معرفی و دانلود کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

عکس جلد کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد
قیمت:
۵۴۰۰۰ 37800 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

هر فردی اهدافی در زندگی خود دارد و می‌خواهد هرچه زودتر به آن‌ها برسد. هنریت کلاوسر در کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد، ماجراهای افرادی را تعریف می‌کند که با استفاده از نیروی جذب و نوشتن آرزوهای خود بر روی کاغذ، توانسته‌اند با یک برنامه‌ریزی درست به آن‌ها برسند. این اثر یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز در سال 2001 است.

درباره کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد:

آیا تا به حال به قدرت نوشتن و تاثیر آن بر روی زندگی‌تان فکر کرده‌اید؟ آیا به قانون جذب و ویژگی‌های خاص آن باور دارید؟ هنریت کلاوسر در کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد (Write it Down, Make it Happen) به شما راهنمایی موثر و ساده معرفی می‌کند تا با استفاده از آن رویاهایتان به واقعیت بدل گردد؛ در واقع باید در همان ابتدا به خوبی متوجه شوید که دقیقا به دنبال چه چیزی هستید تا بتوانید آن را به دست آورید و تنها کافی‌ست که با انجام تمرین‌هایی آسان، افسار زندگی خود را به دست گیرید و آرزوهایتان را عملی کنید.

در این کتاب پرفروش، داستان‌هایی درباره مردم عادی می‌شنوید که معجزه‌های بزرگ و کوچکی در زندگی خود دیده‌اند‌ و رمز موفقیت آن‌ها نیز نوشتن خواسته‌هایشان بر روی کاغذ و تمرکز بر روی آن‌ها بوده است.

با داشتن اهداف کتبی و مشخص، آرزوهای‌تان رنگ واقعیت به خود می‌گیرند، ارتباط‌های شخصی‌تان با دیگران کیفیت بهتری پیدا می‌کند، مشکلات از بین‌ می‌روند و زخم‌های درونی و عاطفی‌تان آرام می‌گیرند.

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد، اثری فوق‌العاده و کاربردی است تا به هر چیزی که خواهان آن هستید فکر کنید، آن‌ها را بر روی کاغذ بیاورید و به مرور آن‌ها را در زندگی خود احساس کنید؛ فقط یادتان نرود که اولین قدم براش شروع، نوشتن هدف است.

کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد برای چه کسانی مناسب است؟

اگر اهل کتاب‌های خودیاری و موفقیت هستید و رویاهای فراوانی در ذهن دارید که نمی‌دانید راه رسیدن به آن‌ها چیست، این اثر به شما پیشنهاد می‌شود.

با هنریت کلاوسر بیشتر آشنا شویم:

یکی از برترین نویسنده‌های زن آمریکایی هنریت کلاوسر (Henriette Anne Klauser) نام دارد که کتاب‌های مشهور نوشتن با دو نیم‌کره‌ی مغز و قلبت را روی کاغد بیاور از برترین آثار او به شمار می‌رود. کلاوسر تاکنون توانسته با کتاب‌های خود به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان کمک کند و در ایران نیز محبوبیت زیادی دارد.

او مدرک دکتری ادبیات انگلیسی خود را از دانشگاه فوردهام دریافت کرده و در دانشگاه‌های کالیفرنیا، واشنگتن، سیاتل و لت‌بریج به تدریس مشغول است. علاوه بر این هر ساله کلاوسر سمینارها، کلاس‌ها و کارگاه‌هایی را برای حل مشکل استرس با استفاده از نگارش، گسترش قدرت فردی، خلاقیت، بهبود روابط و ... برگزار می‌کند.

همچنین هنریت کلاوسر یک مشاور عالی برای کسب‌وکارها و نیروی انسانی به شمار می‌رود و به عنوان یک عضو حرفه‌ای در انجمن سخنرانان بین‌المللی فعالیت می‌کند و به همین خاطر در دانشگاه‌ها، آژانس‌های دولتی و شرکت‌ها و انجمن‌های تجاری برنامه‌های متعددی را اجرا کرده است.

جملات برگزیده کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد:

- چرا خدا باید به تو بیشتر بدهد در حالی که تو در مقابل آنچه که داری ناسپاسی می‌کنی؟
- اگر نمی‌دانید چه می‌خواهید، نوشتن را شروع کنید؛ نوشتن مفهومی واقعی خود را خواهد ساخت.
- اگر شما نیت چیزی را با فکر و احترام و دقت در سر داشته باشید، حتما به آن دست پیدا خواهید کرد.

در بخشی از کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد می‌شنویم:

بچه‌های من همیشه داستان دامبو، فیل پرنده را دوست داشتند و بارها از من می‌خواستند که آن داستان را برایشان بخوانم. داستان از این قرار است؛ همه دامبو را با آن گوش‌های بزرگ مسخره می‌کردند تا اینکه او با یک موش آشنا شد. موش به دامبو یک پر داد که می‌توانست با آن پرواز کند. از آن به بعد فیل پرواز می‌کرد و به مردم لبخند می‌زد. حالا او آزاد و رها بود تا اینکه پر از دستش افتاد و بلافاصله به زمین سقوط کرد. موش که همراه او بود، گفت: دامبو! آن پر نیست بلکه خودت هستی؛ حالا تو میدانی که چگونه باید پرواز کنی. با شنیدن این جمله فیل پروازش را درست کرد و توانست با قدرت به پروازش ادامه دهد.

الهامات‌تان برای حمایت از شما ناگهان ظاهر می‌شوند. گاهی به هدفی چسبیده‌اید اما آن را دور از دسترس می‌دانید. لازم است بدانید که پر جادویی در کار نیست؛ بلکه باور شما مهم است. بعضی اوقات برای آنکه رویاهایتان تحقق پیدا کند، خودتان باید ابتکار عمل را به دست بگیرید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
39 دقیقه
مقدمه
29 دقیقه
فصل اول: بنویس تا اتفاق بیفتد
30 دقیقه
فصل دوم: آگاهی نسبت به خواسته؛ تعیین اهداف
37 دقیقه
فصل سوم: جمع بندی نظریه‌ها؛ صندوق پیشنهادهای مغز
39 دقیقه
فصل چهارم: آماده دریافت شدن
39 دقیقه
فصل پنجم: بررسی ترس‌ها و احساس‌ها
26 دقیقه
فصل ششم: دستیابی به آزادی؛ تمام و کمال نوشتن تا رسیدن به نتیجه
23 دقیقه
فصل هفتم: ساده گرفتن کار؛ فهرست کردن
30 دقیقه
فصل هشتم: تمرکز بر نتیجه
20 دقیقه
فصل نهم: محیط را تغییر دهید؛ رفتن به کنار آب برای نوشتن
29 دقیقه
فصل دهم: زندگی روزمره خود را مکتوب کنید
17 دقیقه
فصل یازدهم: متعهد شدن
22 دقیقه
فصل دوازدهم: روی هم چیدن اهداف؛ بالا بردن موانع
26 دقیقه
فصل سیزدهم: یک گروه تشکیل دهید؛ چه چیزی و چه موقع
36 دقیقه
فصل چهاردهم: به دست گرفتن ابتکار عمل
35 دقیقه
فصل پانزدهم: نامه نوشتن به خدا
19 دقیقه
فصل شانزدهم: مقاومت پرمعناست
25 دقیقه
فصل هفدهم: ایجاد یک مراسم آیینی
14 دقیقه
فصل هجدهم: رها کردن؛ برقراری تعادل
18 دقیقه
فصل نوزدهم: سپاسگذاری
17 دقیقه
فصل بیستم: از پس شکست برآمدن
12 دقیقه
سخن آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد
نویسنده
مترجمجهان قطب شاهی، ندا رشیدی
راویحسن آزادی
ناشر چاپیانتشارات کتیبه پارسی
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۴۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۵۴۰۰۰ 37800 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

شبنم
۱۴۰۲/۸/۲۲
در این کتاب، در یکی از فصل‌ها گفته شد که وقتی چیزی را گم می‌کنید بنویسید و از خدا بخواهید کمکتان کند تا چیزی را که گم کردید را پیدا کنید، اولش برام مسخره آمد، ولی یک روزی در قابلمه زود پزم را هر چقدر در خانه گشتم پیدا نکردم که نکردم، فکر کردم شاید اشتباهی انداختم در کیسه زباله ولی به خودم گفتم چیز کوچکی نیست که اشتباهی بیاندازم در کیسه زباله امکان ندارد این اشتباه را بکنم، و از خدا خواستم برایم کمک کند تا آن را پیدا کنم با ایمان گفتم حتما خدا برایم پیدایش میکند من مطمئنم، رفتم در اتاق روی تخت نشستم و فکر کردم که واقعا کجا گذاشتم؟ ناگهان خدا به قلبم گذاشت و گفت: دوباره کشوی قابلمه‌ها را نگاه کن در حالی که من ۳ بار آن جا را نگاه کرده بودم، رفتم نگاه کردم، هر دو کشو را نگاه کردم واقعا نبود، ناگهان در زودپز به طرز عجیبی از پشت کشو به کف کشو افتاد، خیلی تعجب کردم چه طور ممکن بود؟ واقعا خیلی اتفاق زیبایی بود، به خداوند باور داشته باشید که در همه مسائل کوچک تا بزرگ برایتان کمک می‌کند اگر شما بخواهید.
Ahmadsaghafi
۱۴۰۲/۹/۴
سلام.. من در ابتدا که اسم کتاب را دیدم با خودم گفتم که خوب من این راز را میدانم و انجام هم میدهم.. دیگر نیازی نیست که وقت بزارم و بخوانم... اما چند دیدگاه را بطور اتفاقی خواندم و احساس کردم وقت بزارم و این کتاب را بخوانم... خوشحالم که این کتاب از زاویه‌های گوناگون بهم یاد داد بتوانم باورهای غلطم را با نوشتن پیدا کنم این الگوهای محدود کننده را پیدا کنم و بشکنم.. این کتاب یاد داد چطور بر ترس‌ها و محدودیت‌ها و مقاومت‌های درونم غلبه کنم... خیلی فراتر از چیزی بود که فکر میکردم.. واقعا یاد میده به انسان چطور با نوشتن حتی بتونه حال بد خودش رو به حال خوب تغییر بده... خلاصه کمترین تاثیرش اینه که یاد گرفتم چطور احساساتم را مدیریت کنم و تغییرشون بدهم... از اپلیکیشن خوب کتابراه و راوی و همگی شما دوستان سپاسگذارم....
فاطمه هاتفی کیا
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
پس از اینکه من این کتاب را خواندم یک لیست از خواسته هایم را تهیه کردم و به بعضی از آرزوهام که نگاه می‌کردم احساس می‌کردم بسیار دست نیافتنی‌اند اما من گفتم باید امتحانش کنم بعد از مدتی به همه آن اهدافم رسیده بودم در واقع تصور کنید آرزوی بزرگی دارید بلکه ایمان داشته باشید خدای بزرگی دارید.
Zgh
۱۴۰۱/۹/۲۵
واقعا کتابی عالی و بی نظیر هست من اولین بار بود که این کتاب را شنیدم ولی مطمئنم با به کارگیری از راهنمایی هاش حتما تغییرات مثبت در زندگیم ایجاد میکنم. چون از داستان‌های واقعی نشئت می‌گیرد پس من هم می‌توانم چنین کارهایی انجام بدهم. خواننده تسلط عالی بر متن دارد و من از نحوه گفتارش خیلی راضی بودم. از کتابراه خیلی ممنونم که کتابهای صوتی در اختیار ما می‌گذارد.
zahra abdalilarki
۱۴۰۱/۳/۶
پنج ستاره برای این کتاب کمه این کتاب بسیار با ارزش است.
همان طورکه میدانید خداوند به قلم قسم خورده و این کتاب کامل و ساده ما رو راهنمایی میکنه که چطور با نوشتن هر چیزی رو که می‌خوایم وارد زندگیمون کنیم. من سالهاست که از این روش استفاده میکنم، می‌نویسم و واقعا اتفاق می‌یفتد📜
Mohammad
۱۴۰۰/۵/۲۹
نوشتن ذهن شما را تمیز و روشن و افکارتان را دسته بندی می‌کند، با نوشتن راه حل مسایل برایتان ظاهر می‌شود و شما را از سردرگمی نجات می‌دهد. این کتاب کمک می‌کند با قلم و کاغذ بیشتر از گذشته ارتباط برقرار کنید و کیفیت تفکر خود را ارتقا بخشید.
اکبر پیری
۱۴۰۲/۸/۱۵
سلام به کتابراهی‌های عزیز کتاب نسبتا خوب با راوی خوبی داشت
من شخصاً از کتاب خوشم اومد و نکته‌های بدرد بخوری داشت توصیه من اینکه کتاب رو فقط برای خواندن نباشه باید درک عمیقی داشته باشی وبهش عمل کنی همانطور که گفته شده خدا از قلمت بشنود،،، سپاسگزارم
محمدحسن فلاح
۱۴۰۲/۷/۳
سلام کتاب بسیار عالی و ارزشمندی بود در واقعه نوشتن یک نوع مراقبه بسیار قدرتمنده که یک شخص میتواند با آن بسوی هدف خود قدم بردارد همان طور که در این کتاب آمده علاوه بر اینکه بنویسید تا اتفاق بیفتد میتوان از نوشتن برای خالی کردن ذهن از افکار منفی استفاده کرد.
رویا
۱۴۰۲/۶/۲۱
سلام و درود فراوان کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد کتابی عالی و بی نظیر است، مطالبی که در آن بیان می شود بسیار کاربردی و آموزنده است و با عمل و پشتکار به آن می توان به خواسته های خود برسیم. با سپاس از کتابراه
جمال رنجبر
۱۴۰۱/۳/۲۰
سلام و وقت به خیر
کتاب بنویس رو بار دوم هست که مطالعه میکنم و توی این کتاب روش‌هایی برای زودتر رسیدن به موفقیت وجود دارد که اگه بهشون عمل کنیم ما هم به موفقیت خواهیم رسید
با تشکر
نرگس دیلمی
۱۴۰۰/۲/۳۰
به نظرم عالی بود. واقعا سردرگم بودم ولی با نوشتن و راهنمایی این کتاب خیلی افکارم منسجم شد. صدای گوینده هم آروم و دلنشین بود. ممنون از کتابراه❤
فرزانه قیومی
۱۴۰۳/۱/۲۵
اما این کتاب واقعا خوبه ولی گوینده آنقدر بد هست که به هیچ وجه کتاب رو نمیفهمید لطفا از یک نسخه دیگه تهیه کنید گوینده انگار داره راز بقا میخونه!
Elahe irani
۱۴۰۱/۱/۲۰
خواننده بسیار آروم و خسته کننده می‌خواند عین فردی میان سال که عینک نزدیک بینش نوک بینی اوست و جمله جمله با تاکید میخواند جوری که والدینت خیلی آرام دارند بهت پند می‌دهند
Mhd Nsr
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
من نسخه پی دی اف این کتاب رو خوندم خیلی محشره
مهدی خلیلی
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
خیلی عالی و هرکس این کتاب را مطالعه کند ۱۰ سال جلوتر هست
مشاهده همه نظرات 92

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

برای دریافت کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.