معرفی و دانلود کتاب نمی‌دونم دارم چه کار می‌کنم، ولی به درک!

عکس جلد کتاب نمی‌دونم دارم چه کار می‌کنم، ولی به درک!
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نمی‌دونم دارم چه کار می‌کنم، ولی به درک! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نمی‌دونم دارم چه کار می‌کنم، ولی به درک! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نمی‌دونم دارم چه کار می‌کنم، ولی به درک!

ران لیم در کتاب نمی‌دونم دارم چه کار می‌کنم، ولی به درک! با زبان شعر، بخش‌های الهام‌بخشی از زندگی خود و چالش‌هایی که برای رسیدن به موفقیت پشت سر گذاشته است را به اشتراک می‌گذارد. او در این کتاب تأثیرگذار، با پرهیز از پیچیدگی‌های زبانی بی‌مورد و با لحنی دوستانه، شما را در مسیر رسیدن به اهداف خود یاری می‌کند.

درباره‌ی کتاب نمی‌دونم دارم چه کار می‌کنم، ولی به درک!

امروزه در بازارهای جهانی کتاب، روزی نیست که عنوانی جدید در موضوعات موفقیت و خودسازی به انتشار نرسد. اما جز تعداد محدودی از کتاب‌ها، اغلب آثار منتشرشده در این زمینه، بدون ارائه‌ی توصیه‌های جدید و ارزشمند به مخاطب، تنها از عناوین پرفروش پیشین، چه در زبان و چه در مفهوم، تقلید می‌کنند. کپی‌های بی‌ارزش متعدد در فروشگاه‌های کتاب، باعث شده است که بسیاری از مخاطبین آثار موفقیت و خودسازی، به سختی بتوانند بین ده‌ها عنوان جدید، کتابی بیابند که در عمل بتواند نکاتی جدید و کاربردی به آن‌ها ارائه کند. در چنین شرایطی، ران لیم (Ron Lim) با بهره‌گیری از تجربیات شخصی خود در زندگی، در سال 2021، اثری منتشر کرد که به کلی با دیگر کتاب‌های خودیاری، تفاوت دارد؛ کتاب نمی‌دونم دارم چه کار می‌کنم، ولی به درک! (No Idea What I'm Doing But F*ck It)، شامل اشعاری ساده، اما تأثیرگذار است که می‌تواند برای شما در بسیاری از ابعاد زندگی الهام‌بخش باشد.

معرفی و دانلود کتاب نمی‌دونم دارم چه کار می‌کنم، ولی به درک!

هدف اصلی ران لیم در کتاب نمی‌دونم دارم چه کار می‌کنم، ولی به درک! انگیزه دادن به افرادی است که برای رسیدن به موفقیت سخت تلاش می‌کنند، اما چون هنوز به نتیجه‌ی مورد نظر نرسیده‌اند، درمورد تلاش‌های خود حس مثبتی ندارند. لیم خود را حامی و مشوق کسانی می‌داند که تصور می‌کنند در زندگی حامی ندارند. عدم توجه به نظرات منفی دیگران درمورد تلاش‌های‌مان، ثابت‌قدم بودن در مسیر موفقیت علی‌رغم شکست‌های احتمالی، جرأت انجام چیزهای جدید بدون ترسیدن از نتیجه، هدف‌گذاری صحیح و... نمونه‌هایی از توصیه‌های لیم در این کتاب‌اند که با زبانی جذاب و در قالب شعر، کامل و مفصل توضیح داده شده‌اند.

کتاب نمی‌دونم دارم چه کار می‌کنم، ولی به درک! علاوه بر آن که شامل ده‌ها توصیه‌ی عملی و کاربردی برای رسیدن به موفقیت و یک زندگی شاداب است، سبب می‌شود که مخاطب درمورد خود و تلاش‌هایش، احساس بسیار خوبی پیدا کند. ران لیم در این کتاب، برخلاف بسیاری از آثار دیگر خودیاری، این واقعیت را مطرح می‌کند که خستگی، ناامیدی و سردرگمی در بسیاری از برهه‌های زندگی، احساساتی کاملاً طبیعی هستند که فرد به جای نادیده گرفتن‌شان، باید با آن‌ها روبه‌رو شود. او به خواننده‌ی خود توصیه می‌کند که از شکست‌هایش درس بگیرد و به آن‌ها به چشم تجربه بنگرد.

کتاب نمی‌دونم دارم چه کار می‌کنم، ولی به درک! توسط نهال سهیلی‌فر به زبان فارسی ترجمه شده و به وسیله‌ی انتشارات مجید در اختیار مخاطبین قرار گرفته است.

کتاب نمی‌دونم دارم چه کار می‌کنم، ولی به درک برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب نمی‌دونم دارم چه کار می‌کنم، ولی به درک به مخاطبین کتاب‌های روانشناسی موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌شود.

با ران لیم بیشتر آشنا شویم

ران لیم، نویسنده‌ی کتاب‌های خودسازی و موفقیت است. او پس از به اشتراک گذاشتن تجارب شخصی‌اش درمورد مسیر موفقیت و زندگی حرفه‌ای در صفحه‌ی اینستاگرام خود، در مدت زمانی کوتاه به محبوبیتی کم‌نظیر دست یافت و خیلی زود موفق به جذب چند هزار دنبال‌کننده شد. او برای نخستین بار در سال 2020، کار نویسندگی را آغاز کرد. کتاب نمی‌دونم دارم چه کار می‌کنم، ولی به درک!، نخستین اثر ران لیم است که در سال 2021 منتشر شد و با استقبال بسیار خوب مخاطبین روبه‌رو گشت.

در بخشی از کتاب نمی‌دونم دارم چه کار می‌کنم، ولی به درک! می‌خوانیم

تغییری ایجاد کن. و همیشه می‌تونی به چیزی که پشت سرت گذاشتی برگردی. به‌احتمال‌زیاد، وقتی جهشی به سمت جلو داشته باشی دیگه دلت نمی‌خواد برگردی عقب. ولی با این حال، بیشتر انرژیت رو صرف این می‌کنی که ببینی باید خطر بکنی یا نه.

انسان‌ها این‌جوری‌ان، ما خوب می‌تونیم به جلو حرکت کنیم. توی هر شرایطی که قرار بگیریم به طور غریزی سعی می‌کنیم به جلو حرکت کنیم.

وقتی خودت رو توی محیطی که پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای رشد داره قرار می‌دی، به طور غریزی راهی برای رسیدن به اون بالاها پیدا می‌کنی.

ولی اگه خودت رو توی محیطی گیر بندازی که دیگه رشدت توی اون تموم شده، اون‌وقت چندان کاری نیست که بخوای انجام بدی.

اگه با خودت کلنجار می‌ری که ببینی باید تغییری ایجاد کنی یا نه، جواب بله است. تو همیشه می‌تونی به چیزی که پشت سرت گذاشتی برگردی.

فهرست مطالب کتاب

هیچ‌کس هیچی نمی‌دونه
اگه احساس گندی داری، بُرو
اشتباه خودت رو بکن
اون بیرون دنیای بزرگی‌یه
جواب‌هایی که لازم داری درون خودت هستن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نمی‌دونم دارم چه کار می‌کنم، ولی به درک!
نویسنده
مترجمنهال سهیلی فر
ناشر چاپیانتشارات مجید
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات144
زبانفارسی
شابک978-964-453-173-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نمی‌دونم دارم چه کار می‌کنم، ولی به درک!

دلارام 0074
۱۴۰۲/۶/۲۳
فقط چند صفحشو خوندم دیدم این همون کتابیه که واقعا نیاز دارم بخونم دقیقا حرف دلمو زد اره همه یه جوری رفتار میکنن انگار همه چیزو بهتر از خودت میدونن و تنها کسی که چیزی بلد نیست خودتی. اگر دچار سردرگمی هستید حتما‌ی نگاهی کنید توی یه ساعت خونده میشه اینقدر که همش حرف دله و راه کار برای این که حالا چکار کنی.
علیرضا جعفری
۱۴۰۳/۱/۲۶
کتابش خیلی عالی بود چون من برای پرواز روح یا شیفتینگ یا یادگیری پایتون در جا میزدم ولی با این کتاب تونستم عین یک محقق بشم و هر روش و علمی را که قبلاً نمی‌رفتم امتحان کنم را پس امتحان کردم و این کتاب باعث تحول عظیمی در زندگی من شد
هادی جعفریان
۱۴۰۲/۸/۱۸
خیلی عالی است. مخصوصا برای سنین 18 الی 25 سال
حامد بهمنی
۱۴۰۲/۶/۲۲
خوب بود برای سن 15 تا 16 خوبه
مهرنوش شرفی لاری
۱۴۰۳/۱/۱۷
بسیار عالی و مفید
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب نمی‌دونم دارم چه کار می‌کنم، ولی به درک!

برای دریافت کتاب نمی‌دونم دارم چه کار می‌کنم، ولی به درک! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.