معرفی و دانلود کتاب صوتی آنسان که انسان می‌اندیشد

عکس جلد کتاب صوتی آنسان که انسان می‌اندیشد
قیمت:
۵۴۶۰۰ 38220 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آنسان که انسان می‌اندیشد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آنسان که انسان می‌اندیشد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آنسان که انسان می‌اندیشد

جیمز آلن در کتاب صوتی آنسان که انسان می‌اندیشد، راهنمایی ساده و عملی را به شما معرفی می‌کند که براساس آن متوجه می‌شوید راز خوشبختی و موفقیت افکار درونی شما هستند و با تسلط و هدایت آن‌ها می‌توانید به آرزوهایتان برسید. این کتاب منبع الهام نویسندگان انگیزشی و خودیاری است.

درباره کتاب صوتی آنسان که انسان می‌اندیشد:

آیا به قدرت تفکر مثبت اعتقاد دارید؟ جیمز آلن در سال 1903 مقاله‌ای ادبی و انگیزشی به نام کتاب آنسان که انسان می‌اندیشد (As a Man Thinketh) را منتشر کرد که به موضوع قدرت افکار و تاثیر مستقیم آن بر روی زندگی می‌پردازد.

او در این کتاب بیان می‌کند که رابطه‌ای مستقیم میان خوشبختی و سعادت انسان‌ها و افکارشان وجود دارد و هر کسی که می‌خواهد زندگی باکیفیت‌تری داشته باشد می‌تواند از طریق آموزه‌‌ها و توصیه‌های عملی کتاب آنسان که انسان می‌اندیشد، به این هدف دست یابد.

پس شما می‌توانید با هوشمندی و تمرکز بالا بر روی افکار خود کار کنید و آن‌ها را سر و سامان بدهید تا به مرور شرایط زندگی‌تان نیز تغییر کند و موفقیتی که همیشه در رویاهایتان در نظر می‌گرفتید، برایتان واقعی و ملموس شود.

در حال حاضر بسیاری از منتقدان و صاحب نظران کتاب آنسان که انسان می‌اندیشد را اولین کتاب در حوزه خودیاری به حساب می‌آورند و به عنوان سنگ بنای این شکل از تفکر نوین شناخته می‌شود. همچنین نویسندگان موفقیت بسیاری همچون نورمن وینسنت پیل، ارل نایتینگل، دنیس ویتلی و جان مکسول از او تاثیر گرفته‌اند و جیم ران سخنران و نویسنده انگیزشی آمریکایی نیز این اثر را در فهرست 20 کتاب برتر دنیا آورده که هر کسی باید یک بار آن را در زندگی‌اش بخواند.

کتاب صوتی آنسان که انسان می‌اندیشد برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های خودیاری و انگیزشی علاقه مند هستید و می‌خواهید به موفقیت و شادکامی برسید، این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود.

جیمز آلن را بیشتر بشناسیم:

او نویسنده‌ای بریتانیایی بود که به خاطر کتاب‌ها و شعارهای الهام بخش و فلسفی‌اش شهرت پیدا کرد و به عنوان یکی از پیشگامان جنبش خودیاری شناخته می‌شود. جیمز آلن (James Allen) در سال 1864 در شهر لستر انگلستان متولد شد و در سن پانزده سالگی پدر تاجرش ربوده شد و به قتل رسید. پس از آن او مدرسه را ترک کرد و به طور تمام وقت در چندین شرکت تولیدی انگلیسی مشغول به کار شد تا بتواند کمک خرج خانواده خود باشد.

کم کم وضعیت مالی جیمز آلن بهبود پیدا کرد و دبیر اجرایی یک شرکت بزرگ شد. اما با خواندن نوشته‌های لئو تولستوی تحولی درونی در او شکل گرفت که باعث کناره گیری از کارش و رفتن به یک کلبه کوچک در دوون انگلستان شد. جیمز سال‌ها با خانواده خود در آنجا زندگی کرد و نوزده اثر با ارزش نوشت و با انتشار دوره‌ی «انسان اندیشه است» در بین مردم به شهرت و محبوبیت رسید. این دوره به مدت 55 دقیقه توسط معاون او ضبط و به صورت صوتی منتشر شد؛ به جرأت می‌توان گفت این دوره همچنان یکی از بهترین دوره‌ها در زمینه‌ی قانون جذب است.

در بخشی از کتاب صوتی آنسان که انسان می‌اندیشد می‌شنویم:

بدن خدمتگزار ذهن است و از فرمان‌های ذهن پیروی می‌کند؛ خواه این فرمان‌ها خودآگاه باشند و خواه ناخودآگاه. چنانچه ذهن فرمان درد و غم صادر کند، بدن به سرعت بیمار و دردمند می‌شود و چنانچه فرمان شادی و نشاط صادر کند، بدن از طراوت و شادی برخوردار خواهد شد.

بیماری و تندرستی همچون شرایط ریشه در اندیشه دارند. افکار بیمارگونه در بدن نمایان می‌شوند و آن را بیمار می‌کنند. همواره شنیده‌ایم که ترس برادر مرگ است و به یقین ترس و نگرانی اندیشه‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی هستند که همچون گلوله آدمی را از پای در می‌آورند و همچنان جای هزاران انسان را می‌گیرد.

اشخاصی که از بیماری هراس دارند اغلب گرفتار آن می‌شوند. اضطراب به سرعت بدن را ضعیف و آن را مستعد بیماری می‌کند. افکار ناسالم حتی اگر در وهله اول اگر بدن را بیمار نکنند، دستگاه عصبی را ویران می‌کنند. افکار سالم، قوی و شاد بدن را قوی و سرزنده می‌سازند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
فصل اول: اندیشه و شخصیت
12 دقیقه
فصل دوم: تاثیر اندیشه بر اوضاع - بخش یک
12 دقیقه
فصل دوم: تاثیر اندیشه بر اوضاع - بخش دو
6 دقیقه
فصل سوم: تاثیر اندیشه بر سلامت و تندرستی
6 دقیقه
فصل چهارم: اندیشه و هدف
8 دقیقه
فصل پنجم: نقش اندیشه در موفقیت
10 دقیقه
فصل ششم: آرمان‌ها و آرزوها
7 دقیقه
فصل هفتم: آرامش

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آنسان که انسان می‌اندیشد
نویسنده
مترجمامیرحسن مکی
راویرضا عمرانی
ناشر چاپیانتشارات آریا گهر
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۵۴۶۰۰ 38220 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آنسان که انسان می‌اندیشد

eis razavi
۱۴۰۳/۱/۴
جیمز آلن انسانی اندیشمند و عارف مسلک و عاشق بوده که بواسطه سبک و سیاق منش و نوع زندگی که برگزیده به مکاشفه‌ها و الهاماتی دست یافته که نشان از بزرگی روح و عظمت اوست بالطبع از کوزه همان برون طراود که در اوست و این کتاب شاهدی بر این مدعاست و زیباترین معارف و اشارات در خصوص انسان این موجود ناشناخته دارد
حمید مرشدیان
۱۴۰۱/۱۲/۵
کتاب کوتاه خوبی بود. طوری که من همشو تو یک جلسه گوش کردم.
البته فکر میکنم اگر توی یک اتاق تاریک و با هندزفری گوش کنید حس بهتری داشته باشه.
کل کتاب میخواد بگه
بیرون زتو نیست آنچه در عالم هست
از خود بطلب هرآنچه خواهی که تویی
موفق باشید
سعیده اوج
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
خوب بود یه کتاب جامع و در عینه حال کوتاه راجع به کلیت اخلاقیات و اصول اصلی حاکم بر زندگی و بودن بشره. من آهنگ پس زمینه و اکو شدن صدای گوینده رو دوست نداشتم. طوری که اول هر فصل که شروع می‌شد دخترم حسه بدی داشت می‌گفت کتابت ترسناکه؟
abbas masjedian
۱۴۰۰/۸/۲
بسیار بسیار عالی..... دوستان عزیز با این کتاب مدتی زندگی کنید تا متحول بشید... بعضی کتابها را نباید فقط بخونید بلکه‌ باید اونها را زندگی کنید.. این کتاب از این دسته کتابهاست
شیرین
۱۴۰۲/۴/۱۶
فقط میگه افکار زندگی رو می‌سازن خب اینو که می‌دانیم به جای تکرار جملاتی که بسیار از اطرافمان می‌شنویم راهکار رو ایکاش عنوان می‌کرد کتاب بسیار سطحیه
Masoum Ghafari
۱۴۰۰/۶/۲۸
کتاب خوبی است... لب مطلب را بدون کش دادن و اطناب کلام مطرح کرده است... البته جذابیت اصلی مربوط به اجرا و صدای آقای رضا عمرانی است... به طور کلی مفید است.
ثمین میری
۱۴۰۱/۳/۳
کتابی که بصورت عالی به ما نشون میده افکارمون چه قدرتی دارند و البته گویندگی زیبا و دلنشین جناب عمرانی جذابیت این کتاب رو صدبرابر کرده
حامد رجایی اربابی
۱۴۰۲/۷/۱۱
این کتاب را هر وقع میزان انرژی درونی کاهش پیدا می‌کنه مجددا گوش میدم و جالب این جاست دست آورد جدیدی نصیبم میشه
Maryam Khanaki
۱۴۰۲/۹/۵
خیلی پربار و پرمفهوم واقعا عالی بود چقدر ادمو به فکر فرو میبره کاش زودتر میخوندم
mahsa babaei
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
بسیار کتاب جالبی ست و ادم رو به تفکر می‌اندازد.
و البته صدای گوینده هم بی تاثیر نیست.
Mahsa Parsae
۱۴۰۱/۳/۲
خیلی کوتاه بود چیز زیادی ازش دریافت نکردم اما اقای عمرتنی مثل همیشه عالی 👌
عرفان کرمی
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
فکرتون عوض میکنه، بعد از این کتاب کلا دیدم نسبت به جهان تغیر کرد
مریم خدایی
۱۴۰۲/۹/۸
کتابی عالی که خواندن آن برای همه در هر سنی لازم است
بی بی رضوان یثربی
۱۴۰۰/۵/۱۵
مطالب آموزنده‌ی بسیاری داشت باید چندین بارگوش کرد
Yazdan Rzm
۱۴۰۰/۱/۲۳
عالی بود خصوصاً صدای جناب عمرانی در بهترن شنیدن کتاب
مشاهده همه نظرات 25

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آنسان که انسان می‌اندیشد

برای دریافت کتاب صوتی آنسان که انسان می‌اندیشد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.