معرفی و دانلود کتاب اثر لاته

عکس جلد کتاب اثر لاته
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اثر لاته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اثر لاته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اثر لاته

دیوید باخ و جان دیوید مان در کتاب اثر لاته در قالب روایت یک داستان، بینشی را به شما می‌بخشند که با به‌کاربستن آن در زندگی خود، می‌توانید وضعیت مالی‌تان را بهبود ببخشید و به موفقیت دست یابید. کتابی که پیش روی شما قرار گرفته، از پرفروش‌ترین آثار حیطه‌ی خودسازی است و توانسته در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های یو.اس.ای تودی و نیویورک تایمز قرار بگیرد.

درباره‌ی کتاب اثر لاته

زوئی، زنی جوان در آستانه‌ی دهه‌ی سوم زندگی‌اش است که در نیویورک زندگی و کار می‌کند. او شخصیت اصلی کتاب اثر لاته (The Latte Factor: Why You Don't Have to Be Rich to Live Rich) نوشته‌ی دیوید باخ (David Bach) و جان دیوید مان (John David Mann) است؛ مانند بسیاری از جوانان، زوئی در تلاش برای پرداخت بدهی‌ها و خرج و مخارجش است. او از شغلش نسبتاً راضی است، بااین‌حال هنوز به‌ اندازه‌ی کافی درآمد ندارد. او به‌ هیچ‌ وجه ولخرج نیست و مخارج عادی‌ای دارد، با این‌ وجود از پس زندگی گران در نیویورک برنمی‌آید، به‌سختی می‌تواند پول پس‌انداز کند و برای ثبت‌نام در یک دوره‌ی عکاسی که او واقعاً دلش می‌خواهد در آن شرکت کند، پول کافی ندارد.

داستان کتاب اثر لاته در یک دوشنبه شروع می‌شود؛ زوئی در راه محل کار خود به کافه‌ی موردعلاقه‌اش می‌رود و یک فنجان لاته سفارش می‌دهد؛ در آنجا عکسی ساده -پرتوهای خورشید در افق یک ساحل- را می‌بیند و توجه‌اش به آن جلب می‌شود. گویی چیزی در عکسِ خورشید و ساحل وجود دارد که زوئی را به دنبال خود می‌کشاند. پس‌ از آن زوئی با تبلیغی روبرو می‌شود که در آن چنین نوشته است: «اگر ندانید به کجا می‌روید، از ناکجا سر درمی‌آورید.» عکسی که در تبلیغ استفاده شده، درست شبیه به عکسی است که زوئی در کافه دیده بود. انگار هردوی این اتفاقات می‌خواستند تا زوئی را به فکر کردن درباره‌ی آینده وا دارند.

معرفی و دانلود کتاب اثر لاته

در ادامه‌ی کتاب اثر لاته، زوئی این داستان را برای باربارا، صاحب‌کارش، تعریف می‌کند و به او می‌گوید که چقدر شیفته‌ی عکس شده است. باربارا که با کافی‌شاپ و رئیس آن آشناست، به زوئی پیشنهاد می‌کند که با هنری، صاحب کافی‌شاپ، درباره‌ی عکس صحبت کند. روز بعد زوئی در کافی‌شاپ توقف می‌کند تا لاته‌اش را سفارش بدهد و قدری عکس موردعلاقه‌اش را تماشا کند؛ زیر عکس نوشته شده که قیمت برای اجاره‌ی یک‌ماهه 1200 دلار است. زوئی مقابل عکس ایستاده و سعی دارد بفهمد این ساحل متعلق به کجاست که در همین حین، کسی پشت سرش می‌گوید: «میکونوس یونان». او هنری است. با یکدیگر درباره‌ی عکس صحبت می‌کنند و پس‌ از اینکه زوئی به هنری می‌گوید که چقدر شیفته‌ی عکس شده است هنری می‌پرسد چطور آن را نخریده‌اید؟ زوئی با قدری اکراه پاسخ می‌دهد که از عهده‌ی هزینه‌اش برنمی‌آید. هنری در پاسخ به زوئی چیزی می‌گوید که در ابتدا عجیب و غیرقابل درک به نظر می‌رسید؛ او به زوئی گفت: اگر می‌توانی هرروز برای خودت یک لاته بخری پس می‌توانی هزینه‌ی این عکس را بپردازی. صبح روز بعد زوئی هنگامی‌که زوئی دوباره به کافی‌شاپ می‌رود از هنری می‌پرسد که منظورش از جمله‌ی دیروز چه بوده است؟ هنری در پاسخ او را با اثر لاته آشنا می‌کند. کلیدی که سبب ثروتمند شدن او و یا هرکس دیگری می‌شود. این کلید سه راز بزرگ دارد که در ادامه، هنری آن را برای زوئی شرح می‌دهد.

برای آن‌که بدانید اثر لاته چیست و چگونه می‌توان با استفاده‌از این شیوه و منش، زندگی مالی خود را دگرگون کرد و به فردی ثروتمند تبدیل شد، کتاب حاضر همه‌ی چیزی است که به آن نیاز دارید. تعلل نکنید. کتاب اثر لاته، نوشته‌ی دیوید باخ و جان دیوید مان، با تأثیری شگرف بر شما راه زندگی ثروتمند را می‌آموزد و زندگی ثبات‌داری را به ارمغان می‌آورد. گفتنی است این کتاب با ترجمه‌ی ملیکا معمر توسط انتشارات هورمزد عرضه شده است.

افتخارات کتاب اثر لاته

  • پرفروش‌ترین کتاب وال‌استریت ژورنال
  • پرفروش‌ترین نیویورک‌ تایمز
  • پرفروش‌ترین یو.اس.ای تودی
  • پرفروش‌ترین بین‌المللی

نکوداشت‌های کتاب اثر لاته

  • کتاب اثر لاته یک سفر هیجان‌انگیز است که به شما انگیزه می‌دهد تا همین حالا رؤیاهای خود را زندگی کنید. نبوغ داستان‌سرایی باخ و مان این کتاب را به کتابی تبدیل کرده که زندگی‌مان را تغییر می‌دهد. (فرنوش ترابی، مجری برنامه So Money و نویسنده)

  • نویسندگان با پیام امید و الهام خود مخاطبان را در سراسر جهان به حرکت در می‌آورند. اثر لاته قلب شما را تکان می‌دهد و روح شما را برمی‌انگیزد. این کتاب بسیار ارزش توجه، تفکر دارد و نیاز است آن را انجام دهید. (رابین شارما، نویسنده)

  • توصیه دیوید باخ استادانه است؛ او چیزهای پیچیده را ساده می‌کند. این کتاب به معنای واقعی کلمه یک فرآیند سه مرحله‌ای برای آزادی مالی است. شما می‌توانید این کار را انجام دهید و تأثیر آن را ببینید. (جان گوردون، نویسنده)

  • کتاب باخ و مان به شما کمک می‌کند تا ارزشمندترین سرمایه‌های زندگی‌تان را بشناسید و در راستای نیل به هدفتان، منابع مالی را خرج، پس‌انداز و یا سرمایه‌گذاری کنید. (ارین لوری، نویسنده)

  • داستانی تأثیرگذار و پر از لحظات غافلگیرکننده؛ اثر لاته علاوه بر تحول نگرشتان به زندگی مالی، شما را هم سرگرم خواهد کرد و هم شگفت‌زده. (مایکل هیات، نویسنده)

کتاب اثر لاته مناسب چه کسانی است؟

کتاب اثر لاته به کسانی که در پی یافتن راهی برای سرمایه‌گذاری هستند و همچنین کسانی که می‌خواهند نگرشی نو به مسائل مالی‌شان پیدا کنند توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب اثر لاته می‌خوانیم

وقتی زوئی به دفتر طبقۀ سی‌و‌سوم رسید، کار به اوج خودش رسیده بود و او فقط فرصت کرد دو‌سه‌دقیقه‌ای با کارآموزش صحبت کند و یک‌سری امور را با بخش هنری مجله هماهنگ کند. بعد بلافاصله پشت لپ‌تاپ نشست و خودش را غرق کار کرد.

با تمام مشغلۀ کاری‌اش باز هم نمی‌توانست ذهنش را از فکر‌کردن دربارۀ گفت‌وگویش با باریستای اسرارآمیز کافه هلنا منحرف کند. باربارا چه گفته بود؟ «او نگاه متفاوتی به مسائل داره». زوئی با خود زمزمه کرد: قطعاً همین‌طوره.

هرچه بیشتر به مکالمه‌شان فکر می‌کرد، کمتر به نتیجۀ منطقی می‌رسید.

«اینکه کجا می‌ایستی و از اونجا چه چیزهایی رو می‌تونی ببینی از نکته‌های کلیدی عکاسیه. با این روش می‌تونی پرسپکتیو مدنظرت رو توی عکس پیاده کنی. متوجه منظورم شدی؟»

راستش، نه. حتی یه سرسوزن.

بعد یاد حرفی افتاد که هنری دربارۀ قهوه‌اش زده بود: «اگه پول خرید اون لاته رو داری، قطعاً پول خرید این عکس رو هم داری».

و بلافاصله بعد از آن به یاد این جمله افتاد:

«احتمالاً از چیزی که خودت تصورش رو می‌کنی ثروتمندتری».

منظورش چه بود؟

فهرست مطالب کتاب

مقدمۀ مترجم
در ستایش از دیوید باخ و کتاب اثر لاته او
فصل اول: آکیلیوس
فصل دوم: عکس
فصل سوم: تو از اون چیزی که فکر می‌کنی ثروتمندتری
فصل چهارم: اول به خودت برس!
فصل پنجم: تردیدها
فصل ششم: بودجه‌بندی رو بی‌خیال شو! بذار همه‌چی خودکار پیش بره
فصل هفتم: جیب خالی، پز عالی
فصل هشتم: افسانه‌هایی دربارۀ پول
فصل نهم: اثر لاته
فصل دهم: راز سوم
فصل یازدهم: میلیونری در میان جمع
فصل دوازدهم: مادر
فصل سیزدهم: برج آزادی
فصل چهاردهم: میکونوس
گفت‌وگویی با دیوید باخ
چالش اثر لاتۀ دبل
قدردانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اثر لاته
نویسنده،
مترجمملیکا معمر
ناشر چاپینشر هورمزد
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات196
زبانفارسی
شابک978-622-7251-82-1
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اثر لاته

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اثر لاته

برای دریافت کتاب اثر لاته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.