معرفی و دانلود کتاب صوتی اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی

عکس جلد کتاب صوتی اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی
قیمت:
60500 تومان - 6.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی

دیوید باخ و جان دیوید مان در کتاب صوتی اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی از سه راز مهم برای رسیدن به استقلال و آزادی مالی برای ما پرده برمی‌دارند. نویسندگان این کتاب صوتی پرفروش به ما نشان می‌دهند که از آنچه فکر می‌کنیم ثروتمندتر هستیم. از نظر آن‌ها ثروت و موفقیت طرز فکری است که باید به دست آورد و بر اساس آن زندگی کرد.

درباره‌ی کتاب صوتی اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی

کتاب صوتی اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی (The Latte Factor) بر یک ایده‌ی ساده استوار است؛ دیوید باخ (David Bach) و جان دیوید مان (John David Mann) به ما نشان می‌دهند که برای ثروتمند شدن باید هزینه‌های کوچک روزمره را مدیریت کنیم. از نظر آن‌ها هزینه‌های اندک روزانه تأثیر زیادی بر پس‌اندازها و سرمایه‌گذاری‌های آینده‌ی ما دارند. آن‌ها معتقدند که طرز فکر و شیوه‌ی مصرف نقش پررنگی در شیوه‌ی پس‌انداز و سرمایه‌گذاری دارند.

هزینه‌های روزانه‌ای که همه‌ی ما متحمل می‌شویم در طول زمان به تبیل به سرمایه‌ی قابل توجهی می‌شوند که از دست داده‌ایم. به‌عنوان‌مثال خرید یک فنجان قهوه‌ی لاته، یک بطری آب‌معدنی یا یک پاکت سیگار چیز کوچکی به نظر می‌رسد اما خرید مداوم آن‌ها تأثیر زیادی بر هزینه‌های روزانه‌ی ما می‌گذارد. دیوید باخ و جان دیوید مان در کتاب صوتی اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی به ما توصیه می‌کنند که باید با صرفه‌جویی در خرج‌های روزانه، متوسط هزینه‌های خود را کاهش دهیم. آن‌ها تأکید می‌کنند که نیاز نیست از تجملات و تفریحات کوچک خود دست برداریم بلکه فقط کافی است از میزان پولی که برای آن‌ها خرج می‌کنیم آگاه باشیم و ارزش آن نسبت به هزینه‌ای که برایمان دارد را بسنجیم.

دیوید باخ و جان دیوید مان سه راز مهم برای رسیدن به آزادی و استقلال مالی معرفی می‌کنند؛ توجه به ارزش بهره مرکب، لزوم خودکارسازی پس‌انداز و تعریف اهداف مالی نکاتی هستند که در کتاب صوتی اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی موردتوجه قرار گرفته‌اند. آن‌ها استدلال می‌کنند که ثروت بیشتر از هر چیزی یک ذهنیت است و اگر می‌خواهیم آزادی یا استقلال مالی داشته باشیم باید نگرش و طرز فکر صحیح را انتخاب کنیم. با تغییر طرز فکر است که فرد در مسیر موفقیت حرکت می‌کند.

ایده‌ی اولیه‌ی کتاب صوتی اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی از یکی از جلسات تدریس دیوید باخ گرفته شده است. یک روز زمانی که او در حال تدریس سرمایه‌گذاری خصوصی بود یکی از شاگردانش، در حال نوشیدن قهوه‌ی لاته به او گفت که پولی برای سرمایه‌گذاری ندارد. دیوید باخ به‌راحتی به این شاگرد نشان داد که تنها با حذف یک فنجان قهوه‌ی لاته و پس‌انداز روزانه می‌تواند در عرض 5 سال پول موردنیاز برای سرمایه‌گذاری را به دست آورد. جان دیوید مان و دیوید باخ داستان زویی (Zoey)، زنی 27 ساله را در این کتاب صوتی روایت می‌کنند که در شهر نیویورک زندگی و کار می‌کند. او مانند بسیاری از دانشجویان جوان تحت‌فشار فزاینده‌ی بدهی کارت اعتباری و وام دانشجویی زندگی می‌کند. زویی علی‌رغم ساعت‌های زیاد کاری همچنان نتوانسته جایگاه مالی مناسبی برای خود ایجاد کند. کار زیاد در طول روز و نداشتن آینده‌ای مشخص زویی را فرسوده و ناراحت کرده است.

زویی با باریستای کافه‌ی موردعلاقه‌اش، هنری (Henry) دوست می‌شود و هنری رازهای آزادی مالی خود را با او در میان می‌گذارد. دیوید باخ و جان دیوید مان با استفاده از بحث‌های بین زویی و هنری راهکارها و تجربیات مفیدی را با شنوندگان کتاب صوتی اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی در میان می‌گذارند. زویی ابتدا پیشنهادهای هنری را رد می‌کند اما درنهایت به قدرت واقعی و اثر آن‌های پی می‌برد. او کم‌کم شروع می‌کند تا راهکارهای آن‌ها را در مدیریت هزینه‌های زندگی‌اش لحاظ کند.

کتاب صوتی اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی اسرار دستیابی به ثروت و آزادی مالی را برای ما آشکار می‌کند. دیوید باخ و جان دیوید مان به ما یادآوری می‌کنند که هیچ‌وقت برای رسیدن به رؤیاهایمان دیر نیست. ما می‌توانیم با پیروی از راهکارهایی که هنری با زویی در میان گذاشته است، مسیر ساده و مطمئن موفقیت را طی کنیم. از نظر آن‌ها هرکسی می‌تواند با تغییرات کوچک در امروز خود، آینده‌ی بزرگی برای خود بسازد. این کتاب صوتی توسط نشر صوتی جیحون و با صدای فرنوش کرمی، هوتن شاطری پور و شهره روحی تهیه و تولید شده است. نسخه‌ی چاپی کتاب یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی بر اساس ترجمه‌ی فرنوش کرمی و توسط نشر پندار تابان منتشر شده است.

افتخارات کتاب صوتی اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی

  • پرفروش‌ترین کتاب وال‌استریت ژورنال
  • پرفروش‌ترین نیویورک‌تایمز
  • پرفروش‌ترین یو.اس.ای تودی
  • پرفروش‌ترین بین‌المللی

نکوداشت‌های کتاب صوتی اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی

  • برنامه‌ی قدرتمند و کاربردی دیوید باخ به شما نشان می‌دهد که چگونه پول خود را جمع و پس‌انداز کنید تا بتوانید برای رؤیاهایتان سرمایه‌گذاری موفقی داشته باشید. (آنتونی رابینز – نویسنده کتاب پرفروش راز موفقیت)

  • کتاب‌های دیوید باخ به من کمک کرد تا آزادی مالی واقعی را در زندگی ایجاد کنم. ما چالش اثر یک فنجان قهوه را در برنامه‌ی پربیننده‌ی تلویزیونی اجرا کردیم و نتیجه‌ی سریع آن را به چشم دیدیم. (ماری فورلئو – نویسنده کتاب غیرممکن غیرممکنه)

  • دیوید باخ توانایی استادانه در ترجمه‌ی دنیای پیچیده‌ی سرمایه‌گذاری به زبانی دارد که همه بتوانند درک کنند. کتاب اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی ساده‌ترین و قدرتمندترین پیام او برای ما است. (سایمون سینک – نویسنده کتاب پرفروش با یک چرا شروع کن)

  • گاهی یک داستان خوب به هزار نصیحت نادیده‌ گرفته‌شده می‌ارزد. اجازه دهید این کتاب دوست‌داشتنی که پر از حکمت عملی است به شما برای تغییر ساده‌ی زندگی الهام ببخشد. (ویکی رابین – نویسنده کتاب پول شما یا زندگی شما)

  • باخ و مان یک کلاس کارشناسی ارشد درزمینه‌ی مبانی مالی شخصی و استقلال مالی را در قالب یک داستان جذاب ارائه می‌دهند. (باب راث – نویسنده کتاب پرفروش قدرت سکوت)

کتاب صوتی اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که دوست دارند ذهنیت ثروتمند را در خود تقویت کنند و دانش اقتصادی خود را افزایش دهند از شنیدن این کتاب صوتی سود خواهند برد. اگر دوست دارید راهکارهای مفید اقتصادی را در قالب داستانی جذاب دنبال کنید از شنیدن این کتاب صوتی لذت خواهید برد.

با دیوید باخ و جان دیوید مان بیشتر آشنا شویم

دیوید ال. باخ (David L. Bach) نویسنده‌ی حوزه‌ی اقتصاد و تجارت، سخنران انگیزشی و کارآفرینی آمریکایی است. او در سال 1966 در کالیفرنیا به دنیا آمده و در شاخه‌های هنر، علوم اجتماعی و ارتباطات تحصیل کرده است. علاوه بر نوشتن کتاب‌های پرفروش نیویورک‌تایمز، کتاب‌های دیوید باخ در فهرست پرفروش‌های وال‌استریت ژورنال، بیزینس ویک و یو.اس.ای تودی قرار گرفته‌اند. «زنان باهوش آخرش پولدار می‌شوند»، «زوج‌های باهوش آخرش پولدار می‌شوند» و «میلیونر اتوماتیک» از کتاب‌های دیوید باخ هستند که به فارسی ترجمه شده‌اند.

جان دیوید مان نویسنده‌ی پرافتخار آمریکایی است. او تاکنون جایزه‌های ناتیلوس، مدال طلای کتاب کسب‌وکار اکسیوم، جایزه‌ی کتاب طلایی تایوان برای نوآوری و مدال همیشه‌سبز جایزه‌ی زندگی در لحظه را در سال 2017 برای مشارکت در تغییر مثبت جهان دریافت کرده است. «برتری خفیف»، «خرده خرج» و «بلندپرواز» از کتاب‌های پرفروش جان دیود مان هستند که به فارسی ترجمه شده‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی می‌شنویم

آن روز زویی بی‌اراده مشغول کار شد. همان‌طور که تکه‌های کوچک صحبتش با هنری را بارها و بارها در ذهن مرور می‌کرد. مانند یک سیستم خودکار مشغول ویراستاری بود. بالاخره تلفنش را برداشت و صفحه‌ی تلفن را بالا و پایین کرد. در راه چندجمله‌ای را که یادداشت کرده بود آن‌ها را دوباره در لپ‌تاپش تایپ کرد و جمله‌بندی و ترتیب آن‌ها را درست کرد. به‌عنوان یک ویراستار کارش همین بود. قسمت‌ها و تکیه‌های یک داستان را وارد کامپیوترش می‌کرد و مانند یک باستان‌شناس که استخوان‌های از زیر خاک درآمده را کنار هم می‌چیند به دنبال خلق بهترین روایت از آن داستان بود.

به املا و دستور زبان و نشانه‌گذاری آن بعداً رسیدگی می‌کرد. اولین چیزی که به دنبال آن بود تصویر بزرگ بود. نویسنده چه می‌خواهد بگوید؟ به یادداشت‌هایش نگاهی انداخت. اکثر مردم وقتی بیشتر پول درمی‌آورند به‌راحتی بیشتر خرج می‌کنند. همه فکر می‌کنند این روش را بلدند ولی کمتر کسی آن را انجام می‌دهد. اول به خودت پرداخت کن! بعضی‌ها می‌گویند این قوی‌ترین نیروی عالم است. ده دلار در روز می‌تواند زندگی‌ات را تغییر دهد. درآمد اولین ساعت هر روزت را نگه‌دار و سپس یک عبارت از روز قبل؛ عبارتی که گویی از زبان یک استاد ذن درزمینه‌ی مسائل مالی بیان شده باشد؛ اگر از عهده‌ی خرید این قهوه لاته برمی‌آیی پس آن عکس هم می‌توانی بخری.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
متن پشت جلد
13 دقیقه
تمجید و تحسین دیوید باخ
8 دقیقه
فصل اول: پنجره‌ی گرد
20 دقیقه
فصل دوم: عکس
19 دقیقه
فصل سوم: از آن چیزی که فکر می‌کنی ثروتمندتری
13 دقیقه
فصل چهارم: اول به خودت پرداخت کن - قسمت اول
20 دقیقه
اول به خودت پرداخت کن - قسمت دوم
14 دقیقه
فصل پنجم: تردیدها
25 دقیقه
فصل ششم: بودجه‌بندی نکن بگذار به صورت خودکار انجام شود
19 دقیقه
فصل هفتم: کلاه بزرگ، بی‌گله‌ی گاو
21 دقیقه
فصل هشتم: افسانه‌هایی درباره‌ی پول
15 دقیقه
فصل نهم: اثر یک فنجان قهوه لاته - قسمت اول
15 دقیقه
اثر یک فنجان قهوه لاته - قسمت دوم
11 دقیقه
فصل دهم: راز سوم - قسمت اول
14 دقیقه
راز سوم - قسمت دوم
13 دقیقه
فصل یازدهم: میلیونر در سالن
8 دقیقه
فصل دوازدهم: مامان
9 دقیقه
فصل سیزدهم: برج آزادی
11 دقیقه
فصل چهاردهم: میکناس
19 دقیقه
صحبتی با دیوید باخ

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی
نویسنده،
مترجمفرنوش کرمی
راویفرنوش کرمی، هوتن شاطری پور، شهره روحی
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۴۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه صوتی
60500 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی

F F
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
یک مقدار نویسنده چیزی رو که میخواسته آموزش بده رو با آب و تاب در قالب یه رمان آورده که به نظر من این هم یک روش هست
اگر وقت به اندازه کافی دارید این کتاب خیلی عالی هست
اما صرفا اگر جهت آموزش این کتاب رو میخونید شاید براتون خسته کننده باشه چون یک مطلب مهم و اساسی رو خیلی با آب و تاب و در قالب یک
داستان توضیح میده.
ولی همون موردی که این کتاب به من آموزش داد جز مهم‌ترین مطالبی بود که باید بهم یادآوری میشد
نرگس اخلاقی‌نیا
۱۴۰۲/۸/۱۷
داستان جالبی بود. اثر پول‌ها و هزینه‌های خرد در کل زندگی بسیار زیاد است. اگرچه راهکار مالی داده شده خیلی با اقتصاد ایران همخوانی ندارد، ولی با اندکی تغییر راهکارها می‌توان تغییراتی در زندگی ایجاد کرد. از شخصیت باربارا خیلی خوشم اومد.
علی اصغر اجلالی
۱۴۰۲/۴/۱۴
کتاب خوبی است و می‌تواند به شنونده راهکارهای مناسبی در رابطه به عملکرد پول ومرکب شدن آن در زندگی شخصی افراد بدهد فقط کمی داستان کند پیش می‌رود و ممکن است شنونده یا خواننده کسل شود
شیرین حسنی نژاد
۱۴۰۲/۴/۱۰
خوب بود
یه موضوع خیلی بدیهی رو میگفت، کمتر خرج کنیم و پس انداز و سرمایه گذاری، ارزش مطالعه داشت ولی نه راه حلاش برای بانک‌های آمریکا بود نه ایران
صوفیا صوفی
۱۴۰۲/۲/۲۲
کتاب خوبیه.
داستانش حوصله سر بره و یه کمی خسته کننده.
اینکه دیدگاه مدیریت مالی و مدیریت رو تقویت می‌کنه قابل توجه و ارزش خوندن و گوش کردن داره‌.
لیلی حسنزاده
۱۴۰۲/۷/۳۰
کتاب خیلی خوبیه.... برای کنترل خرج‌های اضافه و پس انداز کردن. ولی سیستمی که برای ذخیره پول پیشنهاد داده با توجه به تورم الان مقدور نیست....
seylani seylani
۱۴۰۲/۴/۱۲
کتاب خوبیه
ولی برا ایران با این نرخ تورم کاربرد نداره
مگر اینکه پس اندازه تون رو به دلار تبدیل و بعد به صورت دلاری پس انداز کنید
حبیب کمالی
۱۴۰۲/۳/۲۷
کتابهای دیوید باخ و دیوید مان، واقعا ارزش خواندن و صرف وقت و هزینه را دارن،. وقتی نویسنده متعهد باشه، چنین کتابهای مفیدی نیز بوجود میاد
فاطمه خجسته
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
کتاب خیلی یکنواخت و خسته کننده‌ای بود. زیاد جذبم نکرد. انتظار بیشتری داشتم
شهناز مرادی
۱۴۰۲/۷/۶
کتاب مفیدی بود و با گوش کردن به اون نکات مبهمی در ذهنم باز شد
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی

برای دریافت کتاب صوتی اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.