معرفی و دانلود کتاب صوتی آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید؟

عکس جلد کتاب صوتی آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید؟
قیمت:
۸۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید؟

کتاب صوتی آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید؟ راهنمایی عملی برای رهایی از استرس است. دبی مندل در این کتاب نشان می‌دهد چگونه برخی به استرس اعتیاد پیدا می‌کنند و چگونه می‌توانند این اعتیاد را درمان کنند. راه‌حل‌ها و توصیه‌های این کتاب می‌توانند توسط هر کسی مورد استفاده قرار بگیرند. اگرچه اثر حاضر منحصراً برای زنان نوشته شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید؟

در جامعه‌ی پیچیده‌ی مدرن، عدم قطعیت‌ها و عوامل غیرقابلِ‌پیش‌بینی باعث شده‌اند که داشتن استرس وضعیتی طبیعی تلقی شود. بسیاری تلاش می‌کنند استرس خود را نادیده بگیرند و بسیاری دیگر تلاش می‌کنند راهی برای رهایی از آن بیابند. اما در این میان کسانی هم هستند که حتی زمانی که استرس ندارند و آرام‌ترند، با علم و آگاهی به‌دنبال موقعیت‌ها و شرایطی می‌روند که استرس‌شان را افزایش دهد. این افراد، به تعبیر دبی مندل (Debbie Mandel)، به استرس «اعتیاد دارند.» مخاطبین اصلی کتاب آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید؟ (Addicted to Stress) همین افراد هستند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید؟

اعتیاد به استرس هنوز هم یک تشخیص بالینی به‌شمار نمی‌رود ولی این به معنی این نیست که اعتیاد به استرس یا موقعیت‌های استرس‌زا ممکن نیست. اضطراب و استرس، هورمون‌ها و مواد شیمیایی متعددی را در مغز تحت‌تأثیر قرار می‌دهند؛ مانند کورتیزول که سطح استرس و دوپامین که سطح شادی را کنترل می‌کند. این هورمون‌ها خُلق را دستخوش تغییر می‌کنند و باعث می‌شوند فرد در زمان خاصی خوشحال‌تر یا غمگین‌تر شود و همین مسئله می‌تواند باعث شود فردی برای اینکه بتواند احساسات مرتبط با ترشح کورتیزول یا دوپامین را داشته باشد، خود را در موقعیت‌های استرس‌زا قرار دهد؛ و سپس با رجوع و بازگشت به این موقعیت‌ها، رفتاری شبیه به اعتیاد از خود نشان دهد.

اعتیاد به استرس می‌تواند ناشی از بزرگ‌شدن در خانه‌ای پرتنش و ناآرام نیز باشد. اگر کودکان همیشه سطح استرس بالایی را تجربه کرده باشند، در بزرگسالی هم استرس زیادی خواهند داشت. اعتیاد به استرس باعث می‌شود آن‌ها همیشه بخواهند در موقعیت‌های استرس‌زا قرار بگیرند و حتی زمانی که محیط و شرایط اطراف‌شان آرام است، از نداشتن استرس، استرس بگیرند. اما همانطور که دبی مندل در این کتاب نشان می‌دهد، اعتیاد به استرس غیرقابل درمان نیست و می‌توان از آن رهایی یافت.

دبی مندل در این کتاب نشان می‌دهد زنان به این علت که به‌طور مستمر و دائم مورد قضاوت قرار می‌گیرند و فشارهای اجتماعی را تحمل می‌کنند، بیشتر در خطر اعتیاد به استرس قرار دارند. نقش‌ها و مسئولیت‌هایی که زنان برعهده دارند باعث شده آن‌ها شخصیت مستقل و آزاد خود را فراموش کنند و این فراموشی آن‌ها را در معرض استرس بیشتری قرار می‌دهد. دبی مندل که خود سال‌ها با استرس و اعتیاد به استرس مبارزه کرده، در کتاب آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید؟ به زنانی که وضعیتی شبیه به او داشته‌اند توصیه‌ها و پیشنهادهای فراوانی برای رهایی از استرس ارائه می‌دهد.

کتاب آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید؟ توسط آرتمیس مسعودی ترجمه شده و نشر آموت آن را منتشر کرده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب توسط انتشارات آوانامه و به گویندگی نازیما حسینی تهیه شده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید؟

  • این کتاب به همه‌ی کسانی که به استرس اعتیاد دارند، راه‌حل‌ها و درمان‌هایی را پیشنهاد می‌کند که زندگی کنونی و آینده‌شان را غنی‌تر خواهد کرد. (دکتر جان رَتی، استاد روان‌پزشکی دانشگاه هاروارد)

  • این کتاب را تمامی زنان باید بخوانند. هیچ‌وقت برای دوباره متولد شدن دیر نیست. (برنی سیگل، نویسنده)

  • کتاب آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید؟، برنامه‌ای جذاب و گیرا برای کم کردن آثار مخرب استرس به زنان امروز ارائه می‌دهد. (جفری برنتلی، پزشک دانشگاه دوک)

  • همه می‌توانند از دانش و حکمت این کتاب، که اعتیاد به استرس را از میان می‌برد، بهره‌مند شوند. ما همه جذب ایده‌ها و راهنمایی‌های جذاب و گیرای کتاب الهام‌بخش خانم مندل شده‌ایم. (دکتر استیون گُرگِویچ و جوی گُرگِویچ، نویسنده)

  • این کتاب به شما کمک می‌کند زندگی خود را به آنچه می‌خواهید تبدیل کنید. (جان ای. ولشونز، نویسنده)

کتاب صوتی آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از استرس رنج می‌برید و همیشه تحت این فشار قرار دارید که باید کاری انجام دهید، شنیدن این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید؟ می‌شنویم

زندگی شما وقتی بهتر می‌شود که صادقانه بپذیرید یک جای کارتان ایراد دارد و موجب هدر رفتن انرژی مثبت‌تان می‌شود. اولین گام برای رسیدن به نتیجه آن است که رفتار خود را مورد بررسی قرار دهید. برای اینکه تصویر کاملی از رفتار خود داشته باشید، باید کمی از دور به خود نگاه کنید. مثل وقتی که رفتار یک دوست را می‌بینید و به او چند توصیه‌ی خوب ارائه می‌دهید. فقط در چنین صورتی‌ست که می‌توانید مطمئن باشید برای خود دلسوزی کرده‌اید، با خودتان دوست بوده‌اید و به توصیه‌های خود عمل کرده‌اید. راز هر موفقیت، داشتن اراده‌ی قوی برای رسیدن به موفقیت است و پس از آن، با صبوری گام‌های کوچک برداشتن و ارزیابی و حک و اصلاح این گام‌ها، بدون هیچ تنش و فشاری نیز مؤثر است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
معرفی و مقدمه
26 دقیقه
گام اول: از اعتیاد خود به استرس آگاه شوید - قسمت اول
29 دقیقه
گام اول: از اعتیاد خود به استرس آگاه شوید - قسمت دوم
29 دقیقه
گام اول: از اعتیاد خود به استرس آگاه شوید - قسمت سوم
28 دقیقه
گام دوم: هویت خود را بازیابید - قسمت اول
34 دقیقه
گام دوم: هویت خود را بازیابید - قسمت دوم
25 دقیقه
گام سوم: چطور می‌توان خودشیفته‌ای معقول بود؟ - قسمت اول
24 دقیقه
گام سوم: چطور می‌توان خودشیفته‌ای معقول بود؟ - قسمت دوم
26 دقیقه
گام سوم: چطور می‌توان خودشیفته‌ای معقول بود؟ - قسمت سوم
30 دقیقه
گام چهارم: بدنی سالم داشته باشید - قسمت اول
30 دقیقه
گام چهارم: بدنی سالم داشته باشید - قسمت دوم
34 دقیقه
گام چهارم: بدنی سالم داشته باشید - قسمت سوم
25 دقیقه
گام پنجم: حس شادی و شوخ‌طبعی را در خود پرورش دهید - قسمت اول
24 دقیقه
گام پنجم: حس شادی و شوخ‌طبعی را در خود پرورش دهید - قسمت دوم
24 دقیقه
گام پنجم: حس شادی و شوخ‌طبعی را در خود پرورش دهید - قسمت سوم
32 دقیقه
گام ششم: موتور احساسات جنسی خود را روشن کنید
24 دقیقه
گام هفتم: افکار خود را مورد بازنگری قرار دهید - قسمت اول
29 دقیقه
گام هفتم: افکار خود را مورد بازنگری قرار دهید - قسمت دوم
28 دقیقه
گام هفتم: افکار خود را مورد بازنگری قرار دهید - قسمت سوم
16 دقیقه
سخن آخر: تصویر جدیدی از شما - قسمت اول
23 دقیقه
سخن آخر: تصویر جدیدی از شما - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید؟
نویسنده
مترجمآرتمیس مسعودی
راوینازیما حسینی
ناشر چاپیانتشارات آموت
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید؟

javidan
۱۴۰۳/۱/۷
سلام کتاب صوتی عالی با صدای بسیار دلنشین به شکل صوتی در درسترس قرار گرفته و اما محتوی کتاب بسیار کامل و بدون هیچ حاشیه کامل مفهوم هر موضوع و با تمام جزییات گفته. به نظر من مطالعه چند باره یک کتاب کامل برای افراد بخصوص خانم هایی که مدام شخصیت متزلزل دارند و به واسطه همین استرس بدون ریشه را تجربه حتی میکنن. حتما توصیه میکنم اگر در سن بالای چهل سال که سن کامل بودن تجربه است هستید یک کتاب بسیار جامع وعالی میتونه باشه
negar soltani
۱۴۰۲/۷/۲۹
میتونم بگم این کتاب بی نظیر بود همراه با صدای دلنشین گوینده عزیز، به همه نکات ریز اشاره شده بود. من در بحران استرس قرار دارم که با رفتن به مشاوره و دکتر و … اقداماتی رو شروع کردم که دونه به دونه در این کتاب با جزئیات کامل گنجانده شده بود و اصلا حس میکنم نیازی نبود اونقدر هزینه کنم این کتاب با تعهد به تمرین هاش میتونه دوای درد باشه
ممنون از کتابراه با پیشنهاد این کتاب فوق العاده
nadryly162@gmail.com
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
بنظرم که خیلی عالی بود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید؟

برای دریافت کتاب صوتی آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.