معرفی و دانلود کتاب صوتی آموزش‌های روزانه راز

عکس جلد کتاب صوتی آموزش‌های روزانه راز
قیمت:
۶۸۰۰۰ 34000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آموزش‌های روزانه راز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آموزش‌های روزانه راز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آموزش‌های روزانه راز

حتماً تاکنون درباره‌ی قانون جذب چیزهایی شنیده‌اید و ممکن است پیرامون مستند و کتاب راز نیز اطلاعات خوبی داشته باشید. راندا برن، ایده‌پرداز مجموعه آثار راز، این بار در کتاب صوتی آموزش‌های روزانه راز برنامه‌ای مبتنی بر 365 روز سال برایتان تدوین کرده که شاید روزانه تنها چند دقیقه وقت شما را بگیرد، اما می‌تواند تحولی بزرگ در افکار و باورهایتان ایجاد کند.

درباره‌ی کتاب صوتی آموزش‌های روزانه راز

این روزها بحث انرژی مثبت و به‌کارگیری قانون جذب در سراسر دنیا طرفداران و البته مخالفان زیادی دارد؛ اما آنچه سبب شده کتاب راز و دیگر آثار راندا برن (Rhonda Byrne) با استقبال زیادی مواجه شوند، سادگی و قابلیت به‌کارگیری آسان آن‌ها در برنامه‌ی روزانه‌ی شماست.

سال 2006 بود که ساخت و انتشار مستند راز سر و صدای زیادی در سراسر جهان به راه انداخت و میلیون‌ها نسخه از آن به فروش رسید که این روند کم‌و‌بیش ادامه دارد. عصاره و چکیده‌ی مباحث این مستند، که در قالب کتاب نیز منتشر شده، قانون جذب و شکرگزاری است که به باور راندا برن می‌تواند پیام شما را به کائنات منتقل کند و برایتان سلامتی، ثروت و عشق به ارمغان بیاورد.

راندا برن این‌بار در کتاب صوتی آموزش‌های روزانه راز (The Secret Daily Teachings) برنامه‌ای برای شما تدوین کرده که می‌توانید با کمک آن و به شکل گام‌به‌گام رهنمودهای قانون جذب را وارد زندگی خود کنید. البته باید توجه کرد این برنامه تضمین‌‍کننده‌ی حضور صددرصد افکار مثبت در زندگی شما نیست؛ چراکه ذهن انسان در طول روز با ترس‌ها و اضطراب‌های گوناگونی مواجه می‌شود و درباره‌شان به گمانه‌زنی می‌پردازد.

بااین‌حال تأکید بر باورهای مثبت از نظر شناختی بر ذهن شما اثرات بلندمدتی می‌گذارد و حتی اگر منجر به معجزه نشود، حداقل می‌تواند تاحدی افکار تاریک و منفی را مهار کند. درواقع ذهن ما شبیه به لیوانی‌ست که مقداری آب درون آن است و باقی حجمش خالی‌ست. حالا تصور کنید افکار مثبت شما آب درون این لیوان هستند و افکار منفی هوایی که تا لبه‌ی آن وجود دارد. شما نمی‌توانید این هوا را بردارید، اما با افزایش میزان آب لیوان، فضای خالی موجود در آن نیز پر می‌شود.

پس موقع هجوم افکار منفی به ذهنتان، لازم نیست سعی کنید آن افکار را محو کنید و یا با آن به مقابله بپردازید، بلکه تنها کافی است یک فکر مثبت را جایگزین فکر منفی‌تان کنید. به این طریق فکر مثبت شما اثر خود را خواهد گذاشت. هرقدر تعداد این افکار بیشتر باشد، ظرف ذهنتان را بیشتر دربرمی‌گیرد و غلبه‌ی افکار منفی کمتر می‌شود.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم در راستای عمل به توصیه‌های این کتاب، یک تقویم بردارید و روزانه زمانی را به نوشتن جملات مثبت و شکرگزاری اختصاص دهید. این برنامه‌ی منظم به شما کمک می‌کند مدام اهدافتان را پیش چشم خود ببینید و تحقق خواست خود را تا زمان رسیدن به آن در ذهنتان مجسم کنید.

البته امیدواریم گمان نکنید قرار است بدون تلاش و تنها با نوشتن چند جمله‌ی مثبت معجزه‌ای در زندگی‌تان رخ دهد، بلکه این روش در کنار پیگیری‌ها و هدف‌گذاری صحیح شماست که معنا پیدا می‌کند.

کتاب صوتی آموزش‌های روزانه راز ترجمه‌ی مریم رضایی است که نشر صوتی رادیو مثبت کار انتشارش برعهده داشته و شما می‌توانید آن را با صدای نرگس آهازان بشنوید.

کتاب صوتی آموزش‌های روزانه راز مناسب چه کسانی است؟

اگر به قانون جذب و به‌کارگیری روش‌های مثبت‌اندیشی علاقه‌مند هستید، این کتاب یک برنامه‌ی سالانه‌ی موثر به شما ارائه می‌دهد که سبک زندگی‌تان را دستخوش تغییر خواهد کرد.

با راندا برن بیشتر آشنا شویم

راندا برن نویسنده و فیلم‌ساز مشهور استرالیایی‌ست. او پس از ساختن مستند و کتاب «راز» به سرعت به نویسنده‌ای شناخته‌شده بدل شد؛ تا جایی که مجله‌ی تایم در سال 2007 او را به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین افراد در جهان معرفی کرد.

از دیگر کتاب‌های این نویسنده باید به «قدرت»، «معجزه»، «چگونه راز، زندگی‌ام را متحول کرد» و «بزرگ‌ترین راز» اشاره کرد.

جملات برگزیده‌ی کتاب صوتی آموزش‌های روزانه راز

  • امروز روزیه که باید هر قسمت از فیلم زندگیتونو که می‌خواید تغییر بدید.
  • هیچ محدودتی برای افزایش ارتعاش افکارتون وجود نداره.
  • وقتی هدفتو پیدا کردی مثل اینه که قلبت پر از شور و اشتیاق می‌شه.
  • روی خلق کردن چیزی که می‌خواید تمرکز کنید.
  • شما مرکز عملیات غیرمادی زندگی‌تون هستید و شریکتون کائناته.

در بخشی از کتاب صوتی آموزش‌های روزانه راز می‌شنویم

روز صدوچهل‌وهفتم

وقتی افراد برای اولین‌بار شروع به استفاده از راز می‌کنن، ممکنه کمی از فکر کردن به چیزهای منفی بترسن. به خاطر همین ترس وقتی به چیزهای خوب فکر می‌کنن، بلافاصله فکر مخالف به ذهنشون میاد. این غیر عادی نیست؛ بااین‌حال می‌خوام بدونید که این مرحله خیلی زودگذره و بهترین راه برای پشت سر گذاشتنش اینه که اصلاً به چیزهای منفی توجه نکنید. فقط اون‌ها رو نادیده بگیرید و بعد به چیزهای خوب فکر کنید. وقتی یه فکر منفی به ذهنتون میاد، اونو فراموش کنید. انگار بهش ذره‌ای اهمیت نمی‌دید. و فکر خوبیو با اون جایگزین کنید.

روز صدوچهل‌وششم

اگه می‌خواید پول جذب کنید، ممکنه با تصور داشتن چیزهایی که به خاطرش اون پولو می‌خواین، بفهمید که قدرت بیشتری دارید. اگه توی زندگیتون کمبود پول وجود داشته باشه، به احتمال زیاد احساسات و باورهای شما درباره‌ی پول خیلی خوب نیستن. در عوض فکر کردن به چیزهایی که می‌تونید اون‌ها رو با پول بخرید بهتره. باید یاد بگیرید که احساس خودتونو رمزگشایی کنید و افکاری رو انتخاب کنید که احساس بهتری به شما می‌دن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
روز اول تا بیست‌و‌پنجم
16 دقیقه
روز بیست‌و‌ششم تا پنجاهم
17 دقیقه
روز پنجاه‌و‌یکم تا هفتادوپنجم
16 دقیقه
روز هفتادوششم تا نودونهم
16 دقیقه
روز صدم تا صدوپانزدهم
17 دقیقه
روز صدوشانزدهم تا صدوچهل‌و‌یکم
16 دقیقه
روز صدوچهل‌ودوم تا صدوشصت‌وپنجم
15 دقیقه
روز صدوشصت‌و‌ششم تا صدوهشتادوپنجم
17 دقیقه
روز صدوهشتادوششم تا دویست‌و‌نهم
16 دقیقه
روز دویست‌و‌دهم تا دویست‌و‌سی‌و‌یکم
17 دقیقه
روز دویست‌‌و‌سی‌ودوم تا دویست‌و‌شصت‌ودوم
17 دقیقه
روز دویست‌و‌شصت‌و‌سوم تا دویست‌وهشتادوهشتم
16 دقیقه
روز دویست‌و‌هشتادونهم تا سیصدودوازدهم
18 دقیقه
روز سیصدوسیزدهم تا سیصدوچهل‌و‌دوم
18 دقیقه
روز سیصدوچهل‌وسوم تا سیصد‌و‌شصت‌وپنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آموزش‌های روزانه راز
نویسنده
مترجممریم رضایی
راوینرگس آهازان
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۶۸۰۰۰ 34000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آموزش‌های روزانه راز

بهار راستین
۱۴۰۲/۶/۹
این کتاب تمام مطالب و مفاهیم قانون جذب رو بصورت نکات روزانه در قالب ۳۶۵ روز گفته، و بنظرم گوش دادن مستمرو روزانه این نکات و عمل کردن بهش باعث نفوذ در ناخودآگاه و تغییر زندگی به سمت مثبت بودن، مثبت اندیشی و رشد فرد میشه، صدای راوی با پس زمینه صدای طبیعت هم جذابیت گوش دادن به این کتاب رو بیشتر میکنه چند مورد از این نکات رو اینجا مینویسم،
روز دوم: برای اینکه چیزها رو سریع عوض کنید صد چیزی که هروز بخاطرش خداروشکر میکنید بنویسید تا تغییر رو ببینید و شکرگزاری رو حس کنید، قدرت شما در احساسی هست که در کلمات شکرگزاری بکار میبرید
روز سوم: هر احساسی که دارید احساس فردای شما رو جذب میکنه، نگرانی، نگرانی رو جذب میکنه، اضطراب، اضطراب بیشتر رو جذب میکنه نارضایتی، نارضایتی بیشتر رو جذب میکنه خوشحالی، خوشحالی بیشتر رو جذب میکنه، آرامش، آرامش بیشتر رو جذب میکنه، قدردانی قدردانی بیشتر، مهربانی، مهربانی بیشتر و عشق عشق بیشتر رو جذب میکنه، برای عوض کردن دنیای خودتون باید احساس درونی خودتون رو عوض کنید
روز ۳۴۷: بیشتر مردم فکر میکنند فقط در موقع بیماری باید به سلامتی فکر کنند اما شما همیشه میتوانید در وضعیت کامل سلامتی باشیدو از قدرتتون استفاده کنید و هروز خودتون رو سالم و خوب بدونید و برای خودتون و دیگران سلامتی بخواید
ایمان ملک عیش
۱۴۰۲/۸/۱۵
یک برنامه روزانه در جهت رشد و رسیدن به خواسته‌ها و تقویت باور
حتی فکر رشد و باور حس خوشحالی به ما میدهد.
استفاده کنید کتاب خیلی خیلی بیشتر از مبلغ ناچیزش می‌ارزد
زهرا ایوبی
۱۴۰۲/۹/۲۶
کتاب خوبیه به شرطی که فرد بتونه به توصیه‌ها عمل کنه و روزانه تو زندگیش پیاده کنه
فروغ فتحی
۱۴۰۲/۹/۱۴
کتابی عالی که در بدترین شرایط روحی حالم روخوب میکنه و زندگی روجاری میکنه در وجودم
Tahere Saeedi
۱۴۰۲/۶/۱۳
کتابی که باید هر شب با خودت تکرارش کنی عاااااالیه
الماس
۱۴۰۳/۱/۲۷
فوق العاده حتما ارزش خریدن داره
Erfan ghanbari
۱۴۰۲/۱۲/۳
عالی بود همش اموزنده بود
بهرام طاهری
۱۴۰۲/۱۰/۸
عالی هست
حتما مطالعه کنید
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آموزش‌های روزانه راز

برای دریافت کتاب صوتی آموزش‌های روزانه راز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.