معرفی و دانلود کتاب پرش: تصمیم بگیر و با شجاعت گام بردار

عکس جلد کتاب پرش: تصمیم بگیر و با شجاعت گام بردار
قیمت:
۲۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرش: تصمیم بگیر و با شجاعت گام بردار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرش: تصمیم بگیر و با شجاعت گام بردار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرش: تصمیم بگیر و با شجاعت گام بردار

میل به پیشرفت تقریباً در همه‌ی آدم‌ها وجود دارد. اما بهترین راه پیشرفت و پرواز در آسمان موفقیت چیست؟ استیو هاروی در کتاب پرش: تصمیم بگیر و با شجاعت گام بردار نکته‌هایی را برای پیشرفت و تغییر سبک زندگی به شما آموزش می‌دهد که به کمک آن می‌توانید دیدگاه جدیدی را برای مواجهه با زندگی و مشکلات آن به دست آورید.

درباره‌ی کتاب پرش: تصمیم بگیر و با شجاعت گام بردار

هر شخصی نگرش منحصربه‌فرد خود را نسبت به زندگی دارد و سبک زندگی‌اش را با تکیه بر این نگرش‌ها شکل می‌دهد. اما گاهی دیدگاه افراد به زندگی،‌ مشکلات و چالش‌های آن چندان صحیح و کارآمد نیست و در نتیجه باعث خمودگی و خستگی برای آن‌ها می‌شود. بنابراین می‌توان گفت همه‌ی ما به پیام‌ها و رهنمودهایی نیاز داریم که به کمک آن‌ها تصمیمات درستی بگیریم و مسیر موفقیت را طی کنیم.

استیو هاروی (Steve Harvey) یکی از مشهورترین مجریان و نویسندگان آمریکایی، در کتاب پرش: تصمیم بگیر و با شجاعت گام بردار (Jump: Take the Leap of Faith to Achieve Your Life of Abundance) نکته‌های مهمی را بیان می‌کند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید شیوه‌ی نگرش خود را به زندگی تغییر دهید و تغییرات مثبتی را در زمینه تصمیم‌گیری و عملکردتان ایجاد کنید. او اثر الهام‌بخش خودش را در شش فصل نوشته است و در هر فصل به بیان یک نکته‌ی مهم و عمیق برای بالا بردن کیفیت زندگی می‌پردازد. به خاطر داشته باشید که برای ورود به دنیایی جدید و پر از آرامش و موفقیت، ابتدا باید از روی دیوار ترس‌هایتان بپرید. درست در همین لحظه است که می‌توانید در مسیر تازه‌ای گام بردارید و به آنچه می‌خواهید دست یابید. هاروی در این کتاب به شما آموزش می‌دهد که چطور زندگی کنید و از تجربه‌های بزرگ و کوچک در مسیر زندگی لذت ببرید. اگر دوست دارید سبک زندگی خودتان را تغییر دهید و به آنچه در ذهن دارید برسید، با استیو هاروی و کتاب محبوبش همراه شوید.

نکوداشت‌های کتاب پرش: تصمیم بگیر و با شجاعت گام بردار

- دوستم استیو هاروى نعمت بسیار گران‌بهایى در وجودش دارد که موجب تشویق و شجاعت و انگیزه بخشیدن به مردم براى رسیدن به رؤیاهایشان مى‌شود. (جول اوستین، کشیش و نویسنده معروف)

- استیو هاروى در این کتاب به ما مى‌گوید چگونه برخى از جهش‌ها باعث شد افرادى که بسیار ناامید بودند و تنها حسرت گذشته را مى‌خوردند، غم و اندوه را کنار بگذارند و مشتاقانه در مسیر جدیدى از زندگى گام بردارند. (تى. دى جیکس، کشیش و نویسنده‌ى معروف)

کتاب پرش: تصمیم بگیر و با شجاعت گام بردار برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب پرش: تصمیم بگیر و با شجاعت گام بردار را به همه‌ی کسانی که می‌خواهند در زندگی به موفقیت دست یابند،‌ تصمیمات درستی در زندگی بگیرند و یا به خواندن کتاب‌هایی با موضوع خودیاری علاقه‌مندند، پیشنهاد می‌کنیم.

با استیو هاروی بیشتر آشنا شویم

یکی از مشهورترین هنرپیشگان و نویسندگان آمریکایی که شهرت زیادی در میان مردم دنیا دارد، استیو هاروی است. او یکی از کمدین‌های محبوب تلویزیون آمریکاست و علاوه‌ بر هنرپیشگی و نویسندگی، در زمینه‌های مختلفی مانند جامعه‌شناسی، روانشناسی و تهیه‌کنندگی تلوزیون نیز فعالیت می‌کند.

اکثر کتاب‌های هاروی موضوعات مدیریت رابطه از جمله بهبود کیفیت روابط زناشویی را در بر می‌گیرد. از دیگر آثار استیو می‌توان به کتاب‌های «مثل مرد فکر کن، مثل زن رفتار کن» و «مانند یک فرد موفق فکر کن و مانند یک فرد موفق عمل کن» اشاره کرد.

جملات برگزیده کتاب پرش: تصمیم بگیر و با شجاعت گام بردار

- خوشبختى یعنى اینکه یک هدف در زندگى داشته باشید.
- امید خودتان را برپایه‌‏ى محدودیت‌‏هایى که مى‌‏دانید دارید، پایه‌‏گذارى نکنید.
- مهم نیست شما چه کارى مى‌‏کنید و چه چیزى هستید، مى‌‏توانید زندگى خودتان را تغییر بدهید.
- رؤیایتان از همه چیز مهم‌‏تر است؛ بخش عظیمى از زندگى‌‏تان است و در همین رؤیاست که بزرگ‏ترین فرصت براى رسیدن به موفقیت نهفته است.

در بخشی از کتاب پرش: تصمیم بگیر و با شجاعت گام بردار می‌خوانیم

من به‌‏ندرت از آوازخوان‌‏هاى رپ تعریف مى‌‏کنم ولى بیگى اسمالز یکى از بهترین‌‏ها در این حیطه‌‏ى هنرى است. چندین سال پیش بعد از اینکه چند قسمت از برنامه‌‏ى دعواى خانوادگى پخش شد و بعد از پخش اولین قسمت از برنامه‌‏ى استیو هاروى، یک همکارى شراکتى با یکى از نزدیکانم تشکیل دادم. یک روز او به من گفت «تو باید خیلى مراقب باشى که کارت را آن‏قدر توسعه ندهى که نتوانى از عهده‏‌اش بربیایى.» همیشه براى عقاید و نظریات او احترام قائل بودم. و آنچه او به من گفته بود باعث نشد نظر مرا نسبت به استعدادش عوض کند. درهرحال مجبور بودم این موضوع را بپذیرم که او نمى‏‌تواند در رؤیاى من سهیم باشد. هنگامى که خداوند تصورى را در ذهن شما قرار مى‏‌دهد، باید آن را دنبال کنید. هرگز نباید کارى کنید که این تخیلات و تصورات از بین بروند. رؤیاى من خیلى بزرگ‏‌تر از همکارى من شده بود. کارهایى که تصورش را داشتم خیلى بزرگ‌‏تر از دیدگاه آنها بود.

زمانى که به او گفتم قصد دارم کارم را توسعه بدهم و یک شعبه‌‏ى دیگر افتتاح کنم تا برنامه‌‏هاى سرگرم‏‌کننده‏‌ى بهتر و بیشترى تولید کنیم، او بلافاصله سعى کرد نظرم را تغییر بدهد و توضیح داد که این کار اصلاً درست نیست و بى‏‌شک با شکست روبه‏‌رو خواهم شد. همکارم از این وحشت داشت که من با گسترش فعالیت‏‌هایم سر زبان‌‏ها بیفتم. او بیشتر نگران این بود که این موضوع چه تأثیرى در معیشت او خواهد گذاشت تا اینکه نگران باشد که دیگر مانند سابق نمى‌‏تواند به من و توانایى‌‏هایم اعتماد داشته باشد.مردم به‏‌طور خودکار خیال مى‌‏کنند که اگر شما کار خودتان را توسعه دهید و در چند شاخه به فعالیت بپردازید، بازار کارتان را از دست خواهید داد و کم‏‌کم همه چیزتان از دست مى‏‌رود. البته این موضوع همیشه هم واقعیت ندارد. هنگامى که خودتان را در فضایى قرار بدهید که ببینید قادرید چقدر پرش داشته باشید، درواقع به خودتان فرصت‌‏هاى بیشترى مى‏‌دهید تا استعدادتان را با دیگران سهیم شوید و حتى آنها را راهنمایى کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: هیچ درس ارزشمندى مجانى نیست
فصل 2: در طبیعت هیچ خط مستقیمى وجود ندارد
فصل 3: اگر قصد دارید به جهنم بروید، همین‌طور ادامه بدهید
فصل 4: زندگى از پنج کلمه تشکیل شده است
فصل 5: آدمِ بدون چشم‌انداز و رؤیا نابود خواهد شد
فصل 6: از زنده بودن دست بردارید و زیستن آغاز کنید
دست نکشید
تشکر و قدردانى

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرش: تصمیم بگیر و با شجاعت گام بردار
نویسنده
مترجمگیسو ناصری
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978-600-340-090-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پرش: تصمیم بگیر و با شجاعت گام بردار

برای دریافت کتاب پرش: تصمیم بگیر و با شجاعت گام بردار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.