معرفی و دانلود کتاب صوتی City of Blood: The Commanders Account

عکس جلد کتاب صوتی City of Blood: The Commanders Account
قیمت:
۴۱,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی City of Blood و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی City of Blood و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی City of Blood: The Commanders Account

کتاب صوتی City of Blood ماحصل گفت‌وگوی سعید فخرزاده با سپهبد شهید علی صیاد شیرازی است. این مصاحبه اندکی پس از اتمامِ جنگ تحمیلی ضبط و تهیه شده و خاطراتی را از این شهید بزرگوار درباره‌ی ناگفته‌های هشت سال دفاع مقدس در بر دارد. محسن جاذب این گفت‌وگوها را به زبان انگلیسی برگردانده تا نه‌تنها فارسی‌زبانان که مخاطبان در سراسر جهان از روایت فتح خرمشهر و عملیات بیت‌المقدس آگاه شوند.

درباره‌ی کتاب صوتی City of Blood

کتاب صوتی City of Blood (شهر خون) روایتی از عملیات بیت‌المقدس به زبانِ یکی از فرماندهانِ این عملیات، سپهبد شهید علی صیاد شیرازی است که به همت سعید فخرزاده و احمد دهقان، ثبت شده و در حافظه‌ی شفاهی تاریخ ایران به یادگار مانده است. شهید صیاد شیرازی سرلشکر نیروهای زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و از سال 1360 تا 1365 فرمانده‌ی نیروی زمینی ارتش بودند. ایشان در طول هشت سال دفاع مقدس در عملیات‌های متعددی از جمله فتح‌المبین، ظفر هفت، نصر چهار، مرصاد و بیت‌المقدس شرکت داشتند که کتاب صوتیِ حاضر، به روایت عملیات بیت‌المقدس اختصاص دارد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی City of Blood

گردآوریِ خاطراتِ دفاع مقدس پیشنهادی بود که از طرف شهید علی صیاد شیرازی مورد موافقت قرار گرفت. اولین گام برای تدوین مجموعه‌ای از خاطرات شهید صیاد شیرازی، پیاده‌سازی 22 نوار کاستی بود که مصاحبه‌ی ایشان را با سعید فخرزاده در روزهای پایانی جنگ شامل می‌شد. متن اولیه‌ی این خاطرات، در سال 1372 به شهید ارائه شد تا توسط ایشان خوانده شده و تغییرات لازم در آن انجام گیرد که به‌تأسف سپهبد در همان سال به شهادت رسیدند.

کتاب صوتی City of Blood خاطراتِ شهید صیاد شیرازی را از رویدادهای جنگ ایران و عراق در بر دارد. شهید در این مصاحبه‌ها، عملیات بیت‌المقدس را از نگاه عالی‌ترین سطح فرماندهی نیروهای نظامی ایران روایت کرده است. بیت‌المقدس یکی از گسترده‌ترین و در عین حال پیچیده‌ترین عملیات‌های نظامی در جنگ‌های قرن بیستم به شمار می‌رود. هدف این عملیاتِ وسیع، آزادسازی خرمشهر بود که به همین مهم نیز منتهی شد. آزادسازی خرمشهر نقطه‌ی عطفی در تاریخ هشت سال دفاع مقدس محسوب می‌شود؛ عملیاتی که در ساعت سی دقیقه‌ی بامداد روز دهم اردیبهشت سال 1361 با همکاری ارتش و سپاه آغاز شد و سه هفته به طول انجامید. بیت‌المقدس یکی از بزرگ‌ترین عملیات‌های نیروهای ایرانی در آن جنگ نابرابر و ناعادلانه بود که موجب بازپس‌گیری حدود پنج‌هزار و چهارصد کیلومتر مربع از خاک ایران و آزادی شهرهای خرمشهر و هویزه شد، مرزها را امن‌تر کرد و تضعیفِ توان و روحیه‌ی ارتش عراق را در پی داشت.

کتاب صوتی City of Blood، اثری است که توسط سعید فخرزاده و احمد دهقان تدوین شده و انتشارات سوره‌ی مهر آن را به چاپ رسانده است. محسن جاذب متن این مصاحبه‌ها را به زبان انگلیسی برگردانده و نشر صوتی آوانامه آن را با خوانش محمد تاج دین در اختیار عموم مخاطبان و علاقه‌مندان قرار داده است.

کتاب صوتی City of Blood برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی City of Blood به تمام افرادی که می‌خواهند با یادآوری روزهای دفاع مقدس، ایثار و استقامت را تمرین کرده و با فداکاری‌ها و جانفشانی‌های جوانانِ ما در جبهه‌های جنگ بیش از پیش آشنا شوند، پیشنهاد می‌شود. این کتاب همچنین برای افرادی که در پیِ تقویت زبانِ انگلیسی خود هستند نیز، جالب‌توجه و مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی City of Blood: The Commanders Account می‌شنویم

After operation in Fath Al-Mobin high moral was dominated among the warriors of Islam. We had the strength and confidence to continue the war and regarded victory as certain. I dare to say that one of the reasons that let us to take a bold action and design an operational zone of 6000 square kilometers was the fact that we felt strong and powerful in every aspect. Of course, war historians and those who want to conduct a thorough analyses might consider it interesting to know the factors, leading to our increased marshal power while nothing can actually being added to our marshal equipment. Even the added reinforcement wasn’t sufficient to count on and be regarded as a major reinforcement to our marshal power. And that time, more than everything, the mental and psychological aspects were dominant and we were witnessing the reverse in the enemy.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
مقدمه
14 دقیقه
فصل اول
20 دقیقه
فصل دوم
21 دقیقه
فصل سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی City of Blood: The Commanders Account
نویسنده
مترجممحسن جاذب
راویمحمد تاج دین
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵۷ دقیقه
زبانانگلیسی
موضوع کتابکتاب صوتی آموزش زبان، کتاب‌های انقلاب و دفاع مقدس
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی City of Blood

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی City of Blood

برای دریافت کتاب صوتی City of Blood و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.