معرفی و دانلود کتاب عاشق خودت باش: کتاب راهنما برای زنان

عکس جلد کتاب عاشق خودت باش: کتاب راهنما برای زنان
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عاشق خودت باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عاشق خودت باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عاشق خودت باش: کتاب راهنما برای زنان

مگان لوگان در کتاب عاشق خودت باش، به زنان در هر سن و سال و از هر قشر و نژادی می‌آموزد که کشف کنند چقدر خودشان را دوست دارند، خودِ واقعی‌شان که مدت‌ها بود فراموشش کرده بودند را در آغوش بگیرند و سپس سفر خود را با این کتاب راهنما و تمرین‌های کاربردی‌اش ادامه دهند.

درباره‌ی کتاب عاشق خودت باش

کتاب راهنما و تمرینِ عاشق خودت باش (Self-Love Workbook for Women)، یک گنجینه‌ی ارزشمند و مخصوص برای زنان، در هر سن و سال و هر زمینه‌ای‌ست که بتوان تصور کرد! شما پس از مطالعه‌ی این کتاب پرفروش مگان لوگان (Megan Logan) خواهید آموخت که خودِ حقیقی‌تان را دقیقاً همانطور که هستید و تابه‌حال هم بوده‌اید، بپذیرید. با آموختن شیوه‌ی دوست داشتن خود و سپس غرق شدن در کارها و فعالیت‌هایی که در ایجاد عزت‌نفس و بهبود روابطتان به شما کمک می‌کند، یک سفر خودیابی بسیار هیجان‌انگیز و جالب برای شما آغاز خواهد شد.

معرفی و دانلود کتاب عاشق خودت باش

لوگان، یک مددکار اجتماعی بسیار ماهر است که سابقه‌ای بیست‌ساله در زمینه‌ی مشاره دارد اما بیش از تخصص کاری، این «زن» بودنِ اوست که اهمیت ویژه‌ای دارد، چراکه قاعدتاً یک زن در شناخت هم‌جنس خود بهتر عمل می‌کند و شاید مشکلاتی دقیقاً از جنس مشکلات و چالش‌های خوانندگان خود را تجربه و لمس کرده باشد. او در کتاب پیش رو تمرین‌های متنوعی را برای درگیر شدن با احساس عشق به خودتان، بیان کرده و به‌طور دائم شما را تشویق به نوشتن، یادداشت‌برداری و تعمق می‌کند. در واقع کتاب کار پیش رو در حکم یک دفترچه‌ی تمرین است که پس از به پایان رساندن آن، سندی همیشگی از عادات و مشخصات رفتاری خود، در اختیار خواهید داشت.

تکنیک‌های لوگان و راهکارهایی که در کتاب عاشق خودت باش به آن‌ها شاره کرده، اثبات‌شده هستند، چراکه او مراجعان بسیاری را مورد مطالعه‌ی دقیق قرار داده و بعد تمریناتی را طراحی کرده که ریشه در ذهن‌آگاهی، مراقبت از خود و روانشناسی مثبت دارند. فعالیت‌های الهام‌بخش این کتاب‌کارِ عزت‌نفس، ویژگی‌های بسیار جالبی دارند؛ مانند پرسش از خودتان در مورد آنچه برای شما واقعاً مهم است، تنظیم یک لیست از کارهایی که خوشحالتان می‌کنند، و نوشتن پیامی برای خودِ جوان‌ترتان تا به کمکتان بیاید و بتوانید احساسات حقیقی خود را بروز دهید و باورهای محدودکننده‌تان را کنار بگذارید. این جنس از فعالیت‌ها و تمرین‌ها شاید شما را با «من»ی روبه‌رو کند که مدت‌هاست آن را فراموش کرده‌اید یا حتی به‌شکلی خودخواسته پنهانش کرده‌اید. ضمن اینکه جملات کلیدی، مثبت و الهام‌بخش در تمامی صفحات کتاب ذکر شده‌اند و بسیار روحیه‌بخش و نشاط‌آور هستند.

مگان لوگان کتاب عاشق خودت باش را در دو بخش اصلی و هشت فصل به رشته‌ی تحریر درآورده است. او در بخش اول کتاب شما را به یک گفت‌وگوی گرم و صمیمی دعوت می‌کند. در بخش دوم به سراغ ارائه‌ی راهکارهایی می‌رود تا بتوانید خودتان را بیشتر دوست داشته باشید. با مطالعه‌ی کتاب مگان لوگان موفق خواهید شد یک زندگی هدفمند و لذت‌بخش را از نو بیافرینید و شاید به مقاصدی برسید که هرگز فکرش هم را نمی‌کردید.

انتشارات لیوسا کتاب عاشق خودت باش را با ترجمه‌ی گیسو ناصری منتشر و روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

نکوداشت‌های کتاب عاشق خودت باش

  • آیا شما یک زن، یک مشاور یا یک تسهیل‌گر گروهی هستید که می‌خواهید عشق‌وعلاقه‌تان را نسبت به خود افزایش دهید؟‌ اگر پاسخ شما مثبت است، این کتاب کار منحصربه‌فرد می‌تواند راه را به شما نشان دهد. کتاب کار عشق به خود برای زنان نه‌تنها به این موضوع می‌پردازد که چرا عشق به خود تا این حد مهم است، بلکه شما را از طریق یک پروسه‌ی آسان خواندنی و گام‌به‌گام، مانند تمرین‌های مفید و ابزارهای ارزیابی، راهنمایی می‌کند. (کانی کوپر، مددکار اجتماعی بالینی)
  • این کتاب کار به‌موقع برای کسانی است که با اختلالات تغذیه‌ای و تصور اندام ایده‌آل دست و پنجه نرم می‌کنند. مگان ابتدا تعریف عشق به خود را ارائه می‌دهد، و در مرحله‌ی بعد اهمیت عشق به خود را بیان می‌کند؛ سپس کلیدهایی را برای عشق بیشتر در اختیارتان می‌گذارد. پیشنهادهایی برای مدیتیشن نیز در این کتاب ارائه شده است. (مرلین دال)
  • به خودتان لطفی کنید و در این کتاب غرق شوید! این اثر با تمام موانعی که زنان با آن‌ها روبه‌رو هستند مقابله می‌کند. بیشتر شبیه همه‌ی کتاب‌های خودیاری است که با یک درمانگر به صورت رایگان در کنار هم قرار گرفته‌اند. پس از اتمام آن، می‌توانید من را به خاطر چنین درخواستی سرزنش کنید، چراکه احتمالاً دلتان می‌خواهد یک جلد از آن را برای مادر، دختر، خواهر و حداقل 5 تا از دوستان دخترتان نیز تهیه کنید! (جسیکا برادستریت، مددکار اجتماعی بالینی)
  • این کتاب بسیار خواندنی بود، من احساس می‌کردم مگان این کتاب را مستقیماً برای خود من نوشته است. گویی ما زنان همگی یک همستر هستیم، روی چرخ و در حال انجام شعبده‌بازی‌ای که هرگز متوقف نمی‌شود! این کتاب به من فهماند که چقدر باید سرعتم را کاهش دهم و از خودم مراقبت کنم و اینکه اگر به من رسیدگی نشود نمی‌توانم به دیگران کمک کنم. لوگان واقعاً شما را به فکر وا می‌دارد، و شاید سؤالات عمیقی که قبلاً هرگز از خودتان نپرسیده بودید به ذهنتان برسد. (تریسی براگ)

کتاب عاشق خودت باش برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب یک هدیه‌ی شگفت‌انگیز برای خودتان یا هر زنی در زندگی شماست که باید بیاموزد چطور خودش را در اولویت قرار دهد و به خاطر بیاورد که چقدر عالی و دوست‌داشتنی‌ست!

در بخشی از کتاب عاشق خودت باش: کتاب راهنما برای زنان می‌خوانیم

همه‌چیز فقط حباب‌های حمام و مانیکور نیست

خودم را به این فکر عادت داده‌ام که عشق به خود دلپذیر و تاحدى اشراف‌منشانه است. وقتى که مجبورى درگیر کار خانه و خانواده باشى و تمام انرژى خود را براى آن‌ها بگذارى، چه کسى حاضر است براى دوست داشتن خودش وقت بگذارد؟ خیلى زود فهمیدم که یک زندگى کامل نیازمند این است که ما به چیزى فراتر از وقت مانیکور در آرایشگاه، نوشیدن یک فنجان قهوه با دوستان یا حمام رفتن فکر کنیم و بپردازیم. بدون شک احساس آرامش یافتن خیلى دلپذیر و ضرورى است ولى عشق به خود واقعى چیزى فراتر از اینها به شما ‌می‌دهد، نشان ‌می‌دهد که با خودمان بسیار صادق هستیم و ارزش خودمان را می‌دانیم و می‌توانیم بدون آسیب رساندن به خود و استفاده از الگوهاى اشتباه رفتارى، به یک زندگى ایده‌آل دست پیدا کنیم. این برای ایجاد زندگی است که در آن انتخاب‌ها و تصمیمات ما ارزش‌های واقعی ما را پرورش داده و نشان بدهند. براى یک دقیقه روى این موضوع فکر کنید، چه اولویتى ممکن است براى شما تغییر کند؟ اگر هنوز درباره‌ی ارزش‌ها خوب فکر نکرده‌اید، جاى نگرانى نیست.

در فصل دوم این کتاب به کشف و شناخت آن‌ها خواهیم پرداخت. فقط به‌خاطر داشته باشید با اینکه حباب‌های کف در حمام و مانیکور ناخن‌ها لذت‌بخش هستند ولى عشق به خود حقیقى که از درون وجودتان نشأت می‌گیرد، به رویدادهاى بیرونى، نتایج امتحان، نظرات دیگران یا استانداردهاى اجتماعى متکى نیست.

آسیب‌پذیر باشید

به‌عنوان یک زن، اغلب خودمان را در نقش پرورش‌دهنده، مراقبت، کمک دیگران و یاری‌گر به آن‌ها می‌بینیم. خیلى سخت است که متوجه شویم شاید ما هم به عشق و مراقبت نیاز داریم. توجه و تمرکز روى نیازها و خواسته‌های دیگران می‌تواند راهى باشد براى در نظر نگرفتن نیازهاى خودمان که می‌تواند حس آسیب‌پذیرى به ما بدهد. مهم‌ترین قسمت اعتبار بخشیدن به خود، شناخت میزان آسیب‌پذیرى خودمان است، اینکه حس می‌کنیم به اندازه‌ی کافى خوب نیستیم، در میان احساس ناامیدى، ناراحتى و ترس‌ها... و داشتن یک انتخاب آگاهانه براى رفتن به سوى آن. تمرین اینکه با خودمان صادق باشیم می‌تواند گاهى اوقات خسته‌کننده یا ترسناک باشد ولى این کار براى مواجه شدن با هرگونه مانعى براى رسیدن به آرامش درونى و خودپذیرى لازم و ضرورى است. درحالی‌که شما تنها کسى هستید که در این سفر از خود حمایت می‌کنید، باید رابطه‌ی دوستانه با کسانى که بتوان به آن‌ها اعتماد کرد را مورد بررسى قرار دهید؛ آن‌ها می‌توانند یک دوست، یکى از اعضاى خانواده، شریک کارى یا یک روانکاو باشند. این افراد حامى می‌توانند شما را خوشحال و همچنین از کنار جاده تشویق به حرکت و پیشروى کنند. به یاد داشته باشید که روى صندلى راننده نشسته‌اید و توانایى آسیب‌پذیر بودن خود، در نهایت که شما شروع می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول: بیایید درباره‌ی عشق‌ورزى به خود صحبت کنیم
1: کاهش عشق به خود
2: براى مسیر پیش رو آماده شوید
بخش دوم: خودتان را بیشتر دوست بدارید
3: از جایى که هستى شروع کن
4: مهر به خود را پیدا کن
5: شک به خود را کاهش دهید
6: ارزش خود را بسازید
7: روابط دوستانه‌ی خود را التیام بخشید
8: کسى که هستى را در آغوش بگیر
سخن آخر: درباره‌ی عشق به خود

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عاشق خودت باش: کتاب راهنما برای زنان
نویسنده
مترجمگیسو ناصری
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات154
زبانفارسی
شابک978-600-340-320-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عاشق خودت باش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب عاشق خودت باش

برای دریافت کتاب عاشق خودت باش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.