معرفی و دانلود کتاب صوتی اتوبوس کوچولوی سخنگو

عکس جلد کتاب صوتی اتوبوس کوچولوی سخنگو
قیمت:
۶,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اتوبوس کوچولوی سخنگو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اتوبوس کوچولوی سخنگو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اتوبوس کوچولوی سخنگو

کتاب صوتی اتوبوس کوچولوی سخنگو نوشته برندا الدرید داستان فانتزی و جذابی درباره اتوبوس مدرسه‌ای است که وقتی می‌فهمد صدای جدیدی پیدا کرده تعجب می‌کند و با صدای بلند با همه حرف می‌زند.

موضوع کتاب صوتی اتوبوس کوچولوی سخنگو چیست؟

روز اول مدرسه در سال جدید، اولین روز کاری اتوبوس کوچولوی زردی بود که وظیفه رساندن بچه‌ها به مدرسه را بر عهده داشت. او از دیدن بچه‌ها که منتظرش ایستاده‌اند تا سوارش شوند بسیار هیجان‌زده شده بود و به خودش می‌بالید. بعد از چند دقیقه که همه صندلی‌ها پر شدند، اتوبوس راه افتاد و بچه‌ها شروع کردند با همدیگر حرف‌زدن و خندیدن. وقتی اتوبوس کوچولوی مدرسه آن‌ها را جلوی مدرسه پیاده کرد، راننده او را به پمپ‌بنزین برد تا باکش را برای فردا آماده کند...

برندا الدرید (Brenda Martin Eldrid) در کتاب اتوبوس کوچولوی سخنگو (The Little School Bus That Talked) داستانی فانتزی و سرگرم‌کننده برای بچه‌ها نوشته که تخیل و قدرت تصویرسازی ذهنی آن‌ها را تقویت می‌کند. همچنین کودکان با شنیدن این داستان برای پذیرش مدرسه آماده می‌شوند و می‌توانند بدون استرس و با علاقه برای مدرسه رفتن آماده شوند.

کتاب صوتی اتوبوس کوچولوی سخنگو مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال و والدینی که قصد دارند برای بچه‌های خود قصه‌های سرگرم‌کننده بگویند مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی اتوبوس کوچولوی سخنگو می‌شنویم:

همون موقع یک اتفاق عجیب و غریب افتاد. بنزینی که داشت توی باکش می‌رفت سرد بود و وقتی راننده موتورش رو روشن کرد، باعث شد که به سرفه بیفته. اولش خیلی غافلگیر شد چون خودش هیچوقت صدای سرفه‌ش رو نشنیده بود. بعد، ناگهان همه‌ی وجودش پر از هیجان شد چون دیگه می‌دونست که بالاخره باید یک صدایی داشته باشه تا بتونه سرفه کنه!

اون شب، وقتی که بقیه‌ی اتوبوس‌ها خوابیده بودن، اتوبوس کوچولوی مدرسه داشت صدای جدیدش رو امتحان و حرف زدن باهاش رو تمرین می‌کرد. اون دوباره سرفه کرد تا احساسی که موقع تولید صدا بهش دست می‌ده رو دوباره تجربه کنه. بعد سعی کرد کلمه‌ای که از دهن بچه‌ها شنیده بود رو تلفظ کنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
اتوبوس کوچولوی سخنگو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اتوبوس کوچولوی سخنگو
نویسنده
مترجممعصومه رمضانی
راویپرستو دهقان، عارف امیری، مبینا آقاجانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اتوبوس کوچولوی سخنگو

Soorina Nafisi
۱۴۰۰/۹/۱۵
صدا گذاری اصلااا مناسب بچها نیست و جذاب نبود. انگار دارن روزنامه میخونن
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اتوبوس کوچولوی سخنگو

برای دریافت کتاب صوتی اتوبوس کوچولوی سخنگو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.