معرفی و دانلود کتاب صوتی تعریف آداب اجتماعی

عکس جلد کتاب صوتی تعریف آداب اجتماعی
قیمت:
28500 تومان - 3.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تعریف آداب اجتماعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تعریف آداب اجتماعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تعریف آداب اجتماعی

کتاب صوتی تعریف آداب اجتماعی نوشته امیلی پست، پگی پست، آنا پست و دانیل پست‌سنینگ، برخی از آدابی که نیاز است در جامعه و بین افراد در موقعیت‌های مختلف رعایت کنید را به شما گوشزد می‌کند. این اثر یکی از جلدهای مجموعه راهنمای جامع آداب معاشرت است.

شاید شما تصور کنید آداب اجتماعی یک مفهوم ساده و بدیهی است که همگان به آن آگاه هستند اما بهتر است بدانید این مفهوم با وجود اشتراکات فراوان در کشورها و جوامع مختلف تفاوت‌هایی نیز دارد.

امیلی پست (Emily Post) در این کتاب صوتی توضیح جامع و کاملی از مفهوم آداب اجتماعی ارائه می‌دهد و مصداق‌هایی آشنا برای قابل فهم‌تر کردن مباحثش بیان می‌کند. او در کتاب جامع آداب معاشرت نکاتی که هر فرد باید در ارتباط با افراد مختلف و در موقعیت‌های گوناگون رعایت کند را شرح می‌دهد.

اگر دوست دارید شأن و منزلت اجتماعی خود را ارتقا دهید بهتر است آداب اجتماعی را فراگرفته و خود را ملزم به رعایت آن کنید تا از یک فرد عامی به فردی با کمالات بالا و متشخص تبدیل شوید. با این کار شما در نگاه دیگران در زمره افراد با اصل و نسب و فرهیخته قرار می‌گیرید که همگان در آرزوی معاشرت با او هستند. اگر علاقه‌مندید به این نقطه از جایگاه اجتماعی برسید به شما توصیه می‌کنیم این کتاب صوتی را گوش دهید.

با مجموعه کتاب‌های فست‌بوک با مدت زمان کوتاه 20 دقیقه‌ و حتی اندکی کمتر، شما می‌توانید در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید و گزیده‌ای از بخش‌های مهم کتاب اصلی را در اختیار داشته باشید. با استفاده از فست‌بوک‌ها شما از اطلاعات مفید و مختصر در زمانی کوتاه بهره‌مند می‌شوید.

در بخشی از کتاب صوتی تعریف آداب اجتماعی می‌شنویم:

پیشرفت‌های علمی و پزشکی زندگی را در طول سال‌ها ساده‌تر کرده است ولی فشارهای روانی و جسمی که به دنبال افزایش جمعیت، پیشرفت‌های فناوری، اخبار بیست‌وچهار ساعته در هفت روز هفته و رسانه‌های سرگرم کننده و تعریف مجدد خانواده به وجود آمده به ایجاد مشکلاتی کاملاً جدید منجر شده است. مردم بدتر از سابق رفتار نمی‌کنند ولی با وجود فشارهای زندگی مدرن زندگی مدنی دشوارتر شده است. استفاده آگاهانه از آداب اجتماعی در زندگی روزمره در این اجتماع شتاب زده با انواع تقاضاهایش از اهمیتی بیش از پیش برخوردار است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
تعریف آداب اجتماعی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تعریف آداب اجتماعی
نویسنده، ، ،
مترجممریم تقدیسی
راویفرهاد اتقیایی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
28500 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تعریف آداب اجتماعی

افسانه محسنی
۱۴۰۲/۴/۲۷
تمام مطالب چیزایی بود که بصورت رایگان همه جا هستن، و اصلا مطلب کاملی نبود، بیشتر شبیه چند دقیقه خوندن یک مقاله خیلی کوتاه بود تا کتاب،
بوستان مهر M
۱۳۹۸/۱۰/۳۰
واقعا زمانش خیلی کمه. نسبت به قیمت. چون کتابای دیگه همین قیمت یا بیشتر هس ولی دست کم یکساعت می‌باشد
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تعریف آداب اجتماعی

برای دریافت کتاب صوتی تعریف آداب اجتماعی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.