‌های ذهنی مشغول بوده‌ام، ولی هرگز قاعده و اصلی را ندیده‌ام که به این سادگی اتفاقات خارج از کنترل را نشان دهد. گاهی ساده‌ترین توصیفات، بیشترین اثرگذاری را بر جان آدمی دارند. برای بیداری روح نه به زبان پیچیده نیاز است نه به اصول خیالی؛ بلکه فقط لازم است صداقت داشته باشیم. ایده‌های ساده موردقبول همگان است. به همین دلیل است که فکر می‌کنم کلیپ چنددقیقه‌ای از سخنرانی‌ام مثال روشنی از قاعده‌ی «چرا نگرانی» است که شان کامبز (مشهور به پی. دیدی) در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. او یکی از معروف‌ترین هنرمندان رپ در جهان است.

به‌محض اینکه کلیپی روی اینترنت قرار بگیرد، غیرممکن است جلوی بازنشرش گرفته شود. وقتی مشکلی داریم که از کنترلمان خارج است، باید به‌سوی توانمندی‌های ذهنی و روحانی‌مان برویم و از خودمان بپرسیم که چرا نگرانی؟ بدون در نظر گرفتن این موضوع که آیا می‌توانیم کاری انجام دهیم یا خیر، و اینکه پاسخمان نباید نگران‌کننده و مشوش‌کننده باشد. آموختن این مطلب که بتوانیم خود را از موقعیت‌های خارج از کنترلمان دور کنیم، مهارتی فوق‌العاده برای رشد شخصی‌مان خواهد بود. البته این به معنی تنبلی و کاهلی نیست - می‌بایست هرآنچه را در توان داریم به‌کار بگیریم تا موقعیت‌های پیش رویمان را اصلاح کنیم، ولی بعد از آن، باید توجهمان را از روی موقعیت‌های ناخوشایند دور کنیم.

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی نویسنده
یادداشت نویسنده
پیشگفتار
یک: فراموشی کلیدها
دو: دیدن نادیدنی‌ها
سه: سفر آغاز شد
چرخ اول: زندگی شخصی
چهار: رشد شخصی به کمک قدردانی
پنج: دکمه‌ی مکث را فشار دهید
شش: چرا نگرانی؟
هفت: تمرین ذهنی و معنوی
چرخ دوم: روابط
هشت: صحبت هوشمندانه
نُه: دید صادقانه
ده: فرایند اصلاح همیشگی
یازده: بخشش
دوازده: روابطمان مهم هستند
چرخ سوم: زندگی کاری
سیزده: تلاقی رقابت‌ها
چهارده: کشف خویشتن
پانزده: کشف معنویات در محیط کار
شانزده: صداقت و شخصیت
چرخ چهارم: مشارکت‌های اجتماعی
هفده: ازخودگذشتگی
هجده: اول خانواده
نوزده: داستانی ملی
بیست: خدمات‌رسانی، شادی عمیق همراه می‌آورد
پیوست I: دفترچه‌ی تمرین بخشش
پیوست II: دفترچه‌ی ایکی‌گای

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شگفتی‌های پنهان زندگی
نویسنده
مترجمکامیار عسکری
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-600-461-487-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شگفتی‌های پنهان زندگی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب شگفتی‌های پنهان زندگی

برای دریافت کتاب شگفتی‌های پنهان زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.