معرفی و دانلود کتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب و کار از آرنولد شوارتزنگر

عکس جلد کتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب و کار از آرنولد شوارتزنگر
قیمت:
68000 تومان - 7.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب و کار از آرنولد شوارتزنگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب و کار از آرنولد شوارتزنگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب و کار از آرنولد شوارتزنگر

به نظر شما امکان دارد کسی دست به هر کاری که بزند در آن موفق شود؟ جرج ایلین در کتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب و کار از آرنولد شوارتزنگر با روایت داستان زندگی و موفقیت این تاجر، سیاستمدار، بازیگر و وزرشکار حرفه‌ای به این سوال پاسخ مثبت می‌دهد.

درباره کتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب و کار از آرنولد شوارتزنگر:

کسی را تصور کنید که در شرایط خانوادگی نامساعدی بزرگ شده و در آن شرایط مهاجرت کرده است. به کشوری رفته که با زبانشان آشنا نیست. اما با این حال موفق می‌شود به ورزشکاری بزرگ و موفق با دو نایب‌قهرمانی و 23 قهرمانی جهان تبدیل شود. بعد از آن بتواند به یک ستاره سینمای پرطرفدار تبدیل شود و شهرتی جهانی کسب نماید. باور پذیر به نظر نمی‌آید اما کاملا صحت دارد.

«آرنولد شوارتزنگر» کسی است که توانست همه این کارها را انجام دهد. او در خانواده‌ای سخت‌گیر به دنیا آمد و مشکلات فراوانی با پدرش داشت. بعد از مدتی به آمریکا مهاجرت کرد و پس از مدتی موفق شد به تابعیت این کشور درآید. بعد از آن موفقیت‌های پشت سر همی کسب کرد و به فردی مشهور و محبوب در سراسر جهان تبدیل شد.

حالا جرج ایلین (George Ilian) در کتاب 50 درس زندگی و کسب و کار از آرنولد شوارتزنگر (50 Life and Business Lessons from Arnold Schwarzenegger) زندگی این فرد بزرگ را روایت کرده و رمز و راز موفقیت‌های او را با شما در میان می‌گذارد. با شنیدن این کتاب می‌توانید از سرگذشت و راهی که آرنولد شوارتزنگر پیمود، زندگی خصوصی او و بسیاری چیزهای دیگر اطلاع پیدا کنید.

کتاب حاضر را نمی‌توان زندگی‌نامه به شمار آورد؛ بلکه درواقع بیشتر نکته‌های موثر و مهمی را به شما ارائه می‌کند که با شنیدن آن‌ها روش‌هایی را که آرنولد در راه رسیدن به موفقیت به کار برده، یاد می‌گیرید تا بعدها خودتان به تنهایی بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. با کالبدشکافی عوامل موفقیت بی‌شمار آرنولد شوارتزنگر، متوجه می‌شوید که او چه شرایطی را از سرگذرانده و چه شیوه‌هایی را به کار برده تا به جایگاه کنونی‌اش برسد.

گفتنی است کتاب حاضر قسمتی از کتاب «10 چهرۀ رویایی که جهان را تغییر دادند» (Top 10 Visionaries that Changed the World) است. در این اثر 500 درس زندگی و کسب‌وکار از ده چهرۀ برتر آورده شده است که در هر یک از آن‌ها درس‌های زندگی و کسب و کار یکی از افراد برجسته جهان مثل «استیو جابز»، «تونی رابینز»، «دونالد ترامپ»، «بیل گیتس»، «ریچارد برانسون»، «ایلان ماسک» و «مارک زاکربرگ» برای شما بازگو می‌شود.

کتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب و کار از آرنولد شوارتزنگر به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

تمامی کسانی که قصد دارند در مسیر موفقیت و پیشرفت قرار بگیرند، می‌توانند از درس‌ها و نکات ارائه شده در این کتاب بهره‌مند شوند.

آرنولد شوارتزنگر را بیشتر بشناسیم:

این سرمایه‌گذار، مدل، تهیه‌کننده، کارگردان، تاجر، نویسنده، نیکوکار، سیاستمدار، بازیگر و بدن‌ساز اتریشی-آمریکایی در سال 1947 به دنیا آمد. او همچنین از سال 2003 تا 2011 به عنوان فرماندار ایالت کالیفرنیا فعالیت می‌کرده است. آرنولد آلویس شوارتزنگر (Arnold Alois Schwarzenegger) یکی از مهم‌ترین چهره‌های تاریخ بدن‌سازی محسوب می‌شود و تا مدت‌ها پس از بازنشستگی به عنوان یک چهره برجسته در بدنسازی باقی مانده است.

جوایز و افتخارات آرنولد شوارتزنگر:

- انتخاب محبوب‌ترین سیاستمدار در سال 2006
- دریافت مدال شایستگی بشردوستانه جامعه اتریش در سال 2011
- قرار گرفتن در لیست بانفوذترین افراد سال توسط مجله تایم در سال 2004 و 2007
- هفت بار قهرمانی مسابقات مستر المپیا (معتبرترین مسابقات پرورش اندام)
- قهرمان بدنسازی آماتور جهان در سال 1969
- جایزه گلدن گلوب بازیگری در سال 1977
- دریافت ستاره در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود

در بخشی از کتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب و کار از آرنولد شوارتزنگر می‌شنویم:

از زمان مهاجرت آرنولد به آمریکا در دههٔ 1960 اون جمهوری‌خواه بود و هنوزم خودشو در زمینه‌های مالی و اجتماعی فردی محافظه‌کار و میانه‌رو معرفی میکنه. وقتی که در سال 2002 طی مصاحبه‌ای دربارهٔ انتخابات از اون سوال شد، چنین توضیح داد: «اول از همه من اهل یک کشور سوسیالیستی یعنی اتریش هستم و وقتی در سال 1968 به اینجا اومدم قرار بود انتخابات ریاست جمهوری در نوامبر همون سال برگزار بشه. من در ماه اکتبر اون سال به آمریکا اومده بودم و در بیشتر مطبوعات حرفای دو کاندیدا به نام «هامفری» و «نیکسون» و می‌خوندم. هامفری می‌گفت که راه‌حل مشکلات دست دولته و درمورد حمایت از صنایع صحبت می‌کرد و کلا هرچیزی که درباره دولت می‌گفت برای من شبیه حرفای حزب سوسیال دموکرات اتریش بود. بعدش حرفای نیکسونو شنیدم. نیکسون می‌گفت مرزها رو باز و مصرف‌کنندگان خارجی رو شناسایی کنید. نباید بذاریم که دولت سوار ما بشه. برام جالب بود بدونم که این فرد مال کدوم حزبه. اون موقع چیزی نمی‌دونستم. از دوستم پرسیدم و اون گفت که نیکسون جمهوری‌خواهه. و اینجوری بود که منم جمهوری‌خواه شدم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
مقدمه / درس اول تا ششم
15 دقیقه
درس هفتم تا هجدهم
14 دقیقه
درس نوزدهم تا سی‌ام
15 دقیقه
درس سی و یکم تا چهلم
8 دقیقه
درس چهل و یکم تا چهل و پنجم
8 دقیقه
درس چهل و ششم تا پنجاهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب و کار از آرنولد شوارتزنگر
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویسبحان اکرامی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
68000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب و کار از آرنولد شوارتزنگر

ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۵/۱۹
شوارتزنگر اتریشی انگلیسی آمریکایی، مرد هزار چهره ماندگار است.
نویسنده و کتاب نوشتن برام جالب بود اما فیلمهاش رو دیدم و فیلمنامه هاشو دیدم. اینکه از فقر شروع کرده با برخی از سرمایه دارانی که اینجا ازشون شنیدم متفاوت بود. آمریکایی که کفش از طلا فرش کرده‌اند، برای آرنولد شوارتزنگر فرصت طلایی ساخت. و

ورزش، رشته‌ای است که بیشتر از این مرد بزرگ می‌شناسم. سیاست، نیز این اواخر برام بولد شد. هنر بازیگری و فیلمنامه نویسی، که نگم براتون.
فکرکنم پشتکار و سخت کوشی و داشتن هدف و شفافیت سازی اون در برابر چشمانش و مربی‌های خوب برای آرنولد، آینده پژوهی خوبی براش داشته است.
خوشم اومد که گفته بلندپرواز باشید و به کم قانع نباشید، چرا که خداوند متعال خدای فراوانیها است.
محدودیت فقط در ذهن است. پشتکار و ایمان نیز از ابزارهای رسیدن به اهداف این کارآفرین نیز می‌باشد. جالب است که تحصیلات آکادمی نیز دارد. برام این هنرمند شگفتانه زیادی داشت.
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۶/۱۸
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی، کتابی بسیار جذاب و شنیدنی در مورد آقای آرنولد شوارتزنگر که خیلی هابا ایشون و فیلم‌هایشان آشنا هستند. به شخصه ایشونو خیلی قبول دارم و کاراشون رو دنبال می‌کنم، در حقیقت نشان داده که خواستن، توانستن است به هر چی که اراده کرده رسیده که صد البته با تلاش و این پشتکار فراوان. خواندن کتاب حس خوبی را به خواننده منتقل می‌کنه و روزنه‌ی امید خیلی هاکه نا امید هستند در راه رسیدن به اهدافشون رو آشکار می‌کنه و انگیزشی مهم را در ما متولد می‌کند. از شکست نباید هراسید که فکر له شکست خودش بزرگترین مانع برلی شروع حرکت و برداشتن قدماول هست. ترجمه‌ی عالی و خوانش فوق العاده‌ای هم داره که بسیار ممنونم. در آخر سپاس از تیم خوب کتابراه برای این اثر عالی
فرزانه
۱۴۰۲/۵/۱۵
خوندن و شنیدن زندگی آدم‌های موفق به طور مداوم هم مطمئنا رو حال آدم تاثیر میزاره هم اینکه در دراز مدت بالاخره بعضی آموزه‌ها به درد می‌خوره. کسانی که همیشه در معرض چنین آگاهی‌هایی قرار می‌گیرن قطعا بهتر از دیگران میتونن رشد کنن البته هرکس باید راه خودش و پیدا کنه با توجه به توانایی و سبک زندگی خودش. شاید نتونیم در حد آرنولد موفق بشیم ولی مهم اینه که تلاش امون و بکنیم و حتما نتایجی هم می‌گیریم.
فائقه
۱۴۰۲/۴/۲۰
کتاب بدی نیست ولی همش میگه از بچگی باید شروع کنی اگه میخوای آدم موفقی بشی باید بدونی فردا دیره باید بدونی همین الان هم دیر داری شروع میکنی و میگه شما به تنهایی به رویاتون نمیرسید بیشتر از اینکه کتاب امیدوارکننده‌ای باشه وتلنگر باشه به من گوشزد میکنه دیگه زمان نداری دیر شده چرا زودتر شروع نکردی چرا این همه عمرت رو هدر دادی و... این جور چیزها
Parisa eft
۱۴۰۲/۴/۱۸
خیلی خوب بود ممنون، آرنولد شوارتزنگر Arnold Schwarzenegger از شناخته شده‌ترین چهره‌های جهانی است که موفقیت‌های بسیاری را در زمینه فعالیت‌های گسترده‌ای از جمله بازیگری، ورزش و بدنسازی، سیاست، مدلینگ، تجارت و البته نویسندگی و فیلنامه نویسی به دست آورد. شنیدن کتاب را به همه علاقه مندان به ورزش و تناسب اندام و موفقیت شغلی توصیه می‌کنم.
با تشکر از تیم کتابراه.
DAYAN
۱۴۰۲/۵/۱۲
به قول خود نویسنده کار‌های آرنولد از ذهن‌ها دور و انجامش برای هر کس فوق العاده سخت هست که این نویسنده درس‌های رو از زندگی حرفه‌ای و شخصی او بیرون کشیده و برای ما بازگو کرده گوش کردنش خالی از آموزش و انگیزه نیست
سعید رشیدان
۱۴۰۳/۱/۶
آرنولد به شخصه یک انسان است که به ما مفهوم اراده را نشان میدهد، از اتریش اومد امریکا، و چه در ورزش، چه در سینما، و چه در سیاست به انتها رسید... یک انسان بسیار موفق که واقعا باید حرفهاش رو شنید...
شیرین حسنی نژاد
۱۴۰۲/۴/۲۸
خیلی خوب بود، جاه طلبی مثبتی که درون این افراد موفق دیده میشه آدم رو به خواستن و تسلیم نشدن سوق میده.
انگیزه واقعی، چون این یه سرگذشت واقعیه
مینو
۱۴۰۲/۴/۱۹
کتاب خوبی بود، برای کسانی که بدنسازی کار میکنند، می‌تواند الهام بخش باشد و با شخصیت آرنولد هم ذات پنداری کنند و تلاش بیشتری کنند تا به بدن دلخواه خود برسند.
مصطفی حاتمی
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
به نام خدا واقعا کتاب خوبی و درس‌های مفید و اموزنده‌ای در باره‌ی موفقیت از ارنولد به کار رفته من که خیلی لذت بردم تشکر از شما
تهمینه عمویی
۱۴۰۲/۵/۱۱
کتاب خوب و آموزنده ای بودتا بحال در مورد زندگینامه ایشون مطالعه نکرده بود. برام جالب بود و ارزش گوش دادن رو داره متشکرم
IU
۱۴۰۲/۴/۱۹
به نظرم همیشه دونستن درباره‌ی زندگیه گذشته افراد موفق، میتونه توی زندگی به ما کمک کنه. مثل این کتاب
پیمان یاری
۱۴۰۲/۵/۱۷
کتاب خوبی بود بیشتر به میانگین سنی ۱۵ تا ۲۰ سال توصیه میکنم مطالعه کنند
درسا مشدئی
۱۴۰۲/۴/۲۹
هیچی از آرنولد نمیدونستم🤷‌♀️ به لطف کتابراه تونستم بفهمم چقدر کارهای خوبی کرده
نفس همتی
۱۴۰۳/۱/۷
کتاب جالب و خوبی بود لذت میبرم که اگاهی کسب میکنم
مشاهده همه نظرات 23

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب و کار از آرنولد شوارتزنگر

برای دریافت کتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب و کار از آرنولد شوارتزنگر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.