معرفی و دانلود کتاب صاف و پوست‌ کنده صحبت کن: چگونه مرد مناسب خود را بیابیم و با او به تفاهم برسیم

عکس جلد کتاب صاف و پوست‌ کنده صحبت کن: چگونه مرد مناسب خود را بیابیم و با او به تفاهم برسیم
قیمت:
۳۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صاف و پوست‌ کنده صحبت کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صاف و پوست‌ کنده صحبت کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صاف و پوست‌ کنده صحبت کن: چگونه مرد مناسب خود را بیابیم و با او به تفاهم برسیم

استیو هاروی در کتاب صاف و پوست‌ کنده صحبت کن به زنان می‌گوید که مردان در مورد عشق و صمیمیت و تعهد چطور فکر می‌کنند. او در اثر پرفروش خود از انواع مردان، اتفاقاتی که آن‌ها را به وجد می‌آورد و هرچیز دیگری که زنان باید از آن‌ها بدانند تا به رابطه‌ی بهتر و صمیمانه‌تری دست پیدا کنند، صحبت می‌کند.

درباره‌ی کتاب صاف و پوست‌ کنده صحبت کن

بسیاری از زنان در مورد تصورات مردان نگران هستند و دوست دارند بدانند مردان درباره‌ی زنان و درباره خود آن‌ها چه فکر می‌کنند. دوست دارند دلیل بعضی از رفتار مردان در روابط را درک کنند. بدانند چرا بعضی چیزها را می‌گویند و چرا از گفتن بعضی حرف‌ها امتناع می‌کنند، مردان را در سن‌های مختلف بشناسند و حتی این را بدانند مردان چه رفتاری از زنان را بهتر می‌بینند و می‌پسندند.

استیو هاروی (Steve Harvey) در کتاب صاف و پوست‌کنده صحبت کن (Straight Talk, No Chaser) سعی دارد این مسائل را مطرح کند و به هر پرسشی که زنان ممکن است در مورد مردان داشته باشند پاسخ دهد. هاروی می‌خواهد هر آنچه از مردان می‌داند بگوید تا زنان با دانش بیشتری نسبت آن، درک بهتری از رابطه‌شان داشته باشند: در مسائل عاطفی، زناشویی، مالی یا هر چیز دیگری. اگر می‌خواهید چیزهای زیادی از مردی که بهش علاقه دارید بدست آورید و نمی‌توانید مستقیماً با او در مورد این‌ها صحبت کنید، کتاب هاروی احتمالاً کمک‌تان خواهد کرد.

کتاب صاف و پوست‌کنده صحبت کن نکاتی در مورد قرار گذاشتن می‌گوید. هاروی بسته به اینکه زن در دهه 20 زندگی‌اش باشد، بین 30 تا 40 سال سن داشته باشد و یا بیشتر، این نکته‌ها را ارائه می‌دهد و می‌گوید مردان چه رفتاری را می‌پسندند. همینطور از مردان و رفتار و افکارشان در سنین مختلف می‌گوید. مساله‌ی دیگری که هاروی مطرح می‌کند درباره‌ی شیوه‌های مصالحه در خانه است. اینکه چطور با هم کنار بیایید، بحث و مرافعه را تا حدممکن کم کنید و به تفاهم بیشتری برسید. او از حرف‌های ساده و کارهای پیش‌پاافتاده‌ای می‌گوید که می‌توانند باعث اختلاف شوند و اینکه چطور می‌توان کنارشان گذاشت.

کتاب صاف و پوست‌کنده صحبت کن که گیسو ناصری ترجمه و نشر لیوسا منتشرش کرده، در چهاربخش نوشته شده. استیو هاروی در بخش اول مردان را معرفی می‌کند و سعی می‌کند آن‌ها را به زنان بشناساند. اینکه که هستند و چه دوست دارند و از چه زن‌هایی می‌ترسند. بخش دوم را به پیدا کردن مرد اختصاص داده، اینکه چطور می‌توانید مردی که به او علاقه دارید را بدست آوردید و در بخش سوم در مورد نگه داشتن مردان صحبت می‌کند. کارهایی که زنان می‌توانند انجام دهند تا مرد مورد علاقه‌شان، عشق و اشتیاقش را از دست ندهد. هاروی در بخش آخر این کتاب هم به پرسش‌هایی که ممکن است مطرح شود و یا از او پرسیده شده، پاسخ می‌دهد.

استیو هاروی بیشتر به خاطر اجراهایش شناخته می‌شود و برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی زیادی اجرا کرده. با این وجود چندین کتاب هم تألیف کرده که همگی پرفروش و موفق بوده‌اند و به 30 زبان ترجمه شده‌اند. کتاب صاف و پوست‌کنده صحبت کن دومین کتاب اوست که در سال 2010 منتشر شد و در لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار گرفته بود.

در نکوداشت کتاب صاف و پوست‌ کنده صحبت کن

  • از موفق‌ترین و محبوب‌ترین پیشوایان روابط در عصر ما، مردی [استیو هاروی] است که زنان بهش اعتماد دارند تا حقیقت را در مورد همه‌چیز به آن‌ها بگوید. (مجله‌ی اِسِنس)

کتاب صاف و پوست‌ کنده صحبت کن برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به زنانی توصیه می‌شود که دوست دارند با خلق‌وخو و رفتار مردان بیشتر آشنا شوند. کتاب هاروی کمک‌شان می‌کند تصورات مردان در مورد خود و رابطه را بهتر درک کنند و زندگی مشترک پایدارتری داشته باشند.

با استیو هاروی بیشتر آشنا شویم

برودریک استیفن هاروی سینیور، بازیگر، کمدین، مجری و نویسنده‌ی آمریکایی در سال 1957 در خانواده‌ای کارگر به دنیا آمد. آرزوی کودکی‌اش حضور در تلویزیون بود که آن زمان برای سیاه‌پوستان بسیار دور از تصور بود. سال‌ها در کلوب‌ها استندآپ کمدی اجرا می‌کرد و شب‌ها در ماشینش می‌خوابید. سال 1990 برنده‌ی رقابت ملی کمدی شد و رؤیایش به تحقق پیوست.

استیو هاروی هفت‌بار جایزه‌ی بخش تلویزیونی اِمی و چهارده‌بار جایزه‌ی ایمیج را برده، نامش وارد تالار مشاهیر شده و در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود ستاره دارد.

کتاب «مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن» که جزو پرفروش‌های نیویورک تایمز بوده و کتاب «مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق عمل کن» از دیگر آثار او هستند.

جملات برگزیده‌ی کتاب صاف و پوست‌ کنده صحبت کن

  • اجازه ندهید میدان براى رقیب احتمالى خالى شود.
  • از مردان سؤالات درست بکنید تا پاسخ‌هاى حقیقى بشنوید.
  • آن دسته از زنانى که لباسى ساده ولى آراسته بر تن کنند خیلى بیشتر مورد توجه قرار خواهند گرفت. بیشتر مردان ترجیح مى‌دهند با زنان ساده‌پوش ولى مرتب ازدواج کنند.
  • مهم‌ترین چیزى که شما باید در مورد مردان در دهه‌ى سى‌سالگى بدانید، این است که مى‌توانید انتظار هرگونه تعهد و مسئولیت‌پذیرىِ او را در زمینه‌ى نیازهاى خودتان داشته باشید.

در بخشی از کتاب صاف و پوست کنده صحبت کن می‌خوانیم

مردى در دهه‌ى بیست سالگى...

در این دهه پایه‌ى اصلى مردانگى کشف مى‌شود، اینکه او چه کسى است، مى‌خواهد چه کارى انجام دهد و چه‌قدر درآمد خواهد داشت. او تصمیم مى‌گیرد آیا به قصد ادامه‌ى تحصیل به دانشکده برود یا نه، وارد کسب و کار بشود یا نه، در رده‌هاى بالاى علمى ادامه‌ى تحصیل بدهد یا نه، و هر یک از این تصمیمات او در اوایل دهه‌ى بیست سالگى به او کمک خواهد کرد تا بتواند جهت درستى براى آینده و مسیر زندگى خود پیدا کند. به‌طور کلى، او از این دهه براى نشان دادن خودش استفاده مى‌کند تا قبل از اینکه مسئولیت یک زندگى را به‌عنوان همسر یا پدر قبول کند، مشکلات و نقاط ضعف خود را برطرف کند. مردى که بخواهد مسئولیت زندگى زناشویى را قبول کند دیگر نباید فقط به فکر خودش باشد بلکه باید به فکر کسانى هم که دوستشان دارد باشد. در بسیارى از موارد، نباید از او انتظار داشته باشید بتواند در امور مالى خود و خانواده ثبات ایجاد کند؛ آن هم وقتى‌که هنوز سعى دارد بفهمد چگونه باید کسب درآمد کند و موقعیت کارى خود را تثبیت کند.

در نیمه‌هاى این دهه، او با دقت و توجه بیشترى به اطرافش نگاه مى‌کند و متوجه مردانى مى‌شود که مالک خانه و خودرو هستند و از اعضاى خانواده‌شان مراقبت و نگهدارى مى‌کنند. بدین‌ترتیب ساعت کسب درآمد در زندگى او به صدا درمى‌آید. صداى تیک‌تاک آن به بلندى صداى ساعت زیستى بدن زنان است. مى‌شنویم که این صدا به ما مى‌گوید باید ثابت کنیم چه کسى هستیم و چه کار مى‌خواهیم انجام دهیم و مى‌خواهیم چه‌قدر درآمد داشته باشیم، تا ثابت کنیم مردى حقیقى هستیم. این موضوع تا دوران دانشگاه چندان جدى به‌نظر نمى‌رسد زیرا در آن دوره ارزش حقیقى پول را نمى‌شناسیم. در آن دوران هرکس در تلاش است خود را در رشته‌اى مطرح کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول: شناخت مردان
فصل اول: ساختن یک مرد
فصل دوم: مردان در سنین مختلف
فصل سوم: مردها از چه‌جور زنى مى‌ترسند؟
فصل چهارم: هر مرد پولدارى هم آدم‌حسابى نیست
بخش دوم: پیدا کردن یک مرد
فصل پنجم: بن‌بست
فصل ششم: بازى بس است
فصل هفتم: بازنمود یعنى همه‌چیز
بخش سوم: نگهدارىِ مرد
بخش هشتم: برانگیختن «اشتها»
بخش نهم: حرف «غ»
بخش دهم: حق‌شناسى خود را نشان دهید
بخش یازدهم: پول و احساس
بخش دوازدهم: هنر زندگى کردن و ارتباط برقرار کردن
بخش چهارم: پرسش‌ها و پیشنهادها
بخش سیزدهم: از استیو بپرس
براى مردان... ده فرمان براى راضى کردن یک زن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب صاف و پوست‌ کنده صحبت کن: چگونه مرد مناسب خود را بیابیم و با او به تفاهم برسیم
نویسنده
مترجمگیسو ناصری
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات216
زبانفارسی
شابک978-600-340-149-5
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب صاف و پوست‌ کنده صحبت کن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صاف و پوست‌ کنده صحبت کن

برای دریافت کتاب صاف و پوست‌ کنده صحبت کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.