معرفی و دانلود کتاب صوتی نگرانی‌های زندگی و راه‌های غلبه بر آن‌ها

عکس جلد کتاب صوتی نگرانی‌های زندگی و راه‌های غلبه بر آن‌ها
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نگرانی‌های زندگی و راه‌های غلبه بر آن‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نگرانی‌های زندگی و راه‌های غلبه بر آن‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نگرانی‌های زندگی و راه‌های غلبه بر آن‌ها

کتاب صوتی نگرانی‌های زندگی و راه‌های غلبه بر آن‌ها، چهارمین کتاب از مجموعه هفت جلدی هفت اثر از جیم ران، به شما می‌آموزد که چگونه با بزرگ‌ترین عامل شکست در زندگی یعنی نگرانی مبارزه کنید.

جیم ران (Jim Rohn)، سال‌هاست که به عنوان تأثیرگذارترین متفکر مورد احترام است. وی پرورش‌ دهنده و انگیزه‌ دهنده‌ی یک نسل کامل از مربیان رشد شخصی و نیز صدها مدیر از شرکت‌های برتر آمریکا است.

باید بدانید که نگرانی می‌­تواند به قاتل شمارۀ یک شما تبدیل شود. هر چند قاتل جسمی نیست، ولی پزشکان می‌گویند افراد نگران و غصه­‌خور زودتر از افراد بی‌غم ­و ­غصه می‌میرند، این را هم شنیده‌­ایم که «فلانی از غصه دِقّ کرد.» نگرانی دست­‌ کم قاتل شمارۀ یک رؤیاها، موفقیت­‌ها، نشاط، سر‌زندگی و کیفیت زندگی است.

راه­‌های زیادی برای شرح نگرانی هست. نگرانی تصاویر موجود در ذهن شماست که با ترس نقاشی شده‌­اند و اگر این فیلم ذهنی را به مدتی طولانی تماشا کنید، تصور غلطی از امور پیدا خواهید کرد.

نگرانی ایستگاه پخش ذهنی برنامه‌هایی است که غالباً اشتباه بوده یا دست ­‌کم تبلیغات تحریف ­شده هستند. نگرانی روش دزدانه‌­ی خود را دارد؛ این‌­طور که تمام واقعیت‌­ها را به شما نمی‌­دهد. نگرانی اغلب نوعی فریب­‌کاری است؛ به­ گونه‌­ای که تصور ذهنی واقعیت‌­ها را به سود منفی‌­ها سوق داده و وقیحانه ادعا می­‌کند که این‌ها تمام واقعیت است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
بخش اول
9 دقیقه
بخش دوم
9 دقیقه
بخش سوم
15 دقیقه
بخش چهارم
16 دقیقه
بخش پنجم
8 دقیقه
بخش ششم
8 دقیقه
بخش هفتم
11 دقیقه
بخش هشتم
7 دقیقه
بخش نهم
14 دقیقه
بخش دهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نگرانی‌های زندگی و راه‌های غلبه بر آن‌ها
نویسنده
مترجمعلی معتمدی
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر چاپیانتشارات کلیدر
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نگرانی‌های زندگی و راه‌های غلبه بر آن‌ها

Gol barg
۱۳۹۷/۸/۴
ترجمه‌ی این کتاب خیلی روان هستش و صدای گوینده آقای محسن زرآبادی پور یک زیبایی خاصی به اثر بخشیده و اینقدر طبیعی و زیبا بیان میکنن که انگار خود جیم ران هستن!بسیار عالی
کتاب بسیار عالی‌ای بود و من خیلی لذت بردم، به نظر من جیم ران نسبت به بقیه‌ی افراد موفق، موثرترین هستش، واقعا عالیه
مژگان بیرانوندی
۱۳۹۹/۷/۲۴
برای من کتاب جالبی بود من همیشه استرس‌های بی مورد در مورد عزیزانم و آینده دارم میخوام از این کتاب استفاده کنم برای رفع نگرانی‌هایی که فقط در ذهن من وجود دارند بهترین جمله ‌ای که شنیدم از این کتاب این بود که زندگی هر کدام از ما یا درس عبرت میشه برای بقیه یا الگو.
طاها شاقلانی
۱۳۹۹/۵/۲۷
عالی
صدا و لحن گوینده هم عالیه فقط در فصل دهم کلمه‌ی مُتِرَصِد رو به اشتباه مَتَرصَد بیان کردن که یک نقص کوچیک در گویندگی این کتاب شد.
مَتَرصَد فرصت‌های خرید نه! مُتِرَصِد فرصت‌های خرید. مترصد یعنی چشم به راه، در کمین
اگر امکان ویرایش هست اصلاح بشه بهتره🙏
خاطره نوروزی
۱۳۹۷/۹/۵
در کل مطالب کتاب مفید بود بدون در نظر گرفتن عنوان کتاب که نویسنده کتاب مطالب جامع و حتی ۵۰ درصد در رابطه با غلبه بر نگرانی چیز ارائه نکرده بود، بیشتر به جنبه مالی و در پی اون اعتماد بنفس پرداخته بود، هنگامیکه این کتاب رو تهیه کردم چیز دیگری مدنظرم بود.
امید اسفندیاری
۱۴۰۰/۱/۱۶
باسلام خدمت همه دوستان و اعضای کتابراه یکی از موثرترین و بهترین و آموزنده‌ترین کتاب‌هایی بود که تا به حال شنیدم با صدای فوق العاده گوینده عزیز لحظه به لحظه به ارامش بیشتری در زندگی میرسونت واقعا جیم ران جزء نوابغ هست حتما این کتاب صوتی رو گوش کنید
شهرزاد منصوری
۱۴۰۱/۷/۱۵
کتابی عالی با صدای دوست داشتنی آقای زر آبادی
اگه همیشه احساس اضطراب و دلشوره دارید و ترس و نگرانی از آینده، کار جدید، رابطه هاتون … شما رو در برابر اقدام کردن، فلج کرده و دچار بی حوصلگی و رخوت هستید، حتما این کتاب رو بشنوید.
Omid Azad
۱۳۹۸/۱۰/۱۱
چیره دستی نویسنده جیم ران حرف نداره و خیلی پر محتوا تمام جملات اون بیان میشه، بهای اون رو لازمه با تعمق و مشاهده دقیق در خود و اجتماع دید و تمامی کتابهای اون غنی و پر از اطلاعات ارزشمند هست،
شهرام ...
۱۳۹۸/۷/۱۱
درود
ممنون از مترجم این کتاب بی‌نظیر و ممنون از کتابراه که این کتاب و دراختیار عموم قرار داده
صدای گوینده و فراز و نشیب صداشون گوش نواز هست
این کتاب میتونه مسیر زندگی افراد و تغییر بده
سپاس
خاتره واقفی
۱۳۹۹/۱/۱۷
فوق العاده فوق العاده مفید و انگیزشی. حرف‌های بسیار قابل فهم و تاثیر گذار. ممنون از کتابراه به دلیل در اختیار گذاشتن کتاب‌های صوتی از این قبیل. گوینده هم عالی.
moradi morteza
۱۴۰۲/۱/۱۱
یکی از موثرترین و بهترین و آموزنده‌ترین کتاب‌هایی بود که تا به حال شنیدم با صدای فوق العاده گوینده عزیز لحظه به لحظه به ارامش بیشتری در زندگی میرسونت
حسین ملاقلی
۱۴۰۱/۷/۴
همه کتاب‌های جیم ران واقعا عالی هستن، مخصوصا این کتاب ک باعث میشه انسان تمام نگرانی‌های زندگی را نادیده بگیره و به مسیر رشد پیشرفت و موفقیت ادامه بده
علی کاوسی
۱۴۰۰/۷/۵
مختصر و مفید. خیلیامون آگاهی کافی داریم و این گونه کتاب‌ها تنها اهمیت عمل به یکسری اصول رو برای موفقیت یادآوری می‌کنند که از نظر من مفید و ضروریه.
لیلا بهاری
۱۳۹۹/۸/۱۶
سلام این کتاب از طرف یک دوست برایم هدیه شد در این دوره از زندگیم خیلی کمکم کرد خیلی محتاج این کمک بودم امیدوارم که برای شما هم این چنین باشد
Azade
۱۴۰۱/۸/۱۴
با سلام خوندن این کتاب رو به همه توصیه میکنم
چون همه نگرانی‌هایی دارن که باید یاد بگیرن باهاش مقابله کنند
جمعا خیلی خوب بود
نصیر مبرا
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
کتابی بسیار تاثیر گذار و پر محتوی و اشاره بسیار دقیقی به سبک زندگی مخصوصا انضباط داره
کتاب‌های آقای ران بسیار تاثیر گذار است
مشاهده همه نظرات 57

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نگرانی‌های زندگی و راه‌های غلبه بر آن‌ها

برای دریافت کتاب صوتی نگرانی‌های زندگی و راه‌های غلبه بر آن‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.