معرفی و دانلود کتاب صوتی آداب برخورد با افراد دارای معلولیت

عکس جلد کتاب صوتی آداب برخورد با افراد دارای معلولیت
قیمت:
۲۸۵۰۰ 19950 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آداب برخورد با افراد دارای معلولیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آداب برخورد با افراد دارای معلولیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آداب برخورد با افراد دارای معلولیت

کتاب صوتی آداب برخورد با افراد دارای معلولیت نوشته امیلی پست، پگی پست، آنا پست و دانیل پست‌سنینگ، نحوه رفتار و ارتباط با معلولان را یادآور می‌شود. این اثر یکی از جلدهای مجموعه‌ی راهنمای جامع آداب معاشرت است.

برای همه ما اتفاق افتاده که با افراد معلول به مدت کوتاه و یا طولانی برخورد داشته باشیم. ممکن است بسیاری از شما ندانید که باید چطور با اینگونه افراد برخورد کنید تا آن‌ها ناراحت نشوند و یا احساس ترحم و دلسوزی از جانب شما نکنند.

امیلی پست (Emily Post) در این کتاب صوتی به صورت اختصاصی و جامع درباره چگونگی برخورد و تعامل با افراد دارای معلولیت توضیح می‌دهد. او به طور کامل در مجموعه آداب معاشرت نکاتی که برای حضور مؤثر و درست در جمع‌های مختلف نیاز است را آموزش می‌دهد.

انسان‌ها ملزم به ارتباط با یکدیگر هستند و هر نوع ارتباط با افراد مختلف و متفاوت آداب و رسوم خاص خود را دارد. همه ما باید یاد بگیریم با افراد معلول به عنوان عضوی از جامعه چگونه برخورد کنیم.

شنیدن کتاب صوتی آداب برخورد با افراد دارای معلولیت می‌تواند برای تمامی افراد اعم از والدین، معلمان، مربیان و تمام کسانی که با افراد معلول ارتباط دارند، مفید واقع شود. این کتاب به ما یادآور می‌شود که باید براساس اصولی خاص و ضمن شناختن توانایی‌ها و استعدادهای اینگونه افراد با آن‌ها رفتار کنیم و نسبت به آنان دلسوزی و ترحم بی‌جا نداشته باشیم.

با مجموعه کتاب‌های فست‌بوک با مدت زمان کوتاه 20 دقیقه‌ و حتی اندکی کمتر، شما می‌توانید در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید و گزیده‌ای از بخش‌های مهم کتاب اصلی را در اختیار داشته باشید. با استفاده از فست‌بوک‌ها شما از اطلاعات مفید و مختصر در زمانی کوتاه بهره‌مند می‌شوید.

در بخشی از کتاب صوتی آداب برخورد با افراد دارای معلولیت می‌شنویم:

هرگز درباره معلولیت افراد شوخی نکنید و از اظهار نظرهای بی‌رحمانه خودداری کنید. به استقلالشان احترام بگذارید. اگر می‌خواهید کمک کنید، ابتدا سؤال کنید چون افرادی که در راه رفتن با صندلی چرخ‌دار یا چوب‌دستی یا زانوبند مهارت پیدا کرده‌اند شاید به کمک نیاز نداشته باشند. هرگز از کسی که معلولیتی آشکار دارد سؤالات شخصی نکنید. اگر بخواهد درباره این موضوع صحبت کند خودش موضوع را مطرح می‌کند.

مستقیماً با خود فرد صحبت کنید نه انگار که او را نمی‌بینید، از طریق همراه یا خدمتکار او. برخی از افراد معلول دشوار می‌توانند تماس چشمی برقرار کنند ولی این بدان نیست که به شما گوش نمی‌کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
آداب برخورد با افراد دارای معلولیت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آداب برخورد با افراد دارای معلولیت
نویسنده، ، ،
مترجممریم تقدیسی
راویفرهاد اتقیایی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
۲۸۵۰۰ 19950 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آداب برخورد با افراد دارای معلولیت

برای دریافت کتاب صوتی آداب برخورد با افراد دارای معلولیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.