معرفی و دانلود کتاب صوتی باور کن: نام تو روی امید حک شده

عکس جلد کتاب صوتی باور کن: نام تو روی امید حک شده
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی باور کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی باور کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی باور کن: نام تو روی امید حک شده

جول اوستین که نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز است، با کتاب صوتی باور کن، باری دیگر شما را با حقایق دنیا آشنا می‌کند. او که کشیش ارشد کلیساست، در این کتاب داستان‌هایی را از کتاب مقدس نقل می‌کند که معجزه را به معنای واقعی کلمه به شما نشان می‌دهند. باور داشتن به معجزه‌ی خداوند است که شما را از مشکلات بسیاری می‌رهاند.

درباره‌ی کتاب صوتی باور کن

بعضی وقت‌ها زندگی مانند یک کابوس می‌شود؛ کابوسی که فکر می‌کنید هیچ‌وقت از آن بیدار نخواهید شد. انگار پاندورا جعبه‌اش را باز کرده و تمام شوربختی‌ها را بر سر بشر ریخته است! با همه‌ی این‌ها، تنها امید در جعبه باقی می‌ماند تا انسان‌ها را نجات دهد. جول اوستین (Joel Osteen) در کتاب باور کن (Believe: Hope Has Your Name on It) داستان‌ها و حکایات متفاوتی را نقل می‌کند تا هر لحظه امیدواری‌تان بیشتر و بیشتر شود.

این نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز به شما کمک می‌کند زمانی‌که هیچ نقطه‌ی روشنی در زندگی خود نمی‌بینید، امیدوار بمانید. یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌هایی که خداوند به شما داده، ایمان و باور قلبی است. در زمان ایمان آوردن، دیگر مهم نیست که چه اتفاقاتی می‌افتد. ایمان مانند لنگری کشتی طوفان‌زده‌ی شما را نجات می‌دهد و این خداست که شما را به ساحل امن می‌رسد.

با کتاب صوتی باور کن به این ایمان می‌آورید که هر چیز ناممکنی ممکن خواهد شد، همه‌ی سختی‌ها را شکست خواهید داد، رؤیاهایتان را محقق خواهید کرد و به هر چیزی که دوست دارید، خواهید رسید. مهم نیست که درگیر بیماری باشید یا حتی شخصی سدّ راه موفقیت شما شده باشد. جول اوستین عقیده دارد که می‌توانید با باور به توانایی‌های خود و یاری خداوند، به دل ناشناخته‌ها قدم بگذارید و قدرتی باورنکردنی در درون خود ایجاد کنید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی باور کن

مؤسسه‌ی انتشارات فلسفه این کتاب را به دو صورت متنی و صوتی منتشر کرده است. مهدی سعادتی راوی کتاب صوتی باور کن با ترجمه‌ی شاهین غفاری است.

کتاب صوتی باور کن برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن کتاب صوتی باور کن را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که در ورطه‌ی ناامیدی فرو رفته‌اند و می‌خواهند با ایمان به خدا، به دل ناشناخته‌ها بروند.

در بخشی از کتاب صوتی باور کن: نام تو روی امید حک شده می‌شنویم

ایلعاذر بسیار بیمار بود. دو خواهر او ماری و مارتا برای عیسی مسیح پیام فرستادند و از او خواستند تا به خانه‌ی آن‌ها بیاید که در شهری دیگر بود و برای برادرشان دعا بخواند. اما عیسی چهار روز صبر کرد که بسیار طولانی بود. وقتی عیسی به آنجا رسید، ایلعاذر مرده بود.

مارتا بسیار آزرده بود. او گفت «عیسی، اگر زودتر آمده بودی برادر من الان زنده بود.»

آیا شما هم این تجربه را دارید که احساس کرده باشید خداوند دیر اقدام کرده؟ دعا کردید. باور داشتید، اما همچنان ارتقای شغلی پیدا نکردید. سخت کار کردید. رویکرد خوبی داشتید، اما باز هم اخراج شدید. شما بر قول خود با خدا ایستادید اما دعاهای شما بی‌جواب ماند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی کتاب
28 دقیقه
قدرت باور
32 دقیقه
لنگر امید
29 دقیقه
سال بعد همین موقع
32 دقیقه
بزرگ بخواهید
33 دقیقه
به قلمرو ناشناخته‌ها قدم بگذارید
2 دقیقه
کلام آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی باور کن: نام تو روی امید حک شده
نویسنده
مترجمشاهین غفاری
راویمهدی سعادتی
ناشر صوتی موسسه انتشارات فلسفه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی باور کن

Saye
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
این کتاب هم مثل سایر کتابهای جول اوستین سراسر از عشق و اعتماد به خدای متعال هست، روزی مسیح د رحال گذر از شهری بود، مردم او رو صدا کردن، انها نابینا بودن، و عیسی گفت چه میخواهید, چون میخواست بداند به چه باور دارن؟ اگر خواسته شما از یه ذهینت محدود سرچشمه بگیره در همون باقی میمونید، و آن‌ها از عیسی و تقاضای بینایی کردن بینا شدن، شماهم وقتی از خدا درخواست میکنین زیاد بخواهید، دعای محدود و چشم تنگ نکنین از خدا، از خدا صد برابر نیازتون بخواهید. شهامت بزرگ خواستن رو داشته باشید، چیزهایی بخواهید که بنظر غیر ممکن برسید.
Hoori
۱۴۰۲/۶/۲۶
من خیلی از کتابهای جول اوستین رو خوندم، همشون عالی هستن اما دیگه بنظرم همه‌چی رو تو کتابهای قبلی که نوشته گفته و دیگه چیز جدیدی نداره که بخواد باز کتاب جدیدی بنویسه. این کتاب بنظرم از کتابهای دیگرش خیلی ضعیف‌تر بود و مطالبش هم تکرار کتابهای قبلش.
نازنین حاجی زمانی
۱۴۰۲/۶/۲۹
به نظر من هر کدام از کتابهاش معنی و مفهوم خاصی رو به آدم القا میکنه و حرفهاش اینقدر قشنگه که از تکرار حرفهاش هم خسته نمیشی من خودم هر صبح گوش میدم، عالیه
Z.saeidi
۱۴۰۲/۷/۲۶
عالی. این کتاب انگیزه و ایمان درونی مرا چندین برایر بیشتر میکنه انرژی میگیرم. افرین بر جول اوستین. کافی است ایمان بیاوریم و باور کنیم.
احمد آملی
۱۴۰۲/۸/۱۵
کتابی بسیار عالی که با شنیدنش احساس آرامش می‌کنید هرچند سبک جول تقریبا برای تمامی کتاب‌هایش یکسان است
عسل نوربخش
۱۴۰۲/۷/۲۰
کتاب‌های جول مثل همیشه عالی هست و بهتون کمک می‌کنه و ارزش ده جلسه مشاوره داره و بیشتر از این‌ها می‌ارزه
فقط خدا
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
مثل همیشه عالی. اگه از زندگی ناامید هستین کتابهای جول اوستین خیلی براتون مفید خواهد بود
امیر
۱۴۰۲/۹/۳۰
این کتاب اثر مستقیمی رویه ذهن آدم میزاره اما مثل یه قوطی نوشابه میمونه موقتی هستش
امین رستگار
۱۴۰۳/۱/۱۰
باورهایم نسبت به عشق وحضور خداوند در زندگی‌ام بهتر متوجه شدم
حمید سلطانی
۱۴۰۲/۷/۱۲
این کتاب عالی است و بخش قلمرو ناشناخته تمام سوالات که می‌خواهد را میداد
فرشته سارابانی
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
بهم کمک کرد باورکنم می‌تونم به همه چیزبرسم
سونیا حقیقی
۱۴۰۳/۱/۱۷
خوب بود اما حس میکردم کامل نیست
ایمان ملک عیش
۱۴۰۲/۱۰/۱۶
بیان عالی و پر از مفاهیم زیبا
صدف احمدی
۱۴۰۳/۱/۱۵
واقعا مفید و عالیه
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب صوتی باور کن

برای دریافت کتاب صوتی باور کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.